Par to jau stāsts, ka šim setras lidonim bija pašam visas kārtis rokā, bet nē, pats eskalē situāciju līdz baltkvēlei un tad izpildās, un ķērc ka citi tak ar ko pārkāpj. Starp citu, par to "nepamatoti lēno braukšanu" - es nezinu, vai nu man nervu sistēma stabilāka, vai kas, bet es nesāktu psihot dēļ kautkādām sūda 80 sekundēm (atšķirība, veicot 11km ar 90kmh vai 75kmh), ļoti lieliski zinot (redzot) ka priekšā ir zīme "70", tālāk būs krustojums, un ka reāli dabā tāpat mētāšanās uz riska robežas nedos NEKO.
BEt par policijas darbību var un vajag sniegt oficiālas sūdzības, un pieprasīt, lai arī informē par rezultātu (piespriesto sodu). Tikai tā var ko mainīt, nevis principa pēc 11km stumties virsū ar dažu metru distanci, un savu gaiļa kompleksu dēļ nodirst pasažieriem pusstundu.





















Pie kājas tas ātrums, nemaz ne tik lēni CP nebrauca. Tiesas spriedums, pa lielam, tika būvēts tendenciozi (nebrīnītos, ja pa blatu), un arī paši policisti procesu nenoveda korekti līdz galam. Piemēram, spriedumā teikts: "Ziņojumā norādīts, ka aptuveni 50 m no vietas, kur gribējuši nogriezties, sācis samazināt braukšanas ātrumu, kad pēkšņi autobusa vadītājs, kurš vadījis autobusu aptuveni 8-10 m attālumā, ignorējot CSN, uzsācis apdzīšanas manevru."
Patiesībā jau viņi sāka samazināt ātrumu krietni laicīgāk, pēc vernona video redzam ka CP ekipāža bremzē praktiski pie ceļa zīmes, kas brīdina par krustojumu. Un cik lielā attālumā ārpus apdzīvotām vietām uzstāda ceļa zīmes? Pareizi, 150-200m attālumā, tātad, policisti manevru uzsāka ne jau 50m tuvu krustam (kā paši apgalvoja, jo neko neatcerās), bet gan krietni tālāk un korektāk - apmēram 150m no krustojuma. Lieta vinnēta vai nu pa blatam, vai nu tāpēc ka otra puse vienkārši neieradās.
Un jā, par CP rīcību būtu jābūt sūdzībai un disciplinārlietai, nevis gaiļu izlēcieniem, kādus mēs redzam šajā video.