msh rakstīja: Ir jau vēl arī pretēja dabas parādība. Manam golfam, piemēram, ir vājas bremzes - bet apskati ar tām iziet var... ![]()
Ko tas nozīmē - vājas bremzes? Esi mēģinājis paspiest to pedāli stiprāk? Jebšu tomēr tik vājas ka vajag puskilometru lai mierā dabūtu? ![]()


















Uzskatu ka ir nekorekti likt divnieku par virsbūves koroziju un tajā pašā laikā defekts ir tāds/tādā vietā, ka pieļauj špaktelēšanu.
Manuprāt, ja defekts vērtējās ar 2, tad ir jāmetina, jo vai tad "virsbūves stiprību ietekmējoši korozijas bojājumi" tiekot nošpaktelēti, kļūst par nesošo konstrukciju? Tā špaktele/krāsa palielina virsbūves stiprību? Lūk, šādi defekti, pēc būtības, jāvērtē ar atzīmi "1".
Paša pieredzē bija, divnieki par abiem durvju stūriem un vienu arku - fiksi nošpaktēlēju un izgāju skati ar nekrāsotu.
Pēc statistikas - biju ļaunās statistikas veidotājs, pēc būtības - man piepisās, jo auto bija 85tā gada.