iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
lynx85 28.10.2016 10:13

Uzskatu ka ir nekorekti likt divnieku par virsbūves koroziju un tajā pašā laikā defekts ir tāds/tādā vietā, ka pieļauj špaktelēšanu.

Manuprāt, ja defekts vērtējās ar 2, tad ir jāmetina, jo vai tad "virsbūves stiprību ietekmējoši korozijas bojājumi" tiekot nošpaktelēti, kļūst par nesošo konstrukciju? Tā špaktele/krāsa palielina virsbūves stiprību? Lūk, šādi defekti, pēc būtības, jāvērtē ar atzīmi "1".

Paša pieredzē bija, divnieki par abiem durvju stūriem un vienu arku - fiksi nošpaktēlēju un izgāju skati ar nekrāsotu.

Pēc statistikas - biju ļaunās statistikas veidotājs, pēc būtības - man piepisās, jo auto bija 85tā gada.

lynx85 27.10.2016 21:30

msh rakstīja: Ir jau vēl arī pretēja dabas parādība. Manam golfam, piemēram, ir vājas bremzes - bet apskati ar tām iziet var...

Ko tas nozīmē - vājas bremzes? Esi mēģinājis paspiest to pedāli stiprāk? Jebšu tomēr tik vājas ka vajag puskilometru lai mierā dabūtu?

lynx85 19.10.2016 11:00

Žēļ, nudien, ka tāda PR akcija tikusi nepilnus 10km garam, vienīgajam(!) posmam valstī, kur ir trīs joslas katrā virzienā. Ja šo nelietderīgi iztērēto "lohu kampaņas" enerģiju pieliktu autolukturu sakārtošanas jomā, tad būtu sasniegta REĀLA satiksmes drošības uzlabošanās. Bet pagaidām - plika dir$ana bez taustāma labuma.

lynx85 18.10.2016 16:02

Es tomēr palikšu pie sava sākotnējā viedokļa, ka problēma ir svešos lukturos nevis manos spoguļos. Spoguļu regulēšana paliek kā cīņa ar sekām, bet kā ar cēloni?

P.S bļin, sāku jau pēc nervona izklausīties...

lynx85 18.10.2016 11:48

Tas gan vairāk piedien tēmai par atļauto ātrumu:

Interesanta morāle sanāk - ja atļautu tos teorētiskos 120-140, tad arguments esot ka visi tik ātri nebrauks, sak, komforta ātrums utt, problēmu nekādu neesot. Bet ja tagad kāds pie atļautajiem 100 (labi, ziemas periodā 90) atkal brauc ar analoģisku komforta ātrumu (lasi - ne ar maksimālo atļauto) - tā sākas bļaušana no sērijas - "drāzīsim lēnos".

lynx85 18.10.2016 11:44

Es bez slēptākās domas piefisties jautāju, nopietni.

Pats gan sānu spoguļus regulēju tā lai redzes lauka robeža būtu bākas vāciņš - tādā veidā es labi redzu pagrieziena signālu tiem,kas mani taisās apdzīt, jo nereti tas notiek tādā distancē, lai atpakaļskatā to vairs nespētu redzēt. Līdz ar to es morāli neesmu gatavs sev šo, itkā 15cm 'tukšumu' atņemt, jo priekš manis tur ļoti bieži slēpjas man nepieciešamā informācija.

Vēlreiz atkārtošos ko arī iepriekš rakstīju: 95% gadījumu vaina nav spoguļos, bet gan nepareizi saregulētās pakaļā braucēja gaismās. Tāds nu ir mans viedoklis. Tepat jau tēmā bija ļauži kas teicās - naktī tālās gaismas nevajag, pietiekot ar tuvajām, tad nu jautājums, cik metrus tad spiež tādas "tuvās" un vai tās tad ir pareizi noregulētas?

TUVĀS gaismas (jau ietverts nosaukumā (c) Didzis) taču nav paredzētas lai izgaismotu 100+ metrus, kas ir pats pats minimums lai naktī brauktu ar vismaz 70kmh+, vai ne tā?

lynx85 17.10.2016 18:48

es tik tā, teorētiski uzjautāju, ja jau Didzis zināja ieteikt ka sānu spoguļi esot nepareizi regulēti. Gribēju izglītoties, KĀ tad pareizi vajag regulēt.

P.S es neizskatu tādu opciju ka man būtu jālīmē ciet savi logi dēļ visādiem pizdjukiem, kas nevīžo savas srānās lampas noregulēt.

lynx85 17.10.2016 16:40

Vēlējos noskaidrot sīkāk, tīri pašizglītošanās dēļ, kā var būt nepareizi noregulēti sānskata spoguļi?

Manuprāt, ja aizmugurējais žilbina ar dajebkādām gaismām priekšā braucošo tā atpakaļskata vai sānskatu spoguļos, tad vaina jāmeklē tieši tajā gaismas starā, kas spiež, nevis spoguļos! Jo, kā es domāju, ja es tajos spoguļos redzu aizmugurē braucošo, tad es nevaru vienlaicīgi neredzēt viņa izstaroto gaismu, lai kā arī regulētu spoguļus, vai ne tā? Labi, salona spogulīti var pārklikot uz tumšo, bet sāni?

30-40m attālumā tuvajām gaismām nevajadzētu žilbināt, ja tās ir pareizi noregulētas, ja ar tuvajām metina kā pagadās, tad nav jābrīnās ka priekšējie visi žilbs, vai tie ir pretimbraucošie, vai tajā pašā virzienā, viss viens.

lynx85 13.10.2016 10:36

var jau būt ka ir otrādi, var jau būt ka tur ir arī kautkas muhļīts, bet man neliekas normāli tas ka parastā vasaras pēcpusdienā tiek frēzēts ar visām miglām reizē, kādas vien var saslēgt. Nedomāju ka žoperītis ir slēdzis pakaļējo, lai iegūtu priekšējās, lai arī cik gudri slēdži savulaik nav bijuši fofāgenam vai rAudi.

lynx85 12.10.2016 16:01

Par pakaļas miglām - esmu redzējis pietiekoši daudz auto, kam, nez kāpēc, slēdzot priekšējās, līdzi iedegas arī aizmugurējā. Nah tā, un kāds vasja tad instalējis to slēdzi, neņemos spriest, bet laikam jau uz ielām tādus neķer un nesoda.

Miglas var žilbināt, un kā vēl. Nevajadzētu naivi domāt ka visiem viņas ir saregulētas kā pienākas. Man vairāk izskatās ka miglas+tuvie nereti tiek lietoti šādi: migla kā tuvais un tuvais jau kā pustālais. Un tad ar šitādu vālē un spiež visiem acīs.

lynx85 06.10.2016 19:12

Nortel rakstīja: Pirmā spieduma rapšu eļļa?

aha, veseli 3,629 litri...

lynx85 28.09.2016 19:40

Tieši tāpat padomāju, senais teātris.

Dekstera lomā ansis, kā Pirmais šoreiz Didzis...

lynx85 23.09.2016 12:05

2,28 promiles ir piemērs tieši kam? Ceļu satiksmes politikas purvam?

Es neesmu pret savlaicīgiem signāliem kā tādiem! Bet tracina kad koplietošanas satiksmē piedalās šādi "profesionāļi" ar smago+piekabi, pilnīgā pālī gaišā dienas laikā, un man tādiem esot jāspēj kautko garantēt...

lynx85 21.09.2016 10:55

iespēja pacepties ir mums. vai kāds trešās joslas sēdētājs lohs ko tādu lasa? par aizdomāšanos pat nerunāšu;) Bet nu tas tā. Katrs varam izteikt savu viedokli, nepiekrist citam, palamāties ja esam nokaitināti utt. Priekš tam jau forums. Vien personīgi es nekad neizdomāšu sazinkādus argumentus, lai savu "gribu" kautkā loģiski pamatotu. Es lieliski saprotu ka ir lietas, kas racionāli nav pamatojamas. Manuprāt, arī max ātruma celšana LV mēroga braucienos neko nedos. Neko, tikai bīstamāku satiksmi. Tādas nu ir manas domas.

A par tēmu - uzstādīta zīme 'minimālais ātrums' kreisajā joslā un kādi protokoli par tās neievērošanu ātri izārstētu dažas mūsu satiksmes anomālijas.

lynx85 21.09.2016 10:40

Ja cilvēks ir skaudīgs (nu vai arī ar tendenci aizmigt braucot) tad maksimālā ātruma palielināšana to nekādi neārstē...

Vispār šādas diskusijas ir ne par ko. Varēja pirmajā lapā ielikt balsošanu ar variantiem: a)jā, es gribu b)nē, man nah nevajag. Sausais atlikums būtu tas pats kas visa mūsu cepšanās.

lynx85 21.09.2016 10:18

Itkā ar to "palielināto daudzos atjaunotajos posmos" tāpat neatradīsies kāds "skaudīgais/paštaisnais" kas brauks ar "maksimālo atļauto nevienam mani nav jāapdzen!" ?

Arguments nekāds.

lynx85 19.09.2016 22:46

Raksti ar pieturzīmēm, neko nevar saprast, ko ar to savārstījumu vēlējies teikt. Kas nav loģiski un cilvēcīgi iespējams? Kas neiet kopā?

lynx85 19.09.2016 22:06

Nav jau runa par vēlmi kādam kautkā braukt. Es vairāk jautāju par to, kad vienam ātrajam panākot vilcieniņu, principā ņemot, tas vilcieniņš jau ir vairākuma plūsma. Kā jau teicu, manā piemērā tie fiksie skrējēji pret tiem egoistiem lēnajiem vinnēja 12 sekundes. Tas bija būtiski lai lektu visnotaļ riskantās apdzīšanās? Nedomāju vis.

lynx85 19.09.2016 20:11

Ak dies, vai tiešām visiem viss jāuztver BURTISKI?

Lasi - neba nu TIKAI veci un nojāti dīzeļi piesārņo gaisu, arī vecs un nojāts benzīnnieks eksprespārbaudē var tikt izsvilpts uz atgāzu normu pārsniegšanu. Tagad izteicos saprotamāk/?

lynx85 19.09.2016 19:56

Itkā benzīni nesmirdētu, sevišķi veci un nojāti. Un nesakat ka visas vecās mašīnas ir tikai un vienīgi dīzeļi.

lynx85 19.09.2016 19:54

Vai masveida apdzīšanas ir nepieciešamība, vai dažu indivīdu vēlme? Manā iepriekš pieminētajā piemērā, samērā intensīvas satiksmes apstākļos, dzenot kur var un arī kur nevar (par laimi, bez avārijām, vien atgriežoties tur kur bija) tie dzinēji vinnēja nieka 12 sekundes posmā Rīgas apvedceļš-Tīnūži. Vai 12s tajā gabalā ir tik svarīgas lai nepievienotos mierīgi braucošam vilcieniņam?

lynx85 19.09.2016 18:48

Nu tad varbūt dažiem, kas apelē ar faktu ka "lēnie" traucējot "plūsmas" ātrumam, būtu jāsauc lietas īstajos vārdos un jāsaka ka lēno vilcieniņš traucē man skriet?

Re kur augstāk gari aprakstītais mans piemērs - faktiski bija divas plūsmas (85-95kmh kopā ar fūrēm un ātrākie 105-115kmh) kas dotajos satiksmes intensitātes apstākļos viena otrai pilnīgi netraucēja. Kas notika tuvāk vakaram, kad uz Rīgu spieto viss darbaļaužu tranzīts - nu tad varbūt kāds kādam arī traucēja, nebiju klāt.

Mēs te vairākās tēmās jau diskutējam par lēnajiem, par lēnajiem kreisajā pusē, par pārāk lēno ātrumu (šī pat tēma - "dodiet mums 130") - bet kad reiz ātrais skrējējs, attapies pret lēnāko "vilcieniņu", spēs savaldīt to savu ego lai netaisītu padsmit apdzīšanas bet pievienotos tai lēnākajai plūsmai? Jo tad jau tā ir plūsma, vai ne tā?

lynx85 19.09.2016 15:52

Labi, štrunts ar to gulēšanu. Ko es ar to savu penteri no rīta biju domājis - par plūsmu, kungi, parunāsim! Kas tas par zvēru un ko ziemā ēd? Kad plūsma ir tie auto, ko ātrākais ir panācis, tā saukto "vilcieniņu" ? Kā jau te lapas augšpusē rakstīju, varbūt tiem ātrajiem vajadzētu pielāgoties tam baram lēnāko nevis čortoties ka viņi man traucē skriet?

lynx85 19.09.2016 14:01

Tēmu lasi visu, vai arī pēdējos padsmit komentus vien? Es, nez kāpēc, spēju atcerēties ka tāds arguments tika pieminēts iepriekšējās lpp, tāpat kā es spēju nemiegoties pie stūres... Man tas problēmas nesagādā. Un neuztver to visu tik personīgi/saasināti. Šis (un iepriekšējais) mans komentārs jau nu tiešām nebija uzbrauciens tev.

lynx85 19.09.2016 13:49

īsi un konkrēti, piekrītu ikvienam burtam!

Pieminēt šo kā argumentu, kāpēc vajadzētu celt max ātruma limitus - pilnīgi garām! Ja pie stūres sāc miegoties, brauc tikai tik īsus gabalus, cik spēj. Jūti ka sāc lipt ciet - apstājies un pavingro, vai padzeries, bet tas ka kļūsti miegains nekādi neattaisno to ka vajadzētu celt ātrumu, dinamiskāk (nereti - arī riskantāk) apdzīt un tamlīdzīgi sākt ķert adrenalīnu koplietošanas satiksmē. Ir savādāki 101 veidi kā palikt možam pie stūres. Ja neproti - nu tad meklē palīdzību no malas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti