Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
krishus 21.07.2007 0:19

deksters rakstīja:

Šī būs vieta, kur parunāties attiecīgās kategorijas ļautiņiem.

Topiks tapis pēc darbaļaužu lūguma.

topic gavno, avtor mudak!

P.S. Par cik krāniņs pagarinas pēc šitāda topika izveides?

krishus 17.07.2007 23:51

Parādi man tādu!

krishus 17.07.2007 23:40

Da brauc uz jebkuru servisu un tev sataisīs, bišku jau noteikti papukstēs par tām putām

Nākamreiz nepaslinko un uzliec zapasku!

krishus 17.07.2007 16:48

Gnoms rakstīja: Zigi, iebraucot pie dīlera ar kaiti, Tu gribi teikt, ka viņi piedāvās Tev lietotu detaļu?

Jeb Tevis dotajā adresē, Tu pats, uz savu galvu, vari iegādāties detaļu?

nevis lietotu, bet exchange, kas ir līdzvērtīga jaunai (ir pat kas garantē), un principā vienīgā atšķirība ir cenā, kā arī nevarēsi paturēt veco

krishus 17.07.2007 16:08

Ne jau visas detaļas atjauno,

krishus 17.07.2007 16:05

ibio rakstīja:

Uggga rakstīja:

krishus rakstīja:

Gnoms rakstīja: dīlerserviss un atjaunotas detaļas?

vai nu tur ir galīgi nojūgušies, vai kāds darbonis/darboņu grupa uz savu roku kreisās(zagtās, ne pa tēmu nomainītās un tml) detaļas tirgo...

Ļooti daudzi ražotāji izmanto šādu sistēmu, kad vecais mezgls tiek sūtīts atpakaļ uz rūpnīcu, kur tiek izmantotas atsevišķas tā daļas jauna ražošanai.

Es tavā vietā ņemtu audi centrā, jo to tomēr neatjauno kaimiņu Toļiks, bet rūpnīca

tas par tevi daudz ko pasaka...

Tieši tā, piemēram wess.lv/...

es gribētu redzēt atjaunotos bremžu klučus

krishus 17.07.2007 15:55

Apsara rakstīja: Nu, bet tā sanāk.

Kāds viņiem tolks no manis ņemt veco detaļu un dot man 50% atlaidi jaunai? Vienīgais skaidrojums, ka man pretī dod atjaunotu.

Ir dzirdēts par rūpnieciski atjaunotiem BOSH ģenerātoriem. Varbūt arī AUDI praktizē šādu metodi?

Sazvanīt viņus nav iespējams un atbild viņi tikai caur sekretutkas meilu.

Kaut vai piemēram tas, ka nav jaražo jauns korpuss, izmanto esošo

krishus 17.07.2007 15:51

Gnoms rakstīja: dīlerserviss un atjaunotas detaļas?

vai nu tur ir galīgi nojūgušies, vai kāds darbonis/darboņu grupa uz savu roku kreisās(zagtās, ne pa tēmu nomainītās un tml) detaļas tirgo...

Ļooti daudzi ražotāji izmanto šādu sistēmu, kad vecais mezgls tiek sūtīts atpakaļ uz rūpnīcu, kur tiek izmantotas atsevišķas tā daļas jauna ražošanai.

Es tavā vietā ņemtu audi centrā, jo to tomēr neatjauno kaimiņu Toļiks, bet rūpnīca

krishus 01.07.2007 22:31

Ziemā lēju klāt (apm 5l/1tonnu) Krievijas soļķim, jo tur viņi ar bendžu šķaida, mot strāda biku mīkstāk, bet ja tankojas tepat tankos- ta neko klāt nevajag liet.

krishus 01.07.2007 22:25

deksters rakstīja: Man tik šķiet, ka tas tolmets tevi pasūtīs bietes kaplēt, šiem vajag izjauktu auto, tīru bleķi.

Viņiem pat ir izdevīgāk, ka nav izjaukts, jo uz vietas pienāks klāt "speciālists" (90% peregara dvinga) un novērtēs cik % no svara ir nemetāls

krishus 15.06.2007 22:03

deksters rakstīja:

krishus rakstīja:

Arī ar 80to gadu bmw brauc normāli, pieklājīgi šoferi, tak što neber visus vienā maisā!

Nu bet maaaaz....

Man liekas, ka lielāka daļa ar mazu IQ, jau sen sēž "žurkās"

krishus 15.06.2007 21:36

fokss rakstīja:

UncleSEM rakstīja:

Lomixx rakstīja:

Dzonijs_007 rakstīja:

Lomixx rakstīja: katrai lietai ir savs pircējs, viņš tikai ir jāsagaida

Es savu 318ti 1995 gada ar automātu un grabošiem vārstiem pāris stundu laikā pārdevu pa 4000 eiropas naudinjām

Kad? Ja nesen nu nezinu tad tā var veikties vēl tikai Keno izlozē

Ha-ha, tas bija ja nemaldos martā

Aprīkojums bija laps, lūka kondiķis, elektriki regulējami beņķi un vēlvisādas fīčās + plus bišķi nobružats purns no tā, ka ieliku tiko kā nopirktam nisanam pakaļā, kurs bija tiko ka izbraucis no salona un paspējis nobraukt 200 metrus

nuuu vel viens pierādijums ,ka BMW pērk savādi ļaudis ar savādu braukšanas stilu ,kuru pārejie braucēji nevar ciest !!!

Atver platāk acis pirms nolej ar dubļiem VISUS BMW stūrētājus.Tad varbūt pamanīsi,ka ir arī normāli braucēji starp viņiem.Protams,neiet runa par 80to gadu vidus šrotiem un pamuļķi pie stūres,kurš tikko kaut kādā mistiskā veidā ticis pie tiesībām.

Arī ar 80to gadu bmw brauc normāli, pieklājīgi šoferi, tak što neber visus vienā maisā!

krishus 15.06.2007 1:03

Nja, lasot dexa postus citos topikos pa globalām tēmām (kur netiek skarta auto marka), es dexa viedoklim piekrītu, BET līdz ko tiek aizskarta SAAB tēma- tā rodas iespaids ke viņu jaunībā kāds spalvains onkulis ir paņēmis (kā par nelaimi) SAABā un izrūnījis, un šitā trauma nedod cilvekam mieru....

Nothing personal, bet tāds iespaids rodas...

krishus 04.06.2007 2:15

deksters rakstīja: Kaut kā atgādina PSKP tas jūsu 'īstens fans'

aizmirsi parakstīties- "trubaļots- deksters"

krishus 04.06.2007 0:01

Kā ir ar tiem, kas nav saabclub biedri, bet ir traki saab fani?

Tie ar var piedalīties?

krishus 02.06.2007 1:55

deksters rakstīja:

batka rakstīja: zinat es izdomaju ka tagad varešu nodeklaret pusmiljonu jo ja kads prasa kur nemi,teikšu ka pateiciba visi deva pa latinam un viss.Ja jau zatlers ta var kapec ne citi

Tik neaizmirsti, ka būs jānomaksā 25 % no summas, tas ir, 250 000

Nja, laikam jau matemātika nebija tavs mīļākais priekšmets...

krishus 27.05.2007 23:17

Itkā offtopic, bet no tās pašas tēmas- vai 3 gadīgam bērnam ir vajadzīga pase, lai dotos uz Igauniju?

krishus 22.05.2007 0:50

Katru gadu der pārbaudīt! bet ja rūpn razotājs ir paredzējis R134a, tad 99%, ka nebūs iekšā tas pats daudzums, kas pagājušo gadu. savadāk ir ar amerikāņu auto (no ASV atdzītie), tie izmanto sintetisko, videi nedraudzīgo gāzi, kura turas ilgāk.

Tiem, kam te patīk karkaķ- kondicionieru sistemas parasti neražo konkrēta auto rūpnīca, bet gan cits piegādātajs, tā kā Pirmais- iespejams tavā mašīnā ir tā pati kondiška, kas SAABam

p.s. protams ja tev vispār ir mašīna, un ja vien tajā kondiška neslēdzas ar airi durvīs

krishus 25.04.2007 0:44

deksters rakstīja:

krishus rakstīja:

Arnijs rakstīja: Ir vesela chupa detalju no 93 gada AERO, resp. gandriiz viss auto. Optika, haube, radiatori, salons, slieksnji u.t.t.

vajag abus pr lukturus un kā ir ar aero sēdekļiem? Parastajā 9k var dabūt iekšā?

P.s. 9k 92.g.

Agrāk daži stutēja trešajā žigulī sēdekļus no septītā žiguļa.... Tā nu tas ir, nopērc sābu un tad pērc sēdekļus, lukturus no kaut kā it kā 'krutāka'

vot CIRVIS, lukturi ta abiem vienādi.... Bet taisnība jau svā ziņā tev ir- ja māte iemācījusi pakalu ar avīzi slaucīt, tad nekad dzīvē neizmantosi tualetes papīru vai ne?!

krishus 24.04.2007 23:46

mdude rakstīja:

Marchiks_ rakstīja: Normāls navars šrotā tādus pa piecīti met pakaļ.

nu nee - marchuk - pastasti kur ir tadi shroti ??? domaju ka nenosauksi nevienu ... jus te mutes virinat bet nemaz nezinat kadas cenas tirguu ...

Ko tu mocies? Iedod kādam no šitiem gudriniekiem to piecīti, lai atved tev tādu paneli! Iespējams, ka tad dziedās citu dziesmu....

krishus 24.04.2007 23:40

Arnijs rakstīja: Ir vesela chupa detalju no 93 gada AERO, resp. gandriiz viss auto. Optika, haube, radiatori, salons, slieksnji u.t.t.

vajag abus pr lukturus un kā ir ar aero sēdekļiem? Parastajā 9k var dabūt iekšā?

P.s. 9k 92.g.

krishus 23.04.2007 23:36

SEMSS rakstīja: Priekš pārvadājumiem uz Krieviju būs labu labais(EURO 3 un Schmitz puspiekabe). Kaut gan, kas no tās SCANIA vairs ir palicis pēc 800tkm

šitiem auto lielie ieguldījumi sākas ap 1,5milj km, kaut gan viss atkarīgs no blīves, un auto notirgots igaunim, kas brauks uz Itāliju

krishus 23.04.2007 17:25

Nja, Scania arī āfrikā ir SCANIA, nepilnas dienas laikā notirgots!!!

krishus 23.04.2007 16:09

ja interesē bildes, iedodiet e-pastu, nosūtīšu

krishus 15.04.2007 23:00

Tā ir kā Arnijs teica, to dara divos piegājienos, tik uz spararata apakšā jāuzgriež "TDC DOWN" un tadskaties- vaļā būs vai nu 1. vai 6. cil. vārsti.

rīt tikšu pie shēmas tad dabūsi zināt precīzi.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti