Graberis rakstīja: Nu, ja gribi dabūt tikai papīrus (pieredze ir), B jau ir, tad tīri teorētiski uzreiz vari vilkties uz CSDD.
Un labakajā gadījumā dabūt A2, jo lai dabūtu A vajag kursu beigšanas apliecību.
Graberis rakstīja: Nu, ja gribi dabūt tikai papīrus (pieredze ir), B jau ir, tad tīri teorētiski uzreiz vari vilkties uz CSDD.
Un labakajā gadījumā dabūt A2, jo lai dabūtu A vajag kursu beigšanas apliecību.
A neviens no jums nav iedomajies- kapec svirai starp D un N pozīciju nav vajadzīgs fiksators?
Manā skatījumā ir pat labak pie sarkanā (nemaz nerunajot par parbrauktuvem) likt N un atslogot to motorīti. No pieredzes varu teikt, ka būs atsķirība degv patēriņā un arī dzeses ventilarors slēgsies iekšā daudz retāk.
Kamikadze rakstīja: A3 jau i sievieshauto, ne?
Protams, riktīgi veči brauc ar KamAZ
Tikko 2000.g. 1.6 benzīnniekam sabira reduktors ta ka kārbā caurums, kārba b/u grūti atrodama un cenas 300....450 Ls.
Sanaca laikam sabaidīt, bet geda laikā pa LV ceļiem (50tk km) tā arī vienīgā šaize, pagaidām pat hadene nav aiztikta
Ja no Rīgas- tad sanak rumbulai pabraukt garām un labā pusē būs tads kā nebabeigts veikals, pirms tā pa labi, pēc apm 50 m vēlreiz pa labi un tad pēc metriem 100 kreisajā pusē ieraudzīsi darbnīcas ar visām izkārtnēm
Nezinite rakstīja:
krishus rakstīja: Lasu un brīnos- kko tādu nebiju vēl dzirdējis! Vnk psc! Protams līdzjūtības, zinu šito sajūtu- man nepatika.
A kā tā? Atstāji auto pie mājas pa nakti un no rīta surprise? Viņiem tak pa priekšu bij jātiek salonā, vai salauza resti?
resti... pēc tam haubi...
3 gadus turu pie mājas - šī ir pirmā reize kad kas tāds notiek..
pedāļus no di...as vajag tadiem izgriezt! Savu turu stāvvietā un naktīs gūļu mierīgi, bet ar iepriekšējo auto bija līdzīgi- durvju logs un maģīs....
Lasu un brīnos- kko tādu nebiju vēl dzirdējis! Vnk psc! Protams līdzjūtības, zinu šito sajūtu- man nepatika.
A kā tā? Atstāji auto pie mājas pa nakti un no rīta surprise? Viņiem tak pa priekšu bij jātiek salonā, vai salauza resti?
Nekas tur nenolietojas, vnk aizaug ar putekļiem u.c. sūdiem. Savam izjaucu lukturus, izmazgāju- atšķirība jūtama diezgan.
tādiem auto parasti jau pirms nozagšanas ir "pircējs"
valdiuss rakstīja: man jautaajums gudriishiem. man audikam temperatuuras dachks paneli raada 90 graadus, siltu gaisu arii puush, bet motrs pavees - rokas var uzlikt un mieriigi turet virsuuu. jautaajums tam taa jaabuut vai arii jaamaian temperatuuras deveejs?
iebrauc kādā servisā kur var nomērīt motora temp (ir tāda uzparikte) un salīdzini vai rada tikpat cik uz paneļa
cik ta patēriņš?
o, paldies, nu jau skola rokā
i_edgars rakstīja:
vmartini rakstīja:
farruhs rakstīja: Vot vienu gan es par siltumu varu pateikt... diezin vai kāds auto uzsilst tik labi ka SAAB 900 OG... un ir pilnīgi pofig cik ārā auksts -5° vai -35° ... vēsi var sēdēt pa pliko...
9000 CS arī uzsilst mežonīgā ātrumā, Tad, kad bija lielie mīnusi, pat ventilators sadomājās pavēsināt sistēmu...
Izskalo dzesēšanas sistēmu no visiem uzķepumiem (katlakmens) un arī savajadzēsies kartona gabalu!
Fufelis... tad jau visas jaunās a/m braukātu ar kartonkām...
Ir jautājums par blocket. se. Vai vispār tur ir iespējams uzlikt angļu valodu (ja ir tad kā), un ja nav tad varbūt kāds varētu norādīt, kā atvērt tur lietotus kravas auto.
Pasildi motoru kamēr bultiņa tikko sāk celties, un pieliec roku pie radiatora- ja silts- meklē jaunu termostatu, ja nē tad kartonu
esu redzējis, kā luktura stikls pats no sevis saplīst, kkādi iekšejie spriegumi vai hvz kas.
i_edgars rakstīja:
krishus rakstīja: Krievijā degvielu DUS jau tirgo sajauktu ar benzīnu
Ja nezini, tad nemuldi! Pamēģini dīzeli ieliet tukšā benzīnkannā, kurā pirms tam bijis benzīns (labi ja 10 g benzīna tur ir) un soļķa smakas nemaz nebūs - smirdēs tā kā tīrs benzīns.
Jau 5. g. leju no Krievijas ievestu soļķi (nevis Lukoila DUSā pirktu).
eu,gudriniek, izstāsti tad kā 700l bāka un filtrs var smirdēt pēc benzīna. un zini kas ir interesantakais- ka smird jau ta tikai ziemā un tikai tām a/m, kas brauc uz rus. Kkā jocīgi ne?!
Krievijā degvielu DUS jau tirgo sajauktu ar benzīnu
i_edgars rakstīja:
vnk bišku platāki.
Kraz jau laba lieta, tik atrodi kas uz viņa brauks...
Pase ar nav obligāta, pietiek arī ar tiesībām
deksters rakstīja:
Autiņš braukās tepat,pārsvarā ne tālāk kā 100 km no Rīgas. Vajag ar hidrauliku ,bet nebūs klasiskais pašizgāzējs...bet tās jau nianses.
Silti iesaku ņemt bez hidraulikas un uzlikt pašam (iespējams arī cenā vinnēsi), jo zini tie, kam jau hidraulika ir virsū šeit ir tā mocīti pa bezceļiem.
Dzonijs_007 rakstīja: ja visus ceļu policistus saaktu kontroleet un likt cietumaa par kukuļņemšanu tad drīz uz ceļiem nebūtu kas kontrolē satiksmi
Un ja neviens CP neņemtu kukuļus, tad Rīgā sastrēgumu vairs nebūtu, jo 1/3 (ja ne pusei) vairs nebūtu tiesību
Shiirs rakstīja:
krishus rakstīja: Tāpēc, ka siltam motoram v atstarpes vnm būs mazākas nekā aukstam. Nekad nebiji aizdomājies, kapēc vārstu atstarpes jāregulē aukstam motoram?
es pats tos ciparus neizdomaju, ta ir rakstits BMW AG M21 motora apkopju gramata, aizraksti vinjiem sudzibu vestuli
1) Cik tas ir "silts" motors? 100, 90, 80,70, grādi? pie katras no šīn temp atstarpes mainīsies.
2) Grībēšu redzēt kā tu, piem, 80 grādu siltam motoram vārstus regulēsi...
Kamikadze rakstīja: A3 buus ar 3 durviim, kameer golf4 var buut gan ar 3 gan 5 durviim, ja pofig par durvju skaitu, ta ... a hvz, abi njekudishnije, jaaskataas apriikojums, kam labaaks apriikojums, to ar jaanjem
Nebūs nu īsti taisnība- A3 arī ir 5durvnieki