Kārtot: Augošā secībā
Bzzz 14.09.2010 14:15

brmbrmm rakstīja:

Kolēģim bija tieši universālis ar šo motoru un automātu. Visā visumā ļoti baudāms auto ar samērīgu degvielas patēriņu - arī normāli atvelkot pa šoseju (mūsu ceļos) patēriņš bija ap 7 l/100km. Bet viņam bija viens interesants defekts, ko ilgi servisā nemācēja salabot - braucot ne no šā, ne no tā ik pa laikam "atslēdzās turbīna". Nezinu, kā tas iespējams, bet efekts bija tāds, ka motors palikās vārgs un savas spējas atjaunoja tikai pēc "restarta". Tā arī neuzzināju, kā sīs tika ar to galā.

Par 3.0 TiD ir kādi 3gadi nobraukāti. Patiesībā neko sliktu nevar teikt. Pagaidām nekādi lielie remonti nav bijuši. Griež ļoti labi no maziem apgriezieniem, katrā gadījumā ne sliktāk kā 2.3T, bet rij uz pusi mazāk kā benzīnnieks. Vidējais kautkur ap 7. Pa pilsētu mīcoties arī nav bijis virs 10.

Cik zinu, tad šitam motoram nenāk kombinācija ar automātu, bet prasītos.

Vienīgais gļuks ir precīzi kā brmbrmm rakstīja - dažkārt mēdz "pazust" turbīna. Parasti tas gadās, kad tā sirsnīgāk ar 4 ātrumu atvelk. Pēc restarta atkal parādās. HVZ, kas tas par gļuku varētu būt???

Pirms kāda laika turbīna pazuda un vairs neparādījās. Tad tika nomainīts kautkāds dačiks (nebija neko diži dārgs) un viss atkal gāja normāli. Tagad atkal ir pāris reizes bijis "jāpārstartē". varbūt ir kādas idejas, kas tas par prikolu?

Bzzz 04.08.2008 15:53

pirms kāda laika mainīju pečkas radiatoru. seksiņš bija diezgan. visu paneli gan nejaucu. viņu izmānīt ārā varēja pa sānu, noņemot konsoles apakšējās sānu abšivkas. kautkur ineretā bia par šito apraksts ar bldēm. pirku pa 70 LVL

Bzzz 27.06.2008 15:58

Velomens rakstīja:

Gregers rakstīja: Nostrādās jaunajiem(pēc 2000) auto noteikti, par vecākiem nevaru spriest.

Vai nostrādās arī tad,ja aķis ir nosēdies/izlādējies?

bez aķa jau nu točna nenošancēs. tak visos safety precautions pie salona remontdarbiem / paneļa jaukšanas ir norādīts, ka jāatvieno klemme, lai neatrautos ar airbag pa gurķi

Bzzz 17.06.2008 12:58

Ozz rakstīja:

Bzzz rakstīja: kau, a daļēji pa tēmu - vajag uztaisīt, lai piepītējam pienāktu strāva arī ar izslēgtu aizdedzi. nu, tipa, lai var atstāt kautko palādēt utt. kā ir? jāvelk jauns vads vai ir kāds standarta vienkāršāks variants?

panjem + no aizdedzes kontaktgrupas....

nu ar aizdedzi gluži negribētos jūgt kopā. mazums izsit drošinātājus vai vēl kas saiet uz īso. tad jau drīzāk no maģa. tur parasti ir kāds konstantais + pieejams.

Bzzz 17.06.2008 11:41

kau, a daļēji pa tēmu - vajag uztaisīt, lai piepītējam pienāktu strāva arī ar izslēgtu aizdedzi. nu, tipa, lai var atstāt kautko palādēt utt. kā ir? jāvelk jauns vads vai ir kāds standarta vienkāršāks variants?

Bzzz 13.11.2007 10:32

jautājums nebija "kas ir labāk - jaunas vai atjaunotas?" un nebija arī "kas vairāk sver?". jautājums bija "iesakiet normālas navarkas". Master priekš navarkām ir ļoti normālas. Neviena hadene dēļ viņām nav nobrukusi.

"...vasaras beigā jau atkal bija jāmaina šarenes, ..." nu pa vasaru vālēt ar atjaunotām ziemas riepām tiešām nav tas labākais risinājums.

Bzzz 12.11.2007 13:28

Ikauņu \"Master\", kas strādā pēc Nokian tehnoloģijām (protektors, gumijas sastāvs utt). Ir bijušas lietošanā un bija ok.

www.riepuserviss.lv/...

Bzzz 26.09.2007 22:58

kad volviķim meklēju jaunu pečkas radiatoru, kontaktēju ApeMotors, www.autogross.lv/... , vēl kautkādus kaktu veikalus pēc ss.lv . visur bija jāpasūta 1-2 nedēļas. visātrāk sagādāt solīja iestādījums garažā pie kinostudijas. www.edstehno.lv . lietotu radiātoru es diez vai ņemtu

Bzzz 24.09.2007 11:42

Vajag galda tenisa raketi bardačokā, ar ko mazos narikus atgaiņāt

Bzzz 23.09.2007 23:57

Latvija - beisbola lielvalsts! nu mazliet gan uz smaidu velk tā beisbola nūju vazāšana auto salonā. ja nūjas īpašnieks ir nūģis, tad visreālāk to nūju viņam atņems un pašam pa galvu iedos. bet ja cilvēks ir puslīdz advancēts, tad nah nūja?

Bzzz 23.09.2007 22:09

phenom rakstīja: Shkoda ir tikai kamuflaazha!!! Isteniibaa tas ir BMW

btw personīgie novērojami pēdējā laika liecina, ka lielākie brīnumdari pārvietojas nevis ar BMW, Audi vai subarčikiem, bet kā reizi ar Skoda Octavia.

Bzzz 17.09.2007 11:59

BMW e36 kompakts,bet gads protams kāds 1996-7 . tāds golfveidīgs aparāts ir, bet nav ne vainas patiesībā

Bzzz 28.08.2007 22:59

bet vispār angļiek kautkā švaki auto nozare. laikam viss jau ir nobeidzies un nopārdots

Bzzz 28.08.2007 22:50

smuks. it īpaši salons.

Bzzz 24.08.2007 9:42

170zs vai 140zs manuprāt ir atkarāgs vienīgi no vārstu skaita 10V vai 20V nevis jaunais / vecais motors. 2.4 un 2.5 ar laikam tas pats vien ir.

Bzzz 03.08.2007 10:32

MM nav uz nedēļu rinda. tur ir uz pusotru līdz divām nedēļām. jautājums - vai tiešām olvo ir tāds eksļuziv, ka parastā, nespecializētā servisā (GrossAuto vai tml.) nevar normāli nodiagnozēt un pie attiecīga kompja pielikt? pašam arī šis jautājums interesē.

Bzzz 20.06.2007 17:21

Tad rezumējot V70 plusus attiecībā pret 850 sanāk:

- vizuālais un nav vairs izteikts ikarusa panelis;

- plaukts ar buksēm abiem mainās koplektā, tik V70 retāk birst;

- vidēji 2-3 gadi mazāk braukts (ja pieņemam 850tajam 1996 un V70 97-98-99.gads).

Motori značit ir tie paši

Bzzz 30.06.2006 12:53

domāju, ka tas ir vecais labais C20NE motorīc, kas ir arī Vectrai A un laikam arī Omega A, koroče pirms ecoteciem. Labs motors, ar smuku griezi jau pie 2500rpm, vārstus, cik zinu arī neloka, ja siksnu aprauj.

Tāds GSI speciāls motors nav dzirdēts. Vienīgi ja ir pavisam vecs, pirms katalizatoru ēras, tad vēl tāds 20SEH divlitru 8v motors figurē

Lasītākie raksti

Jaunie raksti