33k km gadā ir pa maz? Grantene ir "īpaši apstākļi"? Un kurš ta dīleris nemaina hadenē daļas, ja sāk grabēt, noveļot to uz normālu nodilumu?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
33k km gadā ir pa maz? Grantene ir "īpaši apstākļi"? Un kurš ta dīleris nemaina hadenē daļas, ja sāk grabēt, noveļot to uz normālu nodilumu?
Vai tad garantija tikai 40k km?
taaneko rakstīja: Sadzīves elektronikai, kas strādā ar līdzstrāvu netraucē. Pietiek ar transformātoru. Vienīgie izņēmumi ir elektroierīces, kuru darbība sinhronizēta ar tīkla frekvenci. Vidējā sprieguma maiņstrāvas elektromotori piemēram.
Uz zemsprieguma motrōriem pofig?
Kāpēc bija jāgriež, vai nevarēja nomainīt?
usaexperc rakstīja: Par pirmo daļu tiešām nav ko rakstīt, tā ir vairāk kā graujoša patiesība.
Tur es vēl nepieminēju viņu pusfāzes, precīzāk, pustumsonības standartu, kas automātiski padara viņu elektroierīces nelietojamas eiropiešiem, kam fāzes spriegums ir 230V.
Spriegums būtu mazākā bēda, pieliec trafiņu un miers, bet šiem ir cita frekvence, 60Hz.
Parasti pats savus auto pērku DE. Bet vienreiz, kad nebija laika tam, izmantoju e-mobile.lv. Pats atradu webā auto, iedevu šim info, šis sazinājās ar frici, dabūja visādu papildinfo, bildes, brīfa kopiju utt. Kad pateicu ka derēs, tad šis pārējo nokārtoja, pēc pāris dienām tikāmies csdd un reģistrējām autiņu. Šis piedāvā arī fiziski uz vietas nočekot auto, bet tas vēl papildus maksā. Darījums notika bez kaut kādiem kasjakiem. Bet tā bija mana vienīgā pieredze ar viņu.
Jā, padārgi. Es pie Skandi kopjos, apkopes ap 100eur+materiāli (eļļa, filtri) kurus patastu sapērku pats. Man gan nav garantijas auto, bet 100 par apkopi liekas ok, pie tam, maiņas auto, laicīgi piesakot, par brīvu.
Cik maksāja katra apkope?
Ar ko Tu tagad brauc?
Ir kādi ieteikumi/pieredze, kurš kantoris labi prot nopakot skaņas izolāciju?
Guzis rakstīja: No blīvslēgiem zūd eļļa, bet nav zilu dūmu. Tā ka gredzeni ir ticamāka lieta. Baigi ievilkt nevajag, ja nav vēlme mainīt arī turbīnu. Starp citu - dūmi nesmird pēc dīzeļa? Tad var būt sprauslas beigtas?
Un uz kurieni tā eļļa pazūd? Sasūcas blīvslēgos?
Sākumā varbūt pamēģini vārstu blīvslēgus nomīt, nebūs tik dārgi kā gredzenu maiņa.
Iekšējās pusasu miroņgalvas?
Izplūdes klektors pūš garām, varbūt plaisa. Vai kāda blīve pēc kolektora.
Kondiška sausina gaisu un samazina mitrumu, līdz ar to, tā slēdzas arī ziemā, jo tas palīdz pret logu svīšanu.
Kondiškas radiators stāv pirms dzinēja dzeses radiatora, līdz ar to, nemaz nav iespējams atsevišķi dzesēt kādu no radiatoriem, un, ja arī ir divi ventilatori, tāpat tie strādās vienlaicīgi.
Viss ir normāli ar Tavu auto, ik pa laikam ieslēdzas kondicionieris, tāpēc ieslēdzas arī ventilators. Tas viss ir normāli, nepievērs tam uzmanību.
Tas deļ kondiškas var tās slēgties iekšā arā, un tad tas ir normāli. Izslēdz kondišku un paskaties tad, vai salona ventilatoru uz off.
No 2010 nāk arī ar jauno Mitsu 2.2 dīzeli, 4N14 kods.
VAG 2.0 ir pilnīgs mironis, ar PSA nav sanācis braukt.
Outlanderam, tam kas no 2007, var slēgāt režimus, fwd, auto un awd. Protams, pakaļa iet caur mufti, bet braucot awd režīmā griezes moments uz pakaļu ir visu laiku, pēc sajūtām ir kā ar rwd. Pa basiem dubļiem mufe var pārkarst, bet pavasara šļūdonim būs ok. Ar mitsuka 2.2 dīzeli iet zvērā.
Ir sākas ar "e1*", 2011 gada Mitsu Outlander.
Sorry, mana kļuda! :]
Bet plāksnīti apskaties! Tas nav VIN!
Tas ir apliecinājum par atbilstību ES normām
No CSDD lapas:
- atbilstības apliecinājuma kopija, uzrādot oriģinālu.
Dokuments nav jāiesniedz:
-transportlīdzeklim, kas izgatavots vai pirmo reizi reģistrēts pirms 01.2001.;
-iepriekš reģistrētam vieglajam automobilim, mopēdam, motociklam, triciklam, kvadriciklam, kravas automobilim, piekabei (puspiekabei) vai autobusam, ja tam uz transportlīdzekļa izgatavotāja plāksnītes norādīts ES transportlīdzekļu tipa apstiprinājuma numurs (sākas ar “e”, piemēram, e1*2007/46*0368);
-Austrijā, Beļģijā, Dānijā, Francijā, Grieķijā, Itālijā, Īrijā, Lielbritānijā, Luksemburgā, Nīderlandē, Portugālē, Somijā, Spānijā, Vācijā, Zviedrijā, Īslandē, Lihtenšteinā, Norvēģijā vai Šveicē reģistrētam vieglajam automobilim, mopēdam, motociklam, triciklam, kvadriciklam, kravas automobilim, piekabei (puspiekabei);
-transportlīdzeklim, kas pirmo reizi reģistrēts Bulgārijā, Čehijā, Igaunijā, Kiprā, Lietuvā, Maltā, Polijā, Rumānijā, Slovākijā, Slovēnijā vai Ungārijā pēc 01.01.2012. vai Horvātijā pēc 01.07.2013. un tam piešķirts valsts tipa vai individuālais apstiprinājums. Šis nosacījums neattiecas uz autobusiem;
PS. Pēdējām trīs mašīnām ko pirku fričos, visām bija līdzi tas apliecinājums.
Piemērs
Kaut kā neesmu sajutis nestabilitāti ar Outladeru uz grantenes. Outladeram ir alumīnija jumts, līdz ar to, smaguma centrs nav tik augstu kā izskatās. Darba golfs, 2016.gada, uzvedas tieši tā pat.