Tikpat tās durvis būtu iemīcijis kāds pusakls ar Mazda 626 kurai tāpat nevar redzēt aizmugurējos stūrus caur pakaļlogu. No muļķiem nekas neglābs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tikpat tās durvis būtu iemīcijis kāds pusakls ar Mazda 626 kurai tāpat nevar redzēt aizmugurējos stūrus caur pakaļlogu. No muļķiem nekas neglābs.
Ja visas vāka gāzes atsperes kārtībā tas vāks nav neko smags. Un ja jau māmiņa var ratus un savu bērnu pacilāt tad tas vāks tāds nieks vien ir. Un salvetes roku notīrīšanai ar mazu bērnu komplektā vienmēr ir līdzi.
_PN_ rakstīja: Es jaunajai māmiņai nepirktu auto ar universāla virsbūvi. Lai nav jāmocās ar mūždien netīro un smago bagāžnieka vāku.
Normālas pamācības. Ņemot vērā ka airbagus darbina 200 grami reālās SPRĀGSTVIELAS prasti tos izmest šrotā nekādīgi nav saprātīgi. No tāda airbag trieciena var arī kaklu pārlauzt diezgan viegli.
Einstein rakstīja: Visai sviestainas pamācības. Es domāt, ka kādreiz vienk. gadijusies kāda šaize, kad patērētājs mičuku iesūdz tiesā, ka šamējais nav pabrīdinājis, ka skrūvējot nost stūri, jāatslēdz airbags, redz dabūjis pa viepli ar to spilvenu.
NEVAR! Polijā pat iekšā netiksi.
A tu lampas pērc lai uz viņām skatītos, vai lai kautko uz ceļa redzētu?
Pofig kā izskatās spuldžu krāsa, galvenais lai var LABI redzēt!
Arnijs rakstīja:
snow rakstīja: iepirktas i ielikshu ta jau redzes ka izstisies kopa ar xenoniem
Gribeeshu dzirdeet atsauksmes! bet teikshu taa, ka vajadzeetu buut BAAAIGAM kokteilim Izklausaas peec Vodkas ar alu! Ja ir xenon, tad jau vislabaak zilaas....
Pats izdomāji vai kautkur dzirdēji? Diezgan šaubīga atziņa. Kāpec tad philips pūlās ražojot šādas spuldzītes: www.lighting.philips.com/...
Arnijs rakstīja: 2 Guzis....
dazaadu tonju reizee lietotas lampas redzamiibu tikai pasliktina! To arii gribeeju pateikt!
Vienkārši izlasi šitos:
www.danielsternlighting.com/...
www.danielsternlighting.com/...
tad būs skaidrs kāpēc Azuuro (kas ir viegli dzeltenīgas, nevis riktīgi dzeltenas) ir tieši tas kas vajadzīgs miglas lampām
snow rakstīja: nup ta jau sanak ka tomer labi ja miglinieki savadaka krasa
Un lietoji viņas tieši pretējā kombinācijā kā būtu jādara. Tad ko tu centies ar to panākt?
Normāla kombinācija ir dzeltenā spektra lampas migleniekos (pareizi noregulētos) + balti tālie.
Arnijs rakstīja:
Atzinja guuta no pieredzes. Palietoju Allweather kaadu laicinju atpakalj + balti miglinieki. Ar redzamiibu bija pabriesmiigi. Vai nu vienu, vai otru - bet kopaa nebija baudaamas.
Man darba auto ir xeon lampas. Sūdīgā laikā un lietū tā zilganā gaisma nav diezko patīkama. Ja brauc rīktīgā tumsā pa lietu - redzmība sliktāka nekā ar mana privātā dzeltenīgajiem migleniekiem.
Piekrītu. Oriģinālie miglenieki parasti ir tikai vārda pēc. Riktīgā miglā neko nevelk. Pieskrūvējot papildus 2x55W migleniekus efekts ir
Šitam sviestainajam rudenimziemai turpinoties sāku domāt arī par papildus tālajiem..
Es braucu daudz tālāk kā Rīgas apkārtne
arba rakstīja: pie pašreizējā mašīnu daudzuma uz ceļiem, tālās gaismas vispār nav vajadzīgas, vismaz Rīgas apkārtnē
Signalizācija ir ja?? Un siģenei drošvien sirēna ar iebūvētu aķīti arī ir? Un tagad izdomā kas notiek tad kad tas aķis saiet uz īso un caur sevi lēnām izlādē auto aķi
A tos atbalsta gultņus kopā ar amortiņu nemainīji? Ja ne - nomaini.
NEDRĪKST tādus kohozus likts. Un viss. Atrodi ko citu ar ko pastiept garāku!!
curmis rakstīja: Bēt ja xenonu liek tikai tālajiem, tad taču citus nežilbinās?
Likt DRĪKST jebkur. Ja jēdzīgs serviss, tad sagādāt vajadzīgās daļas nav problēmu. Protams tas nemaksā LĒTI.
juha rakstīja: Esmu dzirdējis, ka pēc visiem noteikumie ksenona lukturus var ielikt tikai autorizētie servisi. Pārējie vai nu pasūtīs vienu māju tālāk (daļēji godīgie servisi) vai arī ieliks pašus lukturus bez jau pieminētajām lietām - skalotājiem, augstuma korektoriem utt., jo vienkārši tas tiem būs pārāk sarežģīti. Bet apskati bez tā visa nav variantu iziet, ja nu vienīgi šī topika autors ir no tiem nāpšļiem, kuri apskates pērk.
KEMI tak pašiem sava noliktava pa rokai. ITKĀ nevajadzētu būt problēmām. Bet reāli ir gadījies ka no uzdevuma - nomainīt stūres atsaitēm galus tiek izpildīta tikai puse - nomainīti 2 no 4iem galiem. Kas protams saņemot auto netiek pateikts un nelienot zem mašīnas nav pamanāms. Viss atklājas mēģinot iziet tehniski Visi servisi sux..
TDI rakstīja:
nomiks rakstīja:
TDI rakstīja: Maniem cirvjiem kautkaa otraadaak ja penciins(1gac.30kkm) raada 12,5 , tad apreekjinaatais ir 12,4 'simc gram manaa labaa' . a diizels (1meenesis 4kkm)gan sakriit 'bildee' un dabaa
Dīvaini, bet ar maniem Citroeniem ir tieši tāpat - benzīnniekam kompī uzrādītais vidējais patēriņš ir mazliet lielāks nekā dabā, bet dīzeļaparāta kompja rādījums tieši sakrīt ar novērojumiem dabā!
nepaardziivo , ir jau arii citronenaa kaut kas laps ( kameer nau nobrucis), ne tikai dizaina zinjaa
Nekas - NOBRUKS par to vari būt drošs! Tas tak ir Citroen
Kuterus ar tiem nevelk, bet dubļos mierīgi saliks visus 2,5 tonnas smagos ērmus Un NEKAS tur tā nenosprāgst..
KIPOS rakstīja:
Aha un un tad kad piekabinas tadam 1,1vai 1,6 smagu kuteri vai iedzen dubļainā mežā tad tas nosprāgs pec divām dienam
Aizmirsti. Nopērc ārējo un neraudi. Tāpat visas iebūvētās ir sū**i.
Ideots rakstīja: ka vinjiem ir ar zipeni? neladejas 10 000 stundas, lai atkal nakamo kadru var taisit ?
Nu mana draudzene tīri labprāt ar tādu braukājas (3,0 V6)
STi uzlīmes nav, toties ir EnergySuspension Polyurethane
garuda rakstīja:
Tad paliec labāk pie Celica. Nav tas auto dāmai domāts. Nav viņam STi uzlīmes...
Pa sliedēm DRĪKST braukt ja tās ir vienā līmenī ar brauktuvi un zīmes nenorāda ka nedrīkst. Tikai ne visi ir izlasījuši noteikumus un to zina. Tāpat kā tie kas nezin ka arī kreisais pagrieziens jāveic no sliedēm, ja vien nav norādīts citādi.
KOMA rakstīja:
ArGr rakstīja: Nav jau problemu samaksaat 20 latus, kaitina tikai CP metodes. Tajaa laikaa buutu kjeerushi gudriniekus, kuri mauc pa tramvaja sliedeem, veido papildus joslas un tamliidziigos, vismas jeega no zaljajiem buutu.
Kopš kura laika ir aizliegts braukt pa tramvaja sliedēm ???
Aizbrauc uz Baronielas "Dimeks" uzlikt gāzi un varēsi arī ikdienā braukt
Sajūgam ir noteikts darbamūžs km. Un ja esi liels braucējs - var mierīgi tos noskriet pāris gados.
Bet par tēmu - izspiedējgultnis beigts. Normāli tāds gultnis maksā 10-50Ls. Protams kārbas noņemšana-uzlikšana ar kautko maksā. Ja braucējs normāls - var mēģināt sūtīt uz ekspertīzi, kautgan grūti tur kautko pierādīt.
garuda rakstīja:
Es tak teicu - mašīna uz garantijas. To dīleris atzīst. Pričom te noskrējiens?
Maini tik nost temperatūras devējus. tiešām liekas ka tieši tie ir izbeigušies,
pinguin rakstīja: respektīvi, vai nu beigts pats relejs, vai arī devējs dod nepareizu info par motora patreizējo temperatūru - ja tu saki ka ilgi silst, tad vairāk otrais variants.
Tipisks mazauto braucēja uzskats. Kas bez centrālā salona spoguļa pabraukt nejēdz. Manam auto caur pakaļējuo logu var lieliski aplūkot rezerves riteni un debesis. NEKO no tā kas notiek uz ceļa tiešā tuvumā redzēt nevar. Tad kāpēc gan es nedrīkstētu viņu notonēt ? Aizmugurē braucošiem tāpat no tā nekas nemainās - kā nevarēja cauri redzēt, tā nevar.
A sānu logi - tajos tomēr der skatīties un pamanīt šitādus mazus melni tonētus Mazdistus kas mēģina līst zem riteņiem. :Z
Mazdists rakstīja: Interesanti, vai arguments, ka aizmugures logs drīkst būt kaut ar 100% tonēts, arī netur kritiku? Kā var traucēt redzēt satiksmi uz priekšu priekšējie sānu logi, bet netraucēt aizmugurējie sānu logi un aizmugurējais? Tad vai nu aizliegt tonēt vispār, vai nu nečakarēties par priekšējo sānu logu.
Un man ar 50% tonējumu nav nekādu problēmu naktī braukt un parkoties.
Un, protams, nekādu izņēmumu valdības auto. Visiem plēves nost!