Ja mainīja izspiedējgultni vajadzēja nomainīt visu sajūgu.Pēc visa aprakstītā izskatās ka diskam izļurkājušās vai izlūzušas demfer atsperes.
Ja mainīja izspiedējgultni vajadzēja nomainīt visu sajūgu.Pēc visa aprakstītā izskatās ka diskam izļurkājušās vai izlūzušas demfer atsperes.
Senākos laikos RTP to darbiņu veica metinātājs.
RLaguna rakstīja: Ar 2019.gada Citronu vēl nav gadījies braukt,bet ar 2017.gada Citronu Berlingo multispeisu braucu jau gadu un divus mēnešus.Motors 1,6 dīzelis.Autiņš iet labi,tikai dīzeli rij vairāk nekā vajadzētu-pilsētā zem 7,5l nevar dabūt,pa trasi ar ieslēgtu kondiķi 6l.Salīdzinājumam mana vecā divlitrīgā Renault Laguna patērēja tikpat daudz-tikai benzīnu.Pēc 14000km pēc nakts stāvēšanas zem autiņa parādījās pa pilītei eļļas.Nezinu vai no motora vai gaņģenes-tā kā autiņam ir garantija lai par to domā saimnieki(auto iznomātāji).
Ar eļļas pilēšanu tiku skaidrībā-pusass saļņiks.Kolēģim ar tādu pašu vāģi kompis vienu rītu sāka rādīt ka visi četri riteņi ir mīksti,kaut spiediens ir normāls.Pārējais ir kārtībā. Grūti jau spriest jo noskrējieni pa pilsētu ir nelieli.
Ar 2019.gada Citronu vēl nav gadījies braukt,bet ar 2017.gada Citronu Berlingo multispeisu braucu jau gadu un divus mēnešus.Motors 1,6 dīzelis.Autiņš iet labi,tikai dīzeli rij vairāk nekā vajadzētu-pilsētā zem 7,5l nevar dabūt,pa trasi ar ieslēgtu kondiķi 6l.Salīdzinājumam mana vecā divlitrīgā Renault Laguna patērēja tikpat daudz-tikai benzīnu.Pēc 14000km pēc nakts stāvēšanas zem autiņa parādījās pa pilītei eļļas.Nezinu vai no motora vai gaņģenes-tā kā autiņam ir garantija lai par to domā saimnieki(auto iznomātāji).
Pabīdi to disku tuvāk-es ar bīdmēru nevaru aizsniegt.
Vankins rakstīja:
Šādi tie diski man
No Ķīnas var pasūtīt dažādu izmēru un dažādu marku uzlīmes vidiņiem.Mans paziņa pirms septiņiem gadiem kaut kādiem diskiem uzlipināja Hondas uzrakstu-vēl turas.Pirms pielipināšanas veco nopucē gludu,pēc nopūt ar laku.Daži eirīši,mazliet darba un savu VW vari pārvērst kaut vai par Ferrari.
Kāds sakars droselei ar dzesēšanu?Labi ka vēl nemainīja saskābušo gaisu riepās.
Elektriskajai droselei kaput.
Sešdesmitajos gados tramvajs brauca pa Avotu ielu. Pa Stabu(Engelsa) arī.
Laikam esmu par vecu lai saprastu kā tā programma zin kad notiek oficiāla izmešu pārbaude.Vai viņa reaģē uz zondi,kas ielikta trubā vai ieslēdzas brīdī kad auto tuvojas CSDD?
SSā pāri par desmit sjerru.Dažas pat ar apskati.
Kondiķim auto apakšā ir drenāžas caurums,kurš var aiz*irsties ciet.Tamdēļ tas ūdentiņš,kuru vasarā var labi saskatīt zem autiņa, satek salonā uz paklājiņa,un tamdēļ svīst logi.
Kolēģis vakar uz Liepājas šosejas redzēja fotoradaru uzraugošo kabluku uz jumta
Kādreiz žigulim lika trešajā gaņģī un uz sotaku aizmauca līdz Jūrmalai-lielākā daļa uzdegumu pazuda.
Pirmais.Tu ar savām zināšanām joprojām esi gaidīts Renault lapā.Un nevajag ņemt ļoti pie sirds ko kāds ar maza bērna niķiem vai klimaksa problēmām d**š.Tā lapa jau domāta lai palīdzētu risināt problēmas ja ne ar padomu tad vismaz ar ieteikumu kur griezties.
Nākamā tēma būs ziņošana par tiem kas stāsta politiskas anekdotes un ir neapmierināti ar valdību.
deklarācijas no 2010 var iesniegt tikai elektroniski (ierēdņi)
juha rakstīja: Jebkuru nodokli varētu samazināt, ja tiktu samazināta tā ierēdņu varza, kura šos nodokļus administrē. Tā kā nodokļa iekasēšanas nodokli mēs jau pēc definīcijas maksājam jau tagad.
cilvēk tu domā, ka visa valsts nauda aiziet tikai ierēdņu algām??
Apgaismošu tevi ka tā tas nav.
Ir vēl pensijas, pabalsti un dahjua citi izdevumi.
Protams var jau atlaist visu VID, un paļauties ka cilvēki paši maksās nodokļus, bet tad diez vai kāds maksās.
uupis rakstīja:
sintris rakstīja: Opel Vectra 1996, Ecotec 2.0 V16,
Nav druks kļūda – autors domāja 16 vārstus droši ka…
drukas kļūda ir tikai cenā
Yetti rakstīja:
jugasvilli rakstīja:
M1A1 rakstīja: images.businessweek.com/...
50 neglītākie auto pēdējo 50 gadu laikā
Nu gan lohi, Lagondu, 240. Volviķi, Prowleru par neglītākajiem auto nosaukt. Laikam kaut kādi Getzu, Avenšu fani nolasījušies.
nu dikti "konsekvents" raksts... "eksperta smukuma vērtējums" pēc degvielas patēriņa, manervēšanas spējas...
nu ja,
svarīgi, tad cik tu graciozi iebrauc pēdējā līkumā pirms ieliet degvielu
jugasvilli rakstīja: Nekas nav jāmoka. Mazie benzīna motoreļi virs 3k apgriezieniem ne to vien rādīs.
esi braucis ar Jazzu??? vai atkal kņigu ne čital no mnenije imeju?
nomiks rakstīja:
Seene rakstīja: Nemotoru ekonomija ruļez tikai tādiem, kas spēj nekad (arī uz bāņa) nepārsniegt 100km/h. Pretējā gadījumā nemotori kļūst par izslāpušiem ziloņiem.
Pilnībā piekrītu!
Principā mans Jazz iz Jelgavas šosejas, braucot ar ātrumu 110 km/h, patērē tikpat, cik CR-V (aptuveni 7,5 l/100 km). Pilsētā gan Jazz patēriņa konkursā ir neapstrīdams šī dueļa uzvarētājs.
Kad ar savu Citroen C3 ceļoju pa Eiropu, tad uz bāņa centos ātrāk par 120 km/h nebraukt, jo tad patēriņa pieaugums bija dramatisks.
Nezinu kā ir jāmoka jazz lai tas dabūtu 7,5l/100km. UZ 110 jau nu toč nav tāds patēriņš.
grs rakstīja: Dabiski, ka nav. Man mācija, ka degvielas padeves sistēma sastāv no karburatora, degvielas bākas, degvielas sūkņa un varbūt arī filtra. Tas, ka karburatora apsildei dažreiz izmanto elektrisku sildītāju, lietas būtību nemaina. Ta degviela netiek dozēta pareizi nevis svece nedeg... Daa...!!!
Laikam Tu autoskolā gāji kopā ar mani 1969.gadā.
Sveču vadi jātīra.Eļļas tvaiki,putekļi pluss mitrums-labākie elektrības vadītāji.
Ja gribi kaut ko sakarīgu tad jāmeklē latgalītē.Tur mēdz būt krievu oboronkas rūpnīcās ražotie.