Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
taxman 26.09.2008 12:01

Kaksis rakstīja: Vainīgi ir tieši tie rievainie smadzeņu podi. Kamēr signāls iziet cauri visām rievām, tikmēr jau bmw ir gabalā. Rezultātā notiek mēģinājums turēt līdzi bmw, kas noved pie avārijas situācijas, kura tiek radīta cita bmw ceļā. Un atnāk vēl viens rievainais un pasaka, ka bmw vainīgs.

Maucība, es saku, maucība!

Tu esi tik gudrs… tev gadījumā smadzenes uz galvaskausu nespiež?

Ej labāk pārbaudi vai ///M zīme nav atlīmējusies muļķi

taxman 16.08.2008 8:57

Gregers rakstīja:

taxman rakstīja: Kā jau te viens gudrs cilvēks rakstīja...

Labāk viens šāds žuļiks aizlaižas (lai gan man jau liekas, ka nedzīvojam Štatos un drīzāk tev vajadzēs mūsu zaļajiem vīriņiem pēc tam paskaidrot savu taisnību nekā viņiem savu), nekā cieš un iet bojā cilvēki (lai kādi dzērāji viņi arī nebūtu, viņiem ir ģimene, draugi, radi utt...).

Ja dzērājs bēg viņu uzskatam pirmkārt par dzērāju pie stūres, ja nedzīsies pakaļ tad viņš tāpat turpinās braukt un ir liela iespēja , ka viņš tik un tā kādu nogalinās, tātad IR jāķer, labāk lai noriec bēgot bet top noķerts. Cita lieta, kas notiek ar to kropli kad viņu noķer, pa lielam nikuja nenotiek a vajadzētu, kaut tajos pašos krievu laikos viņus lika īpašā kamerā ar nāviniekiem, bet tagad kāds stimuls nebēt. Ja šobrīd ir fifti fifti sods vai nekas tad pat es esmu aizdomājies vai nebremzēt no 160 kad kapeika mani stādina, bet ja būtu normāls sods tad nikuja neviens nebēgtu, ja vienā kausā būtu iespēja nonākt kamerā ar sadistiem un visu nakti tev vilks ādu nost un jās tad 9 no 10 šobrīd bēdzējiem trīsreiz padomātu pat pilnīgā pālī būdami! Bet tā jau nevar, tam kroplim ar promilēm ir tiesības, bet cilvēkam kuru viņš sakropļos tātad nav tiesību

Kā jau RX-7 rakstīja, tādi sodi neko neietekmēs, jo tad, kad tieši tu izpildies, tev liekas, ka nekas nebūs...

Viduslaikos zagļiem cirta pirkstus/rokas pilsētas centrālajā laukumā, bet cilvēkus, kas šo soda izpildi vēroja, veikli apstrādāja citi zagļi...

taxman 15.08.2008 22:41

Yetti rakstīja:

taxman rakstīja: Kā jau te viens gudrs cilvēks rakstīja...

Labāk viens šāds žuļiks aizlaižas (lai gan man jau liekas, ka nedzīvojam Štatos un drīzāk tev vajadzēs mūsu zaļajiem vīriņiem pēc tam paskaidrot savu taisnību nekā viņiem savu), nekā cieš un iet bojā cilvēki (lai kādi dzērāji viņi arī nebūtu, viņiem ir ģimene, draugi, radi utt...).

ja tas žuļiks laižoties paķer līdzi Tavu muteri, meitu vai bezpajumtnieku... aizmuka un viss OK?

Protams, ka nav ok… Bet Latvijas gadījumā ir jādomā par letālu gadījumu samazināšanu, nevis 100% izskaušanu. Savādāk tagad sanāk tiešām labāk nedzīties pakaļ, jo nav vienotas koncepcijas ko, kas, kur un kā dara... randomā pabraukā pakaļ savu braukšanas spēju robežās un labakajā gadījumā sagaida, kad alkorallists iebrauc grāvī... sliktākajā – šodienas Skanstes iela.

taxman 15.08.2008 22:22

Kā jau te viens gudrs cilvēks rakstīja...

Labāk viens šāds žuļiks aizlaižas (lai gan man jau liekas, ka nedzīvojam Štatos un drīzāk tev vajadzēs mūsu zaļajiem vīriņiem pēc tam paskaidrot savu taisnību nekā viņiem savu), nekā cieš un iet bojā cilvēki (lai kādi dzērāji viņi arī nebūtu, viņiem ir ģimene, draugi, radi utt...).

taxman 15.08.2008 21:07

Yetti rakstīja:

taxman rakstīja: Starpcitu helikopteris ir perfekts risinājums...

Rīgā?

maucu iekšā jebkurā slēgtajā stāvvietā, eju ārā pa parādes durvīm, ņemu taksi un braucu tālāk kost...

Ļoti labi... bet:

1)Atkrīt bīstama situācija uz ielas;

2)Atkrīt potenciāli mantiskie bojājumi;

3)Tajā stāvvietā pēc 5min būs policija, un no rīta pēc pohām, tu varēsi skaidrot, ka tas nebiji tu, bet mašīnu nozaga.

4)Ļoti iespējams, ka tevi paņems pie dziesmas jau pirms stāvvietas, jo no helikoptera vieglāk kooridēt darbību manuprāt.

taxman 15.08.2008 20:51

Starpcitu helikopteris ir perfekts risinājums... Mukšanai zūd jēga, jo aizmukt nevar... parasti tad cenšas muks kājām.

taxman 15.08.2008 20:33

uldiskru rakstīja:

Ideots rakstīja: ķeņgurķērājus poličiem un lai stumjo no ceļa tādus bēdzējus šmigā

tieši tā policojai patiesībā pret šādiem bēdzējiem ir jāizturas daudz agresīvāk un nevis vienkārši jābrauc pakaļ, bet "jasagriež" bēdzēja auto un jānostumj no ceļa !

Jūs visi esat saskatījušies amerikāņu TV helikopteru filmētus pakaļdzīšanās, stumšanas un citus brīnumus. Taču jāatcerās, ka mūsu valstij nav tādu līdzekļu, lai katru nedēļu lāpītu samīcītos subārus, atmaksāt zaudējumus trešajām personām, kam radās zaudējumi šādu gonku rezultātā utt (mūms mļē vēl bibliotēka nav uzcelta). Jāņem vērā arī mūsu ceļi (gan platums, gan seguma kvalitāte)... tu pastumsi, mašīnu sagriezīs, tā uzslīdēs kādā bedrē (kuru mums paldies dievam pietiek), pāris vāki un daži līķi... ej un pierādi... vajadzēja, nevajadzēja?

Droši apturēt šādu trako alkorallistu 1 mašīnai arī praktiski nav iespējams.

Vienīgais, kas izbrīna, ka tie paši iepirktie subāri, kas tika pasludināti kā „nāve visiem gonščigiem”, mierīgi stāv krūmos un filmē uz dzelteni/sarkanā braucošus un stresaini mēģina atstrādāt iztērētos līdzekļus, nevis tiešām ķersta/neitralizē ģibilas, kas pa pretējām joslām līkumos kolonnas dzen.

taxman 15.08.2008 12:05

911 rakstīja: .. bet ir tak ar milnmēness

Drīzāk promilmēness.

Meiteņu žēl... kāpēc kāpa iekšā pie tā džigita

taxman 04.08.2008 11:44

Tu vēl 10 topikus uzcep muļķi...

1)ieej gūglē

2)uzraksti autoservisi

3)paņem telefonu

4)zvani pēc kārtas un prasi

taxman 31.07.2008 20:32

Ja tu pārdosi lietotas atsperes pa 200Ls, es apēdīšu savu ziemas riepu komplektu.

taxman 28.07.2008 22:11

Seene rakstīja:

krix rakstīja:

personīgi esmu ņēmis dalību vienā aizmukšanā, kā pasažieris. kā arī, pazīstu vienu fikso braucēju, kurš mūk regulāri. vismaz 1 reizi trīs mēnešos. Vienmēr veiksmīgi. Veiksmīgas mukšanas pamatā bijis vienmēr daudz ātru strauju pagriezienu pa mazām šaurām ielām, plus veiksmīga nolīšana slēpnī.

Šī gan ir lieta par ko vajadzētu tiesību atņemšanu uz mūžu + kriminālu sodāmību (kaut nosacītu).

A par braukšanu uz 210 nevajadzētu muļķi?

taxman 13.06.2008 12:33

Gregers rakstīja: Neuztraucies, gan nopirksi jaunu, ir jau šrobe, bet ar viņu jārēķinās pērkot tik dzenamu auto.

Izsaku patiesu līdzjūtību.

Ceru, ka normālā kompānijā apdrošināts.

Jarodās kādas problēmas ar apdrošinātājiem vai ir kādi jautājumi par tālāko rīcību tad labuprāt palīdzēšu...bezvozmezdno protams.

M3 dzenamais auto? nu nu...

taxman 14.12.2007 9:53

Nav jau brīnums; ja paskatās, kas par purniem tur darbojās...

Tāpēc jau ilgāku laiku sadarbojos ar Gross Auto... to, kas uz Maskavenes. Tiešām pagaidām 1 serviss, ar kuru patīkami strādāt. Normāla attieksme pret klientiem (tev piezvana, paziņo par darba gaitu un termiņiem, laicīgi pabrīdina, ja gadās kāda aizķeršanās), un pedantiska attieksme pret darbu. Varbūt man paveicās, bet no 6 servisiem, kuros biju, ieskaitot oficiālo VW centru (tur gan neiesaku nevienam nokļūt) pagaidām starpība kā diena pret nakti.

Cenas nav priekš kapeiku jandelētājiem, bet ir zemākas par oficiāliem servisiem.

taxman 04.12.2007 18:51

Es arī drīzāk teiktu, ka var, nekā, ka nevar

taxman 26.11.2007 22:41

Viktos rakstīja: Te palasot es secinu ka jūs esat baigie pārkāpeji, manuprāt +5 pārkāpums jau ir daudz a jūs te par +60 runājat (OMG)

OMG notiek tad, kad šie te +5 braucēji vizinās pa kreiso joslu un briļļu vietā izmanto priekšējo stiklu.

taxman 23.11.2007 14:38

Nu tirgojot šādu auto, likt uzsvaru uz griezes momentu un jaudu, nav īpaši prātīgi, jo šādi auto nav domāti, lai izpildītos pie luksaforiem. Ērts - jā.

PS: 2.7 ir lielmotors? Tad jau mans hečbeks ir īsts american muscle car

taxman 21.11.2007 19:12

nafigators rakstīja: Lohs tu esi nevis Nostradamus!

Nu re... apburtais loks sanāk... arī tu nosaki lohs vai ne lohs... tātad esi Nostadamus, tātad arī tu esi lohs

taxman 21.11.2007 19:08

nafigators rakstīja: Eu a kas te kāds ārsts vai Nastrodamos esi, ka zini, kuram kāds IQ, kurš ko beidzis un kā kas risināms? Tu pats iedziļinies, ko raksti?

Eu... Ārsti IQ nenosaka, bet par to Nostradamusu tu diezgan tuvu trāpīji.

taxman 21.11.2007 18:47

durrraks !

nevis lukturi nepareizi sareguleeti, bet gan tu pa zemu seedi ...

brauc ar kartingu - tad visi žilbinās, pat ôme ar velosipēdu braucot pretii ...

kur taadi pajoliņi rodas ?

un vispār - pret žilbināšanu no aizmugures cīnās pašaptumšojošie spoguļi ...

OMG!

Tu toč esi no Zilupes palīgskolas 2006.gada izlaiduma grupas!

Tu vispār iedziļinies tajā ko tu komentē? Es rakstu par to, ka apžilbina arī oriģinālie xenoni, un neies puslatvija celt augšā savus auto dēļ džipiem ar xenoniem. KUR ES RAKSTĪJU, KA DŽIPAM NEPAREIZI KAUTKAS SAREGULĒTS? Pazvani uz Vision Express, mož atlaides

Atradies te omas kartingists

taxman 21.11.2007 10:22

Tukša muldēšana kā parasti.

Es braucu aizvakar mājās, astē sēž lielais džips... hvz nissans navara vai kautkas tamlīdzīgs... xenoni manu logu augstumā spīd un salonā sēdi kā zem prožektora, nevienā spogulī neko neredzi...

caur maniem logiem izgaismo vairāk nekā mans auto... Lūk tev oriģinālie xenoni... ko man tagad darīt? Automātiskā regulēšana? Buļļa kakucis tas viss. Ko man tagad darīt? Rakstīt vēstuli CSDD, lai aizliedz NAVARRAS, jo pārāk augstas un mani apžilbina? Vai lai vispār aizliedz džipus?

Kā jau parasti iekš iauto, suņi rej, bet karavāna iet tālāk.

PS: Par krutkām varat netirzt - manam auto ir oriģinālie rūpnīcas xenoni, kas paredzēti šim modelim, tikai pārlikti uz auto, kuram sākotnēji bija parastās.

taxman 20.11.2007 21:27

Bat mani uztrauc ta sekunde kuru es neredzešu pec izmainišanas ar tevi.Ta ka nost ar krutku ksenoniem

Es sāku runāt par kautko citu. Es saku, ka kvalitatīvi xenoni kā suga, kas normāli uzstādīti un noregulēti, neapžilbina vairāk par parastiem xenoniem vai umņikiem ar sastādītiem megawatiem priekšā. Mazgātāja uzlikšana nemaksā dārgi (protams, ja xenona uzlikšnai pieiet nopietni, nevis lai priekšā „forši zili uguntiņi degtu”).

taxman 20.11.2007 20:29

Baisulis rakstīja:

taxman rakstīja: Protams, ka uz TA laiku ir jāmaina, bet braucot ikdienā ir stipri labāk. .

Tātad-nav atļauti tev tie ksenoni,ja jau jāliek uz TA citi....

Zini, mūsu valstī daudz kas nav atļauts... daudz, kas ir aizliegts, daudz kas ir ierobežots, daudz kas ir piegriezts... es nedomāju, ka lielākā daļa no tā ir pietiekami pamatota un lietderīga. Te var runāt bezgalīgi daudz un tāpat katram būs savs viedoklis par daudzām tēmām; sākot ar bezjēdzīgu un nepārdomātu automašīnu iedalīšanu pēc mistiskā motora tilpuma... gemaroju ar amerikāņu autiņiem un to sertificēšanu, beidzot ar tizlu valdības kunkstēšanu par nepietiekmiem līdzekļiem ceļu remontiem un izbūvēm un jaunām vīzijām par to, kā palielinot vēl vairāk nodokļus mēs varētu kautko atrisināt. Kāpēc Lietuvā ir daudz labāki ceļi, bez problēmām var piereģistrēt amerikāņu auto un tajā pašā laikā inflācijas līmenis nav tik graujošs kā pie mums? Varbūt ne viss, ko izdomā mūsu vīri uzvalkos ir tas pareizākais un mums latviešiem optimālākais?

Es domāju, ka, ja veiktu statistiku par to, cik cilvēku Latvijā iet bojā uz ceļiem dēļ slikta apgaismojuma (un nevajag te vainot tikai gājējus bez atstarotajiem), seguma kvalitātes, debīli izbūvētiem kustojumiem un turpat izvietotām tikpat „gudrām” ceļu zīmēm utt - un salīdzinātu to ar negadījumiem, kas notiek, ja tevi kāds apžilbina ar „krutkas” xenoniem, attiecība būtu graujoša. Protams, ka var akli malt, ka ja aizliegts, tad mūsu valtij kārtējo reizi ir taisība.

Es piemēram, jūtos daudz drošāk uz ceļa, jo apzinos, ka man tagad būs lieka sekunde, lai nenotriektu nakts laikā gar ceļa malu soļojošu dzēraju vai velosipēdistu, kuru atstarotāju iegāde īpaši neuztrauc.

taxman 20.11.2007 19:40

Es gan teikti PAR xenoniem. Vienīgais, tiem jābūt labiem un pareizi noregulētiem, ne tādiem komplektiem, ko te vairumā piedāvā vietējie kantori. Man auto no Vācijas atnāca ar pašliktiem xenoniem (interesanti... tur tas ir atļauts?). Protams, ka uz TA laiku ir jāmaina, bet braucot ikdienā ir stipri labāk. Ielikti ir kvalitatīvi un noregulēti pareizi... ne tā kā to dara tūnētāji no Lietuvas. Principā uz tādas pašas mašīnas, ko lietoju pirms tam - nebija xenoni, bet gan parastās gaismas... atšķiras ar to, ka 2 reizes labāk ir pārredzama labā puse, kas stipri palīdz paildzināt mūžu kādam MIB’am, kas bez atstarotāja soļo pa šosejas malu un ātrāk pamanīt kādu veicot labo pagriezienu. Bet tālumā spīd apmēram tikpat tālu cik parastās... tikai gaisma ir baltāka un skaidrāka. Cik ir pārbaudīts, neviens nav sūdzējies, ka žilbinātu.

taxman 14.11.2007 19:31

Dzonijs_007 rakstīja:

batka rakstīja: Ja man vajadzetu golfu tad šito ņemtu.Cena normala

Kas tur normāls ko????

Nekad nesapratīšu kā var par kompaktklases mašīnu prasīt tikpat cik par premium klases mašīnām nekad to nesapratīšu!!!

Piemēri?

Kaut vai BMW 523/525 97./98.g maksā precīzi tikpat sākas no 5K EUR un tad jau domnaaju ka pa 6 K buus diezgan normaali.

Audi A6 pieliekot 800EUR jau sanaak A6 jaunais modelis

Saab 9-5 vispār ir pat lētāks par šito vidēji:

Labu eksemplāru ja paveicas var nopirkt pat pa 5K EUR pa 6K-7K vispār būs konfekte ar visiem ādas ventilējamiem beņķiem Harmon Kardon mūziku koka apdari pilnu elektroniku utt jpr.

Komiķis jebio rio!

Pa 6k arī semjoru var paņemt ar visu kožu, rožu... un nolikt stāvēt pagalmā.

Šī konkrētā GOLF’a uzturēšanas izmaksas būt tieši 2 reizes lētākas nekā tāviem ūberlabiem BMW, SAABiem 97. gada ar visām ekstrām.

taxman 15.10.2007 17:31

Te nekas nav rakstīts par to, ar ko atšķiras šis GOLF's 1.4 labā stāvoklī pa 6k, no tiem, kas ir labā stāvoklī un tādā pašā komplektācijā tikai pa 4-4.5k ss.lv.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti