Labs video:
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Auto jau arī tika pārbaudīts, konstatēts, ka ir nomesti 100 tkm. Bet stāvoklis uz pirkšanas brīdi bija OK. Reāli kādu gadu brauca bez problēmām, pēc tam sāka plīst viskautkas. Gultņi, pečkas/turbo, siltummainis, pat slinkums atcerēties. Turbīna arī svilpo.
Gāzes katlam apkopi pat reizi trijos gados var veikt. Pa lielam tur neko vairāk par baloniņu ar saspiestu gaisu un putekļusūcēju nevajag.
100 EUR man izmaksā baļķu zāģētāja/skaldītāja īre. Mežš savs, baļķi savi, kapā līdzi nepaņemšu, kādēļ neizmantot. Nedēļas darbs svaigā gaisā un baudi rezultātus visu gadu. Pamatā būs priede.
Šodien kārtējo reizi pārliecinājos, ka negribu vairs lietotus auto. Aizdzinu vienu VW dīzeli ar reāliem nogrieztiem 100 tkm pie ievešanas, vienu saimnieku Latvijā, pensionāru, braucis 3 gadus, knapi 10 tkm gadā uz riepu maiņu. Jau braucot konstatēju, ka velk pa labi, uz pacēlāja atklāju švakas bukses aizmugurē, nodilušus visus bremžu diskus un rūsu, rūsu, rūsu. Izmaksas defektu novēršanai pārsniegs pat vairākus mēneša maksājumus par jaunu auto. Un tā ik pa brīdim. Gatavojies negaidītiem remontiem un maiņas auto meklēšanai.
Tā kā, topika autore, ja vari atļauties, tad tikai jaunu auto. Kaut mazākas klases, sliktāk aprīkotu, bet jaunu. Vēl jo vairāk, ja kā pati raksti, tad tagadējais Nissan Q. ir pirkts jauns. Nebija taču slikti iekāpt pilnīgi jaunā? Priekš kam lekt uz vecajiem grābekļiem?
Tieši no jauna taisot to arī dara. Liec atsevišķu, regulējamu kontūru kaut katrai istabai. Man personīgi siltās grīdas nepatīk. Lai pēdas rūdās. Ja nu vienīgi kādā vannas istabā, bet elektriski sildāmo grīdu.
Es pēdējo ziemu lietošu gāzes apkuri. Nākošgad pāreju uz pilnīgu autonomiju. Būs malkas katls ar automātisku malkas padevi. Dinamo spēlē tik švaki, ka neredzu vairs jēgu sponsorēt LG. Kāda jēga maksāt ap 100 EUR mēnesī par gāzi, ja par vienu mēneša maksājumu var sagādāt malku visai sezonai.
Varbūt to ceļu vajag vispār slēgt vai rekultivēt par grants ceļu.
Nekas tur nav jāgriež. Maksimālā grieze TSI mazmotoriem jau ir pie kādiem 1500 apgr/min. Pie 4000 apgr/min. viņš jau izpogā 2.0 TDI vai atmosfērisko 2.0 benzīnu.
Varbūt iesākumā uzraksti melnrakstu.
250 tkm Volvo tiešām ir robeža, aiz kuras jāsāk krāt aploksnē negaidītiem motora, kārbas, stūres stieņa, piekares u.c. remontiem. Ir izbaudīts uz savas un pazīstamo pieredzes. Tagad ar Volvo brauc tikai viens perekups.
Nekas nevar būt sliktāks par 5-gadīgu, nojātu juridiskai personai piederošu (darba) auto. Tos nodzen konkrēti, neskatoties uz dīlera servisiem, full kasko u.t.t.
Ja lietotu, tad iesaku šo:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/100/bkhob.html
Labs stāvoklis, rūsu neredz. Nobrauks vēl vismaz tikpat. Par tavu budžetu var uztaisīt kapitālo remontu dzinējam, kārbai, piekarei, kaut salonu pāršūt un vēl daudz naudas paliks pāri. Tik lielu salonu un bagāžas nodalījumu nedabūsi nevienā mazlietotajā krosoverā.
Bet, kā jau rakstīju, jāizlemj, kas ir vajadzīgs - pārvietošanās līdzeklis vai auto pontošanai (lētai pontošanai).
Braukšanas tehniku vislabāk ir apgūt pašam kādā slēgtā trasē vai teritorijā. Visi tie citu stāsti par pārslēgšanos, manevrēšanu, auto vākšanu ir laižami gar ausīm (izņemot Zasadas grāmatu). Katram cilvēkam ir savas sajūtas, ķermeņa uzbūve, reakcijas laiks u.t.t. Līdz ar to labāk ir savu braukšanas stilu "būvēt" pašam, no nulles. Un tikai tad iet uz autoskolu.
Šajās apkopēs jau ir iekšā ritošās pārbaude un vizuālā virsbūves inspekcija. Papildus darbi nekad nav tikuši pieskaitīti. Logu šķidrumu un slotiņas mainu pats.
Škodas apkopes pie Karlo motors:
1 - 140 EUR
2 - 190 EUR
3 - 107 EUR
4 - 280 EUR
5 - 190 EUR (pie jaunā dīlera GreenMotors, bez atlaidēm)
servisa intervāls 15 tkm
Zināmā mērā atbalstu VWfana viedokli. Jauns auto ir jauns auto.
Vienīgi pirms tam ir jāizlemj kādam nolūkam šis auto būs nepieciešams, vai tikai pakaļas pārvietošanai vai pontošanai.
Ja tikai pakaļas pārvietošanai, tad par lietota auto budžetu noteikti ņemu jaunu auto (protams, ja budžets ir pietiekošs). Jo jaunam auto ir garantija, tagad bez papildu maksas tagad dod arī pagarināto. Pakaļas pārvietošanai pilnīgi pietiek ar bāzes versiju, plus dažas ekstras. Tev nav jātur krājkasīte neplānotiem izdevumiem. Nav jāuztraucās par to, kas tam auto ir darīts un kas vēl būs jādara. Nav jāuzmin un ar UV lampu jāmeklē iepriekšējā/-jo īpašnieku dzīvesveids. Sēdies un brauc. Un brauc, un brauc, un brauc kamēr apnīk.
Visticamāk, ka VWfans savu Škodu pēc garantija beigām apkopj kādā kaktu servisā. Jo Škodām ir ļoti labs serviss Karlo Motors (jaunais Greenmotors pagaidām nevieš uzticību, jo dzīvo teltī). Man pēdējās divās vienkāršajās eļļas maiņas apkopēs servisa pārstāvis aizrādīja, ka nav varējuši pārbaudīt spiedienu rezerves ritenim, jo bija piekrāmēti abi bagāžas nodalījumi. Katrā apkopē tiek diagnisticēta piekare, pat virsbūves stāvokli fiksē.
Konstatēt var. Gan tehniski, gan "apčakarējot" pārdevēju.
Labāk šitādu verķi:
Pieslēdz viedajam un taisi videosesiju auto apakšai. Var pat gaitā filmēt bremžu darbību.
Uz kuriem jaunas ziemas riepas ai kā slīd.
Kad pienāks īstā ziema, tad arī redzēsi. Es esmu slēgtā trasē braucis ar 200 EUR un 60 EUR riepām. Ikdienas, pelēkās masas braucējam starpības nekādas. Bet tikko tu gribi braukt ātrāk par plūsmu, tā uzskatāmi var just katru piemaksāto EUR.
Topika mērķis???
To pašu varēja uzrakstīt arī par ķīniešu prezervatīviem.
Ziemas riepas ir ZIEMAS riepas, nevis rudens, pavasara vai vasaras.
Iesaku apskatīties Škoda Rapid:
greenmotors.lv/lv/modeli-1/rapid
Spaceback salonā vietas nebūs mazāk kā Qashqai vai XC60. Toties pilnīgi jauns auto. Ar labu automātu.
Ja ir nosliece uz automātu, tad kādēļ pirmais variants bija ar mehāniku?
No sākuma vajag nofiksēt savas vajadzības. Uzraksti uz baltas lapas vēlamos auto parametrus. Pēc tam, pēc šiem parametriem virtuāli piemeklē iespējamos kandidātus. Tad bez palīgu un forumu padomiem apskati dabā katru no kandidātiem, izbrauc un novērtē tikai pēc savām sajūtām. Nu un kad ir izdarīta galīgā modeļa izvēle, tad ņem palīgus, lasi forumus un meklē to zelta adatu sienu kaudzē.
Tā prosta mētēties ar sludinājumu linkiem, neredzot auto dabā, neaptaustot, neizbraucot, klausoties tantiņu padomus nav jēgas. Jo vienam vajag māti, vienam meitu, citam auto zem kura gulēt un skrūvēt u.t.t.
No savas pieredzes ar auto vari teikt, ka tagad prioritāte ir uz pilnīgi jaunu auto. Jā, izmēros mazāku, sliktāk aprīkotu, bet jaunu. Jo man vajag tikai pārvietošanās līdzekli. Auto nedzīvoju un vairs sevi nepieskaitu pie autopidarasiem. Prioritāte ir nokļūt galamērķī un izslēgt neplānotus izdevumus. Tāpēc labāk pirktu jaunu Duster lietota XC60 vietā.
Joprojām iesaku šo:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/100/bkhob.html