www.autodata1.com/en/car/skoda/yeti/yeti-20-tdi-110-hp-dpf-4x4
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Gandrīz visi VW grupas SUV. Pat Kodiaq diesel var zem 7,0 dabūt.
Padomju skola audzināja tautsaimniecībai vajadzīgus kadrus, nevis bezdarbnieku un dienaszagļu rindas. Grūtās un citādi orientētās galvas tika nodalītas un publiskajā telpā nemanāmas.
Ja ģimene/skola šo "PATS mācās" neieliek topošajā studentā, tad tālākās studijas un dzīve bez barošanas ar karoti nav iedomājama.
Pat pie mūsdienu piekļuves iespējām mācību materiāliem, students tipiskais nav spējīgs spert soli ārpus paraugam. Skolas nav ielikušas LOĢISKO domāšanu. 1/3 - 1/5 no pirmkursniekiem pirmais jautājums ir: Ko man jāizdara, lai dabūtu 4?
Pilnīgs pretstats ir neklātienes studenti. Tie ir cilvēki, kuri tiešām izjūt vajadzību pēc izglītības un ir gatavi studēt. Ar tādiem ir prieks strādāt.
Vecās Eiropas skolas (izņemot mazās lauku vai konkrētas diasporas skolas) ir tā atšķaidītas, ka pat viena nācija, vienā valodā runājošie nu jau dalās ne tikai dārzeņu un gaļas ēdājos, bet dažādās reliģijās, lakatniekos un plikgalvjos, un 3 dzimtēs. Bet tā kā tur vēl ir piejauktas citas nācijas, kas dalās līdzīgi, tad tur tā visa sistēma karājās tievos diegos.
Tādā ziņā pie mums ir paradīze. Pie mūsu skolu ieejām vēl nav metāla detektoru un policijas suņu.
Tās ir tās slavenās "nauda seko skolēnam/studentam" izglītības sistēmas sekas. Ja skolotājs/pasniedzējs grib saņemt algu, tad viņam tie "4" ir jāvelk aiz matiem, rokām, kājām, pat uz mājām jāskrien pakaļ. Tas, ko es kādreiz redzēju inženierzinātnēs, 1/3 vajadzēja uzreiz neuzņemt, 1/3 izmest pēc pirmā gada. Un tad ar atlikušo 1/3 var mēģināt strādāt.
Visas šīs jaunās izmaiņas mācību programmās, "kompetenču" sistēma, u.t.t., tikai degradē gala produkta kvalitāti.
Es joprojām uzskatu, ka nav nekā labāka par padomju laika izglītības sistēmu. No tās ir jāizmet ārā ideoloģija, komunisms un ir gatava gandrīz ideāla sistēma.
darklight rakstīja: Par tiem iestājeksāmeniem nav viss tik viennozīmīgi. Privātskola var izdomāt sev kādus eksāmenus vien vēlas, bet ja mēs runājam par valsts skolām... Kāpēc viena skola būs vienlīdzīgāka par citām? Savukārt, ja mēs akceptējam šādas elitāras skolas esamību, tad varbūt to vajag tā noformēt oficiāli? Un tad lai ir skola īpaši apdāvinātajiem ar īpašiem eksāmeniem.
Tik vienkārši nav. Katrai skolai, arī privātajām, ir jāveic izglītības programmu akreditācija. Un tur tie "rāmji" ir konkrēti noteikti.
Ja par auto tēmu, tad redz ko ir panākušas sankcijas.
Par to pašu Eiropas, pat zemāku cenu krievi var braukt ar labākiem auto.
Gan jau mūsu TA speci izdomās veidu kā novērtēt arī akumulatora tehnisko stāvokli.
Finansiālā ziņā lētāk nebūs. Pakalpojuma ērtuma ziņā noteikti izdevīgāk. Maksā un brauc, pārējais nav Tava problēma.
Šādi pakalpojumi, tikai savādāk nosaukti, eksistē jau kopš 90-tajiem gadiem. Sākot ar ss.com piedāvātajiem puslegālajiem skaidrā naudā pieejamajiem, līdz tādiem kā Sixt, Avis un Ald. Mans ieteikums, divreiz izlasīt noteikumus un fotografēt/filmēt auto (defektus) pie saņemšanas.
Te būtu darbs mūsu jaunajam klimata ministram! Kad pēdējo reizi (vai vispār) ir tīrīta un padziļināta Daugavas gultne? Rīgā, ostas un izpriecu vajadzībām, to dara regulāri. Bet posmā no Pļaviņām līdz robežai nekas par to nav dzirdēts. Tas ir vienīgais veids kā uz ilgu laiku likvidēt sastrēgumu veidošanos. Jā, dārgi, jā zivju kropļotāji iebildīs! Bet spridzināšana un rakšana ir tikai cīņa ar sekām.
Tas ir pilnīgi normāls pasākums VW grupas auto ar apkopju intervālu 30 tkm. Es lēju gan Golfam, gan Octaviai, gan Superb (dīzelim). Tiguan pat ir paredzēta vieta eļļas kanniņai bagāžniekā un speciāla VW somiņa eļļas pudelei. Tā kā, eļļai vienmēr ir jābūt līdzi. Un gandrīz visiem ap 18-20 tkm izlec ziņojums par nepieciešamību pieliet eļļu. Bet tas nav saistīts ar eļļas zudumu (līmenis nekad nav bijis zem MIN), bet ar eļļas kvalitātes pasliktināšanos. Ir tur kautkāds viltīgs sensors, kas mēra eļļas blīvumu vai kautko tādu. Man dīleris reiz skaidroja, īsti neatceros.
Es pēc Golf 6 Variant kādu nedēļu nobraucu ar Yeti. Nepatika. Varbūt gadījās slikts eksemplārs, bet viņš pat uz nedaudz nelīdzena ceļa šūpjojās pa diognāli. Gandrīz kā lielie džipi. Vadāmība slikta, salons mazs. Golfā 1,8 metru bērnu dīvānu varēja ielikt nebīdot uz priekšu vadītāja sēdekli.
Ko nozīmē neiet uz veikalu? Ne visiem ir iespējama pārtikas piegāde uz mājām. Un ne visiem, kam viņa ir pieejama, ir iespēja pārmaksāt par to.
Un par simptomiem, man pozitīvs kovids bija 10-tajā dienā kopš pirmā simptoma. Simptomi netraucēja strādāt.
Pēdējās dienās Rīgā daudzi cilvēki jau labprātīgi staigā maskās gan veikalos, gan arī sabiedriskajā transportā lieto.
Indija un citas tā reģiona valstis kovida ārstēšanai lieto Ivermektīnu.
Pret "tīru"gripu tādu īstu zāļu nav. Profilaksei un pirmajām dienām var lietot Tamiflu, pārējais ir cīņa ar simptomiem, cik nu kurš var izturēt.
Auto neesmu ar tādu vilcis, bet ir daudz akmeņu ar tādu izcelts. Ir divas, viena 2t, otra 5t. Ar dubulto, caur skriemeli iet divreiz lēnāk, bet drošāk. Izmantoju kopā ar auduma kravas stropēm.
Ja mēra epidēmija nebūtu ciniskā, drakoniskā un pazemojošā veidā apkarota, mūsu, iespējams, nebūtu vispār.
Runājot par gāzi, tur ir jāpasēž ar kalkulatoru un jāparēķina vai tas pasākums vispār atmaksāsies. CIk liels būs nobraukums, kāda gāzes iekārta (modernāks dzinējs, dārgāka iekārta), plus vēl iekārtas uzturēšanas izmaksas un remonta iespējas konkrētajā lokācijā.
Volvo XC ir riska grupā, zagļi iecienījuši lampas, Haldex vadības blokus, katalizatorus. Ļoti viegli demontēt.
0pis rakstīja:
Nortel rakstīja: Gandrīz visi VW grupas SUV. Pat Kodiaq diesel var zem 7,0 dabūt.
VW tak neražo SUVus...Amarok ir pikaps.
Kā tad neražo?
www.volkswagen.co.uk/en/new/suv.html
www.motortrend.com/style/suv/volkswagen/
Neprecīzi uzrakstīju, nevis VW, bet VAG grupai ir ļoti daudz SUV.