Labrīt! Kovids nav nekas cits kā gripas paveids. Profilakse un ārstēšana tieši tāda pati.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Labrīt! Kovids nav nekas cits kā gripas paveids. Profilakse un ārstēšana tieši tāda pati.
Patreiz diezgan strauji izplatās A gripa. Lai cik tas smieklīgi nebūtu, bet profilaksei palīdz Vermox.
Nav slikts pensionāriem. Vienkāršs, ērti iekāpt/izkāpt, lēts ekspluatācijā. Ja bail no rūsas, tad var par 1,5 - 2,0 kEUR uztaisīt pretrūsas apstrādi. Man krusttēvs ar līdzīgu, bet priekšpiedziņu pat medībās brauca.
Pirmais ieteikums - izkrāmē pilnīgu tukšu auto (arī rezerves riteni, instrumentus) un tad pārbaudi. Lai izslēgtu kautkādu nenostiprinātu kravu.
Otra lieta - iedod kādam izbraukt, pats apgulies bagāžniekā un klausies. Mēģini saprast, no kuras vietas tas troksnis nāk. Vēl var pacelt priekšu gaisā (vai uz pacēlāja) un tad paslēgāt ātrumus.
Lai arī dīvāna eksperti viņu noliek, bet es ieteiktu ieliet motorā Suprotec. Man Golfam palīdzēja. Vienīgi nezinu kāda patreiz ir iespēja viņu nopirkt.
Darīt to pašam uzņēmumam ir tikpat neizdevīgi kā pašam uzturēt savu autoparku.
Ar šādu problēmu vajag evakuatoru saukt, nevis apdraudēt citu satiksmes dalībnieku drošību, kur nu vēl uz TA braukt.
Ja dzinējs ir karsts, salona ventilators strādā un kautkādu gaisu pūš, tad jāskatās termostats, jāpārbauda vai caurules uz salona apsildi ir karstas. Iespējams, radiators aizaudzis. Ja auto ar klimatkontroli, varbūt regulators beigts.
Šādos gadījumos noder 20 EUR vērtais ķīniešu endoskops.
Šeit brauci?
Uzgriez uz maksimāli aukstu un pēc sajūtām pārbaudi vai tiešām pūš augstu. Vēl var pārbaudīt vai sūknis tiešām strādā. Pie iedarbināta dzinēja, ieslēdzot kondicionieri, dzinēja apgriezieni/skaņa nedaudz izmainās (papildus slodze).
Salona filtrs ir/nav?
Kondicionieris ir/nav?
Antifrīzs zūd/nezūd?
SIA Nērings var uzreiz samainīt savu veco pret atjaunotu. Protams, ar piemaksu.
Ja mēs skatāmies vēsturē, tad pasaules karš arī sākās ar slepkavību Polijā.
Vairumam auto uzraksti uz pakaļas nu jau ir papildaprīkojums.
Caddy Family. Bet ar Multivan ir līdzīgi, var izņemt sēdekļu rindas un vest ko vajag. Vismaz T4 tā bija. Vienīgais, kas man nepatīk, ka visām VW pasažieru versijām aizmugurē nav atveramās divviru durvis, bet milzīgs, neērts paceļamais vāks.
Tas ir vairāk tādas praktiskas ne-pilsētas ģimenes auto, ar kuru var vest gan ģimeni, gan būvmateriālus. Tāds DIY auto.
Patreizējā Espace paaudze ir tā sarāvusies, ka var konkurēt ar Touran.
Ietilpība VW ir gandrīz 2x lielāka.
Caddy Family ir tīri labs, bet cena bija neadekvāta vēl pirms krīzes.
Tāds jau vēsturē ir bijis! Staļins arī pedantiski iznīcināja domātājus, gan savējos, gan oponentus, Atstāja tikai viegli manipulējamos truliķus. Par laimi, viņa dzīve negaidīti aprāvās. Kā būs šeit, redzēs vai jutīs.
darklight rakstīja: Veicas pagaidām tīri labi. Viss likts par saviem līdzekļiem, vienīgais tas, ka paneļi pa taisno no ražotāja, pārējie pričendāļi no vairumniekiem, darbs pa lielam paša. Līdz ar to uzstādīšanas izmaksas ir krietni mazākas kā maksājot starpniekiem un firmām. Skaidrs jau arī, ka tas pasākums neatmaksāsies gada laikā, bet rēķina, ka piecos gados būs ar uzviju.
Cik ilgs ir paneļu kalpošnas laiks?
Bradypus rakstīja: Ja darbs paša un vēl var pārdot atpakaļ ST par biržas cenu... Tas noteikti nav parasts cilvēks un tas ir risinājums, kas nebūs pieejams parastam cilvēkam.
ST normāli pieļauj tikai sertificētas eironaudas apguvējfirmas risinājumu pieslēgšanu kopējam tīklam. DIY risinājumi principā ir nelegāli, bet pašpatēriņam pagaidām nevienam nepiekasās.
Var iziet ātro kursu un dabūt sertifikātu saules sistēmu pieslēgšanai.
Dzīve laukos - tas ir tad, ka pilnpiedziņas ātrās palīdzības Sprinter ar traktoru aizvelk līdz pacientam.