- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ir pieprasījums, ir piedāvājums.
Ja stulbais latvietis ir gatavs pirkt sliktu kafiju par augstu cenu, tad kāpēc netirgot?
Mēs vienu gadu pirkām no leišiem nelikvīdos burkānus par 50 Ls/t, spiedām sulā un tirgojām restorānos ārzemniekiem par 1 Ls glāzē. Aizgāja uz urrā.
Nejauši atradu veco labo Šuru:
Bams rakstīja: Vakar viens CRV-šņiks uz Brasas pārvada bija nolauzis priekšējo, kreiso ratu... Kaut ko tādu pēdējo reiz manīju krietni pasen un Žigulim...
Kādus gadus atpakaļ pie Ķekavas apļa Lukoil redzēju amerikāņu apvidnieku (chevrolet laikam) ar uz līdzenas vietas nolauztiem abiem pakaļējiem riteņiem. Varbūt bija norauts viss tilts, ātrumā neievēroju.
Pirmais rakstīja:
Shiirs rakstīja: te ljoti labi var redzeet postpadomju cilveeka praata speejas. jums laikam neienaak praataa doma, razhotajs vienkarshi pielaago cenu attiecigajam tirgum, jo buusim reaali, nav mums taada pirktspeeja kaa vaacijaa.
bet taa vispar jautri palasiit visas shiis gudriibas, ahujennie kvalitaates eksperti.
biju nupat rimī.... liilā kafija maksā apmēram 5 lati..... nupat biju zviedrijā un to pašu lillā kafiju atvedu no turienes...
pirmkārt jamā ir garšīgāka, otrkārt maksā gandrīz 2 reizes lētāk....
ražotājs vienkārši pielāgo cenu nabaga zviedriem
Cik kg kafija dienā nopērk zviedri un cik latvieši?
Starp citu, turpat blakus, Oslo, cenas paikai ir pamatīgi saskrūvētas. Pat tā saucamajos "first price" veikalos viss maksā vismaz 2x dārgāk kā pie mums.
Man bembim bija līdzīga kaite, izrādījās vainīgs bija apgriezienu ierobežotājs. Meta nost apgriezienus un līdz ar to motors raustījās. Aizvedu uz servisu, tur džeki pieslēdza kompim un noņēma nost ierobežotāju. Vairs neraustījās.
seaman rakstīja:
Nortel rakstīja:
Vai, ja rēķina naudā, tad 452 x 200000 = 90 400 000 Ls zaudējums valstij.
no kurienes tādi cipari? un kas tie par zaudējumiem, neiegūtā peļņa no nodokļiem , vai?
Kautkad sen atpakaļ lasīju, ka viena cilvēka nāve valstij vidēji rada ap 200 000 Ls zaudējumu.
452 cilvēki = 452 dzīvokļi (pieņemot, ka viņi nav radinieki) = neliels kvartāls.
Vai, ja rēķina naudā, tad 452 x 200000 = 90 400 000 Ls zaudējums valstij.
Cietumā sēdina par daudz, daudz mazākām summām, kur taisnīgums???
DekstersFF rakstīja: Pipec,Dombrovskis vainīgs ka bomži nosalst
A kurš cits tad ir vainīgs, ka tie bomži sarodās ātrākā tempā kā sociālās mājas?
DekstersFF rakstīja:
Nortel rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Te dažiem USSSšakoffs ir baisi labs saiminieks.
Pirms pāris stundām uz Ulmaņgatves divi kaisītāji tā riktīgi gāza sāli... kaut gan no sniega uz asfalta ne miņas, tikai sālsūdens un mazliet pa malām sniega putra šķidra. Nafig tas sāls jāgāž? Varbūt Niliņa fani var paskaidrot?
Piedodiet, bet vai to pašu sāli Dombrovskis gadījumā negāž uz VALSTS ceļiem un tiltiem?
p.s. ja met akmeni, tad met kārtīgi...
Neesmu to redzējis tādos daudzumos gāžam uz ārpus Rīgas ceļiem.
Bet tu ej un pasūkā savam fanam.
Tad aizbrauc un apskaties. Lielajiem ceļiem ir ne tikai sāls krāsa, bet arī sāls puteķļi.
DekstersFF rakstīja: Te dažiem USSSšakoffs ir baisi labs saiminieks.
Pirms pāris stundām uz Ulmaņgatves divi kaisītāji tā riktīgi gāza sāli... kaut gan no sniega uz asfalta ne miņas, tikai sālsūdens un mazliet pa malām sniega putra šķidra. Nafig tas sāls jāgāž? Varbūt Niliņa fani var paskaidrot?
Piedodiet, bet vai to pašu sāli Dombrovskis gadījumā negāž uz VALSTS ceļiem un tiltiem?
p.s. ja met akmeni, tad met kārtīgi...
Dīleris apskatās, ka pēdējā apkopē Vācijā nobraukums bija, piemēram, 90 000, bet te 50 000. Vienkārši. Pats gandrīz uzrāvos uz tādu auto.
Ja vari pierādīt, ka nobraukums ir patiess, tad garantija ir spēkā.
Ir redzēti daži "laimīgie" auto īpašnieki, kuriem liels bija izbrīns, kad mēģinājums itkā garantijas auto taisīt par garantiju beidzās ar čiku.
90%-tos gadījumu šos "ģimenes" auto pilotē viens cilvēks. Līdz ar to kā ģimenes auto var izmantot jebkuru, kam teh.pasē uzrādīts ģimenei atbilstošs sēdvietu skaits. Jo tajos 10% gadījumu to neērtību var paciest.
GB12 rakstīja: A ko darīt, ja cilvēks no laukiem, kur čehu tramvajs ar vadītāju ir baudāms tikai globālā tīmekļa dzīlēs vai tālrādes kastes ekrānā?
Braukt ar kautko daudz baudāmāku - mazlietotu Neoplan.
Rīgas satiksmei ir vairāki autobusi ar dīzelis+CNG sistēmu. Sīkāk prasīt lietotājam Bams, viņš savulaik rakstīja par to.
Bet ir cita lieta. Vai var uztaisīt sistēmu benzīns/LPG/CNG?
Stirlich rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Tiešām,kādi vārsti ir daudzdzīvokļu māju kanalizācijas sistēmā?
Nu piemēram man ir .
Vannas iztektrubā pirms tā savienojas ar kopējo trubu.
Meistars skaidroja ka tas tur ir tāpēc, ka kopēja trubā var rasties vakums, kurš var izvilkt ūdeni no vannas trubas "atstoņika",bet šis vārsts to nepieļauj.
Kas notiek, ja "atstoņikā" zem vannas nav ūdens?
Tad visas smakas, no kopējās trubas, brīvi izplatas telpā caur vannas notekcauruli...
un arī visādi sienāži sāk līst tur ārā...
.......kaimiņu zeķes nesdami...
Man vecajā dzīvoklī tāds vārsts bija caurulē pirms stāvvada. Bet viņa uzdevums bija stāvvada aizsērējuma gadījumā neļaut sūdiem ienākt atpakaļ, ko augšējais kaimiņš paspēja izbraudīt divas reizes.
Ja runājam par uzticamību, tad drīzāk atkrīt vācieši, nevis franči.
Ko darīs ar to sliežu posmu, ko patlaban neizmanto (no LSPA līdz 45-tai vid.)? Izskatās visai sarūsējušas tās sliedes, kautgan nesen mainītas. Vai mainīs vēlreiz vai kasīs nost rūsu?
Vajag mācīties no Drogām, ķīnieši smuku naudiņu nopelnīja uz mūsu rēķina.
p.s. diemžēl tāda ir tā patiesība, tikai tāds bizness ir spējīgs mūsu zemē pelnīt, nevis tikai izdzīvot. Bet nu līdz valdībai tas neaiziet.
p.p.s. gaidīsim vai Dombrovskis sāks pildīt savu Jaungada solījumu sākt domāt par cilvēkiem vai nē.
Nav jēgas sūdzēties, jo RS ir pašvaldības uzņēmums. Pašvaldība un policija uz to piever acis, jo termiņi ir jāievēro. Līdzīgi kā ar Dienvidu tiltu.
Yetti rakstīja: 200.-Ls par sakabi?
Kolēģis 2008. gada džetai uzlika āķi par 180 ar kapeikām Ls. Viņam gan bija iekšā jau tas komutātora bloks.
Pamācība kā pēc tam to jaudu savaldīt:
www.youtube.com/...