Latvijā ir kāda firma, kas nodarbojas ar custom disku izgatavošanu?
Vajadzētu oldschool amerikāņu diskus ar centra rumbu, kas iziet ārpus diska.
Latvijā ir kāda firma, kas nodarbojas ar custom disku izgatavošanu?
Vajadzētu oldschool amerikāņu diskus ar centra rumbu, kas iziet ārpus diska.
Drīzāk jau nu varēja krīzes apstākļos aizstāt naudas sodu ar piespiedu sabiedriskajiem darbiem. Un ne jau ielu slaucīšanu vai sanitāra darbu. Likt iet jaukt nost graustus, tīrīt grāvjus u.c. Pēc sistēmas +0.1 promile virs atļautā = viena 40 h darba nedēļa.
Pirmais rakstīja:
Nortel rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Nortel rakstīja:
recluse rakstīja:
Sretsked rakstīja: Bet tā ar neviens gudrinieks nevar paskaidrot,kāpēc nevarētu likt airbagu vai jostas no citas mašīnas, ne jaunas, bet tādas detaļas, kuras bijušas uz cita auto, bet ir veselas.
Recluse,pirmais ?
Es jau iepriekš rakstīju, ja oficiālais dīleris ir ar mieru likt lietotu un dot tam airbagam garantiju, tad lai liek. Man nav ticības visādu neoficiālo servisu darbam. Ir auto mezgli, kuru remontu neuzticētu citiem kantoriem. Ir bijuši defekti, kas izlien ļoti ātri pēc remonta (pēdējie bija latbema, wess un AV centrs), kas tieši varbūt arī neietekme manu drošību.
P.S. Esmu redzējis auto no LT, kuram airbag bija tikai daļēji atvēries (stūrei plastmasa vaļā un spilvens tik sācis locīties), nevēlos ko tādu pieredzēt personīgi.
P.S.S. Par jostām un citām daļām neesmu rakstījis, ka jāliek jaunas.
Airbagiem, jostu patronām ir "srok godnosķi", kā jau jebkurai pirotehnikai.
teorētiski tas 10 gadi.....
mans bazars sākotnēji gan bija vairāk par pašu jostu, nevis patronām....
tagad katrs drīkst aiziet līdz savai tačkai un paskatīties vai viņai uz jostas ir tāda maza birciņa.... parasti tajā galā, kas nelien iekšā stoikā....
ja viņa ir nogriezta, tātad ir bijis oficiāls krašs
Latvijā neviens tās birkas negriež nost.
griež
Kas tad griež? Policija, ugunsdzēsēji, RS vai apdrošinātāji? Varbūt šrots?
jugasvilli rakstīja:
Pirmais rakstīja:
jugasvilli rakstīja:
Pirmais rakstīja:
bobcat rakstīja: Njā ar tiem drošinātājiem(Balta) un servisiem(Topers, Bukultu ielā) bija sakars pēc buciņa notriekšanas Berģos. Pa kasko tjpa visu izdarīja, pat četras reizes pārkrāsoja haubi(bija lakas patjoki). Bet prieki sākās pēc kāda laika, piemēram sāka aizsvīst lukturis(braucu daudz reizes uz Toperu lamāties, šamiem tik kaut ko taisīja un taisīja un tā arī nesatasisīja), piegriezās braukāšana un atmetu ar roku. Pārējie prieki atklājās pēc pāris gadiem, laka no haubes sāk aplupt un pat sūdīgākais ka sāk šis tas pārklāties ar rūsu, vietās kas bija"krāsotas". Es te tā pārlasīju jūsu komentārus un domāju vai ir jēga tērēt savu laiku un vērst pretenzijas pret paveikto pirms diviem gadiem?
a pēc otrās kapota pārkrāsošanas dēļ "paķokiem" neradās jau aizdomas, ka tur tajā servīzē nav īsti savākti paši labākie krāsošanas speci?
varbūt džugiņš (vai kāds cits, kurš tuvāk tai virtuvēi sēž) varētu pakomentēt - vai cietušais drīkst pieprasīt servisa maiņu, ja kautkad remonta vidū viņš pamana, ka tur strādā galīgie lohi, kas uz viņa haubes trennējas krāsošanā.
vispār jau lai trennējas, BET ((c) godmanis) tas trenniņš maksā naudu un rezultātā iespējams kautkas no tāmes netiks izdarīts jo visa nauda aizies krāsas iegādei
labs jautājums (beidzot)! domāju, ka nē, bet nav bijuši tādi gadījumi, tāpēc 100% nepateikšu. pirms remonta uzsākšanas noteikti var, jāuzraksta iesniegums, ka vēlies servisu mainīt. tā kā vajadzētu tomēr pieturēties pie zināmiem servisiem vai tādiem, kuriem normāla reputācija.
augstāk minētais neattiecas uz BTA, jo tur, kā jau rakstīju, iet konkurss par lētāko remontu.
nu re
pats arī atbildēji
mašīnas īpašnieks var tikai tupa skatīties kā servīzē čakarē viņa tačku.... ja viņš ir bijs tāds lohs un laicīgi nav sacēlis haju, ka viņa megarulzu remontēs nevis dīleris, bet kautkāds vasja, kurš pa 3 reizēm niuhjā nejēdz nokrāsot nieka kapotu....
tūlīt sāksi brēkt, ka vispār man vajag parādīt likumu, kurā teikts, ka kapotam ir jābūt nokrāsotam bez paķokiem un 2 gadu laikā nevajadzētu būt rūsai
nesākšu. darbam, neatkarīgi no tā, kas maksātājs, jābūt kvalitatīvi izdarītam, tikai vajadzētu atcerēties, ka ne tikai dīleri prot kvalitatīvi darbu izdarīt, un ne vienmēr dīlera darbs ir garantija, ka viss būs ok. pie tam, daudziem dīleriem nemaz nav savas krāsošanas kameras, bet pie viņiem nonākušos auto tāpat dod vasjām.
Ir darbi, kurus nevar kvalitatīvi izdarīt auto sliktā stāvokļa pirms avārijas dēļ. Piemēram, sabuktētu spārnu var iztaisnot un nokrāsot, bet viņš var pēc tam nokrist sarūsējušu stiprinājuma vietu dēļ.
Pirmais rakstīja:
Nortel rakstīja:
recluse rakstīja:
Sretsked rakstīja: Bet tā ar neviens gudrinieks nevar paskaidrot,kāpēc nevarētu likt airbagu vai jostas no citas mašīnas, ne jaunas, bet tādas detaļas, kuras bijušas uz cita auto, bet ir veselas.
Recluse,pirmais ?
Es jau iepriekš rakstīju, ja oficiālais dīleris ir ar mieru likt lietotu un dot tam airbagam garantiju, tad lai liek. Man nav ticības visādu neoficiālo servisu darbam. Ir auto mezgli, kuru remontu neuzticētu citiem kantoriem. Ir bijuši defekti, kas izlien ļoti ātri pēc remonta (pēdējie bija latbema, wess un AV centrs), kas tieši varbūt arī neietekme manu drošību.
P.S. Esmu redzējis auto no LT, kuram airbag bija tikai daļēji atvēries (stūrei plastmasa vaļā un spilvens tik sācis locīties), nevēlos ko tādu pieredzēt personīgi.
P.S.S. Par jostām un citām daļām neesmu rakstījis, ka jāliek jaunas.
Airbagiem, jostu patronām ir "srok godnosķi", kā jau jebkurai pirotehnikai.
teorētiski tas 10 gadi.....
mans bazars sākotnēji gan bija vairāk par pašu jostu, nevis patronām....
tagad katrs drīkst aiziet līdz savai tačkai un paskatīties vai viņai uz jostas ir tāda maza birciņa.... parasti tajā galā, kas nelien iekšā stoikā....
ja viņa ir nogriezta, tātad ir bijis oficiāls krašs
Latvijā neviens tās birkas negriež nost.
recluse rakstīja:
Sretsked rakstīja: Bet tā ar neviens gudrinieks nevar paskaidrot,kāpēc nevarētu likt airbagu vai jostas no citas mašīnas, ne jaunas, bet tādas detaļas, kuras bijušas uz cita auto, bet ir veselas.
Recluse,pirmais ?
Es jau iepriekš rakstīju, ja oficiālais dīleris ir ar mieru likt lietotu un dot tam airbagam garantiju, tad lai liek. Man nav ticības visādu neoficiālo servisu darbam. Ir auto mezgli, kuru remontu neuzticētu citiem kantoriem. Ir bijuši defekti, kas izlien ļoti ātri pēc remonta (pēdējie bija latbema, wess un AV centrs), kas tieši varbūt arī neietekme manu drošību.
P.S. Esmu redzējis auto no LT, kuram airbag bija tikai daļēji atvēries (stūrei plastmasa vaļā un spilvens tik sācis locīties), nevēlos ko tādu pieredzēt personīgi.
P.S.S. Par jostām un citām daļām neesmu rakstījis, ka jāliek jaunas.
Airbagiem, jostu patronām ir "srok godnosķi", kā jau jebkurai pirotehnikai.
Es pirku Tallinā. Dēļ mazākā PVN vien ir vērts tur iepirkties, nemaz nerunājot par tirgotāja piecenojumu.
Par BTA varu teikt tikai labu.
Ir bijusi darīšana vairākas reizes, vienmēr esmu ņēmis naudu. Bet ir piedāvāts taisīt auto manis izvēlētā servisā (vienreiz pat atļāva dīlera servisā). Pat pēc naudas izmaksas piedāvāja iespēju izmaksātās summas apmērā veikt remontu vairākos sadarbības servisos. Kantoris ok, attieksme daudz labāka nekā Baltā, iekļaujās termiņos, un pats galvenais, neizmaksā pēc minimālās defekta robežas. To pašu varu teikt par Ergo un Gjensidige.
Sviestc rakstīja: Ja tā Lampa Tevi neapmierina, un Tu vienkārši kautrējies mums pazvanīt un par to izstāsīt, bet labāk raksti par to šeit, tad arī šeit varu atbildēt
varam piebraukt jebkurā Tev vēlamajā laikā un vietā Rīgā, paņemt atpakaļ to lampu ( protams ja tai kaut kas nav nolauzts un ir saglabājies iepakojums ), atgriezt naudu un vēll prezentēt Tev no firmas , nu piemēram ziemas loga škidrumu, par tām neērtībām, kuras Tev radās dēļ tā, ka aizvērtajā iepakojumā bija nekvalitatīvs produkts.
Nu kaut kā tā....
Ja Tu biji tas pārdevējs, tad turpmāk pārliecinies par to, ko Tu tirgo.
nazurbajev rakstīja:
Nortel rakstīja: nākotnei nevis mākotnei
Kāpēc tu izvairies no diskusijas par tēmu: KĀPĒC NEZVANĪJI PĀRDEVĒJAM UN NERISINĀJI PROBLĒMU?
Es problēmu atrisināju. Man tas lukturis bija vajadzīgs steidzami un jebkura kavēšanās viņa nomaiņā izmaksātu dargāk nekā pats lukturis. Tādēļ arī tas tika "pielāgots".
nākotnei nevis mākotnei
Centis_Nuudele rakstīja: Tu esi ieciklējies.....tev laikam nepielec ka nekvalitatīvas preces atgriešana pārdevējam jārisina vispirms ar pašu pārdevēju nevis caur PTAC vai iAuto.
Mans nodoms bija TIKAI INFORMĒT citus potenciālos pircējus par nekvalitatīviem izstrādājumiem un to pārdevējiem. Savu problēmu es atrisināju un mācību mākotnei arī ieguvu.
Kas nav saprotams?
Kāda nozīme auto markai? Fakts bija tāds, ka bija izsista luktura stikls, lukturis pilns ar dubļiem. Tika nolemts steidzīgi pirkt jaunu lukturi. Visi apzvanītie veikali, tai skaitā dīleris piedāvāja gaidīt 2 nedēļas. Lietotu Latvijā neatradu. Tad uzrāvos uz SPS auto piedāvājumu - lukturis ir uz vietas, maksā 28 Ls (citos veikalos neDEPO lukturis 50 Ls, pie dīlera ap 100 Ls), pievedīs klāt. Atveda DEPO. Tā kā viss bija jādara diezgan operatīvi, čeks pat netika prasīts.
Lukturis tika nomainīts. No orģinālā pārliktas spuldzes. Ar orģinālo nekad nebija bijušas nekādas problēmas. Rezultātu jau aprakstīju iepriekš.
Ir aizdomas, ka tas DEPO lukturis nebija vienkārši brāķis, bet tehnoloģiski nepareizi ražots. Pirmkārt jau viens no luktura kronšteiniem īsti nepiegulēja savai vietai pie virsbūves, otrkārt, viena no divām regulēšanas skrūvēm neatradās pretim regulēšanas caurumam virsbūvē. Treškārt, tuvās gaismas staru nebija iespējams pacelt līdz vajadzīgajam augstumam (to atrisināja ar paplāksnēm zem apakšējiem kronšteiniem). Ceturtkārt, tālās gaismas stars bija stipri par augstu (lukturim, arī orģinālajam tuvās/tālās gaismas reflektori ir apvienoti vienā blokā un regulējās abi vienlaicīgi), kas liecināja par reflektoru bloka nepareizu izgatavošanu. Tālās gaismas staru izdevās noregulēt tikai salokot tālās gaismas spuldzes pamatni (iepriekš bija mēģināts likt citu spuldzi, rezultāts tāds pats). Piektkārt, konstatēja, ka tālās gaismas spuldzes sēža reflektorā ir nepareizi izvietota.
Bet tagad problēma ir veiksmīgi atrisināta. Un izdarīti vairāki secinājumi:
1.DEPO ir štrunts, var pirkt tikai steidzamai "lāpīšanai".
2.SPSauto tirgo šos štruntus un bez čeka, kas itkā nebūtu būtiski, bet, ja tas lukturis maksātu dārgāk, varētu kasīties un sūdzēties kaut vai PTAC, VIDam un EP.
Ceru ka tagad viss ir saprotams.
modena rakstīja:
Nortel rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Nortel rakstīja: Lai nu kā, bet gaismas tagad ir noregulētas .
Tad par ko tāda brēka
Tak ietaupīji kārtīgu kāpostu salīdzinot ar dīlera oriģinālo piedāvājumu!
Būtu zinājis, būtu arī ņēmis to dīlera piedāvāto.
stāsti ... stāsti... kuri ņemtu - tie ari uzreiz ņem
ja tu nevarēji uzreiz noregulēt- skrietu pie dīlera... nevis bobīti p**tu...
Varbūt izlasi visu no sākuma?
Centis_Nuudele rakstīja:
Nortel rakstīja: Lai nu kā, bet gaismas tagad ir noregulētas .
Tad par ko tāda brēka
Tak ietaupīji kārtīgu kāpostu salīdzinot ar dīlera oriģinālo piedāvājumu!
Būtu zinājis, būtu arī ņēmis to dīlera piedāvāto.
modena rakstīja:
Nortel rakstīja:
Sretsked rakstīja: Redz, autoram NAV bijusi iepriekš pieredze...bet viņš ZIN. Redz, serviss nočakarējies. A varbūt servisā strādā TIZEŅI, kuri NEJĒDZ ??
Esmu dažādām mašīnām uzlicis kādus 50 šitos Depo lukturus, nevienam neesmu novērojis problēmas ar regulēšanu.
Drīzāk tev tas auto ir līks, ja jāliek apakšā plāksnītes zem luktura.
Serviss regulēja manā klātbūtnē. Līdz augšai paceļot staru, tas ne tuvu nebija normas robežai, kautgan orģinālajam lukturim viss bija ok (nācās mainīt dēļ izsista stikla). Depo lukturim nesakrita pat regulēšanas skrūves atrašanās vieta ar regulēšanas caurumu virsbūvē.
ar jaunu stiklu nevarēja iztikt?
Pārlikt līmēto stiklu ir diezgan lielas problēmas.
Lai nu kā, bet gaismas tagad ir noregulētas un mācība nākotnei arī gūta, nepirkt depo lukturus, un neiepirkties apšaubāmos veikalos.
ursis rakstīja:
Nortel rakstīja: Pieredze ar DEPO:
www.audi-style.lv/...
www.saabclub.lv/...
ko tad peerc DEPO ??? un tad vaino SPSauto ???
mazaakais,kas tev jaadara jaatvainojas par NESLAVAS celshanu.
Par ko man jāatvainojas?
Par to, ka pārdevējs man iesmērēja brāķētu lukturi?
Žēl ka pie mums nav attīstīta pārdevēju feedback sistēma.
Secinājums viens - DEPO ir sūds un veikals, kurš tādus var atļauties tirgot, nav ne par matu labāks.
Sretsked rakstīja: izrādās, regulējas tomēr...
Pastāsti,kas tas par auto,kura gada, vai bijis sists .
Visticamāk, pirms tam jau tur bijis samuģīts kaut kas, tagad tas pašdarinājums, ņemot nost iepriekšējo lukturi, ir zudis... nu un tagad šitais neder,loģiski.
Un smaidiņu izraisa pats autors ar atziņu pirms tam- 'es neko no lukturiem nejedzu' , bet 'serviss regulēja manā klātbūtne'.
Davai, ja sāki dirsties, nofotografē to vietu mašīnā, kur ielika lukturi, vai, vislabāk, piebrauc,paskatīsimies. Varam aizbraukt uz to Depo vairumkantori un lai tur džeki paskatās un tad te raksti vēlreiz,ok ?
Autiņam pirms tam stāvēja orģinālais rūpnīcas lukturis, ar kuru problēmu nebija. Sists nav. Kā jau teicu, lukturi vajadzēja steidzami, tāpēc pirki pirmo, kurš piedāvāja visātrāk. Un nopirku nekvalitatīvu, bez čeka.
Kas vēl nav saprotams?
Biideklis rakstīja: Sapratu, ka lampu pircis esi
Tad taa arii vajag rakstiit - lukturi, nevis lampu.
HEAD LAMP
LAMP tulkojas gan kā lampa, gan kā lukturis.
Sretsked rakstīja: Redz, autoram NAV bijusi iepriekš pieredze...bet viņš ZIN. Redz, serviss nočakarējies. A varbūt servisā strādā TIZEŅI, kuri NEJĒDZ ??
Esmu dažādām mašīnām uzlicis kādus 50 šitos Depo lukturus, nevienam neesmu novērojis problēmas ar regulēšanu.
Drīzāk tev tas auto ir līks, ja jāliek apakšā plāksnītes zem luktura.
Serviss regulēja manā klātbūtnē. Līdz augšai paceļot staru, tas ne tuvu nebija normas robežai, kautgan orģinālajam lukturim viss bija ok (nācās mainīt dēļ izsista stikla). Depo lukturim nesakrita pat regulēšanas skrūves atrašanās vieta ar regulēšanas caurumu virsbūvē.
HIPPY rakstīja: Jā mēdz gadīties brāķi DEPO lukturiem. Bet vispār viņiem tik tiešām nav ne vainas.
Un noteikti tu viņu varēji samainīt tajā pašā veikalā, ja tam lukturim nebija stara (protams ja nebijāt viņu sačakarējuši). Visu vienmēr var sarunāt.
Stars jau bija, bet bija problēmas ar noregulēšanu.
Biideklis rakstīja: Kas taa par lampu, kura jaasuuta ar kurjeru, bet nevar iebraukt da jebkuraa autoveikalaa un nopirkt???
Otrs jautaajums - tev tika apgalvots, ka taa ir orizhinal lampa?
Ja ne, tad PN.
Nav man rezona aizstaaveet internetbodes, bet ja gribeeji iesipt santiimu un dabuuji suudu, tad ko suudzies te ?
Pats tak zinaaji, ka peerc leetu suudu.
Līdz šim saskares ar lampām man nebija. Citi veikali piedāvāja aidīt vismaz divas nedēļas. Bet tā kā to lampu vajadzēja steidzami, tad izvēlējos dotā interneta vaikala piedāvājumu un uzrāvos uz uzmetienu.
Nesakau, ka pats esmu bez vainas. Sajēga par lukturiem maza un uz ielas viss izskatījās ok. Vienīgā škrobe par to, ka nepaprasīju čeku.
Yetti rakstīja:
Nortel rakstīja:
Vajadzētu oldschool amerikāņu diskus ar centra rumbu, kas iziet ārpus diska.
www.wheelsforless.com/...
www.newstalgiawheel.com/...
Ne gluži tādus. Ir redzēti veciem klasiskajiem amerikāņu auto diski, kuriem ET ir maksimāli uz iekšu (negatīvs), bet rumba kā dekoratīvs elements nāk "no iekšas uz āru".