Un arī par stāvvietu busam vairāk jāmaksā.
Vienīgā izeja Tev ir braukt ar "skif" tipa piekabi. Līdz prāmim aizbrauc ar atvērtu, tad saloki un brauc uz prāmja. Pasažieri var uzkāpt kājām.
Un arī par stāvvietu busam vairāk jāmaksā.
Vienīgā izeja Tev ir braukt ar "skif" tipa piekabi. Līdz prāmim aizbrauc ar atvērtu, tad saloki un brauc uz prāmja. Pasažieri var uzkāpt kājām.
CRDI rakstīja: www.rtu.lv tur gan vairāk teorija, lai gan bez 3 lietām ņuha, čuja un poņas tapat nekas nenotiek.
Par tumbām nevel Radiotehnikas tumbas tos minētos Hz, vismaz standart izpildijumā, pārbaudits, laboratorijā RD Akustika, tur strādā tie veci kuri viņas ir radijuši. Tas ka papiros noradits, neko nenozime, ta sakot mārketinga triks.
P.S. Profesionala pieredze ar skaņu iekārtām pašam nu jau būs 10 gadi, izurbies esmu cauri visam sākot jau no pamatiem.
Radiotehnika patreiz meklē labus speciālistus akustisko sistēmu konstruēšanai. Un arī izgatavošanas speciālistus. Esot nopirkuši piecus CNC darbagaldus korpusu izgatavošanai.
Kas neko nemeklē, tas neko arī neatrod. Un komforts un ekonomija autobūvē pagaidām ir nesavienojamas lietas.
Tas nebija Hitlers, kurš sāka lielo "tīrīšanu"?
Tas bija domāts ka iauto un tehnika ir divas dažādas lietas.
Kāds sakars iauto ar tehniku?
Kāda virsbūve? Lūka ir? Interesē tikai jumts.
Einstein rakstīja: Tu takš pat nezini, ko runā. Davai nopērc vienu rulli to tavu ķīniešu brīnumu un paskaties, kāds viņš dabā ir. Pa tām metinājuma šuvēm viņš pajuks jau pēc gada. Pie tam neticu, ka tur uzrādītie stieples diametri atbilst īstenībai. Un pat ja tā, gan jau ka pusi veido tas pvc.
P.N. tu nelūri kautkādus ķīniešu pakaļdarinājumus. Apskaties tai pašā Latvijas metālā, cik tas žogs maksā. Un tad, ja tomēr neattiek veselas smadzeņu šunas, vari te d.i.rst.
Eksperts..
Muļķības. Ķīnieši ražo visai pasaulei, tādēļ viņiem tas žogs ir lētāks. Latvijas metāls ražo Latvijai un tā īpašnieki grib aizvien labākus auto un plašākas mājas.
Melnās reģipša skrūves Latvijā arī nāk no ķīniešiem. Un ir labākas par bij. PSRS valstu ražojumiem.
Zivs ir jehoviešu pazīšanās zīme.
Problēma laikā un trīs mēnešus zvanies pa šrotiem? Pašam smiekli nenāk? Pa to laiku no Japānas būtu atnākuši 10 jauni lanceri.
Te parādās latviešu mentalitāte. Auto nopirka, uzturēšanai naudas nav.
Tad priekš kam bija to auto apdrošināt? Varēja uz ietaupīto naudu visas lampas jaunas sapirkt.
Centis_Nuudele rakstīja: Vārstus jātīra, jebšu attīrās paši?
Reizi nedēļā jāieber motorā Tide Color automat un viss iztīrās.
Un katru vakaru ar putekļu sūcēju jāizventilē karteris.
diggen rakstīja: kapēc jāremontē? es zinu ka ella jāmaina un riepas pie diskiem 2x gadā. un bendža jālej un logu ūdens.... a kapēc jāremontē? after avarija?
Atbalstu. Manējo arī nācās remontēt tikai pēc nelielas avārijas.
A kam negadās. Gadījuma kļūda no sistemātiskās arī ar to atšķirās.
Bet taksis var iekosties visur, kur var aizsniegt palecoties, arī cilvēka rīklē. Bet dabūt viņu nost nemaz nav tik viegli.
Kā tur bija - kāds suns, tāds saimnieks ?
Amerikānim gadījumā nav zemapgriezienu motors?
TDIOTS rakstīja:
Nortel rakstīja:
sinhro rakstīja:
Nortel rakstīja: Tad jau pēc tevis teiktā labāk ir aizbraukt uz veikalu pēc gaļas, nekā medīt.
Medībās visa sāls ir procesā. Nav svarīgi vai tās beidzās ar rezultātu vai bez. Pamēģini pārmaiņus ar visparastāko gludstobreni bez optikas nošaut mežkuili.
Jā aizšut un nošaut ir divas dažādas situācijas. baigais snaiperis atradies!
Es jau rakstīju nošaut, nevis aizšaut. A ja aizšauj, tad palaiž taksi un skrien pakaļ.
a taksha nau zjeel ?? kulji pac neskrien pakalj ?? kas taa , xunaj , par mediibaam - taksis medii waj mednieks ??
A ko tu nesaprati? Taksi palaiž, lai tas paņem pēdas un tad pats viņam vico pakaļ, vai arī apiet no sāna. Īsts medību taksis var iekosties pat briedim kalā.
p.s. tev tāds šļupstekļa rakstīšanas stils.
Kādreiz kautko tādu darīja sia Amatnieks. Vai atjaunoja, vai taisīja pa jaunu, neatceros.
sinhro rakstīja:
Nortel rakstīja: Tad jau pēc tevis teiktā labāk ir aizbraukt uz veikalu pēc gaļas, nekā medīt.
Medībās visa sāls ir procesā. Nav svarīgi vai tās beidzās ar rezultātu vai bez. Pamēģini pārmaiņus ar visparastāko gludstobreni bez optikas nošaut mežkuili.
Jā aizšut un nošaut ir divas dažādas situācijas. baigais snaiperis atradies!
Es jau rakstīju nošaut, nevis aizšaut. A ja aizšauj, tad palaiž taksi un skrien pakaļ.
Tad jau pēc tevis teiktā labāk ir aizbraukt uz veikalu pēc gaļas, nekā medīt.
Medībās visa sāls ir procesā. Nav svarīgi vai tās beidzās ar rezultātu vai bez. Pamēģini pārmaiņus ar visparastāko gludstobreni bez optikas nošaut mežkuili.
Baisulis rakstīja:
Nortel rakstīja: Ja jau šitādus sāk izmantot medībām, tad tās vairs nav medības, bet lopu kaušana.
Kāda starpība,ar ko līdz mastam aizbrauc???
A vot ir starpība. Kad tu pusi dienas brien pa purvu, nogāzt to lopu un pēc tam pusi dienas nes viņu trijatā ārā - tās ir īstas medības. A piebraukt, nošaut un aizvest jau katrs muļķis māk.
p.s. Krievijas taigā mednieki medī no zirga un ar kalašņikovu.
Ja jau šitādus sāk izmantot medībām, tad tās vairs nav medības, bet lopu kaušana.
Nav tā Vācija nekāda paraugzeme. Ir tur gan labi, gan slikti auto. Gan labi, gan slikti pārdevēji. Nevajag pašam būt muļļam un turēt acis vaļā. Tajā pašā Amerikā melnie lipina autiņus tikai tā.
Un arī mūsu pašu bāleliņi nav ar pliku roku ņemami. Pats esmu redzējis auto ar metinātiem lonžeroniem, kur ar aci tas nemaz nav redzams.