Vot varonis - uz*irst mentam par to, ka viņš savu pienākumu dara! Ko viņam bija - jāuzmin, ka tev, dau*im mazliet aizmirsās atļauju mašīnā atstāt?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vot varonis - uz*irst mentam par to, ka viņš savu pienākumu dara! Ko viņam bija - jāuzmin, ka tev, dau*im mazliet aizmirsās atļauju mašīnā atstāt?
-> Geex
A man neviens nekad nav piesējies. Varbūt tāpēc, ka nav man radardetektora? Un nakuj tāds vispār vaidzīgs?
Mana pieredze pēc pāris mēnešiem (~2000km) ar gadīgu Octavia II Kombi 1.6 FSI:
Montāžas kvalitāte liekas ok. Pie 40000 noskrējiena nekas negrab, viss darbojas. Sēdeklis ērts (vismaz pēc 3h brauciena). 2-zonu klimatkontrole strādā labi. Tik viens pakaļējo durvju skaļrunis mazliet tā kā grab, a tā skaņas kvalitāte laba (maģis ar mp3).
Hadene ar lielu klīrensu liekas par mīkstu, jo mazliet par ātru braucot pāri guļošajiem policistiem liekas, ka riteņi nokritīs. Pa līdzenu ceļu viss kluss un gaita līgana. Braucot pa bruģi grab laikam pakaļējie kluči, jo, kad nospiež bremzi, skaņa pazūd. Braukšu uz 45000km apkopi tad prasīs, lai novērš (tad arī redzēs, kāds tas Karlo Motors ir).
Motors nav nekāds zvērs, bet, ja māk braukt, tad apdzīt nav problēmu. Protams jāštepselē līdz pat 3 robam dažreiz. Patēriņš šosejā: +-105 km/h ~6L, +-120 km/h ~7L. Pa pilsētu maršrutā pārdaugava-salinieks-stahančiks-pļavinieki no 7,5-10 L/100km atkarībā no probkas biezuma (laiks ap 8-iem no rīta un pēc 5-iem vakarā). Kā jau mazam motoram baigi jūt patēriņa izmaiņas uz katru "lieku" pasažieri, sliktu ceļa segumu (grants=plus 1 l/100km) un pat kondišku karstā vasaras dienā. Vispār tas vārgais motors un līganā gaita "provocē" uz mierīgu braukšanu, varbūt tāpēc tik neliels patēriņš priekš 1350kg pašmasas mašīnas.
Tā kā manējam pati plikākā komplektācija tikai ar klimatu, tad protams prasās ādas stūre (kas ir visiem japāņiem standartā, man liekas), cita pārseguma sēdekļi, jo šitie drēbes baigi ātri sāk izskatīties netīri. Nav pakaļējie el.logi, bet nu i pofig. Ir visādi patīkami, mazvarīgi sīkumi, bet tas arī nav nozīmīgi. Visstulbākais, ka Latvijā tirgotai mašīnai nav patstāvīgas dienas gaismas. Tuvās gaismas labas, tālās ne visai.
Vispār Octavia labs pārvietošanās līdzeklis ikdienā, bet pēc Imprezas galīgi garlaicīga. Bet, kā zināms, vislabākā mašīna ir dienesta. Pirmdien iešu apskati tad redzēs, cik labi pēc gada pa dzimtenes neceļiem saglabājusies.
Starp citu maija (laikam) AutoBildā bija 100000km testa rezultāti - 3.vieta aiz Priusa un Mazda6, ja pareizi atceros.
Nu tā kaut kā.
Tas ir psģc! Riepu nesaskrāpēja?
Arnis76 rakstīja: Tēma aktuāla vasarai tuvojoties. Aktuāla ne tālab, lai brauktu, bet tālab lai tieši nebrauktu šmigā. Ir idejas kur un kādi alkometri ir iegādājami, cik tie uzticami.
Man te mēģināja ieteikt šo www.neoshop.lv/... Ir kādam pieredze?
Man ir šitāds aparāts un manam čomam līdzīgs modelis. Abi pirkti Anglijā, viens par otru 10GBP dārgāks. Abu aparātu atšķirības rādījumos 1:5. Kurš rāda pareizi - hvz. Man gribas ticēt, ka manējais.
Vajadzētu nokalibrēt, bet neesmu vēl painteresējies, kurš to var izdarīt.
Mājās atradās 2 "ļoti" noderīgas lietas:
1. Mazda Xedos6 kreisā priekšējā luktura stikls - oriģinālais. Cena ~ 10Ls;
2. Opel 2L 8V motora galva komplektā, tikko atjaunota - noslīpēta, vārsti notīrīti, saļņiki nomainīti, utt. No kaut kāda 80-to beigu Omega/Vectra/Kadett motora. Cena - paldies.
Tel: 29458257
Ziemas riepas Bridgestone WT 12 ar 4mm protektoru, izmērā 195/60 R15. 4 gab, nodilums vienāds. Atrodas Rīgā uz Ulbrokas ielas. Atdošu pret simboliskiem 10 Ls. Ir bildes.
Tel: 29458257
ivarinators rakstīja: Tam kolēģim varētu gadīties kādu dienu nomirt badā, jo viņš aizmirsīs kko ieēst.
Respect!
Bess rakstīja: Es vienam kolēģim esmu vedis degvielu trīs reizes un zinu vēl par dažiem gadijumiem kad viņs ar tukšu bāku palicis uz ceļa.Pārunas par tēmu ,lej degvielu laicīgi neko nav mainijušas,lampiņa deg vienmēr.Kolega nav nabags.
Tev nu gan dauņi par kolēģiem gadījušies... Trīs reizes palikt uz ceļa bez degvielas.... tas nu ir riktīgs jox - jeb tur reāli stulbam jābūt!
Tas ir psģc svarīgi nobraukt pilnīgi tukšu bāku! Klauni, ibio. Labāk probkā laistīties ar savu 5L kannu, nekā ieliet pilnu bāku, kad dzeltenā lampa sāk degt. Nē, nu ja smadzeņu trūkst, lai aprēķinātu, vai tiks līdz nākamajam tankam...
Paldies par jautro vakaru! Ar labu nakti!
nafigators rakstīja: www.lietiediski.lv jebio maķ
Nafig jālamājas, bļ...?
Ja www.lieliediski.lv nekā neatrod, paskaties www.aezwheels.com/... . Mož kaukas iepatīkas.
cps2 rakstīja: Ir tada problema- kad parmet robu un dod gazi tad lidz noteiktiem apgiezieniem nav isti vilkmes un rīstās ! ka veretu but pa vainu? astra f 1.6 mono!
Man šitāds pat probļems bija ar Mazda Kedos 1.6 - līdz 2k dodot gāzi raustījās. Pārbaudīju sveces - 4.cilindram svece melna. Nomainīju visas - dienu gāja kā puķīte, bet nākamajā dienā atkal vecā vaina. Lejot 98.benzīnu gandrīz nemaz neraustījās. Laiku pa laikam (apm. mēnesis, divi) vaina pārgāja, bet pēc laika atkal parādījās. Un raustījās tikai siltam motorim - auksts gāja labi. Neatkarīgi no gaisa mitruma - pofig, vai lietus vai sniegs, vai saulains. Degvielas patēriņš nemainījās (vismaz ievērojami nē). Tukšgaitā strādāja labi. Visi "meistari", uzklausot problēmas atstāstu, varēja ieteikt tikai vienu - diagnostiku. Ne uz kādu diagnostiku negāju, jo kretinē tie mūsu "meistari" un slinkums arī bija. Tā arī iemācījos sadzīvot er to hu*ņu. Līdz Kedos tika nošķilts, tā arī vainu neatrodot.
P.S. Sorry, ka nedevu nekādu palīdzīgu infu, bet tikai padalījos savos piedzīvojumos.
Graberis rakstīja: Tieši šī iemesla dēļ pēdējā laikā vairāk par cēneri bākā neleju - tāpat skaidrs, ka būs lētāk.
Apsveicu ar 10 saņu ekonomiju.