Pēc visa saprotu, ja PIEM> ražotājs paredz 30000km intervalu un eļļas 5W40 un 10W40 un es mainu eļļu un filtru pie 15000km (tipa 5W40 eļļa paredzēta uz 15000km), tad tas dzinējam ir tikai labāk.
Pareizi?
Pēc visa saprotu, ja PIEM> ražotājs paredz 30000km intervalu un eļļas 5W40 un 10W40 un es mainu eļļu un filtru pie 15000km (tipa 5W40 eļļa paredzēta uz 15000km), tad tas dzinējam ir tikai labāk.
Pareizi?
schizo rakstīja: Šeit īstais links ss.ss.lv/...
Paldies - kaut kā nepareizi paņēmu. Protams maz ticams, ka šeit vispār bija jēga ko tādu likt, bet var jau būt, ka kādam interesē tomēr.
viestursp rakstīja:
Baisulis rakstīja:
viestursp rakstīja:
nuhajs rakstīja: Murgu vecis atkal sarakstījis labus tekstus
Tad kā Tu pamatosi to, ka ražotājs savai 1/2 sintētikai dod 10000km maiņas intervālu, bet sintētikai 15000 km????????
Izlasi TDIOTS komentu un iegaumē
Paldies zašebis, man opel ražotājs ir noteicis 30 000 km intervālu, pirms apm. 2 ned. ielēju svaigu eļļu 5W40 tipa jāmaina pēc 15000km - nezin vai būtu prāta darbs ar to maukt 30 000 km.
PS. Iepriekšējais teksts nav saistīts eļļas marku, bet intervāliem.
Baisulis rakstīja:
viestursp rakstīja:
nuhajs rakstīja: Murgu vecis atkal sarakstījis labus tekstus
Tad kā Tu pamatosi to, ka ražotājs savai 1/2 sintētikai dod 10000km maiņas intervālu, bet sintētikai 15000 km????????
Izlasi TDIOTS komentu un iegaumē
Paldies zašebis, man opel ražotājs ir noteicis 30 000 km intervālu, pirms apm. 2 ned. ielēju svaigu eļļu 5W40 tipa jāmaina pēc 15000km - nezin vai būtu prāta darbs ar to maukt 30 000km.
nuhajs rakstīja: Murgu vecis atkal sarakstījis labus tekstus
Tad kā Tu pamatosi to, ka ražotājs savai 1/2 sintētikai dod 10000km maiņas intervālu, bet sintētikai 15000 km????????
protams, ka tādu ciparu maksāt ir neprāts, lej 5W40, jebkurā normālā servisā, kaut vai esso uz valmieras un bruņinieku stūra pie piena kombināta, esmu tur savlaik mainījis-serviss ok, cenas ok, par 10W40 šim auto vispār nevajadzētu domāt, jo nav jau vairs 80 to gadu tehnoloģijas 2000 gadu motoros. Es braucu ar opel vectra 2003, 2,0 dti un leju 5W40 Carlube - maiņa (darbs/filtrs/eļļa) izmaksāja 45 Ls.
Magistrs rakstīja:
anonimikis rakstīja: mainīju eļļu vienā servisā (abas reizes castrol 5W40). uzlika lapiņu, ka nākamā reize pēc 15K. tagad citā servisā ar to pašu eļļu uzlika lapiņu, ka maiņa pēc 10K
Normāliem auto maiņas intervālu ieprogrammē. Lapiņas uzliek tikai attiecīgā iestādē uz nagliņas.
Nu tad jau 70% auto ir nenormāli
Magistrs rakstīja:
viestursp rakstīja: 5W40 - tīri finansiāli 5W40 iznāk izdevīgāk, jo 10W40 - kalpo 10000km, 5W40 15000km - skaiti pats. Bet kādas eļļas ieteicams liet Tev ir rakstīts servisa grāmatiņā, parasti ir aba gan 10W40, gan 15W40 - un eļļas kvalitāte ir atkarīga no ražotāja.
Un cik tad kalpo 0W40? 20 000
15000km
Izvēlies mobile, carlube, castrol vai ja ir liels nobraukums var pamēģināt xado.
5W40 - tīri finansiāli 5W40 iznāk izdevīgāk, jo 10W40 - kalpo 10000km, 5W40 15000km - skaiti pats. Bet kādas eļļas ieteicams liet Tev ir rakstīts servisa grāmatiņā, parasti ir aba gan 10W40, gan 15W40 - un eļļas kvalitāte ir atkarīga no ražotāja.
viestursp rakstīja: Palasi sadaļu Lasītāju pieredze Tur nekas spožs neesot
Lasītāju atsauksmes
Palasi sadaļu Lasītāju pieredze Tur nekas spožs neesot
Remonts ap 150 LS
Vēl var būt sprauslu blīvgredzenu vaina.
Nu lēti tas nav, par tādu naudu jau autiņam tiešām pusgadu nekas nav jāliek iekšā, tad var ņemt.
Bet protams sāc visu ar kvēlsvecu pārbaudi - bet motoram ja kāda svece neiet pie starta uz pāris sekundēm būtu jāparāda servisa uguntiņa un tad jānodziest (bet var jau būt ka savādāk), tipa check engine.
Reiha rakstīja: Vai ta tas arii varētu but?
Ja kādas sprauslas būtu ciet tad Tev dzinējam ir nevienmērīgi jāstādā arī siltam - tā ir? Ja jā - tad uz diagnostiku pirms ko tāpat jaucies iekšā, var iznākt dārgi.
tadsjautues rakstīja:
Reiha rakstīja: Cik var maksat sveces apmeram? teiksim arii tas mainot servisa?
tikai ja mani tad liec ritiigi dargaas citaadi buus chakars pec pus gada atkal
Pati svece 11-13 Ls, nomaiņa atkarīga no sarežģītības un fakta vai dari to Rīga vai nē. Karoče 5 Ls - 10 Ls par gab.(iespējams laukos arī lētāk)
Bet pirms maini pārbaudi - iespējams ka var būt vēl problēmas ar degvielas padevi.
Arnijs rakstīja:
viestursp rakstīja: Gribējās pajautāt vai opel vectra ecotec 2,0 dti (101ZS) dzinējam nāk ķēde vai siksna? Ja siksna, tad pie cik jāmaina?
Keede! Vari par vinju aizmirst Tur naak divas iisaas kjeedes (taapat kaa Alfu vecajiem 1.7 benziinniekiem), kuras ir praktiski muuziigas!
PALDIES
biju domājis pa šo attiecību 1:4
Roneens rakstīja: Pavisam nesen dzirdēju (pagājušonedēļ) viena maisījuma recepti. Proti, uz 20 litriem dīzeļa piejauc 5 litrus bezīna. It kā palīdzot, bet pats, dzinēja saudzēšanas nolūkos, nelietu. Cik gadi dzinējam?
Tā recepte ir lai labāk iet un vēl AUKSTUMAM zem - 30C, dūmi nezinu vai īpaši mazinās, dzinēju čakarē nevāji.
1. nezinu,bet varbūt Tev ir tāda lieta kā kvēpufiltrs aizsērējis.
2. Nomaini svaigu eļļu, uzsildi kārtīgi motoru un tad ielej to biodīzeli un brauc uz apskati
3. Visas no smoke piedevas labākā gadījumā dod 30% no gaidītā, vienīgi ja nu xado vai xeramics piedevas - pārējās toč ir nevērtīgas (esmu pārbaudījis).
Nu tad būs detektoram jāuzmanas no katra pīkstiena.
Gribējās pajautāt vai opel vectra ecotec 2,0 dti (101ZS) dzinējam nāk ķēde vai siksna? Ja siksna, tad pie cik jāmaina?
ņem kādas ķīmijas gribi - stāvēšana auto maitā kapitāli, noliec auto nojumē, kur jumts virs tā, bet no sāniem viss vēdinās, reizi 2 nedēļās nomazgā un reizi nedēļā izbrauc savus 50 km - vienīgā recepte.