Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
feciic 24.04.2010 0:41

Sretsked rakstīja:

feciic rakstīja: Ziemā ar siltumu problēmu nebija, lidz ielas galam izbraucot (100m) jau pūta karstu.

Nu var jau tirst...bet ne tik ļoti.

Jūti ka smird?

Nē pavisam nopietni, pats arī neticēju ka dīzelis var tik ātri uzsilt, ziemā to būdu piesildīja bez problēmām.

Tas bija Latvenergo auto un varbūt šamie pie sūtīšanas bija kautkādu spec pasitījumu veikuši.

Būtu ziema un nebūtu tas dampis pārdots tu varētu braukt ar šņabja kasti ciemos-parādītu kā dizelis silst

feciic 03.08.2010 22:54

Fridrihs rakstīja: Es pats tiešām sistēmas spiedienu nepārbaudīšu. Vienīgais, ko varētu pats varētu izdarīt, ir erg vārsta diseiblēšana. Varbūt tas kādu rezultātu dos.

Katalizators šai mašinai ir, bet nedomāju, ka tas pie vainas - motors griežas labi, vienmērīgi un līdz galam. Vai tad tagad ir vēl kāda mašina bez katalizatora?

Šai mašinai ir vēl kvēpu filtrs (vismaz tādu detaļu rāda rod katalogs) - varbūt tas pie vainas?

Degvielas sistēma nav populārais Bosch, bet gan Siemens VDO. fak.

Ar kvēpu filtru diezvai samērītu 9,9 , man pa 4 gadiem vairāk par 0,12 nav bijis un izpūtējam iekšu var ar baltu lupatu slaucīt. Tiesa ganfiltrs tagad ir aizaudzis

tdci 1,6

feciic 21.08.2010 23:07

mociks rakstīja: Tā kā šis jautājums ir kļuvis aktuāls, varbūt kāds varētu padalīties pieredzē. Interesē piemērots auto ģimenei ar 3 bērniem. Prasības - automāts, 'saprotams' patēriņš (max vidēji 10-12l/100km), pietiekoši vietas trīs bērniem (divi bērnu sēdeklīši un paliknītis otrajā rindā, lai lielie var paši piesprādzēties), vieta bagāžai tālākiem braucieniem, vismaz 150Zs (labāk vairāk). Ieteicama pilnpiedziņa.

Voyager un Co, S-max/Gakaxy notestēti, neinteresē...

Lūgums rakstīt tiem, kam ir reāla pieredze, nevis 'kaut kur lasīju' vai tml.... Paldies.

Stāsti kas nepatika tajos, kurus notestēji.

feciic 21.08.2010 23:15

Pēdējais Outlanders tīri ietilpīgs likās.

Vietas aizmugurē padaudz, par plautmu gan nemācēšu teikt vai trīs bērni ielien. Variators feins-brauc kā ar trolejbusu. Bagāžnieks arī visai iespaidīgs ja neizmanto trešo rindu. Man personīgi uz ceļa likās patizls(vispār visi šitie pseido džipi ne pārāk). 2,4 benzīns ar vieglu kāju varētu arī tamā patēriņa normā ierakstīties.

Vairāk neko baigi nevarēšu pateikt jo nobraucu ~500km.

feciic 11.09.2010 21:21

Ja tas ir dīzelis tad izvēlēties ir ko.

Esmu lējis gan Castrol gan Mobil, beigās paliku pie Motul jo ar divām 5l kanniņām pietiek 3 eļļa maiņām un atbilst visām ford specenēm. Castrol un Mobil tiek tirgots 4l kanniņās

feciic 12.09.2010 22:26

jugasvilli rakstīja:

Yetti rakstīja:

Slinkais rakstīja: VW dizeliem, ar suknj sprauslaam esot jalej nez kaaads brinums par lielu naudu, pieminetam bemuve, un tt. un kaa likums taas eljas ir krietni dargaakas, nekaa parastiem mirstiigiem. pordam arii ir 5.30 kkada specific, ar paaugstinatu cenu, saskaros nesen

tās ir Longlife eļļas, kas paredzētas 30K nobraukumam līdz nākošajai maiņai...

Tikai nez kāpēc man pazīstami dīlerservisu meistari tos longlaifus savās mašīnās paši nelej un pieturas pie pārbaudītām vērtībām - eļļas maiņas ik pa 10-15 kkm.

Ar "labo" Latvijas degvielu tā darīt varētu būt prātīgāk.

feciic 12.09.2010 22:37

Biideklis rakstīja:

Shiirs rakstīja: es lietoju arii kautkaadu kjiinieshu, uz kura staaaveeja route66. vinam ir MS CE virsuu, atkodu kaa var uzlikt citas kartes. var tomtomu, var IGO. paliku pie IGO. bet kautkaa peedeejaa laikaa man vins meetaajas bardakaa un netiek lietots, jo saku lietot telefona navigaaciju.

baigi eerti jau. man ir nokia 5230, nu viss chotka straadaa. maksaaju 5ls meenesii par internetu un viss notiek. ovi kartes laikam saucaas, bet liekas, tas tas pats navitech vien ir.

probleema vareetu buut aarzemees, jo tomeer vajag to datu paarraidi, par cik baigi sit pa kabatu.

Ir man ar taads nokijs 5230 ieviesies - nu, un kaa, cik ilgi jaagaida, kameer to gps atrod, ko?

Pilniiga ateja, ibiorot, nevar saliidzinaat ar to pashu c5 - saliek abus kopaa - c5 pat zem jumta atrod signaalu, kameer 5230 murgojas pat zem klajas debess. Tas pac 5800. Tik vien ir kaa tochskriins, ko diez vai pat par extru var uzskatiit.

Un iisti nesaprotu, nakujam tev jaamaksaa 5 lati meenesii par lietu, kas ir bezmaksas?

Shiiri, navigaacija mineetaam nokijaam nekaadaa veidaa nav saistiitas ar internetu

Hvz kas teu par jumtu bet man e52 signālu uztver arī ja telefons iebāzts mugursomā biezā mežā.

Par pašu nokias navigāciju:

1.kartes ļoti labas

2.reizēm ļoti neloģiski rēķina maršrutus

3.nav iespējas pārskatīt telefona sarēķināto maršrutu-atliek tikai sekot

4.vietām nav pareizi ātruma ierobežojumi

Tā kā pats pamatā izmantoju gps trakingu tad uz tiem trūkumiem uzdirst. Mašīnā vienmēr turu autoceļu atlantu, jo bijusi sāpīga pieredze gan ar nokia, gan ar tomtom, gan ar toyota oriģinālo navigāciju.

Manuprāt ja nebrauc ārpus LV tad pirkt navigātoru ir pilnīgi zemē nosviesta nauda.

feciic 12.09.2010 23:26

Biideklis rakstīja: nez, kaa ir e52, bet 5230 nokijai var nomirt, gaidot kameer tas suuc savienosies.

Tajaa pashaa laikaa c5 savienojas bez probleemaam(paarbaudiic)

visi tavi piemineetie punkti atbilst patiesiibai, iznjemot 3?

Kaa tas ir - nevar paarluukot marshrutu???

Uz 5230 var.

Veelvienreiz saku - karshu paarklaajums ofigetj, bet navigaacija pilniigaa pakaljaa.

Lai vai kaa, nokija ar sho ovi bezmaksas nafigaaciju ir nolikusi uz celjiem paareejos, kuriem tagad buus stipri jaaiespringst

Tas ir tā ka paņemu atrodu vietu, viņš man sarēķina maršrutu kuru var apskatīt tikai kā bildi kuru ir iespejams zūmot bet nevar pabraukt pa labi/kreisi uz augšu leju.

Parasti to savienojumu ātri atrod, vienu reizi no 20 gadaās ka ilgi meklē bet pārstartējot programmu atrod uzreiz. kolēģa 5230 āri ilgi meklēja satelītus, tā ka tas varbūt modeļa gļuks.

feciic 18.09.2010 12:47

Shiirs rakstīja: nekas labs tur no taa scenica vairs nav. 160tk pa latvijas celjiem taadai mashiinai ir diezgan skarbi. 1900 latus? tieshi par ko? ja tagad dacia logan 4-5gadiigu ar 40tk km uz spendeli var iegaadaat pa taadu naudu.

ps. salons arii aizdirsts, vismaz kjiimisko jau vareeja uztaisiit, ja tirgo pa taadu kosmosu.

Tas jau vairāk no braucēja.

Bija mums darbā scenic 2 ar 150k uz pendeles. Salona plastmasas čivināja tā ka prieks. Piekare būkšķināja atbilstoši nobraukumam. Braukts tas auto tika pilnīgi bez kādas žēlastības.

Un var jau rēkt par renault piemērotību Latvijas ceļiem bet pats ar megani nobraucu 120k jājot pa bedrēm un grantenēm un tika nomainīta tikai viena šara, tāpati pa garantiju. Pašam brīnums ka renis var būt tik izturīgs.

feciic 18.09.2010 16:41

Es gribēju teikt nevis ka šitas ir labs bet to ka renis var arī nebūt sūdīgs.

feciic 27.11.2010 22:48

Tātad pienāca brīdis kad auto kļuva pavisam gurdens un ēdelīgs. Visas aizdomas tika liktas uz to nelaimīgo kvēpu filtru.

Bunduli noņēmu, filtru un katalizatoru izsitu-no paša filtra izbira pāris kilogrami sarkanīgu ļoti smalku pelnu.

Mašīna iet krietni labāk, degvielu tērē mazāk un apskati arī izgāju, tiesa gan k ar filtru bija 0,1 tad bez filtra 1,5 (norma 2)

Ar aci redzamu dūmu nav, vienīgi smaka kā ikarusam.

Sensors kas mēra spiedienu starpību pirms un pēc filtra savā būtībā ir ļoti vienkārš jo viņam pienāk divas trubiņas no izpūtēja, viena pirms otra aiz filtra un pats sensors mēra spiediena starpību starp abām trubiņām. Apjāt viņu vel neesmu mēģinājis tapēc panelī deg check engine lampiņa.

feciic 01.12.2010 22:30

VWfans rakstīja: Vai ir tā, ka kaut kādā ne tik lielā auto vecumā kvēpu filtru var iztīrīt, pieslēdzot servisā pie aparātiem un palaižot filtra iztīrīšanas programmu, bet, ja auto vecāks, tad tas vairs nepalīdz un kvēpu filtrs jāmaina? Cik vispār ilgi tie kvēpu filtri kalpo? Vai 200 tūkst.km vidēji iztur?

Fordam ir tāda attīrīšanas programma -40minūtes tiek dots trekns degmaisījums un motors apgriezieni turēti tuvu 4000rpm. Lielākie kvēpu filtra ienaidnieki ir īsi pārbraucieni un sēņošana, bet tas viss jau te kautkur atrunāts. Angļu forumos cilvēki tamos filtrus tā arī ir mainījuši ap 100-150k km

feciic 01.12.2010 22:35

VWfans rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

VWfans rakstīja:

Slinkais rakstīja: koroch esmu zemgalda shokaa par juusu lieliskiem auto, kas katru nedelju klepo, un dedzina pa velti degvielu......

Cik varētu maksāt kvēpu filtrs Opel-Merivai ???

4,99

Neticu, ka tik maz!

Te www.handler.lv/...

iemet šito kodu 5854443

un ja te parts.autoxp.ru/...

visu esmu salicis pareizi tad dabūsi kvēpu filtra cenu

Pirms tam gan labāk apsēsties

feciic 02.12.2010 22:59

msh rakstīja:

Slinkais rakstīja: nekadu kasiikljus vispaar, nekadus. kjimiju izsmidzinamo var vel lietot. bet dargi sanaak. un videi nedraudziigi. segas un folijas paliidz, bet izskataas... vislabaak ir izvedinaat auto pirms nakts, kad noliek staveshanai

Ko vispār vajag darīt lai stikli aizsaltu no iekšpuses? Piedirst mašīnu ar mitrumu visos iespējamajos veidos? Braukt visu laiku ne mazāk par četriem cilvēkiem?

Un ko vajag darīt ar durvju gumijām, lai tās saltu?

Par tofika autora jautājumu - priekš pilsētniekiem reku modena jau minēja vienu variantu. Otrs ir siga ar motora piešķilšanas funkciju - abos gadījumos izejam no mājas, ieslēdzam logu tīrītājus uz pāris gājieniem un braucam - ar siltu mašīnu piedevām

Ja ir mīnus 15 tad logu aizsalšanai pietiek ar to mitrumu ko pats izelpo.

feciic 03.12.2010 22:59

msh rakstīja:

feciic rakstīja:

Ja ir mīnus 15 tad logu aizsalšanai pietiek ar to mitrumu ko pats izelpo.

A ko tu dari -15 grādus aukstā mašīnā - dročī? Kad es iekāpju -15 grādus aukstā mašīnā, kopā ar motoru sāk pūst pečka, ar gaisa plūsmu novēršot aizsalšanu, bet pēc brītiņa salonā valda plusi, kuros, kā zinām, nekas nesasalst.

Dīzelim tomēr kāds laicinš paiet kamēr kvēlsveces uzsilst

feciic 03.12.2010 23:01

msh rakstīja: Jā, anonīmais, es zinu. Vācieši nemāk uzražot kvalitatīvu lētuci - bet šķībaču dēļ viņiem tas lētucis ir jāražo...

WALA rakstīja: MSH - gudri drist nav malku cirst !!!

Ja tev būtu kaut mazākā sajēga par kvalitatīviem auto, tad nedristu tik šķidri !!! Gan jau kādreiz sapelnīsi kaut kam vairāk par vecu leišu audi ( nu va kas tev tur bija).

Piedod, mans audī ir ražots Ingolštatē, kas, kā mēs visi labi zinām, atrodas vācijā

Neesmu gājis nekādās gudrās "kvalitatīvu auto noteikšanas skolās" - bet es saprotu ļoti vienkāršu atšķirību - man ir 23 gadus vecs audī, par kura Bosch elektronikas darbību man nav iemesls sūdzēties, bet tev ir mazpadsmit gadus vecs koijots, par kura Bosch elektroniku tu sūdzies. Kā tā? Kas notiks, ja tas tavs koijots davilks līdz 23 gadiem - kaut kas tur darbosies arī?

P.N. Kad es pelnīšu kam ar mašīnu saistītam, tad tā būs diezgan liela kaudze ar detaļām par četrciparu skaitli

Gan jau ka tanī Tavā audī to bosch mezglu ir tik cik vienai rokai pirkstu

feciic 04.12.2010 22:24

msh rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Tāpēc jau ziemā mēdz likt kartonu vai ko tamlīdzīgu priekšā dzinējam - jo ātrāk brauc, jo ātrāk dziest pat ja termostats ir ciet.

Parasti šādas izdarības izveic vai nu žiķeļiem, vai līkroči, kas nejēdz/negrib savām mašīnām nomainīt termostatus.

Bet nu par cik sēņotājs nebeidz stāstīt, cik fantastisks ir tas viņa opeļa V6 ķīselis, tad pieņemsim ka tur viss ir kārtībā, un tas ir tikai kārtējais pārāk seksonomiska motora blakusefekts

Kamdēļ piedāvā mainīt termostatu? tapēc ka sabojājies vai likt "karsto"?

feciic 17.12.2010 23:42

i_edgars rakstīja: Normāls Ford serviss ir Dorfman

Bet tieši ar dīzeļiem šie neņemas.

www.dorfman.lv/...

Man arī kādreiz likās ka normals serviss. Beigtu kloķenes apgriezienu devēju nokonstatēt nespēja, eļļas maiņā ieskaita 5 litrus eļļas, kautkagn reāli pašam vairāk par 3,6 nepārlejot normu ieliet nav izdevies, par lampiņas nomaiņu panelī prasa 8 latus un sadiagnosticē bojātus amortizātorus, kaut gan pēc trīsarpus gadu braukšanas amīši vel neizrāda nekādas saguruma pazīmes. Oriģinālās rezerves daļas gan ir krietni lētāk kā BM.

feciic 17.12.2010 23:54

Dark_Side rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Dark_Side rakstīja:

Sretsked rakstīja: Varbūt darksaids ir 1,48 cm garš un vienkārši nevar atsniegt auto jumtu.

1.74 - un jā - kapec dazi doma ka man ir korolla? naf un viss

vecs labs audi 100 - tanks šai ziemai... un joprojām - natīrišu es to jumtu! lai ir siltumizolācija

es mūža neesmu redz;ejis ka kādam špickastes lieluma trausls ledutinsh butu kaut ko automasinai nodarijis!!! ko var tirst... tad jau sūdvabole mociklistam pa ķiveri ir trakāk...

sabijušies cilvēciņi par savu brauktspēju ziemā, tā vietā lai izvēlētos sabtrans mēdz tomēr izbraukt uz ceļa un tad par viņa adekvāto rīcību neviens nedos pat salauztu grassi.

Un vēl - priekš kam būt cūkam uz ceļa???

Tad jau var gāzt cauri peļķēm apšķaidot gājējus ar vārdiem - nekāds pāri darījums jau tas nav...

cūka ir tevis pieminētās peļķes un benīšu mešana uz ielas. bet niegs uz sniegota ceļa... tad jau čurāšana grāvmalē ir lielāks nodarījums dabai...

Nu kamēr sniegs pie mīnusa ir irdens timēr jau viņs smuki tiek nopūsts , bet tikko sākas ap nulli tad ir diezgan jautri skatīties kad tāds kupenu vizinatājs pie sarkanā liek pa mēmajiem un visa tā kupena skaisti noslīd uz priekšējā stikla. Tālāk jau vairs nav varinatu-jākāpj ārā un ar plikām roķelēm tā sniega čupa jākasa nost, jo ar logu tīrītājiem to pikuci var tikai pakustināt ne noslaucīt.

feciic 01.01.2011 21:11

BB rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un vēl - Klau, bet mācīies braukt var un vajag ne tikai braucot ikdienas satiksmē. Drīkst arī aizbraukt uz nomaļāku vietu un papildus ĀRPUS SATIKSMES pamācīties un saprast savu auto.

Es neesmu pieskaitāms ne Tuvu pie lidotājiem!

Ja pa priekšu vārda vistiešākajā nozīmē velkās auto uz 70 un uz katru pretīmbraucēju BŪTISKI piebremzē, tad tas nav normāli, jo uz slidena ceļa šis cilvēks sarausta plūsmas ātrumu un kā reizi šāda - tik strauja piebremzēšana var samest šī vēl nedrošā iesācēja vadīo transporta līdzekli.

Es neesmu pieskaitāms ne Tuvu pie lidotājiem!

Es nesaku, ka visi ir asi un man vēl oi cik daudz jāmācās braukt, bet cienīsim tad citus, ja aiz Tevis rodas gara rinda ar mašīnām, tikai tāpēc, ka tev Vasaras riepas, mašīna par platu, tad esi tik laipns un pa laikam iebrauc ceļmalas tankštellē un palaid garām tos, kuri var, grib spēj mazliet ātrāk kustēties. Es saprotu, ja cilvēks brauc +/- ar plūsmas ātrumu, bet kad meistarība ir par mazu un tas ir -20 līdz -30 zem plūsmas ātruma, tad tā nav īštā vieta un laiks kur mācīies braukt.

Un tomēr ir vērts ņēmt vērā šādas rekomendācijas -> www.tvnet.lv/...

Pie kam Kur no Siguldas šodeja pārvēršas par 4 joslu šoseju ar sadalošo joslu īdz apmēram Sēnītei pilnīgi visi brauc pa otro joslu. Kāpēc??? Tiem, kuri brauc mazliet ātrāk jātiek garām pa pirmo joslu. Un vienalga - tur pa to 2. joslu brauc arī tādi, kuri reāli brauc uz 50...

otrajai joslai līdz sēnītei tur ir labāks segums, pēc sēnītes atkal pirmajai joslai ir labāks segums.

Es nevienam nevaru pārmest braukšanu pa otro joslu ja tai ir labāks segums ( ne jau es viņu mašīnas uzturu un remontēju, tāpēc arī nevaru prasīt pārējiem vadītājiem braukt pa bedrēm)

Un galu galā, nav jau grūti apbraukt kādu lēnaku pa pirmo joslu

SUPER apsteigt pa labo pusi ārpus apdzīvotas vietas, lieliska izpratne par drošu braukšanu.

Tu piedāvā pārlekt sadalošo joslu, barjeru un ziemā arī kupenu lai apsteigtu pa kreiso pusi?

Praktiski arī paskatoties kas notiek uz jūrmalenes-ja brauc ar kruīzu ar 100-110 tad vismazāk traucēkļu ir pirmajā joslā.

Un kurš ir vairāk vainīgs-tas kurš ārpus apdzīvotas vietas nebrauc pēc iespējas tuvāk brauktuves labajai malai vai tas kurš pa labo pusi apsteidz.

feciic 04.01.2011 17:50

rudens68 rakstīja: Biju amservā ....manam rav4 nevar ar podziņu atslēgt , itkā varot ietaisīt slēdzīti , bet garantijas laikā to nedarīs ( man vēl 5000 km vai 2 mēneši ) ieteica izraut drošinātāju ( paskatīšos rokasgrāmatā ja atradīšu un vis izskatīsies saprotami droši var'but i pats izraušu ). Salonā paskatījos esošam ravam tam bij atslēgšanas poga , avensim bija ....vo ko manam modelim sagudrojuši ...un tā podziņa ap 30 Ls maksāšot

Tad jau vel lēti par podziņu. Fordam gribēju ielikt pasažiera airbagam slēdzi. BM paziņoja ka tas ir rūpnīcas aprīkojums un ja grib lai viņi to slēdzi ieliek tad lūdzu 106 lati par vadu ar slēdzi plus stundas darbs un programmēšana.

feciic 23.02.2011 22:58

rudens68 rakstīja:

Gauss rakstīja:

rudens68 rakstīja:

Gauss rakstīja:

rudens68 rakstīja: Vakar dabūju auto no servisa . Amservā teica ,ka šajā laikā ir pie viņiem nonākušas tikai 2-vi zagtai rav , to otro bij vilkuši bet pametuši . Biku ceme par tukšo akulumātoru , vakar amservā dienas vidū ( bij ap zem -10 grādi ) piešķila ar piepītēju , tagad nelaba aizdoma ,ka šorīt nekas nesanāks un uzvilkt ar starta pogu ( iedarbina nospiežot sajūgu un starta pogu vienlaicīgi ) autiņu arī laikam nevar .

Pamēģini vilkt ar striķi.

Varbūt neskaidri izteicos , bet man aizdoma ,ka manu nemaz nevar uzvilkt ,jo kā jau minēju ..iedarbina autiņu ar reizē nospiestu sajūgu un starta pogu . Vispār labprāt dzirdētu zinošos šai jautājumā .

Gribi teikt, ka viņam aizdedzi kā tādu vispār nevar ieslēgt? Iēkāpjot autiņā čips automātiski neieslēdz aizdedzi?

ar čipu kabatā atslēdz durvis . kad nospiež starta pogu ( bez pedāļa )ieslēdz radio , logus u t t . Bet iedarbināt var TIKAI vienlaicīgi starta pogu un sajūgu

Megani ar čipkarti un beigtu bendiksu ievilkt nekādi neizdevās

feciic 11.04.2011 11:17

WALA rakstīja:

VWfans rakstīja:

Bet, ja skatās šādi, tad dīzeļiem ir garāks mūžs paredzams. Manai Merivai, kaut arī motors neliels, pie 90 km/h ir 2300 apgriezieni, bet 90.gadu Volkswagen-Pasātam vai Vento ar lielāku 1,8 litru benzīna motoru ir jau 2700 apgriezieni. Turklāt drusku lielākiem dīzeļiem ar 6.pārnesumu pie 90 km/h ir zem 2000 apgriezienu. Tā lieliskajai Ford-Kuga 2,0 TDCi, kuru testēju Jelgavā trekno gadu norietā, bija tikai 1800 apgriezieni.

Kā Jums šķiet, vai šis Ford-Focus ir jauks?

www.labsauto.lv/...

Dīzelim 2300 apg./min. patiesībā ir padaudz (parasti līdz kaut kur 2500 apg./min. dīzelim ir labākais griezes moments).

Un lielākā daļa dīzeļu tagad jau ir ar turbo - tur atkal citas problēmas rodas kādēļ var rasties vairāk vai mazāk "mīts" par mazo resursu, lai gan protams mazs dīzelis pie visas mūsdienu dzīšanās pēc ekoloģijas, mazāka svara utml. - tas "bleķa" klucis var arī neturēt iglaicīgi tās slodzes kas ir dīzeļos. Kaut gan - nu velns viņu zina - kā jau teicu - cilvēki agrāk vairāk piedomāja pie tā kā brauc - normāls cilvēks agrāk dīzeli negriezīs pāri pa 3000 apg./min. - a tagad vieglajiem visi kam nav slinkums un kad nav slinkums.

Nu modernam dīzeli jau arī nav īpašas jēgas no griešanas virs trim štukām tik cik rēciens un vibrācija. Darba Ceed'am ar 1,6 litru dīzeli normāls kampiens ir no pusotras līdz divarpus štukām. Pie simta toties kā lielmotoram 1800rpm

feciic 13.04.2011 23:40

VWfans rakstīja: Piekriitu. KIA Ceed SW universaalam cenas shobriid ir iekaarojamas. 1,4 litru 90 zirgu benziinniekam 9762 lati, 1,6 litru 126 zirgu benziinniekam 10184 lati, bet 1,6 litru 90 zirgu diizelim 11168 lati. 1,4 litru benziinniekam videejais pateerinsh 6,1 litrs, bet 1,6 litru diizelim 4,5 litri uz 100 km. Degvielas izmaksas uz 100 km benziinniekam 5,59 lati, diizelim 4,10 lati. Diizeljauto iegaade atmaksaasies peec 94 tuukst. km nobraukshanas.

Reālais patēriņš 90 zirgu dīzeli būs ap pieciem litriem pilsēta/šoseja 50/50. Protams braucot nevis skaitot mililitrus. Tam mazajam benzīnniekam identiskā režīmā diezvai mazāk par 7 būs...

feciic 28.04.2011 22:18

VWfans rakstīja: Rudens68, nee, Meriva turas pie labas veseliibas, nobraukums 123,9 tuukst.km, tai skaitaa shomeenes 2,3 tuukst.km. Bet DPF filtrs man nepatiik kaa suga, jo ir daargs. Turklaat DPF filtra pashattiiriishanaas nav baudaama, bet notiek diezgan biezhi.

Da kur problēma viņu nahrenizēt? No tā ka viņš aizaug un rada pretestību izpūtējā cieš viss pārējais motors.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti