iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
feciic 14.12.2019 22:44

Pff pilns ar grantenēm kur var vilkt cik pašam dūšas diži nesatraucoties par hadenes apskādēšanu. Protams tas tā nebūs pēc divu nedēļu lietiem.

Kolēģis ar A4 nobrauca 4 gadus vai aptuveni 50k un hadenē nenomainīja pilnīgi neko kaut auto bija diezgan uzpasèts, tiesa tas bija 1,6 pencīns, ar v6 tas stāsts noteikti būtu savādāks, vai nu meistars lohs kas visu pievelk ar izkārtnēm riteņiem

feciic 14.12.2019 0:45

Accord universāla bagāžnieks un mazs?

Ford S-max-daudz auto par nelielu naudu, piecvietīgā versijā bagāžnieks milzonīgs, patēriņš kā parastam vidējās klases universālim, visas citas izmaksas arī. Brauc labi, sēdēt ērti.

Renim divlitru motors ir labs bet var gadīties problēmas ar elektrības gļukiem, divu litru motoru drīzāk jāmeklē laguna virsbūvē.

Astrai bagažnieks tomēr ir kapeiku mazāks par insignia un sajūtās starpība starp abiem auto ir pamatīga. Ar Astra j lietus laikā braucot blakus smagajam bija sajūta ka kāds logs palicis vaļā ????

Oktāvija ir salīdzinoši ietilpīga bet tie saloni ne pārāk pilnās versijās ir pagalam skumīgi. Draugs nobrauca ar 06 gada 1,9ydi oktāviju 350k pa Latviju 10 gados motoram nedarīja neko, virsbūve sarūsēja... arī 8 gadīgam Latvijas golfam visās malās sāka mesties rūsas burbuļi. Tā ka lv mašīnas šajā cenu kategorijā var diezgan droši atmest.

feciic 11.12.2019 9:46

Neviena no viņām nav mīkstā sastāva vai radžota.

Pardon, otrā linkā ir viens kontinentālis.

feciic 10.12.2019 20:52

PKP nemaz nepiedāvā nevienu kārtīgu ziemas riepu uz šo izmēru, tikai centrāleiropas variantus.

feciic 08.12.2019 10:11

Volvo būs interesantāks braucamais bet pēc tam būs problēmas tikt no viņa vaļā.

Mk6 golfs ir ok, galvenais kārtīgi pārbaudīt pirms pirkt, jo no Eiropas nāk milzums tīteņu un bliezteņu un labs golfs arī tur nav lēts.

feciic 06.12.2019 21:14

eidis rakstīja: Lielai daļai ponti svarīgāki par visu. Tie arī veido slīkušu / dauzītu superpremium tirgu.

Tikko pļāpāju ar padzīvojušu kungu, kas mūžā izbraukājies ar jauniem Volvo, Lexus un Landroveriem. Tagad par savu naudu pērk T-Roc. jo nav īpaši lielas jēgas no tiem pontiem. Pirmos 3 mēnešus patīk, tad pierod un viss. A jāservisē tie ponti ir visu lietošanas laiku.

Tā var pateikt tikai kāds kurš to ir darījis pontu pēc un vienā brīdī atskārtis ka tā īsti to nevar atļauties jo redz dārgi servisot.

feciic 04.12.2019 18:22

Tā nemazgāšanas ietekme liekas smieklīga, eku

www.youtube.com/watch?v=tnG3oKllXh8

Cik bieži vidējam auto tiek mazgāta bagažnieka grīda lai izvairītos no šāda scenārija?

feciic 04.12.2019 13:55

Ja finansiāli cilvēks ir spējīgs šīs problēmas risināt tad kāpēc ne. Neviens no trijiem īpašniekiem nesūdzējās ka kautkas būtu dārgi, es ticu ka arī sprauslas jaunas tur būtu saliktas vajadzības gadījumā.

feciic 04.12.2019 12:14

Ja paskatītos kārtīgāk tad redzētu ka arī tiem kuriem nāk parastās kvēlsveces viņas ir nepieciešams divas un otras divas ir ar sensoru

www.trodo.lv/kvelsvece/opel-insignia-2-0-cdti-81kw-52113-cid

Beru katalogs saka to pašu

www.beruparts.eu/find-my-part.html#fitment_id=29929&search_type=vehicle

Kvēlsvece

www.youtube.com/watch?v=HS-SMZ_d3Lo

feciic 04.12.2019 10:29
feciic 04.12.2019 10:17

Nekā ķecerīga tur nav-viens pērk optima līnija bamsli un slavē, otram nemaz neskatās ne uz ko zemāku par valmiermuižu.

Dzīvojam vienreiz-ja var atļauties tad kapēc nedzīvot skaistāk?

feciic 04.12.2019 8:30

Prefeisam <13 gadam populārākais dth, feisliftam dte

feciic 03.12.2019 23:05

Tas būtu braucot ar konstantu ātrumu, ja purinās uz vietas tad tik pat labi dpf reģenerācija notiek.

feciic 03.12.2019 21:07

Runa ir konkrēti par divlitrīgu Insignia-parādi man to 10 eur kvēlsveci! Viņai virsū ir degkameras spiediena sensors-ražotājs tikai viens tāpēc cenu liek kādu grib.

feciic 03.12.2019 14:53

Automātam hidrotransformators iet uz galu.

feciic 03.12.2019 13:22

Motoristiem parasti grūti iet ar to diagnostikas aprīkojumu.

Insignia kvēlsveces bez maiņa nostājas ap 400eur un tiko kaut viena pamirst tiek izmesta kļūda.

feciic 03.12.2019 13:21

Tā arī ir-bākā ir sūknis, pie filtra ir spiediena devējs, varbūt tas nepareizi rāda, varbūt spiediena regulators railā gļuko, varbūt kāda sprausla tek, varbūt vienkārši gaiss pa sistēmu klaiņo, palīdzēs tikai kāds kuram galva strādā un ir diagnostikas aprīkojumu, ieteikt neko nevaru-nav bijusi vajadzība meklēt. Vari pamēģināt Roli.

Arī Insignia drusku ilgāk startēja pēc degvielas filtra maiņas, pārgāja gan nākošajā dienā, acīmredzot gaiss kautkur vandījās, tad arī bākas sūknis manāmi ilgāk strādāja kamēr atslēdzās.

feciic 02.12.2019 20:49

Tur jau tā lieta ka pa 8k no sākotnējās baudas būs palikušas tikai remonta izmaksas. Protams var atrast vēl kādu dzīvu eksemplāru bet tam būs vajadzīgs kas vairāk par ierakstu forumā.

Starp citu, kolēģis pirms diviem gadiem nopirka 2,5 v6 tdi, bez diagnostikas, Rumbulā jo krāsa smuka-divos gados norullējis 20k kilometrus, pa šo laiku nomainījis augstspiediena sūkni un gaisa masas mērītāju ~500 eur. Protams tur bija vēl visādas veca auto kaites un rumbulnieku gateris, bet tas viss tika rekatīvi lēti novērsts paša spēkiem. Tā ka no uz papīra pat vissliktākā scenārija kas ne tik slikts beigās var sanākt

feciic 02.12.2019 11:09

Audi ar V6 dīzeli noteikti nebūs lēts uzturēšanā-vai esi informēts cik tam pepelacam maksā ķēžu maiņa? Tās pašas sprauslas tur ir 6 attiecīgi nomaiņa nostājas drusku zem 2k, ne jau velti lielākā daļa C6 braukā apkārt kūpēdami kaut visi pa rūpnīcas vārtiem izbaukuši ar DPF zem vēdera.

feciic 01.12.2019 13:34

Skatos ka šiem cenas krīt kā no plaukta, pirms pusotra gada par 8k varēja tikai pliku tīteni atrast un skatāmie bija ap 10k.

feciic 30.11.2019 23:59

Kas ir ilgtermiņā? Kādu nobraukumu viens trijos gados sabrauc to ko cits 6 mēnešos. Svarīgāk par modeļa un komplektācijas izvēli ir atrast nenojātu auto. Nojāts pasāts var maksāt dārgāk par uzturētu bembi. Tāpat vienam kopts būs tas ka var pielaist otrs maina bremžu diskus pa trim reizēm lai novērst to mikro vibrāciju dzēšoties no diviem simtiem.

Pamata recepte būs pēc iespējas mazs REĀLAIS nobraukums.

feciic 30.11.2019 22:57

Var jau sevi mierināt ar to ka cena ir ok bet ja tam nav pircēja tad nav. Šāda auto pircējs diezvai atbrauks ar banknotēm kabatās-attiecīgi tiek kārtots līzings. Finanšu un operatīvā līzinga maksājums diezvai būtiski atšķirsies pērkot tavējo vai jaunu no salona tikai otrajā gadījumā tas būs jauns auto ar pilnu garantiju nevis atlikušie diviem mēnešiem.

Sataisi normālas bildes un sēdi un gaidi īsto pircēju vai laid zemē cenu.

feciic 30.11.2019 22:49

Atkarīgs kāds paredzamais nobraukums un paša vēlmes. Pa 8k sanāks gan pāris gadus veca Dacia vai 10 gadīgs bembis.

Sen vairs nav tādu 100% uzticamu auto, kuru var droši pirkt neskatoties.

feciic 29.11.2019 23:45

Es nebūtu tik pārliecināts par to bezproplēmu ekspluatāciju-kā jebkurš tiešās iesmidzes benzīns arī šis diezgan droši cietīs no ieplūdes kanālu aizaugšanas, ekonomija tiek panākta ar liesu degmaisījumu kas attiecīgi nozīmē augstāku darba temperatūru kas nepatīk gumijas detaļām galvas apkārtnē, komplektā vēl nāk relatīvi komplicēta dzesēšanas sistēma, augstspiediena sūknis un sprauslas. Finālā sanāk ka salīdzinot ar turbinizētu motoru starpība ir tikai turbīnas neesamība-pie normālas ekspluatācijas tās parasti pārdzīvo lielu daļu pārējo dzinēja mezglu.

feciic 29.11.2019 16:40

Būtu interesanti redzēt drusku detalizētāku remontu izklāstu. Šis tikai norāda ka relatīvi mazlietots ne-top dzinēja versijas auto var būt kopējās izmaksās pat lētāks un relatīvi tikpat uzticams kā jauns.

Diez kāds būtu vertības kritums jaunam auto 4 gados nobraucot gandrīz 200k?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti