Ja būtu rūpīgāk paskatījies būtu atradis avārijas atvēršanas mehānisko sviru
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja būtu rūpīgāk paskatījies būtu atradis avārijas atvēršanas mehānisko sviru
Atkarīgs no ražotāja/platformas kodējuma un kodēšanas iespējām.
Golf 7 cik meklēju nav iespējams saprogrammēt lai pēc noklusējuma būtu izslēgta, jo visi programmējamie parametri ir vērsti uz sistēmas atslēgšanu-atslēgt ja dzinēja temperatūra zem..., borta spriegums zem.., un vēl čupa parametru.
Tas viss beigsies ar to ka lietotu auto varēs nopirkt no ģimenes locekļa vai ļoti dārgi.
Man vienalga no kurienes konkrētais auto nācis, prieku tur var sagādāt tikai pilnpiedziņa un klīrens, viss pārējais ir nožēlojams-neglīts, nebrauc, nestūrējas, neekonomisks, skaļš, lēts salons.
Pasarg dies, to xv ieteikt sievietei
Neviens no tiem 4 nav nosaucams par dinamisku, būs tā paša auris līmenī.
Var skatīties uz to pašu golfu 1,4 tsi, ar 125 zs simtu skrien zem 10 sekundēm.
Īstenībā pēc tā vecā dīzeļa kampiena parasts ne turbo benzīns liksies ka neiet, kampiens nenozīmē ātri absolūtos ciparos bet sajūtās
Te stāsts tikai par publiskiem un vispārzināmiem objektiem kas atrodami visos ceļvežos.
Ir tāda kustība Geocaching, brīvdienā, kad gribas izkustēties no mājas, tiek uzņemts aptuvens virziens, piemeklēti slēpņi ar pavairāk "laikiem" un Latvija aklājas no jauna.
Kalvis99 rakstīja: Īsti neizprotu kā darbojas eļļas maiņas intervāla noteikšana. Saprotu ka fiziki nomainīt eļļu un filtrus var mierīgi jebkur. Gribēju pieredzi par datora daļu.
Pie dīlera nopietnākas diagnostikas gadījumā būs kaut kad jābrauc tāpat un tīra vēsture mazāk samazina atlikušo vērtību.
Parasti piesiets patērētajai degvielai var gadīties ka ņem vērā vēl kādu parametru kā pieprasīto jaudu un apgriezienu diapazonu, kaut arī tas viss rezultējās degvielas patēriņā.
Tikai tāds sīkums-lai tehnoloģija attīstītos kādam ar to ir jānodarbojas un jāiziet bērnu slimību posms. Ja VAG nebūtu šo projektu sācis tad šodien korejieši brauktu ar automatizētam mehānikām vai variatoriem.
Nekāda garantija uz rūsu nedarbojās-kamēr nav caurums tikmēr dīleriem(Forum auto un Grossauto) bija pofig.
Da nekas tur nebūs ar to DSG, nupat kaimiņam atklājā ka DSG lēnā garā vispār bez eļļas palicis, samainīja blīvslēgus sapildīja eļļu un brauc tālāk, mašīnai 200k noskrējiens.
Jebkura mašīna būs sūds ja nebūs naudas tās uzturēšanai un adekvātam remontam.
Kāda Tev darīšana ko katrs dara ar savu auto-ne visiem ir laika nedēļām burties pa forumiem lai uzzinātu dažu ņaudētāju viedokli par vienu vai otru problēmu konkrētajam modelim. Viens aktīvs ņaudētājs var piekakāt desmit forumus, bet 1000 bezproblēmu auto neatstāt nevienu komentāru, tā ka tā bilde var nebūt pilnīga.
120k tādam motoram būtu jānobrauc ar vienu eļļas maiņu, tas ka nokrita ķēde viņu noliek vienā uzticamības plauktiņā ar pirmo gadu 1,4 tsi, kurš vismaz ir daudz maz braucams.
No visiem manā lietošanā bijušajiem auto, vienīgais kurš vairs nebrauc ir 10 gada Ceed(Hyundai) ar nobraukumu drusku zem 200k motora dūmainības dēļ, tāpat uzņēmumā bija ap 10 gab 11. gada ceed un visiem jau 2-3 lietošanas gadā uz bagāžnieka vāka sāka mesties rūsa.
Tā ka es nesaprotu par kādu brīnumainu uzticamību un izturību ir runa.
Nu redz, ja Hyundai būtu izstrādājuši pirmo divsajūgu robotu, kurš būtu nesalaužams tad varētu celt pieminekli, VAG šādu pat kārbu palaida tautās jau 2003, kādi bija Hyundai tanī laikā?
FSI vag stāv jau no 2006, Mitsu vēl no 90.
Audi jau brauc ar piekari, kas tiek regulēta ar kamerām un navigāciju.
Par kādām inovācijām un sasniegumiem ir stāsts?
Neaizmirsti ka korejiešiem nav savu kārbu, tās tāpat ražo kāds no Eiropas kārbu ražotājiem, arī tiešās iešprices agregātiem nav briesmīgi daudz variantu. Korejiešu plus šajā gadījumā ir šo tehnoloģiju ieviešana tad kad bērnu slimības jau izslimojuši lielie vācu ražotāji.
Ja tā labi pētītu tad būtu diezgan pagrūti atrast ko nebijušu un inovatīvu no pussalas nākušajās automašīnās, kas diezgan pamatīgi kontrastē ar no turienes nākošajiem elektronikas izstrādājumiem
Tas 2,5 ir kautkas pa vidam starp nemotoru un motoru, no vienas puses litri ir bet ar zirgiem tā ne pārāk priekš mūsdienu mašīnas, jo tāds pats tilpums/jauda bija vienam otram fordam un opelim vēl tālajos 90 tajos.
Personīgā pieredze ar Subaru aprobežojas ar izbraucienu 16 gada VX, ar divlitru benzīnu un variatoru tas auto bija nožēlojams, ceru ka Outback ir par pāris kārtām labāks.
1. ja tas ir patiešām vecs(pirms CR un PD) dīzelis tad teorētiski viņi brauc gana ilgi un ir gana lēti ekspluatācijā, protams ja atrodas nenobraukts
2. Lielos vilcienos normāli gāzējami auto beidzās ap 10to gadu, ir pa kādam jaunākam japānim bet no eiropas var atrast tikai pilnīgus nemotorus, parasti nemotori ir ar nekādām komplektācijām, arī konkrētais avensis ar 1,8 benzīnu pusgada laikā universāla versijā nebija atrodams ar kruīzu un sēdekļu apsildi.
3. gāze tāpat smird, tikai uzpildes biežums un laiks ir par labu dīzelim, ja tiešām daudz brauc un grib brīvu bagažnieku tad uzpilde spīd katrus 300-400 kilometrus, ko var nobraukt ar pusbāku dīzeļa.
To muļķi gan varēji nelikt, stāsta par modeli bet žēlojas ka viņa mašīnai nav apsildes.
Lietots būs tikpat sapuvis
Tātad vēlreiz kāds apkārtējiem labums no parādīta pagrieziena iebraucot aplī?
CSN ir veidoti uz loģiskiem pamatojumiem, situācijās kuras nav skaidri definētas loģika turpinās, nevis tiek pievilkts punkts par pagrieziena rādīšanu stūres griešanas virzienā kaut pret citiem satiksmes dalībniekiem pārvietojums ir pretējā virzienā.
Liekam nākošo situāciju
www.google.com/maps/@56.9321899,24.0826798,0a,75y/data=!3m4!1e1!3m2!1sIWsmkeUtVzIhvuDM6DGBeQ!2e0
Tu brauc no centra taisni uz priekšu, pēc noteikumiem Tev nekas nav jārāda bet būtu tikai godīgi pretim braucošajiem nelikt velti gaidīt un ieslēgt labo pagriezienu, turpinot kustību pa galveno tam pretimbraucējam tas pagrieziens signāls dzīvē neko nemainīs.
Par to jau stāsts ka noteikumos nav stingri definēts pie kāda ceļa pieslēguma jārāda kurš pagrieziens, ja nepamanīji tad pirmajā bildē ir vēl nobrauktuve uz krasta ielu, rādot labo būs maldinoš signāls un satiekot kādu fikso, ķiršu vilks no Lāčplēša ielas lejā uz krasteni var sadomāt tevi apsteigt, ar domu ka arī brauksi uz krasteni.
Pēdējā bildē tā ir vai nav ieskrējiena josla? No kāda garuma/platuma/slīpuma var teikt ka tā ir ieskrējiena josla?
Pastāsti, gudriniek, kā Tu mašīnai no labā sāna redzēsi ka ieslēgts kreisais pagrieziens?
Braucot pa ieskrējiena joslu arī labo pagriezienu?
Uz kuru pusi jārāda pagrieziens melnajam džipam pēc izbraukšanas no Maskavas ielas un tālāk braucot uz salu tiltu
Vai šeit melnajam subaru, ja brauc uz centru.
Vai piemēram šeit izbraucot no pienākošā ceļa?
Tehniski tas nav aplis, ja brauc uz Rīgu tad brauc taisni, ja atpakaļ uz Liepāju tad parādi pagriezienu pa kreisi lai no Skultes braucošajiem būtu skaidrs ka ceļš brīvs.
Te vajadzētu drusku pārvērtēt pagriezienu lietošana nepieciešamību-pirmais drošas satiksmes pamats ir paredzamība, ar pagrieziena signālu pārējiem satiksmes dalībniekiem tiek nodota info par iespējamo trajektoriju un te nu nav tik strikti noteikts vai tur pa labi vai pa kreisi rādīt būtu labāk.
Iebraucot aplī pagriezienu nerādu, no ieskrējiena joslas izbraucot uz vienvirziena brauktuves rādu kreiso, jo visiem tāpat ir skaidrs ka izvēles variantu braukšanas virzienam nav un pagriezienu pamirkšķinu lai guļošākam no aizmugures braucējam būtu skaidrs ka jārēķinās ar jaunu plūsmas dalībnieku.
Pārāk daudz saskaitāmo un nezināmo lai varētu pateikt ka jaunā golfā pēc sadursmes ar moci varētu pateikt ka vadītājam būtu mežģīts plecs un zilums uz kreisā cirkšņa.
Jā, cerība izdzīvot jaunākā auto ir lielāka kā vecākā, kautvai dēļ tā paša euroncap, paši dzelži jau ir kļuvuši tik relatīvi droši ka zvaigznes jāsāk likt par gājēju aizsardzību un drošībasjostu lampiņàm. Katrs pats var iegūglēt kā testos lokās 90to gadu auto pret mūsdienu, nemaz nerunājot par 80tajiem.
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
25
V50 ir stingri mazāks par tās pašas cenu kategorijas Golf universāli. Rati, sīkais un sieviete varbūt arī ietilps bet nekas vairāk. Var izskatīt corolla verso, benzīni mūžīgi, automāts(robots) stulbs kā pagale, reizi pa reizei sajūgs jānomaina. No prasto auto kategorijas tur vēl sanāk focus, 110zs divlitru dīzelim tur bija klasiskais automāts bet būs problēma atrast ar parkingu.