Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
feciic 15.08.2023 6:53

Nezinu par x trail bet fordam šo funkciju uzturēja atsevišķs modulis, kurš nodrošināja arī balss vadību. Ja šis modulis ir vecāks tad uztur tikai balss sarunas, jaunākiem jau varēja atskaņot arī mūziku, tā ka to nosaka BT čips kurš ir magnetolā vai kautkur viņai blakus.

feciic 13.08.2023 23:04

Es nezinu cik sen tirgo, pēc apmaksas saņēmu jocīga paskata rēķinu. Uz maisiem Naturcraft logo, šad tad ir redzēti arī veikalos tirgojamies.

feciic 13.08.2023 15:50

3f, 20A, patēriņš 700kwh, pieaugums 7eur

feciic 13.08.2023 15:43

Latgales granulas pirms mēneša bija 305eur ar piegādi, man ķepa ciet deglis, jātīra katras divas dienas, ar visām citām mierīgi gāja nedēļu.

Iepirku Inčukalnā graanul.lv, pagaidām viss labi, piegādi gan nenodrošina. Cena šobrīd 260eur/t

feciic 13.08.2023 0:16

Tā vienkārši nevar, gan jau ka var atrast kādu čipseri kas par atbilstošām naudinàm ļaus braukt arī ar parastajām, pie viena tad sūkni arī uz parasto nomaina un turbīnu arī noprogrammē.

Bet ja par lietu tad liekas ka tās ar sensoru bija diezgan resnas.

Tālāk ja ir kļūda par sensoru tad pietiks ar vienas konkrētās maiņu, ja autiņš nelec tad tagad vasarā tās diezgan droši nebūs kvēlsveces.

feciic 07.08.2023 10:45

nomiks rakstīja: Tātad īsais info update par manu Mokka-e, kurai nupat apritējis 1 gads.

Nobraukti 17 500 km, elektroenerģijas (degvielas) izmaksas pavisam 249,45 EUR. Jāpiebilst, ka maksas publiskajās uzlādēs neesmu lādējis auto ne reizi, tā kā ir uzlādes iespēja savā mājā (protams, arī saules paneļi dod savu iegildījumu).

Nav grūti sarēķināt, ka līdz ar to degvielas izmakas ir nepilnas 21 EUR mēnesī pie vidējā nobraukuma 1460 km mēnesī.

Ziemas riepas (noderēs vairākām sezonām) - 564,00 EUR

Apkope (12 000 km) (īsti gan nav skaidrības, priekš kam un ko tur darīja) - 95,00 EUR

Riepu nomaiņa (2 x) - 50 EUR

Riepas remonts - 15,00 EUR

Mazgāšana (PUTO) - 43,00 EUR

Logu šķidrums - 13,86 EUR.

Kāds patēriņš kilovatstundās?

feciic 26.07.2023 14:13

Blīvslēgs karterī ir tikai viena no bēdām, otra ir sprūstoš eļļas spiediena regulators, ap 12 gadu viņš tika aizvietots ar elektronisku regulatoru.

feciic 26.07.2023 11:28

Golf-Leon un Octavia jau no kāda 08 gada brauc ar vieniem un tiem pašiem motoriem/kārbām 1.6, 1.9 un 2.0 dīzeļi, 1,9 pumpedūzis, 1.6 ir atvasināts no 2.0 un attiecīgi abiem problēmas kā jau visiem dīzeļiem-sprauslas un DPF.

1.4 benzins ir visādās jaudas versijās, par konkrēti 122zs versiju vismazāk bēdu dzirdēts, ar līkumu 150zs variantam.

Astra tajos gados diezgan bezpersoniska no braukšanas viedokļā un pavisam skumīgu skaņas izolāciju. 1,6 dīzelim ķēdes, kas jāmaina pie ~200k, izmaksas ap tūkstoti. Divu litru dīzeļiem jāskatās pēc dzinēja koda DTH ja nav apkopts tad bumba ar laika degli un ņemams tikai sākot ar 2013 gadu. 1.4 turbo benzīns ar ekonomiju neizcēlās. Liekas ka bija arī kautkādi bezturbo benzīni.

No minētajiem ņemtu Insignia, brauc forši, liels tikai no ārpuses un degvielas patēriņs feislifta modelim ar 140zs dīzeli  piepilsētas/šosejas braucienos būs tāds pats kā 7 golfam ar 1,6 dīzeli. Pilsētā kāds puslitrs vairāk.

feciic 02.07.2023 22:37

Liekas ka nekāda ekonomija tur nav, vismaz pēc momentānā patēriņa, drīzāk spiediens uz ekoloģiju.

Jā, cilindri neatslēdzas un motors ripojot netiek slāpēts ja ieliek sporta režīmā. Ar pliku start/stop visdrīzāk nebūs saistīts.

feciic 02.07.2023 15:17

Golpam gaitā pret kalnu reizēm var just ka pārslēdzas no 2 uz 4, pie 130 ar diviem cilindriem braucot parādās viegli manāma dunoņa. Principā jau pasātam arī vienmērīgā ātrumā ar nelielu slodzi braucot būtu jābrauc ar diviem cilindriem nevis tikai gāzi atlaižot.

feciic 30.06.2023 15:40

arba rakstīja: Baigi kaitina, ka dsg sauc par automatu

Tas ir pilnigi atskirigas karbas gan uzbuve, gan uzvediba, gan lietosana, gan apkope, gan remontos, gan ilgdzive

Ja kārba slēdz ātrumus pati tad tā ir automātiskā kārba un tad var iet tālāk-robots, divsajūgs, variātors un hidrotransformators.

feciic 22.06.2023 11:52

Motorolers rakstīja:

ZZZZ rakstīja:

Motorolers rakstīja:

Motorolers rakstīja: Jā jauna auto iegāde vienmēr ir sagādājusi galvas sāpes! Arī es atkal esmu gatavs mainīt auto, bet nevaru saprast uz ko! Esmu gatavs šķirties no sava G11, kuram ir sasniegts nobraukums 123000km, gribas kko svaigāku! Man ikdienā ir mazs nobraukums, bet šad tad aizskrienu tālākā ceļā uz kaimiņvalstīm, ko man patīk izdarīt ātri, elektro - neder, jo arī Rīgas infrastruktūru, praktiski, nelietoju. 

Šobrīd skatos uz BMW 8 sēriju, vai tomēr X5, ar pēdējo 400Zs dīzeli, vairs tādus neražo, bet vēl var dabūt pasvaigus, vai tomēr M4, patīk dizains, katru rītu brauc viens pretī ar numuru BLACK, bērni man izauguši, bet mūsu ceļi biedē par šādu domu, Audi piedāvājums līdz galam neuzrunā, Mersis tomēr pēc 50

Vot tādas man problēmas!

Obligāta prasības - pilnpiedziņa, ziemas paka, laba mūzika, jauda virs 300Zs, ļooti laba komplektācija.

suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=367007565&scopeId=C&action=parkItem

Var jau arī uz kko šādu mest acis, tik kā ziemā braukt?

Tev tak šancē stāvēja jaunais X5? Es jau nodomāju, ka tavējais. Bet nu zin kā, viss jau ātri apnīk...un tad gribās kādu prastu 4x4 ko pablēņoties pa neceļiem un lai nav žēl saskrāpēt vai atraut kādu bukti. Katram savas prasības un vajadzības, cita padoms ir neobjektīvs. Es patreiz ar kompaktajiem pārvietojos un Rīgā patīkami viegli un dinamiski visur tikt. Parkings arī vieglāk.

Man centrā nav jāgrozās, tā kā varu atļauties lielu, garu, jaudīgu. Brīvdienu auto man jau ir.

Range Rover? Jaguar staļļi tādi pavisam pieticīgi palikušī

feciic 22.06.2023 11:45

WALA rakstīja: Nu ko tev lai saka, nereti (piem tam pašam manam Hondas 1,6 dtec) ir dažādas versijas motoriem, kur atšķiras vadība un turbīnas "izmērs", attiecīgi ņemam vājāko versiju un skrūvējam virsū visu no jaudīgākās versijas. Tāds jau bija arī BMW 3 litru dzinējs utt.

Zinot detaļu cenas jauniem auto, garantijas zaudēšanu un citas problēmas, kas var rasties šajā procesā un paredzamo ietaupījumu daždesmi eiro mēnesī diezvai tas ir reālistisks virziens, kurā kāds gribētu doties.

feciic 17.06.2023 23:27

Borgore rakstīja: Ir zem 7 litriem, pasam sanacis ripot ar vivaro, kuram 4-5l paterins. Kadiji jau nu tiesam ar 5l paterinu dabujami. Identiskie primastar un traffic vel diskutabli. Isti jau nevar atlasit tirgus meklejumos, kuri tie ekonomiskakie - briziem divi vienadi atskiras ka diena un nakts pec paterina.

Raksti vēl! 4-5 litri var dabūt no kalna ripojot vai borta datorā ar beigtām sprauslām. Traffic, Vivaro un Primastar vienīgās atšķirības ir vizuālas.

feciic 25.05.2023 10:52

Bradypus rakstīja: Jāpiekrīt - daudz un dažādas tehnikas, nekad nav ieziemotas, vienmēr izņemot vienu reizi, tieši tā, ka saki. Bet vienu reizi bija gadījusies kaut kāda ekodegviela, kas tiešām pa ziemu izbeidzās. Kanna kopēja, attiecīgi visām ierīcēm nācās iztukšot bākas un piešķilšanai pa tiešo cilindrā ieliet svaigu degvielu - kamēr izdega raustoties tas, kas degvielas sistēmas palicis iespaidīgi eļļainu dūmu makoņi. Bet nekādas ultraskaņas vai citu problēmu - ar jauno degvielu strādāja lieliski tālāk un strādā līdz šai dienai.

Divtakterim gan veco degvielu labāk noliet -benzīnā esošās gaistošās daļās sūcas cauri plastmasas bākai un pavasarī bākā jau ir nevis 95 vai 98 bet 85 un uz leju, attiecīgi sadegšanas temperatūra ir stipri augstāka un eļļas plēve, kurai normāli būtu jāpaliek uz cilindra sieniņām sadeg, no kurienes arī tie biezie dūmi.Tieši tas pats attiecas uz logu šķidruma kanniņām.

feciic 21.05.2023 0:22

WALA rakstīja: Mūsdienās tā vairs ļoti bieži nav taisnība. 

Mums darba BMW 218 Sports Tourer ar ~ 60Kkm nobraukumu, turbīnas vadības blīvējums (gumija) sagāja .irsā. un turbīnas vadības bloku piepūta pilnu ar motoreļļu. Tāpat mūsdienu stulbums ar eļļas dzēsēšanu kura realizēta motoram pieskrūvējamā siltummainī (nereti apvienots ar eļļas filtru), kurā pienāk dzeses šķidrums no radiatora:

Un tamlīdzīgu stulbu risinājumu ir kalniem, lai arī pēc definīcjas lielākā daļa jauno motoru būtu ilgspēlējoši, visas šitās plastikāta detaļas, 35'000 starpliku kas laika gaitā sacietē utml. padara visādas ar nobraukumu nesaistītas problēmas par praktiski galveno "sāpi" ...

Kas tieši nav taisnība? Ja pie 60k sadalās tad pie 300 būs jau trešo reizi jaunas blīves saliktas?

feciic 20.05.2023 14:25

Lielākā daļa no auto detaļām tomēr ir pakļautas nolietojumam, kurš rodas tinot kilometrus. Vienāda vecuma auto rūsas daudzums būs vairāk atkarīgs no lietošanas apstākļiem un lietotāja rūpēm par auto bet 500k noskrējis auto garantēti prasīs vairāk uzmanības un līdekļus kā 100 vai 150k nobraucis.

feciic 20.05.2023 9:43

Vabole vispār nebrauc, vienkārši šie “braucu divus/trīs/desmit gadus” bez piesaistes faktiskajam nolietojumam-kilometriem ir pilnīgi neinformatīvs lielums. Es klasiski braucu 25-30k gadā, kāds cits saripina knapi 10 un stāsta cik labs auto kaut nobraukums atšķiras 3 reizes tā paša gada vai 6 reizes divu gadu periodā.

feciic 19.05.2023 16:46

Diezgan vispārināts pieņēmums, opelim 9 gadi-aķis oriģinālais, bariņs ar 6-7 gadus veciem VAG'iem arī nevienam akumulators nav bijis jāmaina, visiem start/stop darbojas.

feciic 19.05.2023 16:42

Draugam vecā vabole nu jau piecus gadus stāv garāžā, zini, vispār, nu tā ka vispār nekas nav bijis jāremontē.

feciic 16.05.2023 17:55

Ja ne jāremontē tad vismaz jāsaprot iemesli lai neiedzīvotos lielākās problēmās.

feciic 16.05.2023 17:54

Kā jau visiem šīs un iepriekšējās gadu desmites auto jāsāk ar diagnostiku vai vismaz kļūdu nolasīšanu.

Populārākais iemesls parasti ir akumulators bet var būt vēl simt un viens iemesls kādēļ start/stop netiek aktivizēts.

feciic 15.05.2023 12:22

GB12 rakstīja: Ne vienmēr... Ja iepriekšējais īpašnieks auto ir lietojis kā, piemēram, iauto biedrs kasinsh79, kurš eļļu maina ik pēc 30 tūkstošiem, jo "garantijas noteikumi tā atļauj", tad no tāda auto labāk nepirkt.

Tā globāli aktuālākās problēmas relatīvi mazlietotiem autop-degvielas padeves sistēma, adblue, visādi elektriskie gremlini, automātiskās kārbas, dilstošas dzinēja pievadķēdes/trūkstošas siksnas

Nu tā procentuāli cik tad biežas ir tās reto eļļas maiņu radītās problēmas? Ir atsevišķi dzinēji un ražotāji, kuriem dēļ tehniskajiem risinājumiem kautkas ātrāk sāk sadilt un aizsērēt. Virzuļgrupa/šāles-parasti tās ir saistītas ar konkrēto dzinēju nevis eļļas mainīšanu/nemainīšanu. 

Reku Maserati ar no ferrari aizgūtu dzinēju un nemainītu eļļu aš gandrīz 80k kilometru, kautkā rūc un brauc, litra jauda varbūt nav stipri lielāka kā Kašiņa Scalai bet pēc definīcijas tas v6 ir daudz cimperlīgaks.

www.youtube.com/watch?v=InT32TWFFA4&pp=ygUQaG9vdmllcyBtYXNlcmF0aQ%3D%3D

feciic 10.05.2023 22:29

ZZZZ rakstīja: feciic

Ko tad gribēji pateikt?

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroen/c4picasso/bfdjff.html

Patreiz neko nevar saprast.

Ja liels koncerns gandrīz 20 gadu laikā nespēj neko izdarīt ar lētas plastmasa kruīza kloķi tad kas notiek ar visu pārējo?

Pat VAG pamanās kloķa dizainu nomainīt reizi desmit gados bet te aizture vairāk dēļ plašā modeļu loka.

feciic 10.05.2023 10:49
1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti