iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
feciic 12.04.2019 12:11

Piesakos!

feciic 08.04.2019 20:55

Vecīt, Tava nekonkrētība ir tā kas prasa piekasīšanos-vienā postā stāsti kā eksperts, nākošajā jau spriedelē kā dīvāna eksperts.

Es ļoti labi zinu kā darbojas auto motors, ko un kapēc dara kvēpu filtrs un kā notiek reģenerācija, bet nu aiz taviem spriedelējumu plūdiem tur vairs nav vēlmes ko piebilsts.

Pīs

feciic 08.04.2019 15:38

Oi kāds malacis, kur žetonu sūtīt?

Ja esi ticis pie auto ar kvēpu filtru un visu "sīki un smalki" izpētījis tik labi ka vari citus mācīt, tad neapvainojies par piesipšanos sīkumiem.

Specjālistiem nepiedien kļūdīties arī sīkumos un palabošanas gadījumā nesākt citus par LOHIEM saukt.

feciic 08.04.2019 10:03

650 rakstīja: Un Kurš to samurgoja?? Man liekās, ka konkrēti Tev ir notikusi t.s. Deģenerācija.Izravēts kvēpufiltrs bez izprogrammēšanas mēdz būt tikai zvērinātiem p-dariem (cerams te tādu nav).Vienkārši ibanucca, kas par kolhozu,kapzģec visam...

Samurgots par to ka eļļas līmeņa celšanās ir saistīta ar DPF filtra nosprostojumu. Un nebaidies, tas auto ar izgriezto kvēpu filtru sen jau pārstrādāts karotēs, šī problēma tika risināta pirms gadiem desmit+ kad par kvēpu filtru problēmām dzirdējis bija tika retais.

feciic 05.04.2019 16:47

Par to pretspiedienu un līmeņa celšanos kautkas ir samurgots, arī mašinai bez pretspiediena(izravētu kvēpu filtru), bez kvēpu filtra izprogrammēšanas tāpat notiek reģenerācijas un ceļas eļļas līmenis uz degvielas rēķina.

feciic 20.03.2019 10:21
feciic 12.03.2019 13:02

Tad vēl jo vairāk tur tam magnētam nebūs ko lasīt, izjucis rokeris vai dilstoša sadalene tad tur var kautko iebirdināt bet nu tad noteikti tas magnēts motora mūžu nepagarinās.

feciic 12.03.2019 10:12

Lielai daļai mocikletu ir tāds, labākam miegam labāk neliec bet tas vairak ir no tā iemesla ka pamatā močiem dzinēja un kārbas eļļošana ir kopīga attiecīgi jānovērš skaidu, kuras nāk no kārbas, nonākšanu klaņu šālēs vai gultņos.

Jautājums vai Tev tas ko dos un ko Tu darīsi ja ieraudzīsi skaidas no piemēram šālēm?

feciic 12.03.2019 10:08

Pat nav jāgaida kamēr nosēdīsies-kārtīgi mizojot pārkaršana iestāsies ātrāk

www.youtube.com/watch?v=UuX0wu3idJg

tikmēr porka gabalā, piestāj BP sapildās, uzpīpē un mizo tālāk.

feciic 08.03.2019 13:01

Sapņo vien! Pneima ir aizstāta ar advancētākiem amjiem, kuri ir pāris kārtas dārgāki par standart un visu nomaiņa būs līdzvērtīgā cenā ar pneimas restaurēšanu.

Un nenormāli dārgo agregātu paliek ar vien vairāk.

feciic 05.03.2019 9:08

sestā gada BMW tādi jau bija sastopami.

Behr būs īstais

www.rezervesdalas24.lv/oenumber/1338429.html

Pameklē kā savam tikt servisa izvēlnē-tur būs precīzāka temperatūra, ja pilsētā uzsilst virs 85 un izbraucot uz šosejas nokrīt zem tad tur baigi daudz variantu nebūs.

Temperatūras skala pie spidometra nebūs pats uzticamākais rādītājs jo tur parasti ir programmēta klūda ka 80-100 reālo grādu vietā tiek rādīts 90, lai lietotājam būtu mazāk jautājumu

www.youtube.com/watch?v=lfY2Sz1Bj94

feciic 04.03.2019 14:07

Modernākiem pencīniem termostata korpusā ir kapsula, kurai pievadot strāvu tā maina izmērus, attiecīgi ECU var regulēt motora darba temperatūru.

www.youtube.com/watch?v=A2AfMX1PcwU

feciic 03.03.2019 10:48

Regulējamu termostatu arī vārīsi?

feciic 03.03.2019 10:46

Dienas gaismas kļuva obligātas 2010 gadā. Līdz tam laikam reti kurai tādas bija, A6 c6 laikam no 2006, 5er no 2008. Meklē info krievu saitos, varbūt pietiek ar gaismu bloka kodēšanu un spuldžu nomaiņu

feciic 01.03.2019 8:28

Ko darīt ja gribas/vajag universālu un ne variatoru?

feciic 28.02.2019 19:57

Ko no Japānas var likt pret c320 mersi, A6 3.0 TDi vai 545i?

Neviens no minētajiem nav topmodelis, brīvi skrien virs 200km/h un simtu sasniedz stabili zem 8 sekundēm.

Var sākt raudāt ka pilnīgi pietiek ar 75zs, bet ja grib, var un patīk braukt ar jaudīgu auto tad kāpēc to nedarīt?

feciic 28.02.2019 15:54

eidis rakstīja: Iespējams zem "puslīdz normāli ietu" tiek slēpts kautkas ļoti specifisks. TypeR iet "normālāk" par jebkuru Golpu. Lexus GS 430H jau gadus 10 iet "abnormāli", jo atšķirībā no Prīmusa, tie elektromotori tiek izmantoti paātrinājumam. Nissan GTR iet vienkārši stipri "normali".

Un Lexus atšķirībā no visiem vāču uberdzelžiem, ir nopērkams bez sāpīgas sajūtas, ka tiko sadedzināji pusi no tās naudas ko atdevi (īstu M3, Golpu GTI un citus brīnmmobīļus nav iespējams pārdot pat tuvu tai cenai par kuru nopirkts).

TypeR, GS430/460H, GTR, NSX, STi- ar to arī "ejošo" japāņu rindas praktiski beidzas.

Ja skatās uz aktuālajiem modeļiem tad japāņiem nav nekas ko likt pretī vāciešu trijnieka 200+ zirgu motoriem.

feciic 27.02.2019 22:36

S-max ar parasto automātu beidzās 2010.

5008 varētu būt ar visdraņķīgāko salona apdari tieši no kvalitātes viedokļa, tāpat klasiskais automāts nāk tikai ar 2 litru dīzeli, kas ir gana liels retums, tas pats arī citramonam un tikai līdz 2013 gadam, pēc tam automāti tikai benzīnam.

feciic 27.02.2019 9:54

Atkarīgs no braucēju izmēra, ja vidējais ir zem 1,7m un svarā 50-60 tad būs labi arī zefīrs/picaso un 5008.

Tas pats S-max bija ļoti labs 4 lieliem un vienam mazam, ja būtu divas papildvietas bagažniekā tad varētu braukt 4 normāli un trīs mazi, jo tad jāsāk vidējā rinda stumt uz priekšu.

feciic 27.02.2019 9:44

Labāk būtu dzēris- Sharan, Alhambra un Galaxy ir 1:1 līdz 2006 gadam kad Ford uztaisīja savu Galaxy/Smax. Līdz tam atsķirība bija vizuāljā noformējumā un benzīna dzinējos, VAG lika savus, Ford savus.

Vecumā līdz 10 gadiem Galaxy/Sharan ir ļoti jāgrib jo jaunu cenas normāli komplektētiem bija ogogo(~40k eur) attiecīgi otreizējā cena ir relatīvi augsta.

feciic 25.02.2019 17:04

Tad jāsaprot kas tiek saprasts ar godīgu pārdevēju:

1. Lai auto nav bijis smagi sists(aka frankenšteins)

2. Lai nav zagts

3. Lai nav apzināti slēptu defektu.

4. Lai nobraukums būtu oriģināls

tas ir viss, ko var nodrošināt godīgs pārdevējs, ar auto uzticamību tam nebūs nekāda sakara.

Meklējot auto sanāca ieskriet ciemupes placī, liela daļa to mašīnu kā jau lietotas- apbružātas un nepindzelētas +salīdzinoši dārgākas kā rumbulā. Paskats salīdzinoši skumīgs bet tāda ir tā realitāte, ka arī Eiropā labas(tīras) mašīnas maksā tikpat cik pie mums, attiecīgi ja kautkas maksā mazāk kā Vācijā, tad vairumā gadījumu ir ar netīru pagātni.

feciic 22.02.2019 11:32

Bloga autors izveica testu diagnostikas meistariem, šis tika atzīts par labu esam.

n53series.blogspot.com/2019/01/eksperiments-tresais-keiss.html

Turklāt maz ticams ka vizuāla apskate T

feciic 21.02.2019 10:10

Kurš ir tas serviss, kas veiks tiešām kvalitatīvu diagnostiku?

n53series.blogspot.com/2019/02/dilera-metiens-uz-6000-eur.html

Šis un personīgā pieredze rāda ka dīlerim ir pieejami instrumenti bet nav zināšanu ko ar viņiem darīt.

feciic 12.02.2019 16:39

Tas tikai kārtējo reizi pierāda ka 4-5k vecam premium lūznim sakasīt var, bet tālāk sākas vingrošana ar kapeiciņu un auto no lūžņa tiek pārvērsts par šrotu atslēdzot un noņemot visu iespējamo. Lieki teikt ka braucot aiz tāda no smakas gribas vemt. Viena lieta ir kvēpi, kas kārtība esošam auto bez kvēpu filtra praktiski nav redzami, otra lieta EGR kas jaunākam auto ļoti aktīvi iesaistās Nox samazināšanā.

feciic 05.02.2019 12:24

Pa pilsētu vizinoties varbūt aŗī pietiktu ar vienu, pieliekot elektrisko vinču un bariņu papildus prožektorus vai treileri var gadīties ka tiek nosēdināts pamata akumulators-tapēc ir otrs, kuru var sēdināt kamēr slikti paliek bet auto vienmēr būs piedarbināms.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti