Ražotāji mīļuprāt turpinātu ražot atmosfēriskus astoņu vārstu motorus un priekškameras dīzeļus bez turbīnas, tik problēma ka izmeši un patēriņš jāsamazina, tā ka nav variantu kā likt turbopūtes, simts un vienu filtru ar urīnu pa vidam, motora ķēdes kas izskatās kā no spārītes aizlienētas.
Tāpat mainās vidējais autobraucējs-no īstu vīru nodarbes tā ir kļuvusi par iespēju izpaust savas hispterīgās tieksmes ar lieliem diskiem un oranžiem jumtiem. Tehniskos risinājumus jau sen vairs nav stilīgi apspriest jo viss tiek darīts Servisā.




















Ja tu saki ka atmosfērai ir lielāka griez sākot no tukšgaitas tad liekam nākošo bildi iekšā
www.google.lv/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fi1035.photobucket.com%2Falbums%2Fa434%2Fthegtiman%2F8v%2520vs%252016v%2520Study%2FABFDigi_vs_KRKjet240711_5.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fclubgti.com%2Fshowthread.php%3F237392-Validating-VW-factory-8v-vs-16v-claims-Results-from-Dyno-clinic-23-10-11-added%2Fpage2&docid=e4-i_cZRi2yVTM&tbnid=FUlZ6SVHRYYtYM%3A&vet=10ahUKEwiilKek-ZPYAhVlCpoKHWG0Cu8QMwhJKBkwGQ..i&w=1024&h=653&client=firefox-b&bih=948&biw=1680&q=golf%20mk2%20gti%20dyno&ved=0ahUKEwiilKek-ZPYAhVlCpoKHWG0Cu8QMwhJKBkwGQ&iact=mrc&uact=8