iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
feciic 18.12.2017 18:04

Ražotāji mīļuprāt turpinātu ražot atmosfēriskus astoņu vārstu motorus un priekškameras dīzeļus bez turbīnas, tik problēma ka izmeši un patēriņš jāsamazina, tā ka nav variantu kā likt turbopūtes, simts un vienu filtru ar urīnu pa vidam, motora ķēdes kas izskatās kā no spārītes aizlienētas.

Tāpat mainās vidējais autobraucējs-no īstu vīru nodarbes tā ir kļuvusi par iespēju izpaust savas hispterīgās tieksmes ar lieliem diskiem un oranžiem jumtiem. Tehniskos risinājumus jau sen vairs nav stilīgi apspriest jo viss tiek darīts Servisā.

feciic 18.12.2017 17:36

Kapēc lai turbobenzīns būtu neelastīgs-viņam griezes momenta līkne plakana kā plaukts www.google.lv/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.goapr.com%2Fincludes%2Fimg%2Fproducts%2Fdyno%2F18tsi_trans_stage_i_98_ron_crank.gif&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.goapr.com%2Fproducts%2Fecu_upgrade_18tsi_trans.html&docid=8TuaGFUYsUGOeM&tbnid=bEtrtJ7N4IV4tM%3A&vet=10ahUKEwi-vYWB8JPYAhUEM5oKHZoLBV4QMwgmKAAwAA..i&w=881&h=600&client=firefox-b&bih=948&biw=1680&q=1.8%20tsi%20powerband&ved=0ahUKEwi-vYWB8JPYAhUEM5oKHZoLBV4QMwgmKAAwAA&iact=mrc&uact=8#h=600&imgdii=CwIWsQ53abd7cM:&vet=10ahUKEwi-vYWB8JPYAhUEM5oKHZoLBV4QMwgmKAAwAA..i&w=881

Tas kopā ar DSG arī dod to spriganumu ka jauda vilkme ir visu laiku pieejama, pie praktiski jebkuriem apgriezieniem.

Mazdai ir atmosfēra un parastais automāts, iespiežot pedāli no sākuma eņņņņņ un kad motors ir iegriezies kaukas arī sāk notikt. Uz papīra maks jauda un paātrinājums varbūt abiem auto ir līdzīgi bet reālā dzīvē grieze pie maziem apgriezieniem padara pasātu par spridzīgāku.

Tieši tas pats ar primitīviem turbo dīzeļiem-pirmais kampiens liekas baigais, aŗī slēdzot pārnesumus liekas ka baigi iet kaut realitātē tās kastes ātrāk par 13 sekundēm līdz simtam netiek.

feciic 18.12.2017 0:23

Kvēpu filtri ir atrodami arī automašīnās ar tirgus cenu 2-3K eur, tādā cenu kategorijā mašīnas nepērk lai zīmētos.

Lielākā daļa lielo kvēpinātāju uz ielām parasti ir veci tdi, kuri parasti ir tik nobraukti ka vienkārši nevar nekūpēt kā lokomotīves, vai vienkārši relatīvi svaigi auto kas novesti līdz lamatas stāvoklim.

feciic 17.12.2017 18:35

msh rakstīja: Nu tas tāpēc ka norma tam gadam par mazu - nu tas tāpat kā mana golfa motors tik vecai mašīnai piemērotajās CO normās ielien ar piecreiz mazāku ciparu...

Jaunjos TA noteikumos mašīnām ar kvēpu filtru k vērtība (dūmainība) nedrīkst pārsniegt 0,7.

Kārtībā esošs auto ar amputētu filtru šajā vērtībā mierīgi ierakstās. Konkrēti diviem auto ar izgrieztiem kvēpu filtriem k vērtības bija 0,35 un 0,36. Pirms kvēpu filtru amputācijas abiem k vērtības apskatē svārstījās no 0,09 līdz 0,5.

Filtru var mēģināt tīrīt bet kā jau filtru to nekad nevar iztīrīt līdz jauna līmenim, arī ar visu reģenerāciju tas aizsērē ar kvēpu pelniem.

feciic 15.12.2017 18:28

Sāc ar jaunām spuldzēm, ksenons ar laiku paliek blāvs, ja gaisma lukturī nav balta vai zila un tonis vairāk tuvojas violetam tad 100% problēma spuldzēs, ja nepalīz tad saved kārtībā lukturus, kā rakstīja cilvēks iepriekš.

Ja lukturis netīrs/sabojāts tad arī h7 nepalīdzēs, ja lukturis kārtībā tad būsi sajājis mašīnu.

Cenuklubā osram d1s var nopirkt pa 40 eur gabalā.

feciic 15.12.2017 18:24

Pilsētā būs grūti sagaidīt lai viņs notiktos kaut 1,6 tdi diezgan bieži sāk reģenerāciju vēl neizbraucot no pilsētas, par to liecina paaugstināti tukšgaitas apgriezieni un drusku lielāka turbīnas aizture.

Voltiem nebūtu jānokrīt ja vien opelim nav kāds mega elektriskais sildītājs kas paceļ filtra temperatūru, tā parasti motora dzesēšanas ventilaors strādā ar pilnu jaudu-tā ka iespējams problēmas ar lādēšanu.

Tāpat beigts termostats var neļaut palaist reģenerāciju jo nav pietiekama motora temperatūra.

feciic 14.12.2017 13:37

Pārlasi ko pats esi sarakstījis-līnijas ņau, apstāšanās vietas ņau, distances ņau.

Tanī pašā leiputrijā uz bāņa arī tankštelle var nebūt tuvak par 100km ko nu?

feciic 14.12.2017 10:35

Tipiskais čīkstulis, kas pie pirmā sniedziņa bremzējot sadzird iečarkstamies ABS bloku raud ka ceļi nav notīrīti.

Ja viss tik slikti tad drīkst arī uz ceļa nerādīties-ir taksometri, sabiedriskais, galu galā privāts šoferis arī ir variants lai nebūtu ar nodilušām līnijām un šķību stabiņu jāsaskaras.

feciic 13.12.2017 16:53

650 rakstīja: Nekā personīga, bet, Ar Ko mērīsim ? Ar pm-pja garumiem tos metrus reāli izteiksim vai kaa? Kurās konkrēti valstīs kādā veidā šī "prakse" tiek tehniski īstenota ? Kas būs ar vieglajiem, kuri tajā 40m šķirbā pie 80km/sek ielīdīs pa 2-3gab uzreiz?

Puse no braukšanas ātruma ir divu sekunžu distance, kas jau no seniem laikiem tiek uzskatīta par drošu attālumu no priekšā braucošā.

70kmh=17m/s, divās sekundēs 35 metri.

prakse tiek īstenota Vācijā, uz asvalta noteiktos attālumos ir savilktas līnijas, parasti uz gājēju tiltiņa novietots fotoradars fiksē visus braucējus tālāk jau vienkārši.

feciic 12.12.2017 17:24

Lielākā daļa aftermarket maģu nesapratīsies kautvai ar multistūri un nu jau ir gana daudz auto kam caur radio regulējas lielākā daļa auto funkciju, tā ka aftermarket radio paliek ar vien šaurākas pielietošanas iespējas. Skaidrs ka tur var ietilpināt vairāk tehnoloģiju tieši no multimediju viedokļa bet tas nekad nebūs tik integrēts risinājums kā pašam ražotājam.

Reiz redzēju pavisam jaunu Lexus RX ar halogēnlukturos iebāztu hrenonu, saimnieks laikam bija domājis-nafig man piemaksāt divas štukas par oriģinālo ksenonu ja pietiek ar ķīnas risinājumu par simtnieku.

feciic 07.12.2017 16:41

Nav jau problēma Octai tādu pakalpojumu ieviest, papildus vēl varētu 10 dienas taizemē morālo kompensāciju un sabuktētajau mašīnai pilnu apkopi un jaunu riepu komplektu.

Jautājums tikai vai pats būtu gatavs maksāt pārdesmit štukas gadā par octu kura gadījumā ja pats izrādīsies tas tizlais un aklais kurš izlien priekšā autotreilerim ar pāris svaigiem bentlijiem uz borta?

feciic 06.12.2017 11:41

Par ko Tev ir cepiens?

Ja gribi ekstra klases servisu tad nāksies arī attiecīgi maksāt visiem, kā tas būtu OCTA gadījumā.

Ja tas auto ir svarīgs darba insruments, bez kura dzīve apstājas tad tur bija jābūt labam kasko normālā kompānijā, kas nevilktu gumiju ar izmaksu vai nodrošinātu aizvietošanas auto uz normālu termiņu.

Kā reiz 20k vērtam Kadijam kasko ar visām ekstrām un auto aizvietošanu līdz 20 dienām maksā ikurāt 37.66 eur mēnesīk as ir vienāds ar vienu alus pudeli pie vakariņām vai trešdaļu cigarešu paciņas.

feciic 04.12.2017 12:13

Mājas apstākļos noteikti vienkāršāk būtu tikt ar to skrūvi galā, itsevišķi ja eļļu plāno pats mainīt.

Ja katrai neparocīgai sitācijai meklēsi apkārtceļu tad varbūt nemaz nesākt.

Ko darīsi ja eļļas siltummaiņa skrūve iznāks kopā ar vītni?

feciic 03.12.2017 22:25

Sākt ar jaunas skrūves sameklēšanu.

Sildīt, pietiks ar karstu motoru, jauzmanas no karstas eļļas. Nopirkt labu, jaunu muciņu un taisīt vaļā. Ja norauj tad meiselis un āmurs.

Mainot eļļu parasti tiek taupīts uz jaunu blīvgredzenu un tad nākas to skrūvi piegriezt cik nu spēka pietiek

feciic 01.12.2017 9:13

307 pežo arī svīda priekšējais lukturis, braucot bez vāciņa nesvīda. Tā arī tika braukāts bez, līdz auto pārdots. Tā ka nu ja katru dienu nav jābrauc 10km pa grunteni tad varbūt var arī bez tiem vāciņiem iztikt.

feciic 28.11.2017 14:06

Divlitru motors nodrošina pietiekamu dinamiku tik lielam un smagam auto, tomēr psiholoģiski 4 cilindri liekas par maz.

Gaitā nedaudz nesaprotams, itkā augsts un grīļīgs tanī pat laikā sīkie asfalta ielāpi nedaudz knābā pa stūri, jāatzīst ka auto tomēr būvēts relaksētai braukšanai nevis asvalta līkumu slīpēšana.

Salons varēja būt plašāks un aizmugurējais sēdeklis augstāks, trīs vīriem aizmugurē pašauri, pie stūres man ar 210cm augumu īsti vietas nepietika, tiesa tāda pat problēma bija iepriekšējā modelī un šāda pat problēma ir lielākajai daļai apvidnieku ar rāmi kad liela virsbūve slēpj salīdzinoši ne tik lielu un ietilpīgu salonu.

Liels skaists ekrāns pa vidu ar mūsdienām atbilstošu atpakaļskata kameru.

Sev noteikti nē, bet turīgam vīram ar nepieciešamību pēc utilitāra auto ar luksusa piesitienu varētu arī būt labs.

feciic 27.11.2017 10:27

Izskatās pēc eļļas radiatora, noslauki/notīri, darbini, skaties no kurienes tek.

Kas ir mājas apstākļi? Ir mājas kur instrumentu aprīkojums labāks kā sūdīgā servisā un ir mājas kur neko vairāk par depo viena eiro skrūvgriezni neatradīsi.

Tīri tehniski tur ir divas blīves, cik daudz jānojauc un cik iekaltis tur viss jāskatas uz vietas.

feciic 24.11.2017 13:55

Tā arī ir ka sestais ir labāks par septīto-līganāks, klusāks labāk būvēts. Ja sestajam pie 130k salons bija mēms kā mironis tad septītajam drusku pirms 50k pa bruģi sāk skrapstēt durvju apšuvumi.

feciic 21.11.2017 16:00

Ja vien auto nav sporta vai pseido sporta versijā tad skaņas visticamāk nebūs nekādas, labākajā gadījumā urkšķis vai šņāciens.

Skaidrs ka 300zs ir tālu aiz iztikas minimuma bet kapēc ar tādu nebraukt ja gribas, patīk un var atļauties?

Lielākā daļa no glāstāmtelefonu lietotājiem nespēj izmantot vairāk kā 10% no ierīču potenciāla un ko tagad visiem staigāt ar piekto nokiju jo piezvanīt tak var?

feciic 14.11.2017 9:30

Drusku par zemu esi novērtējis, pat e60 ar trīslitru dīzeli komforta zona ir drusku zem 200.

Braucu pavasarī ar dīzeli un tas atpakaļ skrējienā līz Rīga ātrumos virs 160 neradīja nemazākās šaubas par to kam tas auto ir būvēts-ātrai braukšanai pa bāni.

Pats auto lielisks visādā ziņā, gan tehnologijas gan braukšana gan vizuālais. Konkrētais (baltais) gan bija nedaudz aizdomīgi peldošs ātros bedrainos līkumos bet tā kā tas parādījās pie ātrumiem, kuros jau draud palikšana bez tiesībam tad varbūt pat nav pieminēšanas vērts.

Vai pirktu-noteikti jā, pie atbilstošiem ienākumiem. Skaidrs ka par to naudu sanāk 3-5 puspliki golfi un G30 nav pat reizes labāks par to puspliko golfu bet te jau izpaužas premium būtība, tehnoloģiskais pārrākums un nostrādātas nianses un sīkumi līdz kuriem golfa konstruktoru pat nav aizdomājušies jo mainstrīm pircējam tas nav vajadzīgs.

feciic 12.11.2017 22:21

Ko nozīmē noeļļojies? Ja vienkārši nosvīdis un aplipuši putekļi un no interkūlera eļļu nevar izliet tad dzīvo mierīgs, ja pil tad labāk ar evakuatoru uz servisu.

Gan Kia gan VW tās trubas jau bija nosvīdušas pie 50k.

feciic 12.11.2017 15:19

Jo zemāks auto, jo grūtāk izkāpt, ja vien neesi liliputs.

Vēl varianti izskatīšanai

Ford C-max

Renault Scenic

Renault Modus

Seat Altea

VW Golf plus

feciic 01.11.2017 10:33

Uz papīra vienāds aprīkojums nenozīmē ka dzīvē tās būs vienādas.

Piemēram jaunajam sportage keyless entry ir tikai priekšējām durvīm, xc60 gadījumā arī 5 un septiņus gadus vecam tas būs visām durvim.

Tā var par visādiem sīkumiem turpināt un turpināt-man piemēram kaitina ka Kia ir tāda lieta ka braucot pa taisnu ceļu tiek atslēgts stūres pastiprinātāja sūknis, attiecīgi jūtama aizture tam ieslēdzoties.

Ja cilvēkam ir brīva nauda 1-2k ko ielikt neparedzēta premium remontā tad kapēc nebraukt ar premium? tie kam sanāk 500eur katru mēnesi brauc ar jaunu KIA

feciic 31.10.2017 16:06

Parasti arī piekopju "lidošanas" metodi, it sevisķi ja bedres ir pilnas ar ūdeni.

Sūdi sākas kad tajās bedrēs nākas bremzēt-tad gan ar pēcpusi var sajust kā bukses no sāpēm kauc

Lasītākie raksti

Jaunie raksti