iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
feciic 10.10.2017 10:42

Nav jau īsti korekti salīdzināt 10 gadus vecu standarta xenon ar iespējams nekad nemainītām spuldzēm pret pilnīgi jaunu auto ar top level gaismām.

+pats auto ir bāzēts uz e60 kam saknes stiepjas aš līdz 2 tūkstoši pirmajiem gadiem.

feciic 04.10.2017 14:26

Katru ziņu var pasniegt no vairākām pusēm, grožījumi vairāk domāti lai traktorists Jānis, ar arklu apgāžot kaimiņienes Maigas vistu kūti, nevarētu paņemt fraku ar frāzi "tā sanāca"

feciic 04.10.2017 11:41

Tā ātri uzmetu aci cenu lapām-Arteon ir aptuveni tūkstoti dārgāks par passat ar tādu pat motoru highline izpildijumā, tā ka salīdzinājums ar phaeton ir nevietā.

feciic 04.10.2017 9:23

Nu jau pamatā visiem ir mainīgie servisa indiaktori kas skaita patērēto degvielu.

3 gab golf 7, visiem oficiālā apkope 30k, realitātē oil service iedegās pie 26, 24 un 22 tūkstošiem, visātrāk iedegās tam, kurš pārsvarā brauc pa pilsētu, attiecīgi patērē vairāk degvielas.

feciic 28.09.2017 15:44

Lielākā problēma ir kad rūsa ar cīņu ir bezgalīga, paies divi trīs gadi un atkal būs rūsas čupa, ja nerūsēs tur kur saremontēts tad atradīsies jaunas, visneiedomājamākās vietas.

Iepriekšējam C-max spārni un arkas nerūsēja pat tur kur krāsa bija nodauzīta, bet pagāžnieka grīda sapuva divu gadu laikā.

feciic 27.09.2017 15:23

Jauns Dacia Lodgy maksā tikapt cik "tīrs", labi aprīkots Touran ar noskrējienu zem 200k.

feciic 11.08.2017 13:48

Skaidrs ka psiholoģiskas-ja pielijušas pļavas vidū jāstāv kājās arī koka bluķītis būs ērts. Tas gan nenozīmē ka bluķītis ir ērtāks par klubkrēslu.

feciic 27.07.2017 11:54

Tieši zināmos zīmolus arī vilto, pilns internets ar pamācībam kā pazīt viltojumu.

pats pirku cenuklubā, kas ir oficiālais Osram izplatītājs, arī cena bija laba. Pēc visām pazīmēm oriģinālās

feciic 25.07.2017 23:53

Ja pamata prasība ir lai viegli iekāpt tad drīzāk jāskatas visādu pastiepto hečbeku virzienā-Verso, Golf plus, c-max, Scenic, utt, sēdeklis no grīdas ir augstāk kā standarta zemajiem, bieži pat augstāk kā lielajos džipos un iekāpt vieglāk kā džipā jo augstums no zemes mazāks bet durvis plašākas.

par 10 eur gan jauns vai mazlietots sanāks tikai Lada vai Dacia kas diemžēl nebūs ar automātu.

feciic 26.06.2017 17:53

Bija bija, bāzes versijā nāca ar reflektoru, par papildus naudu vai krutākā komplektācijā ar lēcām.

Iesit savu win nummuru kādā no dekoderiem un gan jau būs raksīts kādam lampām jābūt.

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/fabia/bjexfi.html

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/fabia/epidf.html

feciic 16.06.2017 10:18

Iesaku atmesties-Fans pēc ilgām mokām tika izbraucis ar XC90 un pat atzina to par baudāmu.

Neņem visus pēc savas kārts-kādam baudu sagādā sajūta ka apjājis sistēmu un auto uzturēšanai mēnesī iztērē mazāk kā ģimenes pusdienas vidusmēra kafejnīcā. Toties var aizbraukt līdz budapeštai par vienas dīzeļa sprauslas cenu, bez bailēm palikt ceļmalā vai krist par upuri Lietuvas krūmu bandītiem

feciic 15.06.2017 10:15

Tad kāds būtu Tavs piedāvajums zāles pļaušanai sadalošajā joslā?

Norobežot otro koslu ar konusiem kamēr pļāvējs strādā-tā ka pa traku, pļāvējam no muguras palaist otru mašīnu ar lielu bultu aizmugurē-diži nemaina situāciju.

Drīzāk jājautā ko darīja Audi pilots-bakstīja telefonu, sēdēja "drošā" astē priekšā braucošajam vai regulēja radio?

Ne velti vācijā uz bāņiem ir kameras kas fiksē distances neievērošanu un distancei ir jābūt pusei no ātruma-Latvijas gadījumā tie būtu 50m ar kuriem pilnīgi pietiek lai kārtībā esoš automobilis spētu apstāties līdz nullei vai pietiekami mazam ātrumam lai nenolauztu traktoram riteni un pats neizlidotu pāri pirmajai joslai.

feciic 13.06.2017 11:28

Benzīna atmosfēra nevienmēr garantē bezproblēmu dzīvi-ir redzēta Mazda 6 ar divlitru benzīnu un eļļas patēriņu litrs uz tūkstots kilometriem pie oriģinālā nobraukum drusku virs 200 tūkstošiem.

Parasti jau tos litrīgos liek pilsētas automašīnās kas lielākā daļa savas dzīves laikā divsimto tūkstoti nesasniedz, jo ekspluatācijas īpatnību dēļ iedzīvojoas problēmās, kuras izmaksu attiecībā pret auto vertību nav rentabli veikt.

Treknajos gado ielas bija pilnas ar getziem-kur viņi ir tagad?

feciic 07.06.2017 18:01

Ja Tavuprāt ir ok likt mašīnu sludinājumā ar matētiem, dubļainiem buferiem un kā vienīgo pamatojumu cenai norādi to ka pirkta latvijā tad-veiksmi.

feciic 07.06.2017 13:10

Kāreiz salīdzināju ar mobile.

Skoda nebūs tas auto, kur vienas vai otras ekstra esamība spēlēs lielu lomu uz auto cenu, protams pilns līdz malām būs dārgāks kā bāzīte bet tā atšķirība nebūs tik dramatiska kā jaunam auto.

ieteikums to auto sagatavot tirdzniecībai-kvalitatīvi nopulēt, pārklāt ar keramiku, ķīmisko salonam la tā mašīna izskatās tik labi, ka žēl pārdot. Tālāk ir cilvēki kas par 20 eur tev viņu profesionāli sabildēs.

salīdzini sava sludinājuma bildes kautvai ar šo

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/bjhlkd.html

feciic 07.06.2017 12:09

Jo specifiskāka lieta, jo ilgāk jāgaida pircējs

-Superb hečbeks vizāli jau ir gaumes lieta.

-Gaišs ādas salons komplektā ar manuālo kārbu-kam būs svarīgs ādas salons visticamāk gribēs arī automāti, kam derēs manuālis nepatiks gaiša āda(pareizāk negribēs par to piemaksāt), te gan jāsaka ka standarta auduma salons šim modelim izskatās briesmīgi.

-Tā kā pats palēnām skatos uz superb'a pusi (universāla) tad diezgan neloģisks liekas kopējais superbu cenu (ne)kritums, jo par līdzīgu naudu var dabūt tikpat aprīkotu pasātu.

feciic 06.06.2017 16:04

Iesviest savus datur kādā no OCTU salīdzināšanas saitiem, sameklēt lēako un tad brist pa tiešo uz kompānijas lapu-dažreiz var dabūt vēl lētāk.

Ja gribi divreiz lētāk kā lētākais piedāvājums tad jāattaisa acis kad sapņo.

feciic 06.06.2017 13:34

No tā stāsta skaidrs tikai tik cik ka tas ir divsajūgu robots-nevienā brīdi nav pieminēts kādas tieši problēmas un kļūdas tur parādās-tādus individuālus stāstus var atrast par pilnīgi visu marku visu modeļu automātiem.

feciic 05.06.2017 11:57

Autoram tiešām vajadzētu noapaļoties vismaz uz pāris modeļiem laa saprastu uz ko tad skatīties jo vienam ražotājam vienam modelim ar dažādiem dzinējiem var būt gan klasiskais automāts ar hidrotansformatoru, gan divsajūgu robots, gan variātors vai robots, kur elektromotrs kustina sajūgu un mehatronika slēdzelē mehānisko kārbu.

feciic 29.05.2017 16:31

Trīsgadīga mašīna ar 200-250k noskrējienu ir jauna vai veca?

feciic 28.05.2017 17:41

iAuto rakstīja: 10.jūnijā notiks Latvijas Gada auto 2018 pirmo pretendentu testa brauciens no 10:00 līdz 18:00 maršrutā tc Mols - Sigulda - tc Mols.

Diviem no iAuto foruma biedriem tiks piedavāta iespēja ņemt dalību šajā pasākumā. Visus interesentus aicinu pieteikties šeit pat forumā. Pretī sagaidām pārskatu jeb savu viedokli rakstiskā formā par testētajiem auto.

piesakos

feciic 26.05.2017 12:53

Vai tik šitie nebrauc ar dabasgāzi?

Ja tā, tad nopērkot tādu aplauziens dubultā.

feciic 26.05.2017 10:14

Gan jau ka nomira kāda no sprauslām, kas aizaudzēja DPF un jaunais saimnieks nolēma no tā atbrīvoties, cīnoties jau ar sekām nevis cēloņiem, jo 6,21 ar vietā esošu filtru nav iespējami.

feciic 25.05.2017 10:29

Pie šādas problēma nav vajadzīgs Jaguar serviss un ja domā ka kāds bez auto apskates pa telefonu pateiks ka pilnīgi noteikti zin kur ir problēma tad viņs dirš un pie tāda vari mierīgi nebraukt.

vari sākt ar dzinēja diagnostiku, kas noteiks vai MAF un turbīnas ir kārtībā-tur vajadzēs spečuku kas saprot kas, kā un kapēc strādā -turbochip, kaross, jonix un tā tālāk zināmi čipotāji.

Ja motors un kārba kārtībā tad skaties +/- zolīdu servisu piekares diagnostikai-derēs līdzīgas konfigurācijas automašīnu ne dīleru servisi (audi/bmw/mercedes) Galvenais lai nav tā ka Tu maksā bet mēs mainam visu pēc kārtas.

Tikpat labi tas var būt vairākas problēmas un novēršot vienu defekts nepazudīs.

feciic 25.05.2017 10:18

Palasi savu polisi-ja ir iekļauta palīdzība uz ceļa tad var gadīties ka viss jau ir iekļauts.

Tikko pārskrēju savai Balta polisei-ja auto tiek vests ar evakuatoru un nav saremontējams vienas dienas laikā tad var tikt pie maiņas auto līdz trim dienām.

patirgojoties ar brokeri gan jau var dabūt labākus nosacījumus.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti