Mana pieredze ziemeļvācija . Plus internetā pieejamā informācija .
Subjektīvi autoparks vāciem vidiēji ir jaunāks ,jo iztrūkst izteikti vecu auto . Pamatā kompakt kllase un NEvācu auto .SUV izteikti maz . Velo daudz ,daudz daudz .
Pēc interneta ,viņu vidējie nobraukumi jau aizmirsu ,bet padsmit tūkst . Vidējā bruto alga Minhene 3.17 K . Rostoka 2,277 K .
Izskatās viņiem pašiem lietots premium nav labais tonis , tad to arī iepērk uz austrumiem esošie .
Nu nav man radies iespaids par vidējo vācieti ,kurš auto maina ik pa 2 gadi ar 200K uz ODO .
Pārdomas vakarā ......
Interesanta tauta tie Vācieši.
Valstī stingra kārtība - Ordnungs visās sfērās.
Uz darbu Vāciets dodas ar prieku – par Mindestlohn neviens normāls nestrādās.
Vāciešiem ļoti patīk labi Auto. Ģimenē bieži vien ir vairāki Auto – katram Loceklim savs, un vēl kāds Ferien izbraukumiem. Brauc viņi ātri, tālu un daudz. Vāciešiem patīk Jauni Auto – viņi ik pēc dažiem gadiem mēdz nomainīt iepriekšējo uz jaunu eksemplāru.
Taču ir arī cita Vācu autoīpašnieku kategorija. Un izrādās, ka tādu ir vairākums.
Vāciets nopērk sev jaunu Auto, divos gados nobrauc ap 210.000 km, un tad sāk domāt - ko darīt ar šo Auto ? ......... Ā !!! .... Laba doma – viņš noliek Auto šķūnītī, lai pēc 10 gadiem ( 12 gadus vecu ) varētu pārdot Latvijā ! Nebūdams knauzers un knīpstanga, viņš atdos pa lēto. Pīpējis salonā viņš nav, jo Vācijā smēķi dārgi. Tā kā Vāciets zin, ka Latvijas Mindestlohn mēnesī ir tik, cik viņš saņem dienā, tad viņš pirms pārdošanas nomaina eļļu dzinējā, nomaina Zahnriemen ar visiem ruļļiem, Wasserpumpe u.t.t. , ģeneratora mufi un siksnu, Bremsbeläge priekšā un pakaļā, jauns Kuplung, Turbolader und Getriebe ernoiert, dīzes Auto ist im guten zustand ! Un, ja mobile.de viņš ieliek cenu palielu ( piem. 15.000 € ), tad Latvijas ss.lv jau tirgo pa 6,999 € .
Interesanta tauta tie Vācieši.