Pārdomas vakarā ......

MJanis Reģ.: 16.07.2004

Interesanta tauta tie Vācieši.

Valstī stingra kārtība - Ordnungs visās sfērās.

Uz darbu Vāciets dodas ar prieku – par Mindestlohn neviens normāls nestrādās.

Vāciešiem ļoti patīk labi Auto. Ģimenē bieži vien ir vairāki Auto – katram Loceklim savs, un vēl kāds Ferien izbraukumiem. Brauc viņi ātri, tālu un daudz. Vāciešiem patīk Jauni Auto – viņi ik pēc dažiem gadiem mēdz nomainīt iepriekšējo uz jaunu eksemplāru.

Taču ir arī cita Vācu autoīpašnieku kategorija. Un izrādās, ka tādu ir vairākums.

Vāciets nopērk sev jaunu Auto, divos gados nobrauc ap 210.000 km, un tad sāk domāt - ko darīt ar šo Auto ? ......... Ā !!! .... Laba doma – viņš noliek Auto šķūnītī, lai pēc 10 gadiem ( 12 gadus vecu ) varētu pārdot Latvijā ! Nebūdams knauzers un knīpstanga, viņš atdos pa lēto. Pīpējis salonā viņš nav, jo Vācijā smēķi dārgi. Tā kā Vāciets zin, ka Latvijas Mindestlohn mēnesī ir tik, cik viņš saņem dienā, tad viņš pirms pārdošanas nomaina eļļu dzinējā, nomaina Zahnriemen ar visiem ruļļiem, Wasserpumpe u.t.t. , ģeneratora mufi un siksnu, Bremsbeläge priekšā un pakaļā, jauns Kuplung, Turbolader und Getriebe ernoiert, dīzes Auto ist im guten zustand ! Un, ja mobile.de viņš ieliek cenu palielu ( piem. 15.000 € ), tad Latvijas ss.lv jau tirgo pa 6,999 € .

Interesanta tauta tie Vācieši.

 
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Mana pieredze ziemeļvācija . Plus internetā pieejamā informācija .

Subjektīvi autoparks vāciem vidiēji ir jaunāks ,jo iztrūkst izteikti vecu auto . Pamatā kompakt kllase un NEvācu auto .SUV izteikti maz . Velo daudz ,daudz daudz .

Pēc interneta ,viņu vidējie nobraukumi jau aizmirsu ,bet padsmit tūkst . Vidējā bruto alga Minhene 3.17 K . Rostoka 2,277 K .

Izskatās viņiem pašiem lietots premium nav labais tonis , tad to arī iepērk uz austrumiem esošie .

Nu nav man radies iespaids par vidējo vācieti ,kurš auto maina ik pa 2 gadi ar 200K uz ODO .

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Pilnīgi pietiek. Kāpēc jāsaņem lielākas algas, jābrauc ar dārgākiem auto? Vajag lai arābiem un indiešiem būtu labi. Vajag, lai viņi varētu nestrādāt vairākas paaudzes un dzīvot siltos dzīvoklīšos.

Komunismā visi vienādi.

Re kā asv nabagi dzīvo treileros, vai uz ielām, toties pārējie var dzīvot normāli. Tas taču slikti. Visiem jābūt vienādiem. Gribi strādāt, strādā - bet dzīvosi gandrīz tāpat kā tie kas nestrādā...

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

te jasaka:

"Arbeit macht frei!"

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

"Ādolfa Hitlera laikā Vācija izskatījās daudz labāk nekā šodien.Tā pat kā visa Eiropa."(L. Rīfenštāle)

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

imzz rakstīja: Kas nav nekāds joks. Vienīgā reize, kad esmu pieskāries ar auto ( klīrenss 180 ) apakšu kādam "objektam" bija viens no Spices stāvlaukuma "guļošajiem". Pieņemu, ka pats asfalts tajā vietā ir nedaudz augstāks, un metāla guļošais vēl pa virsu. Ja aplūko šo "guļošo tuvumā, var redzēt desmitiem skrāpējumu pēdu.

Nekāds brīnums tas nav kad neskatās uz ceļa,vai nu skaita vārnas vai rullē puņķu bumbiņas.Redzēju vienu tādu kadru,brauca uz kādiem 40 km/h pāri metāla guļošam policistam,nobira desmitiem gadu krātie dubļi,brīnums ka špaktelis nenokrita.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

"Nekāds brīnums tas nav kad neskatās uz ceļa"-- Skatās dārgais, skatās. Kad es pieskāros tam metāla brīnumam ,ātrums bija kādi 10 km/st. Tagad esmu iegaumējis šo vietu un braucu pāri uz 3-5 km/st, bet "sēdinātajiem" jebkāds ātrums virs 0 būs par daudz.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Kruize degvielu neekonomē- tur būs par 0,3l vairāk.

Man žēl ka manu krusttēvu, kurš šitā domāja, aprakām pirms pāris gadiem - būtu labprāt ar viņu uztaisījis sacensību - ar MPGuino aprīkotu mašīnu kādu turp-atpakaļ braucieniņu pa kādu rīgas šosejas kalnaināku posmu - es, kruīzā un viņš, pedālējot. Es baidos ka šitas apgalvojums ir no karbuļu laikiem palicis, kad līdz galam atlaists pedālis degvielas padevi neatslēdza...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Tagadt jau ir tie gudrie automāti ar tiem intelektuālajiem 4d sensoriem.Tur ka Rudbāržu kalnā piem brauc, vinjš jau no pašas skrundas pa googli saredz ka priekšā tas Kalns, pats caur vāzi nopeilē vai nav menti un pats laicīgi uzdod uz kādi 160. Tad praktiski tajā kalnā uzripo ar inerci un arī kalna galā pie 70 zīmes nav jabremzē.Tas pats lejā ripojot- startstops izslēdz motoru un akumulātors attaisa lūku un tad kondicionieris pūš pa visiem cohumiem uz pillu klapi un sanāk ka aka reaktīvais turbopūtes efekts, faktiski kādus 3-4km noripo tikai uz pliku gaisu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti