iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
feciic 25.05.2017 10:08

Ja par saimniekošanu iedzīvotāju interesēs var nosaukt bezjēdzīgu labā stāvoklī esoša, maz slogotas asfalta ietves nomaiņu pret bruģi tad kas būtu saimniekošana savās interesēs?

Mašīnu centrā ir maz jo stāvviet cenas ir sagrieztas kosmosā, cieš visi, kuri dzīvo pie maksas stāvvietu robežām jo visas iespējamās vietas ir piegrūstas ar mašīnām, kuras atstāj cilvēki, kas strādā centrā.

Vai piemēram sab trans joslas izveidošana maskavas ielā-virzienā prom no centra pēc aizlieguma stāvet ielas malā sastrēgumu nebija vispār, pēc joslas ieviešanas visi stāv un ražo izplūdes gāzes lai SEŠIEM autobusiem stundā būtu sava josla ķeksīša pēc-no sērijas vajag sab trans joslas lai atskaitēs būtu forši-tas nekas ka praktiskais ieguvums ir ar mīnus zīmi.

RNP vispār ir bēdu ieleja no korupcijas viedokļa, jebkurš cilvēks, kurš izdomāš jaunu shēmu vai palīdzēs piesegt esošu plus iestāsies partijā tiek pie laba roba un iespējas darboties savās interesēs.

Man nav nekādu ilūzju ka saskaņai paliekot pie varas Rīgā viss notiks ar "kaut grēku plūdi pēc mums"-šeptēsies līdz nelabumam kas vienā brīdi begsies ar pašvaldības defaultu, ko tas nozīmē Latvijas mērogā lai kam nebūtu jāstāsta.

feciic 24.05.2017 22:13

VW dod kuponus trīs dienām-var izmantot apkopes vai garantijas remonta laikā.

Priekšnieks ar Audi pie katras problēmas kad auto paliek remontēties tiek pie maiņas auto.

Tā ka drīzāk te darbojas princips kurš maksā tas pasūta mūziku-attiecīgi dārgakiem auto cenā ir iekļautas dažādas "ekstras"

Pret palikšanu bez auto gan jau var nodrošināties ar atbilstošu KASKO kas protams atkal maksās naudu

feciic 24.05.2017 15:06

Kia Ceed SW 2010 gads 1,6crdi.

Problēmas ar rokasbremzes trosēm un lokiem lika divgadīgam auto uz TA doties trīs reizes.

Divarpus gadus vecam nomira akumulators-tiem garantija esot divi gadi tapēc jāmaina pašam. Pēc 4 gadiem un 130 tūkstošiem sāka grabēt piekare-tā arī nenoskaidroju vai gāja zem garantijas jo auto tika pārdots.

Epizodiski iedarbinot no izpūtēja izvēlās baltu dūmu mākonis kas smirdēja pēc nesadegušas degvielas, pirmo reizi tika novērots drusku pēc pirmā tūkstoša, servisā protams raustīja plecus un piedāvajās auto atstāt servisā uz vairākām dienām, protams atteicos.

Visumā atstāja uzticama auto iespaidu.

feciic 24.05.2017 9:20

Dīleris arī nevienmēr ir visuvarens, ja problēma ir elektrībā tad noteikti jāsāk ar dīlera diagnostiku lai saprastu kur ir problēma, tālāk jau tad var domāt kā un kur to problēmu novērst.

feciic 22.05.2017 9:48

Braucis esmu un kautkā neliekās kopā ka virsbūve vispirms sasveras un tikai tad sāk griezties līkumā (tipa mīksts) ar to ka visas sīkās grambas atbalsojas virsbūvē. ir sanācis pabraukties ar gandŗīz visām paaudzēm dažādās komplektācijās un vienīgai kurš likās daudzmas ok bija kantainais, tieši ar to ka ir tups kā cirvis.

Vojādžers pilnīgi noteikti ir no tiem auto kurus pērk tapēc ka vajag (vest reģipsi, vazāt līdzi telti grilu un makšķeri) nevis tapēc ka grib jo patīk kā brauc un izskatās.

feciic 21.05.2017 16:44

mincis rakstīja:

Zemesgramata rakstīja: Pirms pāris dienām paziņa iegādājās pirmās paaudzes XC90. Govs kas govs. Līkumos pilnīgi bail apgāzties.

Tev būs nokauts lopiņš gadījies. Jā, vieglā trajektorijas gluži nevar, bet mani XC90 paņēma tieši ar to, ka virāžās labi liekas iekšā un nesvārstās

Ja pirms tam ir braukts ar vojādžerveidīgu minivenu tad varbūt arī var pateikt ka nesvārstās un brauc kā kartings.

feciic 21.05.2017 16:40

Braucu ar tādu drusku vairāk kā gadu, 1,6 tdi 110zs ar DSG. Auto visādā ziņā patīkams, bet brīvdienās palienot zem motora dekoratīvās plastmasas sapratu ka lietotu bez garantijas tādu diezvai pirkt. Pārāk pārmudrīts ar visu ko salīdzinot kautvai ar 105zs motoru.

feciic 11.05.2017 12:21

Remonta gadījumā jāskatas kas jāremontē, ja tīri fiziski kas salūzis tad var mēģināt ja randomā met klūdas tad arī pēc remonta var nebūt perfekti.

vēl jau ir sestais variants-meklēt lietotu kārbu no maza noskrejiena mašīnas izmaksās 2-2,5 tūkstošus. Liela daļa no tiem auto vēl ir gana svaigi lai būtu reāli atrast labu kārbu.

feciic 09.05.2017 17:22

Jāgaida MSH-tas noskaitīs visas vajās vietas.

Tā globāli 92gada mašīnai nav plusu vai mīnusu ir tikai auto stāvoklis pret cenu. Lielākā problēma būs atrast cilvēku kas tiks galā ar tehniskām problēmām(kuras noteikti būs) par cilvēcīgam naudām.

feciic 03.05.2017 13:34

Par to ideālumu gan nebūs tiesa

www.youtube.com/watch?v=MAluBli8QOU

feciic 28.04.2017 9:58

1,6 dīzelis kā reiz ir abu kompāniju darba auglis.

feciic 25.04.2017 9:58

tas sūdīgais 2.0TDI ir ar 136 vai 140 zirgiem un pumpedūzi- nāca tikai pašiem pirmajiem superbiem.

Konkrētajam ir common rail ar 177Zs kuram problēmu ir mazāk bet tāpat kautkādām versijām bija ražotāja atsaukums uz sprauslu maiņu.

feciic 21.04.2017 14:12

Tas tikai norāda uz kopējo darba kultūru, ja pat tik vienkāršu procedūru kā grunts blietēšanu nevar paveikt kā nākas tad kas notiek ar visu pārējo?

Tad varbūt nevajag piedāvāt cenu par kādu nevar darbu pabeigt kvalitatīvi?

Bija paziņa ceļu būves uzņēmumā-ar tādu nesaimnieciskumu dzīvojot nav pinīgi nekādu ilūziju par to kur paliek lielākā daļa no nodokļu maksātāju naudas.

Kapēc Lietuvā CHA var krāsot ar parasta pikapa kravas kastē iekrautu parikti bet mums ir nepieciešama brigāde kas sastāv no vismaz trīs transporta vienībam (krāsojamā mašīna, piekabe un kautkāds buss kas to velk) ar vismaz pieciem cilvēkiem(soferis, konusu izlicejs, konusu lasītājs, krāsojamās mašīnas stūrmanis un krāsas lējējs)

feciic 21.04.2017 11:18
feciic 21.04.2017 11:11

" Jo ceļinieki konferenci taisa pa savu (nopelnīto) naudu. "

Gribēji teikt kabatās sabāzto-konkrēts piemērs liepājas šosejas posms līdz Kalnciemam-rekonstrukcija tika veikta 2011 gadā, šobrīd visās vietās kur tika mainītas caurtekas(pārrakts ceļs) ir iesēdies ceļa segums-ņemot vērā ka ceļu būves izmaksas mums ir dārgākās Baltijā un kvalitāte pieklibo tad skaidrs ka pāri paliek daudz naudas par kuru tad var rīkot konferenci par tēmu "Kā mēs slauksim valsti nākamos 100 gadus"

feciic 18.04.2017 17:53

Atkarībā no kuras puses skatās-netiešā mērīšana dos signālu tikai tad ja atradīs atšķirību starp riteņa griešanās atrumiem-nespēs signalizēt par nepieciešamību piepumpēt visas riepas, kas reizēm arī gadās. pluss ka nav nevienas liekas detaļas jo visu kalkulē pēc ABS sensoriem.

tiešā mērīšan būs precīzāka un ļaus borta datorā pābraudīt reālās spiediena vertības, te atkal čakars ar pašiem sensoriem, ja lieto ziemas/vasaras diskus, paši sensori nav lēti, plus vēl uztvērēji utt.

feciic 11.04.2017 17:01

Nav jau īsti starpības ar kādu atlaidi auto ir pirkts, vertības kritums tāpat paliks kā x=nopirku(EUR)-pārdevu(EUR)

Ja vērtības kritums tik svarīgs tad noteikti jāskatās tirgus ejošākās pozīcijas- vidējas jaudas dizelis, tehniski uzticams(pārbaudītas konstrukcijas) ar automātu un klasei atbilstošu aprīkojumu, jo ticu ka vieglāk, itsevišķi Latvijā, pārdot dīzeļmazdu automātu nekā benzīna pasātu ar mešalku.

feciic 31.03.2017 12:07

Pilna servisa līzingam divi plusi:

1. paredzams maksājums, līdz ar ko vieglāk plānot finansu plūsmu, kas lielam autoparkam var diezgan pamaīgi svārstīties pa mēnešiem

2. nav nekādu klapatu ar riepām, apdrošināšanām utt, kā arī pie laba līguma, remontu gadījumā nav jāpaliek kājām.

Kopējās izmaksas par nobrauktiem pieciem gadiem jau nemainās tikai tā psiholoģiskā trauma, ka ir maksāts un nekas nepaliek pāri.

Vienīgais jautājums kas notiek ar auto pēc operlīzes beigām-ja var izpirkt par atlikušo vērtību tad ok, ja nē tad ALD iebāž kabatā starpību starp atlikušo vertību un tirgus cenu, protams klients tiek iztāmēts pēc pilnas programmas par visiem bojājiem kas nav "dabiskais nolietojums".

feciic 29.03.2017 12:15

Dārgam dīzelim būs vebasto-kas tāpat nozīmē papildus degevielas patēriņu, lētākiem auto tiek uzstādīti papildus elektro sildītāji bet siltumu viņi nedod, drīzāk neļauj tik ļoti salt

feciic 29.03.2017 11:29

1. Liels griezes moments ierobežotā diapazonā, kas komplektā ar sešu robu manuāli garantē cītīgu putras katla maisīšanu.

2. modernie pencīni māk būt pat ļoti ekonomiski Passat B7+B8 dīzelis ar tomātu 6.53, pencīns ar tomātu 8.02. dati no spritmonitor.

3. nedrīkst aizmirst par vēsiem saloniem ziemā un nenovēršamās mikrovibrācijas virsbūvē, kuras dīzelim ir manāmi jūtamākas kā benzīnam.

feciic 27.03.2017 15:34

Pasātu testējot uzjautā par Golf GTD -dzinējs un kārba tie paši kas FR un RS.

Tam pašam akcijas Mondeo tak arī tikai 150zs.

feciic 25.03.2017 18:37

ar šādu attieksmi diezvai kādu prātīgu atbildi sagaidīsi.

feciic 20.03.2017 12:46

Es izskatītu variantu ar labi nopakotu kompaktklasi jo lai arī vidējā klase ir maķenīt līganāka tad tikpat arī smagāka un lempīgāka. Neaizrautos ar sporta versijām(GTI, RS utt) jo ja daudz jābrauc tad vienā brīdī cieta piekare un zemprofila riepa izsauktu riebumu. Tāpat atmestu mini krosoverus jo augstāka sēdpozīcija garantē spēcīgākas rumpja svārstības garn un šķērsvirzienā.

Protams motors no "jaudīgo" gala divltiru dīzelis vai turbo benzīns+tomāts.

feciic 17.03.2017 14:22

Skaidrs ka pliks nobraukums neko neizsaka, bet tīri statistiski auto ar trīs reizes lielāku nobraukumu pilnīgi noteikti būs sūdīgāks. It sevišķi ja tas ir braucis 50k gadā pa LV bezceļiem.

Paziņam bija Accord dīzelis ar palielu nobraukumu-remontējās patstāvīgi un pa dārgo.

feciic 17.03.2017 14:15

Zobsiksna(?)

Lasītākie raksti

Jaunie raksti