25 gadus vecs auzis ir uz tolmetu jādzen, nevis jāpērk.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
25 gadus vecs auzis ir uz tolmetu jādzen, nevis jāpērk.
bet ja nav naudas jaunam vāģim?
varbūt esmu klasisko auto fane
Ja saimnieks rūpējas par auto, viņš ilgstoši var kalpot
Tā jau tie audi 80, šķiet, būs mūžīgi. pat tik veciem rūsu prakstiski nemana, ja nez kas ar to auto nav darīts.
Tas vāģis tērēs ap 10l uz 100km. Ja tiešām karburators, nevis monošprice, tas arī var radīt jautrību.
Ja pērk no kāda pazīstama onkas, par kuru zināms, ka viņš to auto kopis, tad jau var ņemt.
Juriz, kādu jautrību tas var radīt?
Man diviem opjiem ir Audi. Vienam 80 B4 2.0 monošprice, otram A6 C4 2.6. Pirmais tikko no Vācijas, otrs no Rumbulas. Īpašumā ir pārāk ilgi. 80-tajam pagājušajā gadā bija kapitālais remonts dzinējam. Brauc salīdzinoši maz, tāpēc patēriņš nevienu nesatrauc. Ziemās nebrauc, tur garažās. Rūsas nav. Pārsvarā lien ārā visādas mazbraukšanas vainas, kas ir visai lēti labojamas.
Kam tev tāds nokauts traktors vajadzīgs?
Ja patīk veci lūžņi, tad paņem vismaz vw. Latvijā reģistrēti uzskaitē 21 000 audi 80, bet tikai 6000 ir izieta tehniskā apskate. Tie būs totāli nokauti lūžņi, bez nevienas normālas detaļas. Pat ja atradīsi pie kāda onkas koptu audi, tas nozīmēs, ka tam visa tā kopšana bija slavika garāžā ar tolmeta vai ķīniešu detaļām.
Kāpēc iesaku vw? Jo vw vismaz būs lētākas detaļas, un ir cerība, ka tās ir daudzmaz kvalitatīvākas.
Bet labāk ņemt toyotu, hondu.
Braukšanai tādu auto pirkt nevajag. Var pirkt hobijam, lai paskrūvētu garāžā atdzīvinot bijušo godību. Karburators gan jau sagādās jautrību, bet ne uz pusi tik lielu kā izdilusi mehāniska K-jetronic šprice Ja nav naudas - auto nevajag pirkt vispār, tāda veca lūžņa uzturēšana gadā maksās > 1/2 tirgus vērtības.
Jā, pusi tirgus vērtības, un tā puse ir cik - 400? 500? Nesalīdzināsi te ar visādu lēto jauno mizu fanu ikgadējajiem cipariem - un tajā mašīnā tik daudz gadā varēs ielikt tikai situācijā kur mašīna ir nolaista un cilvēks vēlas to situāciju labot. Nerunājot nemaz par to ka tas ir uzticams un vienkāršs dzelzis kas ir spējīgs vēl vismaz 10 gadus kalpot. Un pie tā ka vienkāršs un tehniskās informācijas ir daudz pieejams, tad ja rokas neaug no dirsas, var arī bez problēmām remontēt paša spēkiem ar vienkāršiem instrumentiem, vismaz sīkākus remontus un apkopes.
Jā, Antra Kalniņa nu būs cilvēks, kurš Audi 80 remontēs pats savām rokām... nē, nu, neesmu jau šovinists, bet tomēr...
Nezinu kas tieši ir šovinists, bet šobrīd tu esi seksists Tas ka lielākajai daļai sieviešu galva nestrādā tehniskā virzienā nenozīmē ka tādas ir visas - piemēram var palasīt pie lasītāju pieredzes rakstu par B2 Coupe quattro no lietotāja ar nicku zhavaronoks...
Jāgaida MSH-tas noskaitīs visas vajās vietas.
Tā globāli 92gada mašīnai nav plusu vai mīnusu ir tikai auto stāvoklis pret cenu. Lielākā problēma būs atrast cilvēku kas tiks galā ar tehniskām problēmām(kuras noteikti būs) par cilvēcīgam naudām.
Ja jau reiz 2.0, tātad tas ir B4, un nē, tas nav karbulis, tā ir monošprice. Es personīgi izvēlētos motoru ar pilno elektronisko šprici - digifantu, 115 zs un motora kodu ABK, patērēs mazāk[vienīgi bākā jālej astotais] un ies labāk, tik vien ka tur ir pāris detaļas kas teorētiski var izbeigties, vairāk. Pa lielam tur ir jāskatās uz tādām lietām kā jebkurai mašīnai; īpašu vājo vietu tur nav.
AntrasKalninas25 niks un jautājums man ļoti atgādina AnnaKarkls, kas mums kādreiz bija Mitsubishi klubā, kura bija skolotāja, kurai mīļākais uzdāvinājis Evo, bet viņa nevar atļauties liet benzīnu, tāpēc vēlas noskaidrot, vai var liet dīzeli, jo to patērē mazāk, jo motors viņai tāds pats kā fizkultūras skolotāja Fordam - 2l un ar turbīnu
Normāla sieviete ( sevišķi, kurai ir mīļākie) naudu var atrast vienmēr...
mitsubishiclub.lv/forum/viewtopic.php?t=547&start=0
Šeit tā diskusija
Uggga atradi mani ar ko salīdzināt!
Jā, neesmu auto spečuks, tāpēc vēršos pie gudrākiem, lai palīdz ar lēmumu!
Ir bijusi tik saskarsme ar Audi 80, karburatoru bet 1.6 benzīnu!
Visticamākais, ka tas karburators ir ar daļēju elektronisku vadību, tātad, ja būs kādi niķi, tie būs vecas pirmsčipu elektroshēmas dēļ un ļoti grūti novēršami. Bet tak pats auto motors arī būs izdilis. Labākais tests, atskrūvēt eļļas ieliešanas aizgriezni, kad motors darbojas un paskatīties, vai no turienes nenāk dūmi.
Laikam , ka nav gan Audi 2.0 ar karburatoru, ir 1.9 R5 dzinēji ar Keihin karburatoru, bet tad jāmeklē 1983.gada Audi. Tāds, jādomā, būs nedaudz pavecs.
esmu noskatījusi šo mašīnu: www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/80/enbbc.html
Tavu noskatīto tirgo pārpircējs. Turi dubultā acis vaļā.
Es ieteiktu paskatīties šo:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/100/eklpj.html
Resurss motoram ir ļoti liels. 300 tkm vēl stabili nobrauks.
Piekrītu. Turklāt - norādītie 18000km ir pilnīgas muļķības. Paskatieties uz pārnesum pārslēgšanas kloķa apvalku un stūri - tur ir 380000 km noteikti, varbūt pat vairāk. Man bija Polo, pie godīgiem 330000km salons bija mazāk izdilis!
Nu un kas tad ir? Te nav runa par 5 gadus vecu mizu, kur no tā, cik nobraukums, ir atkarīga tālākpārdošanas vērtība un tas, cik liela iespējamība ka puņķainie mezgli sāks birt. Šīs vecuma grupas mašīnu pērkot jau noklusējumā ir jārēķinās ka nobraukums visdrīzāk nav pareizais, kaut vai tāpēc ka spidometrs ļoti iespējams ir kādreiz ticis mainīts, un pērkot ir jāpērk nevis noskrējiens, bet gan mašīnas tehniskais stāvoklis - pirmām kārtām virsbūves stāvoklis, otrāmkārtām, agregātu stāvoklis.
Es jau nu gan to cigāru neieteiktu... Nu resurss tam motoram ir, bet ar šprici ir cits stāsts... Labāk tomēr digifantu vai to pašu mono. Un to saku es, cilvēks kas ir ar KE-jetu uz Tu...
Cik atceros no studenta gadiem, tad vienīgais kaitinošais tajā 2.2 KV motorā bija grabošie kompensatori. Naudas visus mainīt uzreiz nebija, tāpēc mainīja pa gabaliem. Gandrīz visu laiku kāds grabēja. Vēl bija čakars ar svecēm un vadiem. Bet kad ieliku orģinālās 3-kontaktu un jaunus vadus, varēja gāzt atkal. Beigās eļļas patēriņš pieauga līdz litram uz 1000 km, nāca ārā smuks zils dūms. Braukšanas stils tomēr darīja savu.
Konkrētajam eksemplāram pēdējos 13 gados TA ar pirmo reizi izieta tikai 5 reizes, lai arī nobraukumi ir ļoti mazi, tā kā visdrīzāk viņam birst viss pēc kārtas tikai pieskaroties.
Nesmīdini - tas ka neiziet apskati ar pirmo parāda nevis to ka mašīnai ir smagas problēmas, bet to ka īpašnieks nav pedantisks. Mans golfs arī abas reizes neizgāja - pagājušogad stūres pirksts, stāvābols un atgāzes, šogad - lisa riepa. Tātad, ar mašīnu vissirslikti.lv ?
182 000 nobraukums?
Tādam pārdevējam vajag pa muti sadot. Lai par muldēšanu dod atlaidi - 500 eiro.
Ja šim panelī tiešām 180k, nav jau nekāds brīnums. Radinieks nopirka stipri vecu golfu ar 55k. Tur šim esot tā - 300 tūkstoši un iet jaunu apli. Vien...ej nu zīlē, kurš aplis
Tam audi 100 kaut kādas dīvanības ar nobraukumiem. Vienā gadā +120 000, tad kādā citā -50 000. Pārējos gados nobraukums tāds, kā tikai līdz skatei.
Veco Audi labums slēpjas faktā, ka tos var saremontēt daudz vairāk servisa kantoros, nekā jaunākus auto. Pie tam, tā kā Audi ir ļoti plaši pārstāta auto marka Latvijā, šrotos var dabūt gan kārbas, gan motorus, gan ģeneratorus, gan starterus, gan durvis, gan sēdekļus. Remontēts vecs Audi kādu laiku iet un ir skaidri zināms, ko esi remontējis, ko ne un izmaksas noteikti ir mazākas, kā līzings kaut kādai jaunai vai mazlietotai mazmašīnītei.
raimondsm rakstīja: Veco Audi labums slēpjas faktā, ka tos var saremontēt daudz vairāk servisa kantoros, nekā jaunākus auto. Pie tam, tā kā Audi ir ļoti plaši pārstāta auto marka Latvijā, šrotos var dabūt gan kārbas, gan motorus, gan ģeneratorus, gan starterus, gan durvis, gan sēdekļus. Remontēts vecs Audi kādu laiku iet un ir skaidri zināms, ko esi remontējis, ko ne un izmaksas noteikti ir mazākas, kā līzings kaut kādai jaunai vai mazlietotai mazmašīnītei.
Tas taisnība. Vienīgi domāju, ka tāds auto derīgs svētdienas braucējiem, tiem kas maz nobrauc, no teiksim 10 000, max 20 000 gadā.
Bet ja nobraukumi 30 000, 40 000 un vairāk, remonti būs reāli bieži, un ja braukt reāli vajag katru dienu, tad nu šitāds nebūs labākā izvēle.
Pēc pāris remontiem nelaikā tāds auto tiks nodots lūžņos. Nu neder ikdienā auto, ar kuru jādzīvo servisos, kaut arī pa lēto.
Kādi remonti ir "nelaikā"? Mašīna ir jāuztur, nevis jāgaida kad nezināmā brīdī kaut kas izšķīdīs - priekš tāda veida izpriecām var nopirkt dažus gadus vecu mizu. Tajā mašīnā ir ļoti maz kā tāda, kā bojājumu vērīga acs laikā nevarētu pamanīt.
Aci pārdod komplektā ar auto?
Nu nav visi cilvēki tehniski zinoši, lai saprastu ko tieši nozīmē gultņa īdēšana vai bremžu vibrācija!
Tu neticēsi, bet priekš tam ir domāti mehāniķi! Protams, normāli mehāniķi, un nevis krutie servisi pa tēmu "tu mums iedod mašīnu bet pats neredzi kas ar to notiek". Tevis nosauktās zināšanas/spējas ir vajadzīgas tikai lai ekonomijas/ekoloģijas nolūkos no detaļas izspiestu pilnu resursu - vēlams ar attiecīgām braukšanas prasmēm - piemēram, kad pirms gada golfam mainīju spēka agregātu, redzēju ka abas ārējās granātas ir izļurkātas - un vismaz pusgadu vēroju ka vienai ir stipri saplaisājusi putekļu gumija - nesen abas ar divu nedēļu atstarpi samainīju, ar manu mierīgo braukšanas stilu to gadu nobraucu, līdz nesen viena sāka luftēt ar klaboņu, apnika un nomainīju. Meistara gadījumā kā tas notiktu - meistars "jums granātas luftē", klients "mainām nost", un līdz nekādai klaboņai nenonāk.
Audi 80, 2.0 benzīns, 1992. gada
Sveiki,
Vēlētos noskaidrot + un - audi kam ir karburators un 2.0 benzīna motors? Cik drošs vai nedrošs šis pirkums būtu?