iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
feciic 23.01.2017 9:56

Tukšgaitā vai arī pa šoseju braucot nevar dabūt pāri 3,7k?

Ja tukšgaitā tad tam tā ir jābūt, jo daudzus motorus vairs nevar tukšgaitā griezt līdz ierobežotājam, ir savi triki kā to apiet bet tur noteikti jāskatās pa ražotajiem VW piemēram jāizslēdz ESP un jāieliek ātrumā.

Ja arī gaitā neceļ tad iespējams ražotajs paredzejis iebrukšanas periodu bet nu tad būtu jābūt pirmajai eļļas maiņai pēc 3-5 tūkstošiem kilometru, kurā tad šis ierobežotajs tiktu atslēgts.

feciic 20.01.2017 12:12

Nepasekoju līdzi-kas tika darīts pirms divarpus mēnešiem?

Ar termostatiem viss kārtībā? Reģenerācija netiek palaista kamēr nav saniegta darba temperatūra.

Ieteiktu sākt ar šiem:

www.kaross-chip.lv/lv

www.remap.lv/lv/

turbochip.lv/test/?lang=lv

Var sākt ar šiem, personīgi ir bijusi darīšana ar pirmo, čalis zin ko dara, par salīdzinoši nelielu piemaksu var piesviest daždesmit kumeļus. Tas tā lai nav rūgtums sirdī par "vējā izmestu" naudu

feciic 09.01.2017 13:10

Salons tad ir liels un plašs bet pati sedpozīcija gan parasto krēslu gan stwo&go variantā kā uz poda, protams ja augums ap 170 tad ir ok bet kolēģe ar drusku zem 1,80 teica to pašu-kā uz poda(ceļi ļoti augsti jo pats krēsls zemu)

feciic 09.01.2017 12:56

Stumjās tad viņi daudz bet atbīdot priekšējo krēslu līdz galam (manā gadījumā) aizmugurē vietas itnemaz nav daudz.Otra lieta ka atbīdot otrās rindas krēslu priekšā zem krēsla veidojas tāds kā izvirzījums kas zog vietu kājām.

feciic 06.01.2017 15:23

Lūdzu kungs: opel.navigation.com/product/Catalog/Catalog_Opel-Vectra-2003/NCDR-NCDC-EU-Pack-v.2010-2011/sku/T1000-17432O/en_GB/OpelEMEA/EUR

Latvijas nav un nebūs, var mēģināt meklēt torrentos vai pie kāda no vietējiem navigaciju spečukiem bet diezvai tur ir vērts ieguldīt vairāk nekā 5 eur.

feciic 05.01.2017 12:39

Kādi tur var būt zemūdens akmeņi? Vsiticamāk ņemts operlīzē mammai/sievai/vecmammai un taagad atgriezts dīlerim jo termiņs beidzies.

Atbilde par hromētajām līstēm:

www.aliexpress.com/item/4X-Car-SUV-Edge-Anti-collision-Strip-Bumper-Protector-Protective-Guard-Bar-Anti-Rub-Scrape-Retail/32709057161.html?spm=2114.01010208.3.37.3mNYMR&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10065_10068_10000009_10084_10083_10080_10082_10081_10060_10062_10056_10055_503_10054_10059_10099_10078_501_10079_426_10103_10073_10102_10096_10052_10053_10050_10107_10051_10106,searchweb201603_2,afswitch_5,single_sort_0_default&btsid=f465c8a8-6cda-47f3-b1e8-c5dec74b7241

feciic 05.01.2017 12:34

Lauris9112 rakstīja: nu ir cilvēki kam tas hobijs un vakarā pa stundu nopelnīt 40 EUR ir neslikti, protams par detaļām maksātu, bet nevajag cilvēku kas pēc Eiropas standartiem visu sataisīs un pie reizes nomainīs bremžu klučus lai nokāstu naudu.

Kad iepriekšējai mašīnai aķis pa nakti mira nost 3/4 servisiem prasija 100-300 EUR lai atrastu problēmu, jo datoru nevarēja pieslēgt. ceturtajā servisā sataisija pa 10 EUR (Izrāva salona apgaismojuma drošinātāju)

"ceturtajā servisā sataisija pa 10 EUR (Izrāva salona apgaismojuma drošinātāju)"

Šis jau norāda pa kādiem "servisiem" dzīvojies.

Nākošreiz kad iedegsies dzeltena vai pat sarkana lampiņa panelī, brauc pa taisno uz kancelejas preču veikalu, nopērc melno marķieri un aizkrāso lampiņu.

feciic 05.01.2017 12:27

Tu brauc ar auto vai ventilējamiem bremžu diskiem?

Tēvam laukos mētājas 412tais-tagad izbraucot katrs brauciens kā piedzīvojums-moskičam raksturīgais gaudojiens gāzi dodot un garais un tizlais ātrumpārslēgs.

Kādreiz varbūt saņemšos sapucēt šamo kautvai nostaļģijas dēļ jo tāpat ka Nomiks ar tādu iemācījos braukt, piedzīvoju pirmo vadāmo sānslīdi un grāvi

feciic 03.01.2017 11:20

Ja autiņam instrukcijā rakstīts ka bez bremzēm var vilkt 570kg tas nozīmē ka pats autiņs sver drusku virs tonnas-tiešām jūties tik drosmīgs ka tas auto spēs apturēt divreiz lielāku svaru bez papildus bremzēm?

Divasu piekabes bez bremzem ir redzetas, pilnā masa 750kg. realitātē puostra tonna kravas iet bez bēdām-vilcēju gan tad prasās nopietnu džipu vai pikapu.

Ja skaties tentu tad pavēro kā tas tiek nostiprināts jo parastais variants lenta ar cilpām ir pagalam neparocīgs un slapjā laikā netīrīgs pasākums. K-rautā nomātajai Respo piekabei bija smuki gumijas āķi ar kuriem tenta aizmugure akurāti aizpogājās.

feciic 27.12.2016 22:49

Tad jau sanāk ka visas tālo gaismu palīgsistēmas kas tagad tiek aktīvi piedāvātas(automātiskas tālās gaismas, aktīvās tālās gaismas kas "met ēnu" pretimbraucējam) ir buļļa kaka un izstrādē bezjēdzīgi izmesta nauda.

Pietiek ielikt mazas jaudas spuldzīti maza ieliekuma reflektorā un vualā-mums ir tālās gaismas, kuras nežilbina...tikai nefiga arī neizgaismo.

Labas tālās gaismas nevar nežilbināt un braukšana kā alnim tās neizslēdzot ir klaja bezatbildība.

feciic 26.12.2016 18:22

CRDI rakstīja: Ja par "nesertificētām" spuldzītēm (LED) gabarītos liek 2, un gudri irš par MK noteikumiem, kuri neļauj likt LEDus gabarītos, tad tādai TA vērtība ir 0, viena alga cik bieži

Tapēc ka nesertificēta LED spuldze visticamāk neizstaro tik daudz gaismas cik gabarītam pienāktos.

Paskatījos noteikumus-jābūt baltai vai dzeletenai krāsai, ledam gan jau zila tapēc piečakarējās.

feciic 22.12.2016 22:39

man sarakstīja protokolu ar brīdinājumu par 100 pēc radara. Es gan biju atļāvies šamo apdzīt...

feciic 22.12.2016 16:32

Kautkas jau uz ceļiem tiek baidīts, cp var izraksīt protoklu par ndegošām lampiņām. Reiz tiku nolikts mierā, palūdza atvērt dzinēja pārsegu un vīriņs dzeltenā kombinzonā pārbaudīja vai ksenons ir oriģināls. Aprunājoties ar CP izrādījās ka šobrīd sods par čaina hrenonu ir 5eur un viss. Neesot normatīvā regulējuma kas ļautu anulēt TA uz ceļa dēļ tehniskām neatbilstībām.

Tāpat tās pašas riepas CP var mērīt.

īstenībā nebūtu slikti ka tiktu ieviestas 2-3 CP/Auteko ekipāžas, kurām būtu tiesības veikt mini tehniskās pārbaudes izlases kārtībā un pie nepieciešamības anulēt TA un nosūtīt uz pilno pārbaudi. Teiksim gaismas, atgāzes, neatbilstosas konstrukcijas buferus un riepas (stīlijus) var mierīgi pārbaudīt ar aprīkojumu kas saliekas vieglajā kablukā.

feciic 22.12.2016 14:00

Tad kad Tev purnā ielidos želejas e36 ar plikām riepām un norūsējušu(atdalījušos) pakaļējo tiltu tad dziedāsi citu dziesmu.

Kārtībai ir jābūt kautvai no drošības viedokļa. Nav forši ka tas ir valsts monopols bet uzticet šo funkciju visādiem serviseļiem aŗī nebūtu prāta darbs, ja pat UK ir lielas problēmas ar korupciju šinī jautājumā.

Vidusceļs varētu būt valsts un dīleru piedāvāts pakalpojums, kas grib brauc uz auteko kas grib pie dīlera.

Šobrīd apskate ir kā stimuls kaut uz to pašu vienu dienu to auto dabūt kārtībā, kas notiktu ja apskate būtu reizi divos gados? Visādi ekonomētāji brauktu ar vienu bremzējošu riteni jo apstāties tak var. Līdz brīdim kad bremzējot tiek ievilkts pretimbraucošā fūrē...

feciic 22.12.2016 13:50

Iedomājies kāds troksnis paceltos ja cilvēkiem sāktu dot melnās uzlīmes vai vispār neļautu piedalīties satiksmē?

Cilvēktiesības un kas tik vēl ne.

Kautgan šis nebūtu slikti-aizdomīgos nosūtītu uz poligonu veikt testa braucienu-ieparkoties, izparkoties, spēju rikoties ar vadības ierīcēm(negaidīti uzliet uz stikla ūdeni un uzņemt laiku pēc kura tiek ieslēgts logutīrītājs)

feciic 22.12.2016 13:43
feciic 18.12.2016 19:25

Gribi teikt ka tas divpiectēdēī ar 250 zirgiem savā gaitā ir spējīgs nobraukt 5kkm bez remonta? es teiktu 50/50, 10k jau būs 95/5 ka nevar. Es runāju par vienkāršu pilsoni kam neinteresē sprauslu rāzības vai turbīnas spiediens, parasti ar šitiem mega projektiem nodarbojas automehāniķi vai entuziasti kas maksā automehāniķiem.

feciic 18.12.2016 14:05

Tikai neaizmirsti ka salīdzini ultimate top modeli ar ikdienas auto ar kuru var ar vienu bāku aizšaut līdz nirburgringai, samērīties ar visādiem RS un ielejot otru bāku tikpat mierīgi atbraukt atpakaļ, bez vajadzības vadāt līdzi maza servisa cienīgu instrumentu krājumu.

Dikti patīk pieminēt vīlētus auto-kas liedz jaunam auto uzmest čipu?

feciic 14.12.2016 11:40

Pēc apraksta spriežot tas ir otrās paaudzes sedans ar mazāko benzīna motoru?

Sēdekļi šim auto ir stingri atkarīgi no komplektacijas-bāzes variantā bezdievīgi mīksti un nogurdinoši.

Jaunā megane ir pilnīgi cits auto visādā ziņā.

feciic 12.12.2016 17:28

Varētu domāt ka ir tikai divi grāvji-superlētas, supervienkāršas kastes ar riteņiem vai sešu+cilindru limuzīni/kupejas ar masāžām bifeļādas krēslos un cēlkoka stūrēm.

feciic 01.12.2016 10:32

Zilas var ielikt arī jaunas, bet jā virziens ir pareizais no zili balta (4300K) lēnā garā aizvelk uz violetu

feciic 30.11.2016 20:20

Te drīzāk problēma būs ar vecām spuldzēm-ksenons diezgan ilgi saglabā dzīvotspēju stipri zaudējot gaismas atdevi. Pamēģinot samainīt 10+ gadus vecu spuldzi pret jaunu momentā radīsies apgaismība "kapēc es to neizdarīju ātrāk", bet nu te jau vairāk ož pēc absurdas taupības jo reti kurš būs gatavs atdot 100+ eur par "spuldzītēm" (D1S)

feciic 29.11.2016 10:23

Nevar nepiekrist, nesen mainīju stabilizatora atsaiti-noņemot oriģinālo un noliekot blakus lemforder nebija jautājumu kādēļ oriģinālā kalpo 200k pa vāciju un vēl 40k pa Latviju bet lemforder izvelk knapi 20k.

Bet akli uzticoties ražotāja kastītei var arī gadīties krietni pārmaksāt, bija detaļa, kuru ražo tikai viens ražotājs, nav ne Ķīnas ne poļu alternatīvu. Pats ražotajs piedāvā pa 37eur tālāk cena atkarīga no autoražotāja politikas Volvo 45, Citroen/peugeot 86, Ford 130, Mazda 180, BMW/Mini 230, runa ir par vienu un to pašu detaļu.

Kas attiecas uz piekares daļām tad ļoti no svara pa kurieni tiek braukts-nevar salīdzināt Jūrmala-Rīga ar Ropaži-Rīga.

feciic 28.11.2016 16:37

Pēdējais golfs ar 1,6 benzīnu no skatuves nokāpa 2012 gadā.

bet ne par to, jaunam auto modelim parasti ir garantija un garantijas laikā tiek liktas oriģinālās detaļas, tadēļ tirgū ir pieejamas tikai oem vai tiem pietuvināto brendu rezerves daļas. Līdzko šī masa nonāk ārpus garantijas tā poļaki, rumāņi un ķīnieši stellē darbgaldus un sāk štancēt "lētās" detaļas.

Pašam ir bijis ka relatīvi jaunam un nepopulāram auto pieejama tikai oriģinālā rezerves daļa un tā pati pasūtot.

Ar to es gribu teikt ka ne jau auto svaigums tiešā veidā ietekmēt rezerves daļas cenu.

feciic 28.11.2016 12:20

Ja viss būtu tik slitki tad diezvai padsmigadīgu Jazz cenas turētos līdzīgu gadu audī līmenī. Nedrīkst aizmirst ka jauns audī būs vismaz divreiz dārgaks.

Es nesaku ka Jazz ir baigais megarulzis bet kā otrais auto ģimenē ar ko bērnus pa pilsētu izvadāt vai uz bodi aizšaut ideāls.

Par motoriem tiko blakus topikā stāstīji ka 1,3 ar 60Zs neesot nekāda vaina bijusi-tad kapēc lai tas pats 1,3 ar 75 zs būtu sliktāks?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti