BMW atkrīt, jo dārgas detaļas.Man reāli katru dienu jābrauc pa šoseju 120 km, tāpēc meklēju ekonomisku auto.Patreiz braucu ar vecu Audi un baigi pārmaksāju degvielā.Varbūt ņemt kādu japāni(mb colt) vai toyotu?Varbūt golfu?Vai fiatu?Vai Nissanu?
Ja godīgi, tieši šajā forumā man arī ieteica apjautāties par auto.Nu ko lai dara, ka nav man tās pieredzes un arī vīrieša, kas sajēgtu kautko no mašīnām arī man nav?
Tā ir mašīna, kas atņemta no cilvēka, kas nevar bankai samaksāt, tā sauktās atsavinātās mašīnas.Tāpēc jautāju vai tik vienkārši to dabūt uz testu?Vai uz tiem pašiem testiem nav baigo rindu?
WALA rakstīja: Toyota Yaris ar nav ne vainas ( izbraukāju LT ar tādu pat ātrumos līdz 150 km/h) tiesa panelis paciets un pasažieri sūdzējās ka nevarot uzstutēt ērti kājas uz priekšas paneļa. Focusam ar ne vaines, labāks par manu 200kkm nogājušo pirmo Avensi utt. Respektīvi jebkurš pēdējo gadu auto būs krietni pārāks par 10 un vairāk gadu vecu auto, izņemot varbūt cilvēkus kas kolekcionē vecos auto
Tāpat var teikt, ka 2006.gada Opel-Meriva ir patīkamāka par 1992.gada Volkswagen-Vento ar parasto 1,8 litru benzīna motoru. 1993.gada Volkswagen-Vento-VR6, ja labā stāvoklī uzturēts, gan neatpaliek no Opel-Merivas.
Bet no visiem auto, ar kuriem esmu braucis vismaz 100 km, viskomfortablākais bija 2007.gada Mercedes C-200 Kompressor ar automātisko ātrumkārbu un 40 tūkstošu km nobraukumu. Nedaudz mazāks komforts - 2007.gada Hondai-FR-V ar automātisko ātrumkārbu un 25 tūkstošu km nobraukumu.
Ja man būtu neierobežoti līdzekļi es ņemtu sev jaunu AUDI, vai SAAB, VOLVO,MERCEDES, LEXUS.
Kas vēl varētu derēt kā ekonomisks bez getz?