Prasās pieraksta sistēma,lai nav bardaks
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Prasās pieraksta sistēma,lai nav bardaks
āaaa, paldies, bet tik bieži neieskatījos, lai šo piefiksētu, būtu izmantojis! e-pasts taču ir minēts lietotāja profilā...
Paldies, paldies, nākošreiz kāddien!
Šoreiz, kā ierasts, skatījāmies caur žoga +TV aci abas dienas vairākos piegājienos. Jāteic, ka lielākā daļa klašu ir OK, bet dažas raisa smīnu ar savu dalībnieku skaitu: Porsche, Thunderbird, Legend... Vai tās nevarēja salikt kopā, lai vismaz pašiem pilotiem ir interesantāka braukšana? Pat ja ir vēlme dalīt klases pa mašīnu krāsām, lai katram tiek kauss, braukt bariņā ir krietni interesantāk, kā vizināties 4 ratā pilnīgi bez konkurences!?
P.s.gribētos atzīmēt kvalitatīvo video apraidi - varēja skatīties gan pa TV, gan telefonā, un stāvot pie žoga, lai izbaudītu auto attēlu/skaņu klātienē, varēja ar vienu aci ielūrēt, kas notiek citā trases posmā, piemēram saprast aiztures
Lai arī dzīvoju blakus BKSB, uz pasākumiem parasti ar sīci ripinamies ar velo un paskatamies tos no dažādiem skatu punktiem bez maksas. Sanāk pavirši, protams.
Līdz šim nopērkot biļeti, jau pēc 1h sīcim ir apnikusi lokācija un gribas pārvietoties citur, tāpēc biļetes pērku reti, bet vinnēt gribu!
Varu Tev, kā SAABists, SAABistam pārdot BMW ziemas diskus ar M+S riepām! F11 OEM style 236, 4 vienādi, R17, 440eur mīnus liela drauga atlaide, ko spēsi nokaulēt! Pats uz F11 uzliku R18 un ar tiem arī plānoju rullēt visu gadu mainot tikai riepas.
Tiekamies ielās!
P.s.ir reāli izteikta tendence,- kad braucu ar jebkuru SAAB, mani laiž visi un uzreiz. Kad braucu ar BMW mani nepalaiž neviens un nekur
Man ieslēgti bezceļi, bet nekad neesmu nokļuvis bezceļos, galvu taču vajag un acis ieslēgt, kad lieto jebkuru navigāciju!
Bet tas, ka Waze sarēķina maršrutu, kas izrādās laikietilpīgāks, par to, ko esmu izvēlējies es, tas tiešām brīžiem pārsteidz un izbesī! It kā apakšā vienkārša matemātika, kur serveris rēķina laiku, bet ne vienmēr nostrādā.
Pa neesošiem ceļiem un neatļautiem pagriezieniem esmu braucis max 2 reizes, bet tad uzreiz atzīmēju kartē labojumus un tas tika novērsts. Tur taču apakšā sēž vesela brīvprātīgo armija, kas pēc saviem ieskatiem un zināšanām, atkarībā no lietotāju ieteikumiem pielabo, to vajag izmantot! Var arī viņu Global diskusiju lapā ierakstīt atsauksmi, arī, cik saprotu, mēdz palīdzēt.
Google un Here maps feilo ne mazāk, cik esmu novērojis!
P.s.man nesen radās jautājums: no kurienes BalticMaps, ko izmanto visas ziņu aģentūras, TV un radio, ņem sastrēgumu info??? Jo šaubos, ka ir daudz lietotāju, kas to softu izmanto! Man dikti patīk tas JāņaKaršu risinājums, bet kautkā apnika maksāt un līdz ar to arī neslēdzu iekšā, bet varbūt ir daudz lietotāju tomēr?
iAuto rakstīja: Papildus 2 ielūgumus dāvinu Yukki (- NOSŪTĪTI) kā vecākajam lietotājam, kuram izlozē netika 2 ielūgumi
Un vēl 2 ielūgumi Drivers (- NOSŪTĪTI), jo palīdz mums dažādās aktivitātēs Paldies visiem par dalību!
Hei, hei! Šitais ir labais!!!
Ielūgumus saņēmu!
Paldies jaunajam iAuto par ielūgumiem, noteikti izmantosim ar puiku!
Tiekamies izstādē!
Pretējā pusē ir kameras 2gab - viena ātrāk, otra aiz sab tr pieturvietas, abas kautko mirgo zaļu/sarkanu gaismiņu, iespējams filmē. Diez kam tās? Vai testēs ātruma pārsniegšanas fiksēšanas kameras?
Bams rakstīja:
Yukki rakstīja: Diez, kuram gudriniekam prātā ienāca likvidēt vienvirziena izbraukšanu no Sporta akadēmijas Brīvības ielā 333, pretī Šmerļa ielai? To lietoja tie, kas gribēja no Lizuma ielas izbraukt pa kreisi (Brīvības vai Šmerļa ielu), tie, kas parkojās pie Akadēmijas un tie, kas no Brīvības veica "kreiso" uz Šmerļa ielu. Tagad - jābrauc apkārt, jātaisa sastrēgumi pie Alfas, uz Krustabaznīcas un citās ielās
Vai to vēl iespējams labot, kamēr nav uzklāts asfalts?
Nav iespējams un nelabos. Satiksmes drošība pirmajā vietā!
To krustojumu izmantoja tie, kuri no Juglas puses aši un bez stāvēšanas gribēja tikt iekšā Alfā pa Šmerļa ielu. Lizuma ielā māju nav, savukārt žīdu kapu apmeklētāji nekur nesteidzas un apmetīs to 2 min. līkumiņu pa Krustabaznīcas ielu.
No Lizuma ielas Juglas virzienā bez problēmām var izbraukt pa Pakalniešu un Mārkalnes ielām.
Varēt var visu, tikai iedomātas satiksmes drošības vārdā mēs drīz visu pilsētu būsim padarījuši par apbraucamo ceļu apbraucamajam ceļam. Pakalniešu un Mārkalnes ielās arī dzīvo cilvēki, tsk atrodas skola, gar kuru tad tiek ieteikts palaist vēl vairāk transporta? Tur ir nenormālas bedres un vismaz 2 super šauras vietas. Savukārt, Krustabaznīcas iela jau tagad vislaik bija sastrēgusi, arī Brīvības iela, un šis tikai palielinās noslogojumu. Es neesmu pret satiksmes drošību, bet pret to, ka vienā vietā to palielinot, mēs to zaudējam citā vietā, vēl papildus pieblīvējot pudeles kaklus citur
Diez, kuram gudriniekam prātā ienāca likvidēt vienvirziena izbraukšanu no Sporta akadēmijas Brīvības ielā 333, pretī Šmerļa ielai? To lietoja tie, kas gribēja no Lizuma ielas izbraukt pa kreisi (Brīvības vai Šmerļa ielu), tie, kas parkojās pie Akadēmijas un tie, kas no Brīvības veica "kreiso" uz Šmerļa ielu. Tagad - jābrauc apkārt, jātaisa sastrēgumi pie Alfas, uz Krustabaznīcas un citās ielās
Vai to vēl iespējams labot, kamēr nav uzklāts asfalts?
Garām CP, kas brauc pa priekšu \"bremžu\" kolonnai ar 80-90 var apdzīt ar 100, tikai jāspēj to ātrumu arī vienmērīgi noturēt, jo parasti normāli cilvēki apdzen ar ātrāku ātrumu, lai nemaisītos ilgi pa 2.joslu. Par +20, es domāju, ka stabili noliktu mierā!
Mani gan vienreiz apturēja arī kad es ar 100 apdzinu \"kolonnu\", jo kolonnā braucošais un filmējošais CP ists uzskatīja, ka es esot patraucējis priekšā braucošajam auto un pretimbraucējam, tipa radījis bīstamu situāciju. Kad argumentēju, ka es normālos apstākļos būtu apdzinis ar +>30 un tad patiešām nevienam nebūtu patraucējis, tad viņš apstiprināja, ka arī tad būtu nolicis mierā, bet par ātrumu, jo jāapdzen arī esot ar 90 km/h! Noskatījāmies smuku video un tā kā \"apbižotais\" auto pat nebija pieskāries bremžu pedālim, CP nācās piekāpties, ka viss bija korekti.
P.s. Nu kura tagad ir bremzīgā tauta - Igaunijā palielina atļauto ātrumu (100-110 km/h) uz vairāk nekā 600 km ceļu!: www.delfi.lv/...
SPARTAKS84 rakstīja: Tuvojoties siltatam laikam un retro auto pasākumiem, ir vajadzība pēc PSRS laiku bākugunīm kuras bija uz miliču mašīnām (1980-1990 gada) Labprāt par saprātīgām naudiņām iegādātos !
Ja neatrodas Latgalītē, tad šķiet Argus un Auto Plus redzēju zilās vao oranžās bākugunis par ~ Ls 13/gab. Ja uzsprauž divas, tad iespējams, izskatīsies kā "retro", tikai CP attieksme pret zilajām varētu nebūt īpaši draudzīga
recluse rakstīja:
M77 rakstīja:
Ko nu teiksiet, recluse, mansotraises & co - ir n-tie gribētāji nomainīt jums riepas pa lēto arī Rīgā:
www.zip.lv/...
www.ss.lv/...
www.ss.lv/...
Nemaz nākamais gads nebija jāgaida (bail padomāt, kas tad vēl darīsies).
Teikšu - paldies. Ja grib, tad tomēr var pamatot savus vārdus, lai arī pa šo mēnesi visi cenas nolaiduši Bet vēl ir kur krist, zemēkais punkts vēl nav sasniegts.
Nu, nu cik atceros sensen, kad vēl paši riepas mācējām pārmontēt, šķiet bija Ls 2 (par 4 riteņiem) un kad pacēla līdz Ls 4 toreiz šķita padārgi
tomc rakstīja: A kāds ir īrējis zaru smalcinātāju k-kur? Netā atradu tikai Statā. Ir kāda atšķirība starp šamējiem (benzīna/elektriskais, jauda utt)?
Esmu īrējis kautkādu benzīna, jaudu un parametrus nezinu, bet tas bija tik liels, lai ar noskrūvētu trubu varētu čerez ņemogu iemānīt hečbekā.
šogad arī iespējams plānoju rudenī īrēt, tikai darīšu nedaudz savādāk - piekraušu pilnu bagāžnieku ar zariem un braukšu pie viņiem, lai parāda, kā tie brīnumi smalcinās, ja viņiem izdosies, tad nomāšu. Pagāšgad aplauzos, - tas verķis zaļus (ar lapām) vilkābeles (dzīvžogs) zarus nesmalcināja ne sitams - vislaik sprūda iekšā! Protams, varēju to jaukt ārā, asināt to smalcinātāju vai vest atpakaļ, kasīties, lai viņi uzasina vai atdod naudu, bet ātrāk tajā brīdī šķita paņemt piekabi un aizvest tos žagarus uz laukiem nokurināt nesmalcinātus.
Kad izmanto, noziņo, kā Tev smalcinājās!
Yukki rakstīja: Nu tad lūgums potenciālajiem braucējiem vai tiem, kas par tādiem domā kļūt te vai šeit: www.iauto.lv/... izteikties par iAuto rīkotajiem pasākumiem "LOB" un "iAuto Rallijs" nākotni:
-vajag/nevajag
-maksa
-datumi (pašreizējais kalendārs: www.iauto.lv/... )
-dienu skaits
-formāts
-citas ar tēmu saistītas vēlmes
Mandomāt pasākumus vajag abus, jo katram sava odziņa, tas galīgi nav viens un tas pats. Katram formātam bija sava patikšana un mani tie apmierināja.
Maksu varētu protams vienmēr vēlēties zemāku, piem atgriezties pie kādreizējiem ~Ls 25.
Kalendārs būtu jāplāno, ka max viens pasākums mēnesī - vai nu LOB vai rallijs, lai nepārklājas, pie tam esmu pret divdienniekiem, man labāk patīk viena pilna, piepildīta diena, nekā divas izstieptas, pie tam gribās otru dienu pavadīt kopā ar ģimeni (līdzi nebrauc un nebrauks, neinteresē).
Rallija noteikumi būtu jāizskaidro vairāk. Tie, kas brauc gadiem, to visu saprot, tie, kas apņēmīgāki, iebrauc arī no pirmās reizes ar citu dalībnieku palīdzību, bet ir arī tādi, kas it kā gribētu braukt, bet atbaida, ka no esošiem publicētiem aprakstiem neko nesaprot un līdz ar to atmet ar roku.
Nu tad lūgums potenciālajiem braucējiem vai tiem, kas par tādiem domā kļūt te vai šeit: www.iauto.lv/... izteikties par iAuto rīkotajiem pasākumiem \"LOB\" un \"iAuto Rallijs\" nākotni:
-vajag/nevajag
-maksa
-datumi (pašreizējais kalendārs: www.iauto.lv/... )
-dienu skaits
-formāts
-citas ar tēmu saistītas vēlmes
Vai kāds no klātesošajiem ir kādreiz mēģinājis piedzīt kompensāciju no ceļa uzturētājiem?
Agrāk likās smieklīgs šis jautājums, nekad nebiju neko pārsitis, bet pēdējā gada laikā mērs ir pilns, jo dārgā jau 2x ir iznīcinājusi riepu+salocījusi disku ātrumu nepārsniedzot un pašam nu jau arī ir izdevies dabūt vienu disku kantainu
Kāda ir kārtība - izsaucam CP, sastādam protokolu - par ko,- par CSN vai ko? Ko tālāk - remontējam par savu naudu auto un tālāk ar to papīru dodamies uz kurieni -kur ir visu LV ceļu un ielu uzturētāju saraksts, sūtam ierakstītu vēstuli kopā ar protokolu un riepas/diska čeku ceļu uzturētājam vai ejam pie tā ciemos? Saprotu, ka 99% no autovadītājiem samierinās un salabo visu par savu naudu, bet nu >Ls 100 (diska valcēšana+jauna riepa) zemē nemētājas, tāpēc briestu nākošreiz vismaz pamēģināt šos līdzekļus atgūt, ir kādam pieredze?
Imka rakstīja: www.provento.lv/...
Viss homoloģēts.Iegūta 2.vieta N1 grupā LR čempionāta rallijā-reidā posmā Gulbenē 'Sarma 2005'
Nedaudz pārveidots šī auto reklāmas sludinājums: Atrašanās vieta lapā: / Tirdzniecība (FAHRZEUGE) / Šī Auto tirdzniecība notiek jau 14 gadus!
Visādi citādi, neskaitot cenu, būtu jauks auto iAuto rallijiem
ValdisM rakstīja: Jautājums visiem:
vai tehnisko var izziet ar plaisu vēstiklā - plaisa ir apmēram tur kur logu slotiņas (resp 2-3cm no loga apakšas) gandrīz visa vējstikla garumā un aiziet līdz stikla malām.
Vispār ir kāds MK vai Standarts kas definē bojājumus.
Skati iziesi 100%, jo definējas acu augstuma bojājumi, kas traucē redzamību, atrodams kautkur csdd.lv.
Pašam šitā bija, 3 gadus braucu ar pamatīgām plaisām pa visu loga apakšu virs un zem slotām, TA deva 1 punktu, rezultātā, kad pašam apnika un saņēmos mainīt stiklu, nācās piemaksāt par paša nopūdēto virsbūves metināšanu, tā kā domā - ~Ls 60 stikls, ~Ls 15 logu gumijas (ja jāmaina), ~Ls 40 metināšana, ja laikā nesamaina
Nu, pēc LV kartēm, tur tiešām ir Linezera iela!: 1188.interinfo.lv/... , pie tam Linezera ielā 5 atrodas bijušā tramplīnkalna bāzes māja: www.zl.lv/... , kas atzīmēta 1188 un 1189 kartēs.
Ir kādas idejas, kā atrast mūsu pilsētas izpildORGĀNA minēto rīkojumu \"mežs=parks\", \"grantēts ceļš=zaļāzona\"?
Jau agrāk jocīgi šķita, ka katrreiz braucot ar velo vai slēpojot Biķernieku MEŽĀ, no Linezera slimnīcas līdz Tramplīnkalnam BIEŽI redzams kursējošs RPP busiņš. Domāju, ka RPP dara svētīgu darbu un ķersta mētelīša virinātājus, kuri atkal esot parādījušies (kopš padomjlaikiem nebija dzirdēts).
Brīvdienās palaimējās šajā posmā ieraudzīt arī progresīvāku un vietai atbilstošāku RPP transportu - zirgus! Piestāju apjautāties, ko šie medī, izrādās -automašīnas! Tas, ka neesot zīmes, esot pofig, jo ar kautkādu tur RD rīkojumu visi MEŽI Rīgā pasludināti par PARKIEM! Uz jautājumu vai Velnezers gadījumā ar šo pašu rīkojumu nav pasludināts par jūru, vai Rīgas jūras līcis pie Rīgas nav pasludināts par privātu dīķi, laipnās RPP meitenes nezināja teikt, numuru rīkojumam arī nezināja.
Nu tad man jautājums:
1.kam traucē tie auto, kas iebrauc pa GRANTĒTU CEĻU Biķernieku MEŽā, vedot bērnus slēpot uz kalnu vai skatīties auto sacīkstes Biķernieku trasē? Tur ir normāls ceļš, neredzu iemeslu, kāpēc kādam traucētu niecīgā auto kustība pa to? >30 gadu laikā man nekad nav traucējušas tur braucošās automašīnas, ne pašam mazam esot, ne tagad staigājot ar savu sīci. Ja jau mežs=parks, varbūt tur arī zālē sēdēt nav atļauts, bumbu spēlēt, nobraukt no celiņiem utt???
2.varbūt kāds zin nopublicēt to unikālo RD rīkojumu, kas paģēr, ka Rīgā Mežs=Parks un kādi ir piemērojamie sodi par pārkāpumu?
ok, līdz šim ikdienas dubļus izdevies dabūt nost arī ar pilsētas spiedienu, traktora nav, motorus nemazgāju un auto apakšai arī ļauju pašai izmazgāties, tāpēc nebiju izpratis to megasūkņu jēgu, tagad viss palika nedaudz skaidrāks
Klau, jautājums no malas - kāpēc jums tie augstspiediena mazgātāji vispār vajadzīgi? Vai ar pilsētas spiedienu nepietiek?
Parastais pilsētas ūdens + parastā lētā šļauka + laba birste ar rotējošu centru, kurā iesprauž šampūna pipsi un vienīgais, kur sanāk saslapināt rokas, ir jau noslaukot auto. Vai tiešām tie megabāri nosit visus netīrumus nost, bet krāsu atstāj?
Šodien bija konkrēta situācija uz ceļa:
pirms VEF virzienā uz centru mazda no 2.joslas pārkārtojās uz sliedēm. Šis manevrs nepatika pa sliedēm braucošajam audi, kas nepaspējot nobremzēt vai speciāli (lai parādītu kam taisnība) iebrauca mazdai sānos (sānos, nevis aizmugurē!). It kā vainīgs būtu tas, kas brauca pa sliedēm, jo mazda pārkārtojās no labās puses, tātad labās rokas likums. No otras puses, audi pa sliedēm brauca taisni, bet mazda pārkārtojās, līdz ar to taisnība audi. Braucu garām brīdī, kad abi jau stūķējās nost, jo bija acīmredzams, ka ja viņi abi fiksi neizdomās kā pildīt saskaņoto un neaizvāksies, taps nolinčoti, jo stūķis ar divu tramvaju līdzdalību veidojās pamatīgs.
Zinu, ka šī situācija bija eksāmenu biļetē, bet ir piemirsies
Kad tad, ja ne tagad! Ieri, Tu māki pierunāt, piesakos!