Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
Yukki 26.10.2007 10:58

Meklēju bruģi mājas celiņam kopā ar visiem licējiem pagaidām pavisam nelielai teritorijai (~10-15m2), pēc kāda laika bruģējamā teritorija būtiski palielināsies. No bruģa neko nesaprotu, man šķiet, ka vajag \"bruģi parasto vulgaris\", nu šitādu?: www.ribetons.lv/...

Zinu, ka jāņem google, ss.lv utml. \"rīki\" un jāzvanās, kā esmu darījis līdz šim, bet varbūt kādam ir paša pieredze ar labu kvalitāti par labu cenu?

P.s.brīžiem nesaprotu šito būvniecības tirgu, cena vienam darbam kopā ar materiāliem var atšķirties par 600%, kas dažbrīd rezultējas vairākos tūkstošos Ls par manā uztverē vienkāršu darbu

Yukki 25.10.2007 9:57

Johaidij, pirms 4-5 gadiem dārgās brendu riepas varēja dabūt par 40 latiem, tagad jau 60, bet tā kā jauniem auto ir stipri auguši ripuļu izmēri, tad ražotāji to izmanto vēl vairākkārtīgi paaugstinot cenu, lai gan nedomāju, ka būtiski mainās pašizmaksa 15"un 17" riepām.

Starp citu interesanti, ka medijos vislaik tiek uzsvērts, ka bezšipu riepas neatpaliek no šipotajām, lai gan riepu testi (autoreview.ru) parāda, ka pirmās astoņas vietas aizņem šipotās, pie tam izrādās, ka arī uz asfalta tās bremzējas labāk par nešipotajām. Man patika vienā krievu raidījumā teiktais pamatojums, kāpēc lielākā daļa maskaviešu izvēlas šipotās, kas parasti patiešām ir skaļākas, bet toties ir iespēja nobremzēt uz plānās ledus kārtiņas, kas bieži ziemās izveidojas tieši pirms luksoforiem. Pats gan šoziem paķēru bez radzēm, jo pieļauju sagribēšanos divu gadu laikā ar auto aizbraukt līdz Polijai, Vācijai, Itālijai, kur radzes nav atļautas

FYI re ku šādi tādi "oficiālo testu" domu krikumi, krievi savu testu gan vēl nav ielikuši internetā:

Ziemas evolūcija

Normunds Avotiņš, TV5 Autoziņas, speciāli Dienai

Pēc vētrainas attīstības un jaunu ideju perioda ziemas riepu ražotāji pārgājuši pilnveidošanas fāzē

Vētru un dziņu gadi, kad riepu kompānijas mēģināja sevi pierādīt arvien progresīvāku ziemas riepu izstrādāšanā, ir garām. Skandināvijas ziemas riepu tirgus tomēr ir tik liels, cik ir. Tas nespētu izturēt desmit jaunu frikcijas (mīksto) jeb radžoto riepu katru sezonu, bet Vācijā, Polijā un citur Eiropā tādas riepas nav vajadzīgas. Tāpēc katrs turas pie tā, ko izdomājis, un sevišķi nepārdzīvo par konkurentu panākumiem. Jaunākais nordisko riepu tests izskatās pēc trīs gadus vecas kopijas ar atsvaidzinātiem nosaukumiem — tie paši uzvarētāji, tie paši secinājumi.

Lielākie monstri ziemas riepu jomā joprojām ir Continental, Nokian, Gislaved, Goodyear Dunlop, Brigdestone, Michelin. Desmitiem miljonu eiro investīcijas mīkstajās ziemas riepās, kuras pārdod tikai ziemeļvalstīs un Japānā (Hokaido bieži snieg, bet radžu riepas ir aizliegtas), var atļauties tikai lielie spēlētāji, pārējiem jāapmierinās ar mūžīgu otro lomu.

Protams, ir arī izlecēji, piemēram, korejiešu Hankook, kas ņem piemēru no Āzijas milztošajiem autogigantiem un sen jau pametis ekonomisko riepu klasi. Riepu eksperti spītīgi negrib piešķirt Hankook rezultātus, kas augstāki par vidējo, taču, kā rāda vēstures piemēri, uzņēmībai ar laiku seko rezultāti. Vienlaikus iespējama arī situācija ar gudrajiem brāļiem, kas "gudrojās, gudrojās, kamēr pārgudrojās".

Goodyear jaunās bezradžu riepas Ice Navi ZEA pirmie lietotājl sūdzas, ka riepa sausā laikā šķiet nestabila, nu gluži kā pirmā Ice Navi iznākšanas laikā. Nekas, sagaidīsim sniegu. Izskatās, ka iepriekšējais modelis, kas bija analoģisks Dunlop Graspic DS–2, bijis veiksmīgāks. Starp citu, ideja par stiklašķiedras skaidiņām riepas gumijā, ko veiksmīgi ieviesa Dunlop Graspic DS-2 un izmanto arī Goodyear, iepatikusies arī Hankook. Evolūciju, nevis revolūciju izvēlējušies arī citi ražotāji, piemēram, Pirelli, uzlabojot radžoto Winter Carving, un Michelin, pārvēršot izplatīto A3 par Pirmacy sērijas riepu jeb PA3. Michelin PA3 nekavējoties uzvarēja vācu salīdzinošajā testā cietajām jeb Centrāleiropas ziemas riepām, atstājot aiz sevis lieliskos Dunlop SP Winter 3D un Conti WinterContact TS810. Jaunā Dunlop SP Winter Response testā neiekļuva un skopā izmēru klāsta dēļ šoziem diez vai būs plaši nopērkama arī pie mums. Skandināvu krievu testā Continental atspēlējās, kārtējo reizi saņemot augstākās atzīmes par bezradžu mīksto riepu VikingContact 3, bet radžotajās riepās gandrīz nepārspējama bija Nokian Hakkapeliita 5.

Ar dažiem šīs sezonas ziemas riepu jaunumiem iepazīsieties nākamajās lappusēs. Vēl tikai viena piebilde. Prakse izvēlēties mazākas ziemas riepas kopā ar diskiem nekā meklēt "ziemenes" esošajiem no sporādiskiem mēģinājumiem pērn tagad kļuvusi visai izplatīta. Automašīnu riteņu izmēri aug līdzi svaram, bremžu diskiem un ražotāju ambīcijām. Mazākas riepas komplektā ar diskiem dažkārt maksās tikpat vai lētāk nekā izmēru vai divus lielākas riepas. Tirgotāji uzsver — jo lielāki riteņi, jo mazāka izvēle, un otrādi. Tāpēc riepu bukletos ziemas diski blakus riepām nostiprinājušies uz palikšanu.

***

Tests: Hankook I*pike W409, 195/65 R15

Pagājušās sezonas jaunums — radžotā riepa I*pike aizsāka jaunu Hankook attīstības posmu. Līdz šim korejieši baidījās eksperimentēt un izlīdzējās ar protektoriem, kas pa lielākai daļai noskatīti no citiem. Arī I*pike neizceļas ar oriģinalitāti, virzienveida "skujiņā" pat bez sevišķas iztēles var sazīmēt pāris ļoti pazīstamus ziemas riepu protektorus. Taču T ātruma kategorijas riepai ar visām radzēm par 60 latiem gabalā I*pike izskatās pietiekami respektabla. Par Hankook sūrāko pārbaudījumu kļuva ceļojums uz Zviedrijas ziemeļiem, kur ceļus ar sāli nekaisa, bet gan tīra un frēzē. Pēdējos 200 kilometrus līdz galamērķim ceļš sastāvēja no kaila ledus, un šeit I*pike parādīja sevi no vislabākās puses. Radžu tehnoloģijās Hankook gan vēl ir iesācējs, tāpēc riepa ir skaļa, bet vadāmības un saķeres ziņā nespēj līdzināties "hakapelitām" vai "iks–aisiem" ar to dažādformu viedi iesēdinātajām ekoradzēm. Taču I*pike šajā izmērā ir arī par divdesmit latiem lētāks, turklāt izrādījās gluži piemērots dzīvei Rīgā, kur skaisto un stingo Skandināvijas baltumu aizstāj sālī iemarinēta šļura. Ar interesi gaidīsim Hankook jaunās bezradžu riepas I*ceptor vērtējumu.

***

Vērtē Avotiņš

Normunds Avotiņš

Hankook I*pike W409, 195/65 R15

* * * * Dizains

* * * Drošība

* * * Vadāmība

* * * Gaitas komforts

***

Goodyear Ice Navi mīkstās riepas trešā paaudze saucas Zea. Atsauksmes pagaidām nav sevišķi slavinošas, taču Goodyear izcēlies ar divām ātrgaitas ziemas riepām — UG Performance un UG Extreme. (Ls 100, 205/55 R16, Freibi Riepas)

Gran Turismo pieminēšana Nokian WR GT2 nosaukumā nav tukša plātība. Somi apgalvo, ka pirmie "iemācījuši" high–performance ziemas riepas pareizi braukt pa kārtīgu sniegu. Ziemas riepām reti sastopams ātruma indekss, W = līdz 270 km/h. Ir arī Nokian patentētais nodiluma indikators ar cipariņiem, kas rāda atlikušo protektora dziļumu milimetros. (Ls 85, 205/55 R16, Vianor)

Hankook turpina attīstīt I* ziemas riepu sēriju. Pagājušajā sezonā tā bija I*pike W409 (skat. testu), šogad korejieši notēmējuši uz augstāko līgu — Skandināvijas bezradžu riepām. Hankook I*cept W605 protektorā iestrādātas stikla šķiedras skaidiņas labākai saķerei uz ledus. Pagaidām gan nav zināms, vai "pārtvērējs" darbojas tikpat labi kā Dunlop Graspic DS–2, kas bija skaidiņu pirmatklājējas. (Ls 64, 195/65 R15, Latakko)

Yokohama neizceļas ar spīdošiem rezultātiem ziemas riepu testos, toties saista ar lecīgu dizainu. Ne velti tā japāņu riepas iecienītas tūninga aprindās. Jaunā ziemas riepa Yokohama W drive aizstāj kādreizējo AVS Winter un paredzēta gan vieglajiem, gan apvidus automobiļiem, turklāt visai ātriem. Platajiem izmēriem ir četras garenrievas triju vietā. (Ls 155, 225/45 R17, Zviedru Riepas)

Uniroyal MS Plus 66 paredzēta vidēji jaudīgiem auto, tomēr pieejama izmēros līdz pat 18 collām. Continental grupas zīmols nodrošina paredzami labu cenas un snieguma attiecību un testos ierindojas tūliņ aiz topa riepām. Pirmā Uniroyal ziemas riepa ar kaut nedaudz agresīvāku zīmējumu. (Ls 93, 205/55 R16, Atlas Motors)

Šo zīmējumu pazīst katrs, kas kaut uzmet aci ziemas riepu testiem. Continental ContiVikingContact 3 uzvarējis tajos pēdējos piecus gadus (arī šogad). Kamēr dzelzs vēl karsta, vācieši izkaluši riepas variantu 4x4 automašīnām — Continental CrossVikingContact. (Ls 180, 235/65 R17 XL, Laneks)

Viena no iecienītākajām bezradžu ziemas riepām Ziemeļvalstīs ar atbilstošu nosaukumu Bridgestone Blizzak Nordic. (Ls 113, 205/55 R16, Freibi Riepas)

Ne tikai Mitsubishi Lancer ir savas "evolūcijas". "Tāda pati, bet labāka" versija seko arī ziemas riepām. Pirelli Winter Carving EDGE ir tā pati Winter Carving, taču ar veiksmīgāk izveidotiem radžu caurumiem, stingrāku gumiju radžu noturēšanai riepā un optimizētu protektoru. "Evolūcija" iznākusi lēta, tikai 2 lati, salīdzinot ar parasto Winter Carving. (Ls 71, 195/65 R15, Latakko)

Amerikāņu General Tire nākamais solis Vecajā pasaulē — ziemas riepa Centrāleiropai. Vasaras Altimax mūs ne ar ko nepārsteidza, vai to spēs Altimax Winter? Uzmundrina cena, kas ir sapmēram čehu Barum līmenī. (Ls 51, 195/65 R15, Atlas Motors)

Sportiva SnowWin ir jauns budžeta klases risinājums no Conti grupas apakšzīmola izmēros no 13 līdz 16 collām. Pašattīrošs protektors braukšanai galvenokārt pilsētās. (Ls 46, 195/65 R15, Laneks)

Ja spējat novērtēt BF Goodrich ieguldījumu pasaules čempionātā rallijā, varat braukt ar Michelin piederošās markas jauno radžoto riepu g–Force Stud

Tirgotājs uzskata Nankang SN–1 par vienīgo skandināvu tipa riepu budžeta klasē. To patiešām grūti atšķirt no citām Q ātruma jeb mīkstajām riepām. (Ls 71, 205/55 R15, Latakko)

Publicēšanas datums: TreĒdiena, 2007. gada 24. oktobris.

Rubrika: (13. lpp.)

Yukki 24.10.2007 16:48

Tāks, ir kāds braucis/redzējis testus/dzirdējis atsauksmes par Good Year Ice Navi Zea? ja pareizi saprotu, tad šīs es varu iegūt par nedaudz labāku cenu un nesāpīgākā veidā, kā ziemas trašu uzvarētāja Arnija ieteiktos Gislaved Soft Frostus. Mani gan nedaudz mulsina, ka tos GY dod ar kravnesības indeksu 89 (580kg), a ja nu mana auto visa pilnā masa 2130kg vienā bremzēšanā sazvārojas uz priekšu? Līdz šim bija pierasts lietot T indeksu (615kg)

Yukki 02.10.2007 2:01

naivie, kas cer, ka tie PDA spes pavilkt arsemju WiFI nesuuda tie nevelk - reti kuraa vietaa ir 1. pietiekams tiikla stiprums (PDA nevelk, laptops velk) 2.settingi (pDA nestraadaa, laptops lielaakoties puslidz OK). Personiigaa pieredze un aplauziens man uz sho, pa skype runaajis esmu tikai vienaa lidostaa un vienaa viesniicaa, paareejaas augshmineetie iemesli un stundaam izskiests laiks meginot (ne)veiksmiigi piekonekteeties ar pDA vai laptop. Neesmu IT guru, bet cik saprotu PDA nav gandriz nekadu iespeju kautko pamainiit settingos, kamer laptop vel var pierunat uz sadarbiibu, ja pamaina prasito. Un vispar browseet, lasiit e-mail, skatiities filmas un vel nez kadu sexu dariit caur PDA speej tikai iipashi tam radiiti cilveeki ar nedaudz mazohisma ieziimeem. Briizhiem man shiis speejas zuud, piemeram sho textu uzrakstit caur " internetkafe" datoru bija daudz vienkarshak, nekaa sipties ar PDA ssiiko klaviatuuru un ekraanu

Yukki 01.10.2007 0:19

Starp citu Rīgā tagad navigācija rullē, jo atšķirībā no lielām pilsētām pasaulē,GPS signāls ir lielākoties "saredzams", kartes, māju numuri un pielietojums ir cits stāsts. Lielās pilsētās pasaulē, kur navigācija ir vajadzīga,kautvai lai fiksi atrastu autonomu, dēļ lielām mājām GPS signāls nav atrodams jo ir pārāk mazs "redzamo" satelītu skaits.

Hammer, FYI atskaite: Bostonas Google karte Oziexplorerim ir ar konstantu 500 m kļūdu, MS Pockets&Streets dēļ nožēlojamās grafikas patiešām ir lietojama tikai galīga izmisuma variantā, savukārt TOMTOM6 gan visumā rullē - adreses atrod, visur ceļus izplāno,vienīgi brīžiem novirze ir kādi 100m, kas daudzu ielu krustojumos ir kaitinoši, pieļauju,ka tas ir arī dēļ švakās satelītu "redzamības". TOMTOM te neatrod normālus Interespointus (šķiet tam vajag atsevišķu failiņu), bet tākā ir adreses ar visiem numuriem, tad OK. Ā, hohma, - maršrutus TOMTOMs arī bieži nosaka garākus, nekā normāls cilvēks, skatoties kartē, lieto (?), katrreiz jāpārbauda vai šis neliek iet reālu "pastaigu maršrutu" apkārt visai pilsētai, kad var iet pa vienu taisnu ielu. Kopumā papīra kartes ir visērtākās, jo strādā vienmēr un ir iegūstamas pa brīvu Internets gan te sakobigtime, te tiku pēc ilgām pūlēm, PDA WiFi ķer ļoti negribīgi, laptops nedaudz labāk!

Yukki 21.09.2007 14:03

Interesanti, kas ir tās situācijas, kas šādiem beisboleņu varoņiem liek tās izmantot? Man, tpu, tpu, tpu līdz šim nav uznākusi vēlme kādam ielauzt galvu, tikai par to, ka tas man netīšām nogriezis ceļu. Ja esmu kāpis ārā, tad sanācis normāli aprunāties ar otru vadītāju par to, kuram nav taisnība.

Drīzāk ir nācies dzirdēt baumas, ka parasti šādi bezboleņu un piščiku varoņi paši ar savu ieroci drīzāk atraujas, jo apziņa, ka esi kruts, protams, dod daudz, bet uz ielas tādiem kašķa meklētājiem nereti gadās pašiem uzprasīties uz nepatikšanām, kad "beisbolistam" vai "ar piščiku bruņotajam" kāds neapbruņots labdaris ielauž galvu par "varoņa uzprasīšanos". Normāli cilvēki bruņotus konfliktus nerada, bet risina pārrunu ceļā.

Yukki 20.09.2007 9:45

ass.lv

Девушка садится к своему парню в машину. Он с печальным видом ей сообщает:

- У меня неприятность...

Девушка:

- Что такое?

Парень грустно:

- Да вот, послушай...

Включает песню Данко "Малыш". Текст: "Твой малыш растет не по годам и уже читает по слогам, озорной и добрый мальчуган - твой малыш... И когда с ним за руку идешь - никого счастливей не найдешь, мог бы на меня он быть похож - твой малыш".

Девушка в ступоре - "И когда это вы, мужики, все успеваете!.." Чуть не плачет от обиды и злости.

А парень - так же печально:

- Послушала? По-моему у меня правая колонка шумит, да?

Yukki 14.09.2007 0:01

cik izdevas noklausities no organizatoru chuksteshanas shodien, sapratu,ka PASAKUMS BUS LABAIS!!! Spriezot pec vinu abu apmierinatajam sejas izteiksmem,viss ir sagatavots,lai mums butu interesanti! Bez tam man loti patika doma sadalit uzdevumus *lietpratejiem* un *iesacejiem*,kas atrisinas muzigo dilemmu: aktivs sports vai nesteidziga atputa ar gimeni. es laikam njemshu tos grutakos uzdevumus,bet *nesteidzigi* atputisos ar gimeni,nu kkautkaa taa.

TIEKAMIES SESTDIEN!

Yukki 11.09.2007 0:01

varat vairs nenakt. bar closet. priecigas, kas bija un citadi labumi, kas nebija. segjenees ietits Gavilnieks tika dostavits MAAA! satikcc Nezinites viirs. Visadi citadi tiri sprauns,zhel,ka sievas nebija lidzi. ritaa netraucet. neviena. topiku tavo? KApec man joprojam nav interneta?

Yukki 10.09.2007 20:27

labi sezam! vel ir brivas vietas pie sirmgalvja uzklataa svetku galda!

Desperados amigoss la bomba!

Yukki 05.09.2007 11:27

Nezinite rakstīja: dzeltenais brīnums karājas servisā pie griestiem

Nu, es jau Tavam baltajam un nu jau gadu vecākajam vīra k-gam piedāvāju vienu auto iz sava autoparka, lai viņš varētu turpināt sekmīgi pildīt Galvenā darba pienākumus manā labā, bet viņš pieklājīgi atteicās, jo arī viņam tik daudz pedāļu vienā auto radot diskomfortu

Yukki 05.09.2007 10:04

Nezinite rakstīja:

Yukki rakstīja:

Nezinite rakstīja:

krishus rakstīja:

ieris rakstīja: Tauta sarosās, sarosās...

A ko darīt, ja sieva bremzē?

P.s. es par Alūksni

a ko darīt, ja bremzē vīrs

Es viņu sen neesmu saticis, parunāšu

saaps pārāk sērīgs dalībai publiskā pasākumā - OCTAs remonti vēl nebūs sadarīt

Varu piedāvāt pusi no "lūpas", kas man nezkāpēc joprojām mētājas garāžā Es AlfaM mēnesi rindā uz OCTAs nodarījumu labošanu esmu izstāvējis, pirmais auto jau labojas. Tev tak ģimenē smilškrāsas "vabulis" iraid, aizņemies no Jaunās Paaudzes un laižam!

Yukki 05.09.2007 9:41

hammers rakstīja: Yukki vareetu izsludinaat algas dienu Aluuksnee

Es maksāju tikai mēneša beigās, algas diena jau bija Ar kuru auto man jābrauc? Kas nogāza kluba lapu?

Yukki 05.09.2007 9:35

Nezinite rakstīja:

krishus rakstīja:

ieris rakstīja: Tauta sarosās, sarosās...

A ko darīt, ja sieva bremzē?

P.s. es par Alūksni

a ko darīt, ja bremzē vīrs

Es viņu sen neesmu saticis, parunāšu

Yukki 03.09.2007 9:27

AutoNets rakstīja:

subaru rakstīja: nu kā.

Parasti apdrošināšanas sabiedrības ierubī regresu par šmigu utt ...

baltikums bik savādāk patulko likumu ... un definē gandrīz katru csng kā aiz rupjas neuzmanības izraisītu (nu kaut kā tā).

Pašam par laimi nav nācies saskarties ar šo lietu ... bet kolēģim bračka ielidoja uz kaut kādu 1000 Ls ...

tāpēc vpzdu - labāk iemaksāt vēl 30 Ls gadā un vismaz zini, ka A/S kompānija nečakarēs tev mozgas ...

Un kads tam sakars ar OCTA? Avarijas gadijuma, ja neesi vainiigs, darishana ir ar pretejas puses apdroshinataju - leto Baltikumu.

Es vienmer perku leeto Baltikuma OCTA, jo ja arii otrai pusei nebus normala apdroshinashana, palidzes KASKO.

Autonet, prātīgs onkulis, bet neesi lasījis iauto diskusijas. Tieši tā tas arī ir kā subaru rakstīja:

-Tu esi vainīgs, Tev ir Balticums (vai Balva) OCTA, ko Tu lepni iedod nevainīgajai pusei un par šo negadījumu pēc sirdsapziņas un vainas apziņas "nomierināšanas" aizmirsti, jo tāda tačui ir OCTAs būtība segt Tevis izdarītās šaizes pret 3ajām pusēm.

-paiet 2-3 mēneši, kad ieraugi savā pastkastītē cedelīti no Baklticums/Balva ar laipnu lūgumu iemaksāt Ls xxxx, jo saskaņā ar CSN izpēti, Tavs gadījums ir traktējams kā rupja neuzmanība (t.i. Tu pārbrauci sarkano, nepalaidi pa galveno ceļu, pārbrauci dubulto līniju, pārsniedzi ātrumu utt utjpr 1000 dažādu situāciju), tāpēc Tev, saskaņā ar Likumu jāsedz zaudējumi 3ajai pusei.

-Tu pārskaities dodies uz AAS, kur izkliedz savu sāpi nabaga sekretārei/apdrošināšanas speciālstei, kas parokas datorā un beigās vainīgi mirkšķinot actiņas nosaka, ka "labi, ka atnāci, mēs šoreiz šo punktu nepiemērosim, guliet saldi"

-Dodies mājās, lai pēc 8 mēnešiem saņemtu pavēsti no Creditreform, kas saka, ka tāda un tāda AAS no Tevis nesekmīgi gaida naudu un % jau ir tādi!

-Tu dodies uz AAS un tur Tev pasaka, ka tā kā nekāda rakstiska vienošanās nav, Tev ir jāmaksā, jo pretenzijas no Tevis nav bijušas, značit vainīgs.

Šis ir reāls keiss, ir vairācijas par tēmu, bet doma skaidra,- dažas AAS par Tevis pirktu OCTA un izraisītu negadījumu izmanto savas tiesības vērtsies pie Tevis ar regresu, lai piedzītu zaudējumus 3ajai pusei. Es nesaku, ka tas nozīmē, ka nedrīkst pirkt "lētās OCTAs", un ka pie "dārgajām OCTĀM" nebūs tas pats, bet viela pārdomām ir.

Yukki 29.08.2007 11:31

Bulciņa, iegrābties var jebkurā vietā, vai tā būtu LV vai "sūtot pa taisno no Vācijas, odometrus sakruķīt prot gan vācijā, gan vietējie bāleliņi, pie tam nav arī tā, ka 2001 gada 9-5 ir defaultā sūdīgāks par 2002 modeli. Man pašam ir 2001, sencim 2002 un īpašu būtisku atšķirību nav. Ja cena apmierina un patīk komplektācija, Tavā vietā aizdzītu uz Vikingu pārbaudīt, bet kopumā anyway laimes spēle ar tiem lietotajiem auto, vai tas būtu getz, saab vai bmw vai cits.

Yukki 28.08.2007 14:55

Man arī jautājums: KAD MAN BEIDZOT IEDOS AR TO SLAVENO UN APRUNĀTO, BET NEKAD NEREDZĒTO SPG IZBRAUKT, KOOO??? Savādāk es joprojām neticu, ka tas baigi rullē, pie tam zinot kā ZZ brauc

Yukki 28.08.2007 14:54

snow rakstīja: taxi apskarapeja sanu tagad vajag piekrasot kadas ir atsauksmes par Viking(E&S) servisa darbibu shaja joma? maksa vainiga apdroshinatajs.

Tev auto ir garantija vai paziņas AAS? Man OCTAs nevienam auto neļāva krāsot Vikingos, lai gan mandomāt, ka Alfamotorā cipari šiem darbiem neatšķiras. ALfā pieraksts uz virsbūves darbiem - mēnesis!

Yukki 28.08.2007 14:52

Diez ir iespējams nopirkt tikai rāmi bez motora? Es gan nezinu, kas par brandu tas ir, no tāluma viņi visi vienādi.. Laukos sencītim izpļaujot "mauriņu" vairāku hektāru lielumā pļāvējam ir pilnīgi izjucis rāmis, bet motors vēl dūc kā bitīte! Kam tur bija motors nojucis, moš varam mainīties?

Yukki 23.08.2007 10:04

Jaunībā ar aizlienēto IŽ Jupiter braucu uz laukiem 80km. Pa ceļam nevarēju saprast, kāpēc mocis brīžiem nomirst, un drīz jau aķis, lai gan tikko mainīts, bija sauss. Startēju ar radio... Nu bija man līdzi radio uz baterijām, no tā arī "piepīpēju", līdz izbeidzās arī tās baterijas. Standartsituācija - līdz laukiem 40km, atpakaļ uz mājām 40 km Tad, kad biju to smago hlamu nostūmies līdz vemšanai, vienās mājās tomēr atradās palīgs, no kura moča atkal piepīpēju un neliekot virsū akumulatora vāku, bet akumulatoru pieturot ar kāju, pilnā ručkā, lai atkal nenoslāpst beidzot aizgāzēju līdz laukiem, kur izrādījās... ka jaunā akumulatora klemmes skaras pie vāka korpusa un iet "uz īso". Būtu gudrāks, pamanījis ātrāk, nebūtu šī stulbā stāsta

Yukki 22.08.2007 15:10

TVnet rakstīja:

Ierīces "TomTom GO 720" iebūvētajā atmiņā ir instalēta visjaunākā Austrumeiropas karte, kas palīdz atrast ceļu no vienas vietas līdz otrai visā Austrumeiropas teritorijā.

Jaunās ierīces piedāvātās iespējas:

* "TomTom Map Share™" tehnoloģija, kas lietotājiem nekavējoties ļauj labot kartes un izmantot uzlabojumus, ko veikuši citi lietotāji;

* 4,3 collu skārienjutīgs ekrāns ar augstas kvalitātes grafiku un celtņu atveidiem labākai apkārtnes uztverei;

* Palīdzības funkcija: nepieciešamības gadījumā šī izvēlne uzrāda telefona numuru un maršrutu līdz tuvākajam policijas iecirknim vai slimnīcai;

* braukšanas instrukciju ierakstīšana savā vai draugu balsī.

Izmantojot "TomTom Map Share™", autovadītāji var jebkurā laikā veikt labojumus savās kartēs. Tāpat tā ļauj cilvēkiem iepazīties ar citu lietotāju ievadītajiem datiem, kas caur "TomTom HOME" ik dienu automātiski nonāk "TomTom" bezmaksas programmatūras krātuvē. Tas nozīmē, ka no mājas lapas www.tomtom.com iespējams bez maksas lejupielādēt jaunāko kartes versiju, tiklīdz tā ir pieejama.

"TomTom GO 720" cena ir 375 lati (ĀPĀC!).

Hei, ir kāds testējis, šķiet lielākā daļa no šiem reklāmas textiem puslīdz darbojas tikai Reiropā?

Tās fīčas tikai tajā TOMtOm verķī pieejamas, vai var uzbāzt arī uz PocketPC iekš TT6?

Labot tās šķībās LV kartes, iezīmēt trūkstošos ceļus un novilkt updeitus neatteiktos, tāpat celtņu apveidi drošvien par skādi nenāktu. Nerunājot par "interest points" telefoniem, kuri pašreizējā TOMTOm6 (vismaz par LV) nav atrodami. Ar "virziena" balsīm arī labprāt paspēlētos, liktu sievai ierunāt textiņus

Yukki 31.07.2007 11:22

Nu, ko,- gribi tici, negribi netici, bet ienācās šitāds spams, tas gan nekādi nepalīdzēs no izvairīties:

Netrafarētās Policijas mašīnas:

Hyndai Getz

GG4031 GG4051 GG4066

GG4032 GG4052 GG4069

GG4033 GG4053 GG4070

GG4035 GG4054 GG4071

GG4036 GG4056 GG4072

GG4037 GG4056 GG4073

GG4038 GG4057 GG4074

GG4039 GG4058 GG4075

GG4042 GG4060 GG4077

GG4043 GG4061 GG4078

GG4035 GG4062 GG4080

GG4036 GG4063 GG4081

GG4048 GG4064 GG4083

GG4049 GG4065

Volvo

S40 GG4044 GG4084 GG4085 GG4087

V50 GG4076 GG4079

S80 GG4047

XC90 GG4088

Yukki 16.07.2007 10:54

Laucinieks rakstīja: Hoetikas cenas.

14m3 62,26

18m3 80,05

22m3 97,84

26m3 115,63

30m3 133,42

Nebūtu slikti ja tā būtu taisnība! Mājas lapa un reālā dzīve diemžēl atšķiras gandrīz 3x! Bet Ugga variants der, paldies!

Yukki 13.07.2007 1:04

Mandomāt fanīgs topiks saveidojās

RLaguna rakstīja: interesee tie radiatori un trubas , kad kur kaa?

tel 29285080

Rītdien puslīdz visu dienu pa stroiku būšu, uzzvani kādu laiku pirms taisies piestartēt. Vecie radiatori (nu konkrēti vecie, tipa megaresna truba ar ribām apkārt) vēl nav nozāģēti, jo pa rokai negadījās labs zāģītis, bet to var jebkurā brīdī izveikt, jo tie pirms pāris gadiem jau ir atslēgti.

siamriP rakstīja: pieņemu tevis ziedotos deļus

vispār visus kokus

pretī varu noziedot konsultācijas apkures jautājumos

Pirmais, kāds Tev mobilā operatora piešķirtais nummurs?

Sorre, stumbeņus celtnieki aiznekodarīt sameta atkritumu konteinerā, rezultātā šis pasāciens man izmaksāja apmēram Ls 30+nezcik pašu celtnieku darbs. Tāpat safasēja un izlika uz piebraucamā ceļa Bizenājam maisos ogles un gaida, kad tam labpatiksies tās pieņemt. Dēļu galu m3 vēl atrodas pagrabā, jo celtniekiem apnika strādāt "ņe po speciaļnostji" un šie aizgāja mājā. Bet pāris nevajadzīgu koku vēl aug, lielu dzelteno plūmi var dabūt uzreiz.

P.s. tā kā jūtu, ka šādā apjomā ražojot atkritumus, es māju neuzcelšu, meklēju lētāku atkritumu konteineru (t.i.

Yukki 09.07.2007 21:55

bizenajs rakstīja: njemu! tikai nezinu kad miozh sveetdien der???

Der, jo mazticams, ka tā kaudze stūrī nedēļas laikā ļoti patraucēs Barona rokaspuišiem izveikt Evroremontu pagrabā! Bonusā var dabūt arī puskubu sazāģētu grīdas dēļu, pāris koka paletes un dažādu koku ~1m garus stumbeņus, man to visu mantību nav kur likt, ko iepriekšējie saimnieki gadiem krājuši. 10m3 skapju, grāmatu utml labu lietu jau praktiski viens iznesu un sagāzu konteinerā, zeltlietas neatradu, tāpēc esmu bezjēdzīgi noguris no tā visa Nu jā, un kur lai liek čupu čuguna radiatoru un apkures trubu?

P.s.nepieciešams labs apkures speciālists, kas var sākt darbu uzreiz - razberīties ar esošo megasistēmu un pievilkt trūkstošo, savādāk man risks ziemā apsaldēties!

Atvainojos par spamu, bet ceru, ka sabiedrībai, nu šajā gadījumā sabiedrības šūniņai B., ziedotais ogļu kubs manu vainu kaut nedaudz izpērk!

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti