ttt rakstīja:
Sretsked rakstīja: Oi oi oi...ko nu?
Ka tik nebūs kvēlsveču dievs Karstkvēlis pametis dzinēja dzīles.
Visas sveces (siltas) rādija 1,1omu vienādi - tātad, dzīvas vai ne?
Labāk izskrūvē un paskaties, vai tiešām tās sakarst!
ttt rakstīja:
Sretsked rakstīja: Oi oi oi...ko nu?
Ka tik nebūs kvēlsveču dievs Karstkvēlis pametis dzinēja dzīles.
Visas sveces (siltas) rādija 1,1omu vienādi - tātad, dzīvas vai ne?
Labāk izskrūvē un paskaties, vai tiešām tās sakarst!
WALA rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Auto-fetišistu (lai neteiktu rupjāk) kompānija - jau paskatoties uz "и накладки на педали RAZO" pic2.fotki.lv/... nedaudz šķērmi metās, bet tur tālāk viens Wazzik: "А накладки на педали отдаете?" ... zinu, zinu, par gaumi nestrīdas...
NU ja tu dāvinātu savai sievietei auto, vai tu negribētu tajā ielikt visu to labāko. + tas čoms nodarbojas ar ļoti kvalitatīvu spoileru, sliekšņu repliku utml. izstrādājumu izgatavošanu un uzstādīšanu- tipa viņš ir īpašnieks tam pasākumam, un tā arī būs kā reklāma viņa un tiem kantoriem kas ņēma dalību - izstrādājumiem.
Replika bija par 1. lapā minētajām un sākotnēji tai Celicai esošajām накладки & Wazzika jautājumu, a tā -palasot tālākās lapas - tiešām, diezgan sakarīgs darbiņš.
Kazimirs_Skuja rakstīja: Es te arī sāku domāt,
moš Fordu nopirkt,esot
baigais zvērs,V6, 2,3 karburātors
USA komplektācija,83 gada,Sjerra saucas
kas itkā tulkojumā no mičiganas indiāņu valodas,
nozīmē "nenogurdināmā ķēve".
Šamai esot vēl ari chia komlektācija,tas
nozīmējot ir piebāsta ar jaunākām "NASA"
izstrādātām kosmiskām tehnoloģijām.
Viena tante teica, ka Sierra bija pirmais auto, kam dizainu projektēja uz Datora! Tamdēļ tas tik izdevies, ar plūdenām, savam laikam dikti modernām līnijām!
Crankshaft rakstīja: tiek piedaavaati, teiksim, gultnji 4 cenu kategorijaas. Vizuaali visi vienaadi, praktiski var atshkjirt tikai ar metalograafijas + spektraalaas analiizes metodeem. Plus ir papildus indeksi detaljas kodaa. Kjiniizeri turklaat labpraat apskaidro - luuk shie, par 1$ gabalaa, iet pamataa uz mazprasiigiem tirgiem, shie , par 2$ gabalaa
ir muusu vieteejiem tirgiem, par 3$ gabalaa iet iepirceejem, kuri darbojas \"aftermarket\" sektoraa, bet shie , par 7$ gabalaa iet prasiigiem vairumpirceejiem un
tiek piegaadaati autoruupniicaam utt..
Piemēram, arī šeit cilvēks ir iepazinis dažādo izmantoto metālu kvalitāti: www.ltn.lv/...
ValdisM rakstīja:
Būtu ielikuši tajā lapā vismaz e-pastu
Email adrese ir lejā norādīta - aa@latnet.lv
Vispār, domāju, ka konkrētais radio amatnieks īpaši nav orientējies uz masveida ražošanu, bet var izgatavot minētās ierīces intereses gadījumā. Var arī negatavot.
Cik man zināms, lielākos ienākumus viņam deva dažādo metāldetektoru izstrāde, audio tā starp citu.
ValdisM rakstīja:
Protams izstrdājumam ir 3 mīnusi , ko es varu nodiagnosticēt klausoties to pie neiedarbināta auto (neliels fona troksnis, skaļuma regulators nedarbojas lineāri, ir neliels signāla kropļojuma līmenis pie max skaļuma), taču pie iedarbināta auto šie 3 trūkumi vairs nav ne dzirdami ne jūtami, kur nu l braucot uz šosejas uz 100km/h.
P.S.Ar mūziku un skaņu esmu uz Tu.
Labāk būtu atbalstījis pasmāju speciālistus:
Vispār, tev vajag arī filtru:
WALA rakstīja:
Pa pēdējo auto ja interese gari un plaši var šeit izlasīt:
www.celicaclub.lv/...
izcils un ļoti pārdomāts projekts
Auto-fetišistu (lai neteiktu rupjāk) kompānija - jau paskatoties uz \"и накладки на педали RAZO\" pic2.fotki.lv/... nedaudz šķērmi metās, bet tur tālāk viens Wazzik: \"А накладки на педали отдаете?\" ... zinu, zinu, par gaumi nestrīdas...
Crankshaft rakstīja: standarta manekens / balasts ir 75 kilogrami saskanjaa ar EU Direktiivu 95/48/EC ...
Arī Haynes manuālī pie savērsuma regulēšanas minēts, ka tas jāizpilda ar šādu 75 kg "balastu" vadītāja krēslā.
Pirmais rakstīja:
anonimikis rakstīja: uz vienu galu sanāk braukt pretī Zemes griešanās virzienam.
tu apgalvo, ka pretī griešanās virzienam braukt ir grūtāk????
Zeme griežas kopā ar savu atmosfēru - līdz ar ko pretvējš ir lielāks! Ņemot vērā, ka Zemes apkārtmērs uz ekvatora ir ~40tkm un tā apgriežas ap savu asi 24 stundās, tad sanāk, ka braucot pa ekvatoru Zeme brāžas pretī ar ~1700 km/h!!!
Ok, mūsu platuma grādos Zemes rotācijas lineārais ātrums pa mūsu paralēli būs ~2x mazāks, bet vienalga - pamēģini pārvarēt tos 850 km/h!!!
SEA rakstīja: Un kā tu domā?
Kas jūs galīgi aptaurēti? Te tak nav nekāda domātuve!
jugasvilli rakstīja:
Crankshaft rakstīja: Auto pašmasa (curb weight) ir auto masa pilnā braukšanas gatavībā, ar pilnu degvielas (-u) tvertni (-ēm), pilniem dzesēšanas, bremžu sistēmu un visu agregātu eļļu pildījumiem, rezerves riteni (ja ir), instrumentiem (ja ir),
bet BEZ VADĪTĀJA un PASAZHIERIEM.
AR vadītāju, bez pasažierim, cienītais.
Pašmasu LV definē Ceļu satiksmes likums: www.likumi.lv/...
17) pašmasa — atbilstoši valsts standartam nokomplektēta transportlīdzekļa masa kopā ar vadītāju, bet bez pasažieriem un kravas;
Nekur jau netika minēts bembis, tikai, ka \"brauc ar 760-to\" - tikpat labi tas varētu būt arī Volvo. Vai arī Hyundai www.mascus.com/...
Var arī Lindai pa taisno iečivināt: twitter.com/...
Lai gan nebūtu pareizi ministru ar to noslogot, labāk sekot viņas vārdiem (idb tos \"savējos\" bieži aztur. Var un vajag attīrīt rindas no negodīgajiem un tas izdarāms tikai ar sabiedrības atbalstu) un uzrakstīt kādu sūdzību nevis uz CP bet uzreiz uz IDB - www.vp.gov.lv/...
Seene rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Seene rakstīja: Nekavējoties uzaicināja uz savu auto
Man arī besī šitā aicināšana uz savu auto - tas tak ir nepārprotams mājiens par kukuļņemšanas gatavību!
Neesi slinks, piezvani un izstāsti savu gadījumu:
Valsts policijas Iekšējā drošības biroja anonīmais uzticības tālrunis (automātiskais atbildētājs) - 67075456
www.vp.gov.lv/...
Nah man anonīmo? Esmu gatavs atbildēt par saviem vārdiem. Ierakstīju to visu jau paskaidrojumā un neaizmirsīšu pieminēt pārsūdzot lēmumu...
Man liekas, vienalga vajag arī piezvanīt - tas tomēr cits "kantoris" - iekšējais drošības birojs! Savādāk- pārsūdzēsi, varbūt atcels to sodu, bet lieta, varbūt, nonāks tikai līdz to policistu priekšniekam, kas, iespējams, var būt uz vienu roku ar tiem, vai arī vienkārši nebūs ieinteresēts taisīt lieku troksni par saviem padotajiem. Un piezvanīt jau nav grūti, daudz laika neaizņem.
nazurbajev rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Bucefals rakstīja: Laaaaabrīt!
Skatīsimies uz dzīvi optimistiskāk, kungi!
Piektdiena nav vairs tālu!
Tas tiesa - piektdiena ir par 3 dienām tuvāk nekā nākamā pirmdiena!
To tu pēc kaut kādas slepenas Pirmā formulas izrēķināji?
Formula ir pavisam vienkārša (sk.kalendāru):
15 (nāk.pirmd.) - 12 (šī piektd.) = 3
Viss ģeniālais ir vienkāršs!
Seene rakstīja: Nekavējoties uzaicināja uz savu auto
Man arī besī šitā aicināšana uz savu auto - tas tak ir nepārprotams mājiens par kukuļņemšanas gatavību!
Neesi slinks, piezvani un izstāsti savu gadījumu:
Valsts policijas Iekšējā drošības biroja anonīmais uzticības tālrunis (automātiskais atbildētājs) - 67075456
Nopērc/uztaisi šo:
Pulksteņmehānisms apakšā pats dzen uz priekšu \"apstāšanās laiku\" - nekad nepārtērēsi!
Bucefals rakstīja: Laaaaabrīt!
Skatīsimies uz dzīvi optimistiskāk, kungi!
Piektdiena nav vairs tālu!
Tas tiesa - piektdiena ir par 3 dienām tuvāk nekā nākamā pirmdiena!
Seene rakstīja:
...par zeķēm...
Par šo varu piekrist - pirms 15 gadiem Zviedrijā pirktās 5 pāri "tenisa zeķes" vēl joprojām ir bez caurumiem... pretstatā līdzīgām, bet LV pirktām. Tikai nepadomājiet, ka tās diendienā 15 gadus nēsāju - šad tad pa sporta pasākumiem panēsāju pirmos pāris gadus, tagad uzvelku kad pagadās pa rokai pa māju/dārzu strādāšanai. Bet vēl tagad atceros, kā toreiz pārsteidza šo zeķu cena, salīdzinot ar to, kas tobrīd bija LV.
Vispār jau baigi pa topika tēmu sanāca..
Tāks, sveiciens brāļiem Lotāriem un pārējām helmām!
Latvietim parastajam par čiptjūningu svarīgāki ir odometrt-jūnings un sarkano-tdi-burtu-tjūnings.
andis100 rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
andis100 rakstīja:
Sretsked rakstīja:
andis100 rakstīja: vai kāds zin kur var dabūt štekeri, kas savieno motoru un pavidu ir tāda ka pretestība
Rūpnīcas JAUDA veikalā.
paldies
Nav par ko!
Smieklīagais ir tas, ka rūpnīcas Jaudas veikala nav. dīleri katalogos nevar sameklet
Tāpēc jau teicu - nav par ko pateikties!
andis100 rakstīja:
Sretsked rakstīja:
andis100 rakstīja: vai kāds zin kur var dabūt štekeri, kas savieno motoru un pavidu ir tāda ka pretestība
Rūpnīcas JAUDA veikalā.
paldies
Nav par ko!
smart235 rakstīja: neviens bāliņš neies saukt elektriķi mainīt izdegušu drošinātāju, piemēram. ANO/NATO gan.
Nesen paziņām kāpņutelpas sadalenē pārmetu dzīvokļa vadus uz blakus fāzi - šiem pārāk bieži bija kkādas problēmas transformatorbūdā. Rietumos diez vai tā varētu.