WALA rakstīja: džipakam 195/65 R16 nav nekas tāds pārdabisks
Es jau par to pašu - šādi izmēri visbiežāk nāk busiem tipa Opel Vivaro u.tml. vai arī maziem džipeļiem tipa Suzuki Vitara. E46 ar tādu riepu izskatītos dīvaini
Gauss rakstīja: Tak ieslēdz avareijkas un miers. Ja kāds prasa, tad auto ir salūzis, grabažnieku attaisīt nevar, trijstūrim klāt netiek.
Klāt netikšana neatbrīvo no atbildības (likuma ievērošanas par trijstūra uzstādīšanu attiecīgā attālumā), tā ka maksā ragā!
Bet ir variants - apgalvot, ka trijstūri esi izlicis, un, kad tas neatrodas, secināt, ka "tas, laikam, ir nosperts" un ierosināt policistam šo faktu piefiksēt, uz kā pamata uzsākt krimināllietu par zādzību!
Nē Varbūt atrodi līdzīgu auto un palūdz tā šoperim lai ļauj tev iebāzt galvu durvīs?
PS. Viņam arī rezerves \"desiņa\" ir uz 16.
Tomēr esmu par 95% pārliecināts, ka Tu kļūdies (vai arī kāds to 15 ir pārlabojis par 16), jo:
1) Visi Tevis minētie izmēri (pēc rādiusa) viens no otra atšķiras par max 4mm, izņemot 195/65/16, kam rādiuss ir par 12,8mm lielāks nekā 225/45/17, savukārt 195/65/15 rādiuss ir tikai par 0,1mm lielāks par šo 17\" modeli.
2) Turklāt, cik man zināms, mazajiem e46 15\" diskiem standarta izmērs ir 195/65/15, bet 16\" diskiem - 205/55/16.
turbopiile rakstīja: dažreiz var saprast un atbalstīt arī CP aktivitātes..
www.kompromat.lv/...
Krievvalodīgo uzbrukums latviešu policistam
Zemgalē, Koknese novadā, ir noticis nekaunīgs krievvalodīgo iedzīvotāju uzbrukums latviešu ceļu policistam par viņa konsekvento prasību runāt valsts valodā!
Vakar interneta vietnē kompromat.lv kompromat.lv ievietots videomateriāls, kurā redzams, kā krievvalodīgi likumpārkāpēji provocē Ceļu policijas inspektoru, pieprasot viņam runāt krieviski.
Materiāla ievietotājs - kāds Anisij Tjuļpanov - sauc sevi par „cietušo”, apgalvojot, ka viņu pēc aizturēšanas iecirknī „piekāvuši” policisti. Materiālā apgalvots, ka policistam izteikts rājiens, ka prokuratūra it kā saskatījusi astoņus pārkāpumus policista rīcībā.
Šis gadījums ir tikai viena no nedaudzajām liecībām tam, ar ko ikdienā nākas sastapties daudziem latviešiem savā zemē. Okupantu pēcteči ir kļuvuši tik nekaunīgi, ka ņirgājas par Valsts policijas darbiniekiem, paceļ roku pret godprātīgu dienesta pienākumu izpildītāju. Savu nekaunību viņi turpina apmierināt arī tiesībsargājošās instancēs, kuras pret šādu ņirgāšanos, šķiet, nesargā pat likumdošana.
Partijas „Visu Latvijai!” vārdā izsaku pateicību Zemgales reģiona Ceļu policijas inspektoram Tālivaldim Spīlbergam par konsekvenci, pildot dienesta pienākumu - lietojot saskarsmē valsts valodu, kā arī par korekto izturēšanos situācijā, kad provocējošā nekaunība tā vien prasījās pēc stingrākas rīcības.
Vēršos ar iesniegumu pie Iekšlietu ministres Lindas Mūrnieces ar aicinājumu noskaidrot:
1) vai tiešām par šo gadījumu Ceļu policijas inspektors par savu dienesta pienākumu pildīšanu ir saņēmis jebkādu disciplinārsodu;
2) vai prokuratūra ir devusi kādu slēdzienu par amatpersonas pārkāpumiem saistībā ar šo lietu;
3) kādus savu pasākumus Iekšlietu ministrija nolēmusi veikt, lai turpmāk aizsargātu savus darbiniekus pret līdzīga rakstura konfliktiem?
Latvijas valsts pienākums ir nodrošināt tiesisku aizsardzību katram pilsonim, kurš, pārstāvot valsti, rīkojies saskaņā ar dotajām pilnvarām un aizstāvējis Latvijas pamatvērtības – valodu un simbolus. Tāpēc uzņemos nodrošināt pilnu juridisko atbalstu Valsts policijas darbiniekam Tālivaldim Spīlbergam un panākt vainīgo saukšanu pie atbildības.
jāatvieno apakšējā radiatora truba (priekšas labajā pusē), bet, lai to izveiktu, ir jānoņem bampers un ar to saistītās lietas - radiatora reste un (manā gadījumā- priekšējie riteņi, spārnu ieliktņi un motora "panna").
Fenomenāli!
Jā gan. Vēlvairāk - tas viss (izņemot pannu) ir jānomontē arī, lai pēc instrukcijas nomainītu tuvo gaismu spuldzītes (vismaz ksenona gadījumā) - jo (pēc instrukcijas), lai to izveiktu, ir jānomontē viss lukturis, bet tam viena skrūvīti ir zem bampera.. var gan to izveikt arī pa fikso, bet tad vismaz jāzin, kas kur jāpagriež, jāpavelk un jābūt šaurai, lokanai plaukstai.
Ja vēl tās ksenona lampiņas nav tik bieži jāmaina, tad dzes. šķ. pēc instrukcijas - reizi 2 gados, tā lūk, netieku gudrs, vai visiem auto tagad lietas darās "čerez ž.." un vai vispār vēl ir kāda marka, kas šito nepiekopj?
Vieglprātīgi (vai pārāk pašpārliecināti, varbūt, vienkārši dumji) cilvēki ēst gatavojot var vēl lielāku šaizi sastrādāt - atceramies kaut vai neseno gadījumu ar balto mušmiru nāvīgajām karbonādēm...
farruhs rakstīja: Tā bļe... oficiāli paziņoju, ka ja gribās pasipties, tad ir jāiegādājas Vectra B
Un.... Jautājums Pirmajam... kā B Vectrai noliet dzesēšanas šķidrumu?
Un.... Kas vēl Vectrai priekšā var grabēt, ja nav vairs, kam grabēt?
Esmu to darījis - jāatvieno apakšējā radiatora truba (priekšas labajā pusē), bet, lai to izveiktu, ir jānoņem bampers un ar to saistītās lietas - radiatora reste un (manā gadījumā- priekšējie riteņi, spārnu ieliktņi un motora "panna").
Otrs variants (arī no manas pieredzes) - pagaidīt līdz uzdod galvas blīve un dzesēšanas sistēmā sāk ieplūst izplūdes gāzes, radot spiedienu, kas norauj/pārplēš trubas un atplēš radiatoru..
SAABISTS rakstīja: Un vispār braukt ar Saab ar 2,2D isuzu motoru,ir tas pats,kas nopirkt sev Daivood Tiko...
Ja Tevi tiešām interesē Saab...
tad varu Tevi painformē ka pēdējāis modelis kuru tiešām ražoja Zviedri,bija Saab 900 OG. respektivi līdz 93 gadam...
a viss ko ražoja pēc tam...ir GM( general motors ) USA..
Saab konserna pirkuma neveiksmīga ražotnes pirkuma atraugas...
nu, 2.0 16V bez T jau arī tāds Tico vien ir.
Kurš tad teica ka bez T?
Loģiski ka īsts Saab ir ar T.
Da normālam Saabam T,elektro logi,lūka,kondiška,āda un t.t. ir jau pamatpaketē un jauda sākas ar 118 kw (cik tas bija zirgu?).
A nopirkt Saabu ar opeļa piekari un isuzi dzinēju ir tas pats kas jauno jaguāru ar ford pribampasiem,pārmaksā tikai par "bļambu" uz stūres,a īstenībā brauc ar vectru vai mondeo.
Lūku nevajag.
Kā nevajag
Esi aptracis,vai
Kā tad Pirmais, braucot ar Saab, varēs vicināt virs galvas savas apakšbikses un bļaut
"seko man uz dušu"
Aber, ja īpašumā ir Sābs, tad kādas markas apenes piedienās vicināt?
kjirzaka rakstīja: Kas ar to 3.0 dīzeli? Esot Isuzu - tas labi vai slikti?
Tiešām nevienam nav 9-5 universāla sāpe?
Te bija lietotājs Seene, kam tāds auto bija, bet pēdējā laikā te maz manāms.
Kolēģim bija tieši universālis ar šo motoru un automātu. Visā visumā ļoti baudāms auto ar samērīgu degvielas patēriņu - arī normāli atvelkot pa šoseju (mūsu ceļos) patēriņš bija ap 7 l/100km. Bet viņam bija viens interesants defekts, ko ilgi servisā nemācēja salabot - braucot ne no šā, ne no tā ik pa laikam "atslēdzās turbīna". Nezinu, kā tas iespējams, bet efekts bija tāds, ka motors palikās vārgs un savas spējas atjaunoja tikai pēc "restarta". Tā arī neuzzināju, kā sīs tika ar to galā.
Ķēde esot pēc ~300 000 km "jāpievelk", jo ar laiku tā izstiepjās un nav vairs precīzs "aizdedzes moments" un zināmos apstākļos var būt problēmas ar pielaišanu, kā arī samazinās jauda un palielinās degvielas patēriņš. Vispār, ķēdes tur ir divas.
Sābam ts 2.2 dīzel motors saucas D223L, Opelim X22DTH vai Y22DTH. Visi viņi visticamāk nāk ar \"slaveno\" Bosch darinājumu - sūkni VP44, kurš ir kļuvis pazīstams ar to, ka mēdza nosvilt izejas tranzistors, sk variantus, kā ļaudis to remontējuši: www.google.com/...
Nezinu, vai tas notiek konstruktīvu nepilnību dēļ, vai nekvalitatīvu materiālu, vai nepareizas ekspluatācijas, un vai vēlākos ražojumos tas ir salabots, bet viens ir skaidrs - daudzi to ir piedzīvojuši - daļa uz Opeļiem, kāds uz Sāba, kāds uz Nissan, Amerikā uz Dodžiem.
Pie dīlera tā detaļa neremontējas, mainās tikai komplektā ar visu sūkni ~Ls1500 (kad mainīju Opelim). Bet, ja labi grib, var salodēt pats. Paziņam bija tā, ka pats to vadības bloku nomontēja un viens zinātājs par pārsimt latiem \"saremontēja\" (reāli ielodēja vietā jaunu tranzistoru). Citur prasīja 400 - 500 Ls, bet tas bija pirms 3 gadiem, tagad cenas būs kritušās, Sk www.ss.lv/...
WALA rakstīja: džipakam 195/65 R16 nav nekas tāds pārdabisks
Es jau par to pašu - šādi izmēri visbiežāk nāk busiem tipa Opel Vivaro u.tml. vai arī maziem džipeļiem tipa Suzuki Vitara. E46 ar tādu riepu izskatītos dīvaini