Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
brmbrmm 01.10.2010 13:26

WALA rakstīja: džipakam 195/65 R16 nav nekas tāds pārdabisks

Es jau par to pašu - šādi izmēri visbiežāk nāk busiem tipa Opel Vivaro u.tml. vai arī maziem džipeļiem tipa Suzuki Vitara. E46 ar tādu riepu izskatītos dīvaini

brmbrmm 01.10.2010 10:31

Gauss rakstīja: Tak ieslēdz avareijkas un miers. Ja kāds prasa, tad auto ir salūzis, grabažnieku attaisīt nevar, trijstūrim klāt netiek.

Klāt netikšana neatbrīvo no atbildības (likuma ievērošanas par trijstūra uzstādīšanu attiecīgā attālumā), tā ka maksā ragā!

Bet ir variants - apgalvot, ka trijstūri esi izlicis, un, kad tas neatrodas, secināt, ka "tas, laikam, ir nosperts" un ierosināt policistam šo faktu piefiksēt, uz kā pamata uzsākt krimināllietu par zādzību!

brmbrmm 01.10.2010 10:20

cap rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

cap rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Tiešām R16 195/65 ?

Varbūt tomēr R15?

Nē Varbūt atrodi līdzīgu auto un palūdz tā šoperim lai ļauj tev iebāzt galvu durvīs?

PS. Viņam arī rezerves \"desiņa\" ir uz 16.

Tomēr esmu par 95% pārliecināts, ka Tu kļūdies (vai arī kāds to 15 ir pārlabojis par 16), jo:

1) Visi Tevis minētie izmēri (pēc rādiusa) viens no otra atšķiras par max 4mm, izņemot 195/65/16, kam rādiuss ir par 12,8mm lielāks nekā 225/45/17, savukārt 195/65/15 rādiuss ir tikai par 0,1mm lielāks par šo 17\" modeli.

2) Turklāt, cik man zināms, mazajiem e46 15\" diskiem standarta izmērs ir 195/65/15, bet 16\" diskiem - 205/55/16.

3) Konkrētam auto paredzētos riepu izmērus var pārbaudīt, piemēram, te: www.nokiantyres.com/...

4) Neesmu skatījies kas e46 rakstīts durvīs, bet te vienā forumā e46 lietotājs ir iepostējis:

www.bimmerforums.co.uk/...

the plate in the door [316i/318d/318i/320d] has the following sizes on it:

205/50/17

195/65/15

205/55/16

205/60/15

225/45/17

225/50/16

then in the box below:

225/40/18 triangle symbol

225/45/17 triangle symbol

245/40/17 circle symbol

255/35/18 circle symbol

5) Tevis minētā rezerves \"desiņa\", varbūt arī ir uz 16\", bet tā noteikti nebūs 195/65.

brmbrmm 30.09.2010 22:27

turbopiile rakstīja: dažreiz var saprast un atbalstīt arī CP aktivitātes..

www.kompromat.lv/...

Krievvalodīgo uzbrukums latviešu policistam

Zemgalē, Koknese novadā, ir noticis nekaunīgs krievvalodīgo iedzīvotāju uzbrukums latviešu ceļu policistam par viņa konsekvento prasību runāt valsts valodā!

Vakar interneta vietnē kompromat.lv kompromat.lv ievietots videomateriāls, kurā redzams, kā krievvalodīgi likumpārkāpēji provocē Ceļu policijas inspektoru, pieprasot viņam runāt krieviski.

Materiāla ievietotājs - kāds Anisij Tjuļpanov - sauc sevi par „cietušo”, apgalvojot, ka viņu pēc aizturēšanas iecirknī „piekāvuši” policisti. Materiālā apgalvots, ka policistam izteikts rājiens, ka prokuratūra it kā saskatījusi astoņus pārkāpumus policista rīcībā.

Šis gadījums ir tikai viena no nedaudzajām liecībām tam, ar ko ikdienā nākas sastapties daudziem latviešiem savā zemē. Okupantu pēcteči ir kļuvuši tik nekaunīgi, ka ņirgājas par Valsts policijas darbiniekiem, paceļ roku pret godprātīgu dienesta pienākumu izpildītāju. Savu nekaunību viņi turpina apmierināt arī tiesībsargājošās instancēs, kuras pret šādu ņirgāšanos, šķiet, nesargā pat likumdošana.

Partijas „Visu Latvijai!” vārdā izsaku pateicību Zemgales reģiona Ceļu policijas inspektoram Tālivaldim Spīlbergam par konsekvenci, pildot dienesta pienākumu - lietojot saskarsmē valsts valodu, kā arī par korekto izturēšanos situācijā, kad provocējošā nekaunība tā vien prasījās pēc stingrākas rīcības.

Vēršos ar iesniegumu pie Iekšlietu ministres Lindas Mūrnieces ar aicinājumu noskaidrot:

1) vai tiešām par šo gadījumu Ceļu policijas inspektors par savu dienesta pienākumu pildīšanu ir saņēmis jebkādu disciplinārsodu;

2) vai prokuratūra ir devusi kādu slēdzienu par amatpersonas pārkāpumiem saistībā ar šo lietu;

3) kādus savu pasākumus Iekšlietu ministrija nolēmusi veikt, lai turpmāk aizsargātu savus darbiniekus pret līdzīga rakstura konfliktiem?

Latvijas valsts pienākums ir nodrošināt tiesisku aizsardzību katram pilsonim, kurš, pārstāvot valsti, rīkojies saskaņā ar dotajām pilnvarām un aizstāvējis Latvijas pamatvērtības – valodu un simbolus. Tāpēc uzņemos nodrošināt pilnu juridisko atbalstu Valsts policijas darbiniekam Tālivaldim Spīlbergam un panākt vainīgo saukšanu pie atbildības.

Imants Parādnieks,

Partijas „Visu Latvijai!” līdzpriekšsēdētājs

www.bmwpower.lv/...

brmbrmm 30.09.2010 21:04

cap rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Tiešām R16 195/65 ?

Varbūt tomēr R15?

brmbrmm 30.09.2010 20:46

Kas nu tas par ātrumu.. labāk skatiet šo: www.whatcar.lv/...

brmbrmm 30.09.2010 20:42

Pirmais rakstīja:

Gauss rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Gauss rakstīja:

Cik stipri ir pievilkts izplešanās bačoka korķis?

kas tad no tā atkarīgs ? Galvas blīves kvalitāte ?

Nē, loh, pārvilkts korķis neļauj strādāt tam vārstam korķī, līdz ar to liekais spiediens netiek ārā.

tu gadījumā neesi tas pats gačiņš?

Par to korķi pats ursis tika izteicies jau minētajā resursā - www.audi-style.lv/...

Citēju: \"to pashu korkji neskruuvee tik cieshi klaat,nebaidies nekas nenotiks,ja vieglinji pievilksi(lai laizj garaam,spiedienu)\".

brmbrmm 30.09.2010 12:35

Tiešām R16 195/65 ?

brmbrmm 29.09.2010 21:58

Cerība muļķa mierinājums.. man 2 motoriem jau tā ir bijis, pāris paziņām ar tas pats, vainīga bija blīve.

brmbrmm 29.09.2010 20:41

uupis rakstīja: Uz diska jābūt vienam burtam (J) un vienam veselam ciparam, kuram klāt var būt daļskaitlis 1/2. Pēc tā arī nosaka.

Teiksim J7 vai piemēram J6 1/2.

Visbiežāk to var redzēt uz diska iekšpuses, t.i. ritenis būs jānoskrūvē.

brmbrmm 19.09.2010 18:17

Eye rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

farruhs rakstīja:

Vectra B

jāatvieno apakšējā radiatora truba (priekšas labajā pusē), bet, lai to izveiktu, ir jānoņem bampers un ar to saistītās lietas - radiatora reste un (manā gadījumā- priekšējie riteņi, spārnu ieliktņi un motora "panna").

Fenomenāli!

Jā gan. Vēlvairāk - tas viss (izņemot pannu) ir jānomontē arī, lai pēc instrukcijas nomainītu tuvo gaismu spuldzītes (vismaz ksenona gadījumā) - jo (pēc instrukcijas), lai to izveiktu, ir jānomontē viss lukturis, bet tam viena skrūvīti ir zem bampera.. var gan to izveikt arī pa fikso, bet tad vismaz jāzin, kas kur jāpagriež, jāpavelk un jābūt šaurai, lokanai plaukstai.

Ja vēl tās ksenona lampiņas nav tik bieži jāmaina, tad dzes. šķ. pēc instrukcijas - reizi 2 gados, tā lūk, netieku gudrs, vai visiem auto tagad lietas darās "čerez ž.." un vai vispār vēl ir kāda marka, kas šito nepiekopj?

brmbrmm 19.09.2010 18:09

Vieglprātīgi (vai pārāk pašpārliecināti, varbūt, vienkārši dumji) cilvēki ēst gatavojot var vēl lielāku šaizi sastrādāt - atceramies kaut vai neseno gadījumu ar balto mušmiru nāvīgajām karbonādēm...

brmbrmm 19.09.2010 0:28

farruhs rakstīja: Tā bļe... oficiāli paziņoju, ka ja gribās pasipties, tad ir jāiegādājas Vectra B

Un.... Jautājums Pirmajam... kā B Vectrai noliet dzesēšanas šķidrumu?

Un.... Kas vēl Vectrai priekšā var grabēt, ja nav vairs, kam grabēt?

Esmu to darījis - jāatvieno apakšējā radiatora truba (priekšas labajā pusē), bet, lai to izveiktu, ir jānoņem bampers un ar to saistītās lietas - radiatora reste un (manā gadījumā- priekšējie riteņi, spārnu ieliktņi un motora "panna").

Otrs variants (arī no manas pieredzes) - pagaidīt līdz uzdod galvas blīve un dzesēšanas sistēmā sāk ieplūst izplūdes gāzes, radot spiedienu, kas norauj/pārplēš trubas un atplēš radiatoru..

Līdzjūtības!

brmbrmm 18.09.2010 14:19

Sviestnesis rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Sviestnesis rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Bucefals rakstīja: Nu kāpēc es tik agri pamodos!

Nakts no piektdienas uz pirmdienu sabojāta?

Tagad modē ir naktis no ceturtdienas uz otrdienu..

Nezināji, Idiņ...

Tev labāk zināms, Profiņ...

Apvainojies

Ne, ne. Tik vien kā novērtēju tavu, Guru, pieredzes līmeni šajā specializācijā.

brmbrmm 18.09.2010 11:23

Sviestnesis rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Bucefals rakstīja: Nu kāpēc es tik agri pamodos!

Nakts no piektdienas uz pirmdienu sabojāta?

Tagad modē ir naktis no ceturtdienas uz otrdienu..

Nezināji, Idiņ...

Tev labāk zināms, Profiņ...

brmbrmm 18.09.2010 10:24

Bucefals rakstīja: Nu kāpēc es tik agri pamodos!

Nakts no piektdienas uz pirmdienu sabojāta?

brmbrmm 16.09.2010 16:13

Seene rakstīja: braucu ~50:50 ar Nestes/Krievijas degvielu.

Tas ir kā? Tu viņas nopērc atsevišķi kannās un pirms ieliešanas speciāli sašķaidi 50:50?

brmbrmm 14.09.2010 9:56

Shiirs rakstīja: 100% nebuushu.

Tu JAU nebiji! Nebūt tu vairs nevari - esi nokavējis!

brmbrmm 13.09.2010 9:47

pac tu.. tutū!

brmbrmm 13.09.2010 9:42

pac tu.. tutū!

brmbrmm 10.09.2010 20:23

Pirmais rakstīja: sadumis vai???

Pirmajam ir vienošanās ar vikingiem, jamie maksā Pirmajam lai jamais nemaina ķēdes...

..un par to vikingi nāk pie Pirmā uz dušu pēc ziepēm..

brmbrmm 10.09.2010 18:01

Sviestnesis rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Sviestnesis rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

SAABISTS rakstīja: Un vispār braukt ar Saab ar 2,2D isuzu motoru,ir tas pats,kas nopirkt sev Daivood Tiko...

Ja Tevi tiešām interesē Saab...

tad varu Tevi painformē ka pēdējāis modelis kuru tiešām ražoja Zviedri,bija Saab 900 OG. respektivi līdz 93 gadam...

a viss ko ražoja pēc tam...ir GM( general motors ) USA..

Saab konserna pirkuma neveiksmīga ražotnes pirkuma atraugas...

nu, 2.0 16V bez T jau arī tāds Tico vien ir.

Kurš tad teica ka bez T?

Loģiski ka īsts Saab ir ar T.

Da normālam Saabam T,elektro logi,lūka,kondiška,āda un t.t. ir jau pamatpaketē un jauda sākas ar 118 kw (cik tas bija zirgu?).

A nopirkt Saabu ar opeļa piekari un isuzi dzinēju ir tas pats kas jauno jaguāru ar ford pribampasiem,pārmaksā tikai par "bļambu" uz stūres,a īstenībā brauc ar vectru vai mondeo.

Lūku nevajag.

Kā nevajag

Esi aptracis,vai

Kā tad Pirmais, braucot ar Saab, varēs vicināt virs galvas savas apakšbikses un bļaut

"seko man uz dušu"

Aber, ja īpašumā ir Sābs, tad kādas markas apenes piedienās vicināt?

brmbrmm 09.09.2010 19:27

kjirzaka rakstīja: Kas ar to 3.0 dīzeli? Esot Isuzu - tas labi vai slikti?

Tiešām nevienam nav 9-5 universāla sāpe?

Te bija lietotājs Seene, kam tāds auto bija, bet pēdējā laikā te maz manāms.

Kolēģim bija tieši universālis ar šo motoru un automātu. Visā visumā ļoti baudāms auto ar samērīgu degvielas patēriņu - arī normāli atvelkot pa šoseju (mūsu ceļos) patēriņš bija ap 7 l/100km. Bet viņam bija viens interesants defekts, ko ilgi servisā nemācēja salabot - braucot ne no šā, ne no tā ik pa laikam "atslēdzās turbīna". Nezinu, kā tas iespējams, bet efekts bija tāds, ka motors palikās vārgs un savas spējas atjaunoja tikai pēc "restarta". Tā arī neuzzināju, kā sīs tika ar to galā.

brmbrmm 09.09.2010 19:22

kjirzaka rakstīja:

Tātad 2.2 dīzelim ķēde vispār nav jāmaina?

Ķēde esot pēc ~300 000 km "jāpievelk", jo ar laiku tā izstiepjās un nav vairs precīzs "aizdedzes moments" un zināmos apstākļos var būt problēmas ar pielaišanu, kā arī samazinās jauda un palielinās degvielas patēriņš. Vispār, ķēdes tur ir divas.

brmbrmm 09.09.2010 19:19

Sābam ts 2.2 dīzel motors saucas D223L, Opelim X22DTH vai Y22DTH. Visi viņi visticamāk nāk ar \"slaveno\" Bosch darinājumu - sūkni VP44, kurš ir kļuvis pazīstams ar to, ka mēdza nosvilt izejas tranzistors, sk variantus, kā ļaudis to remontējuši: www.google.com/...

Nezinu, vai tas notiek konstruktīvu nepilnību dēļ, vai nekvalitatīvu materiālu, vai nepareizas ekspluatācijas, un vai vēlākos ražojumos tas ir salabots, bet viens ir skaidrs - daudzi to ir piedzīvojuši - daļa uz Opeļiem, kāds uz Sāba, kāds uz Nissan, Amerikā uz Dodžiem.

Pie dīlera tā detaļa neremontējas, mainās tikai komplektā ar visu sūkni ~Ls1500 (kad mainīju Opelim). Bet, ja labi grib, var salodēt pats. Paziņam bija tā, ka pats to vadības bloku nomontēja un viens zinātājs par pārsimt latiem \"saremontēja\" (reāli ielodēja vietā jaunu tranzistoru). Citur prasīja 400 - 500 Ls, bet tas bija pirms 3 gadiem, tagad cenas būs kritušās, Sk www.ss.lv/...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti