Tieši tā, katram apdrošinātājam ir sava specifika, t.i., savas mīļās un ne tik mīļās markas. Tas, protams, nav vienīgais kritērijs, bet tādam "in general" būtu baigais palags jādrukā. Nu, piemēram, BAN ir skaidri pateicis, ka "grib" savā portfelī vidējās klases mašīnas, kuru īpašnieki ir fiziskas personas. Ifam "nepatīk" mazās klases mašīnas, bet ir salīdzinoši labi tarifi Audi, BMW, Mercedes. BTA "patīk" Dačijas un Peugeot, Gjensidige Daces nepatīk... Nu, tā varētu turpināt līdz riebumam. Turklāt šis te viss nav akmenī iecirsts, tā mīlestība uz markām visu laiku mainās atkarībā no izmaksu statistikas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pieļauju, ka tas drīzāk ir saistīts ne tik ļoti ar deficītu, cik ar izmešu kvotām, lai nebūtu jāmaksā n-tie miljardi soda naudās par vidējā CO2 pārsniegšanu.