Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
GB12 22.03.2023 12:54

Pieļauju, ka tas drīzāk ir saistīts ne tik ļoti ar deficītu, cik ar izmešu kvotām, lai nebūtu jāmaksā n-tie miljardi soda naudās par vidējā CO2 pārsniegšanu.

GB12 22.03.2023 11:10

Tieši tā, katram apdrošinātājam ir sava specifika, t.i., savas mīļās un ne tik mīļās markas. Tas, protams, nav vienīgais kritērijs, bet tādam "in general" būtu baigais palags jādrukā. Nu, piemēram, BAN ir skaidri pateicis, ka "grib" savā portfelī vidējās klases mašīnas, kuru īpašnieki ir fiziskas personas. Ifam "nepatīk" mazās klases mašīnas, bet ir salīdzinoši labi tarifi Audi, BMW, Mercedes. BTA "patīk" Dačijas un Peugeot, Gjensidige Daces nepatīk... Nu, tā varētu turpināt līdz riebumam. Turklāt šis te viss nav akmenī iecirsts, tā mīlestība uz markām visu laiku mainās atkarībā no izmaksu statistikas.

GB12 22.03.2023 1:02

Nepalaida. Nav pirmā reize, kad viņš izliekas neredzam jautājumu, uz kuru nespēj atbildēt. Tev vēl paveicās, ka "palaida garām". Citos gadījumos tu būtu nolamāts par varas pakalpiņu, noderīgo idiotu vai kaut ko tamlīdzīgu.

GB12 21.03.2023 22:17

Neglaimo sev, tā bija replika MMX. Bet jā, tipiski tev - atbildēt tikai uz tiem jautājumiem vai replikām, kas tev ir ērtas, un tev neērtu patiesību nosaukt pat "fantāzijām". Un par sailgošanos, ņemot vērā, kā tu man visu laiku bāzies virsū, ir visai smieklīgi lasīt.

GB12 21.03.2023 22:13

Protams, uz vienkāršiem jautājumiem atbildēt nespēj, bet es esot ambālis

Jā, esmu taisījis... kādas 7000-8000, varbūt vairāk... Turklāt ne visu apdrošinātāju polisēs ir norādīta apdrošinājuma summa. Patiesībā, apdrošinājuma summu konkrētā ciparā šobrīd norāda tikai kādi 2 vai 3 apdrošinātāji. Un vēl, maksimālo summu ir jāizmaksā kādos labi ja pāris procentos no visām atlīdzībām. Pārsvarā atlīdzību izmaksas aizņem tieši mašīnu remonta izmaksas, kas līdz ar to ir būtisks faktors prēmijas noteikšanā.

Vēreiz ieteikšu, lai neizklausītos pēc pilnīga stulbeņa - nemuldi par lietām, no kurām neko nejēdz.

GB12 21.03.2023 19:36

Hmmmm, interesanti, kāpēc atbildes joprojām nav? Laikam jau vienīgais, ko Disidents var piedāvāt, ir "runāt pretī varai", rakstot komentārus auto portālos.

GB12 19.03.2023 19:48

Grib iet Dombrovska pēdās. Bet man jau pašā sākumā bija sajūta, ka šī valdība līdz 15. vēlēšanām nedavilks... Jautājums tikai, kas nāks Kariņa vietā?

GB12 17.03.2023 15:15

Labi, lai būtu - viņi atsavināja un pa lēto pārdeva saviem meitas uzņēmumiem. Situācija nedaudz uzlabojās 2011. gadā, kad krīze jau sāka iet uz beigām, pateicoties sabiedrības, mediju un kredītņēmēju aizstāvju paceltajam hajam. Ja nemaldos, arī normatīvie akti attiecībā uz izsoles sākumcenām mainījās. Līdz tam tas, kas notika tajā nozarē, bija pilnīgs bezpriģels.

GB12 17.03.2023 15:12

Iespējams, bet tādā gadījumā tas, ka Grevcova par to neko nav zinājusi, tāpat ir pilnīga d.r.ana.

GB12 17.03.2023 10:43

Tagad kāreiz var novērot tendenci dzīvot tādās "būdiņās" - pazīstu vairākus, kas ir mājas iegādes/būvniecības procesa sākumstadijā un kuri pasaka - nafig tos 2 stāvus. Max 100-150 kvm, 1 stāvs, 2 guļamistabas un viss... OK, ja daudz bērnu, tad vēl var saprast, bet tie bērni kādreiz aizies savās dzīvēs.

Viens paziņa mēģināja notirgot 2.5 stāvu māju Mārupē. Cena bija zem vidējās par kvm, čalis kādus 3 gadus tirgoja, ja pareizi atceros.

GB12 16.03.2023 10:45

Problēma tikai tāda, ka parastajiem bankas darbiniekiem tās algas diez ko neceļas. Vismaz, cik dzirdēts no pāris draugiem, kuri strādā lielākajās zviedrenēs... Bet jā, piekrītu, nedzīvojam komunismā un bankām ir jāpelna, bet tai peļņai ir jābūt saprātīgai un kad jau šāda nesamērīga peļņa jau iet roku rokā ar risku uz nestabilitāti, valstij būtu jāiejaucas.

Vispār, ar interesi gaidu, kad darbu sāks Indexo banka. Ambīcijas jau šiem baigās, bet vai spēs viņi izkustināt mūsu stagnējošo tirgu...

GB12 15.03.2023 23:34

Tieši tā arī to darīja un dara - iepriekšējā krīzē pelnīja uz atņemtajiem īpašumiem, dibinot meitas uzņēmumus, kuri pa lēto "nopirka" tos īpašumus un pēc tam vai nu pa lēto pārdeva sev pietuvinātajiem vai arī pēc tam pa dārgo palaida tirgū, turpinot piedzīt starpības no jau tā bankrotējušajām ģimenēm. Īpašs parazitēšanas veids bija mēģinājumi piespiest grūtībās nonākušus kredītņēmējus parakstīt vienošanās, kuras paredzēja bankas tiesības vienpusēji lauzt līgumu ik pēc diviem gadiem vai arī vienpusēji pacelt procentu likmi, ja tā konstatē, ka kredītņēmēja ienākumi samazinās. Turklāt, ja atceries, kāda bija banku kviekšana, kad valdībā uz galda nonāca dažādi priekšlikumi, kas varētu kredītņēmēju situāciju atvieglot, liekot arī bankām uzņemties atbildību par bezatbildīgo burbuļa pūšanu (dažādi uzlabojumi maksātnespējas likumā, ierobežojumi attiecībā uz tiesu izpildītājiem u.c.). Tika draudēts nekreditēt neko vispār (ko tās tāpat jau nedarīja). Protams, kā liriku nevar nepieminēt mūsu gļēvo un iztapīgo tā laika sākumā Godmaņa, pēc tam Dombrovska valdību, kas to visu pieļāva. Šoreiz notiek kaut kas līdzīgs. Tāpat tiek draudēts ar pārstāšanu kreditēt (it kā tās dikti šobrīd to darītu), pamatpakalpojumu cenu celšanu un ko tik vēl ne.

GB12 14.03.2023 17:26

Visticamāk tā arī ir.

GB12 14.03.2023 11:14

Berkmani, atpisies vienreiz no manis.

GB12 13.03.2023 21:55

Interesantākas bija šodienas ziņas par papildus nodokli banku nesamērīgajai peļņai no Euribor kāpuma. Paklausoties dažas no intervijām, var redzēt, ka mūsu baņķieru vēlme parazitēt, tobiš, maksimāli raust naudu un ne par ko neuzņemties atbildību, kopš iepriekšējās krīzes nav zudusi.

Īpaši nožēlojama izskatās taisnošanās par to, ka "mēs jau neko, tad Euribors". Tikai auto līzinga tirgū var novērot tendenci, ka ceļas arī pievienotās likmes.

GB12 13.03.2023 14:58

Tieši otrādi, tu kārtējo reizi parādīji, cik stulbs esi un ka tev patīk muldēt par lietām, no kurām nav nekādas sajēgas, laikam ar savu tupumu lepojies.

Ja uzskati, ka tev ir taisnība, tad atbildi uz pāris jautājumiem - kāpēc vienam īpašniekam lētāka Hyundai Tucson KASKO polise maksā dārgāk, kā dārgāka Peugeot 5008? Un jā, kāpēc tikpat kā KASKO cenas atšķiras par 10% jebkuram jaunam vai tādam pašam divgadīgam auto? Tirgus vērtība taču atšķiras vismaz par 20%-25%. Un kāpēc KASKO cenas ir dažādas viena īpašnieka līdzīgas tirgus vērtības, līdzīgas jaudas un/vai dzinēja tilpuma automobiļiem?

GB12 12.03.2023 18:42

Tad neklausies, kā kārtējo reizi redzam, tu tāpat neesi spējīgs uztvert. Tinies turpat kur krievu kuģis, uz kurieni tevi no šejienes jau 4 reizes aizsūtīja... Speciālists, jopcik

GB12 11.03.2023 10:09

Es vispār par KASKO runāju, nevis OCTA. Bet OCTAi arī marka/modelis zīmē cenu. Daudz ko nosaka statistika, cik bieži konkrētās markas auto izraisa avārijas. Piemēram, troikai BMW būs dārgāka OCTA, kā, piemēram, klasi augstākam, smagākam u.c. Volvo V70, Peugeot 5008 vai tml.

Jā, Teslai KASKO būtu dārgāks, bet ne tikai mašīnas vērtības dēļ. Cenu veido arī potenciālās remonta izmaksas, kuras Teslai nopietnāku "traumu" gadījumā būtu augstākas. Klasisks piemērs - vairumam apdrošinātāju visai augstas KASKO cenas ir Hyundai to rezerves daļu dārdzības dēļ. Salīdiznājumam, vakar vienam klientam rēķināju potenciālo cenu 35000 euro vērtam Tucson un 39500 euro vērtam Peugeot 5008. Pižikam KASKO pie vienādiem nosacījumiem maksāja ap 330 euro, Tucsonam - 515... Protams, tur faktors ir arī, ka Tucson joprojām skaitās riska mašīna, bet ne tikai.

Ja domā, ka es dzenu sūdu, vari šeit palasīt, kā veidojas gan KASKO, gan OCTA cenas uzladets.lv/apdrosinasana-prieks-elektroauto/ . Katram apdrošinātājam gan ir savi kritēriji. Bet vispār, ņemot vērā to, ka neesi, tā teikt, asākais nazītis virtuvē, ieteiktu netēlot speciālistu lietās, no kurām tev sajēgas nav, jo ar katru nākamo komentu izklausies arvien žēlīgāk. Es taču tevi arī nemācu, kā mājas celt...

GB12 10.03.2023 21:53

Katram apdrošinātājam ir savas t.s. mīļās un nemīļās markas. Viss atkarīgs no statistikas un apdrošinātāja sadarbības ar attiecīgās markas dīleri. Ifam vienmēr ir patikušas Hondas, VW, Audi, Mercedesi...

GB12 10.03.2023 18:36

Vismaz pēdējos 15 gadus.

GB12 10.03.2023 18:35

Kādu zobeni, tam motoram ir ķēde...

GB12 10.03.2023 16:16

Pierēķini transporta un reģistrācijas izmaksas, kas būs kādi 700-800 euro klāt, plus Tucsoniem vajadzēs arī kādu papildus drošības sistēmu, lai zādzības risks strādātu - tur būs vēl 400-500 euro klāt. Nu labi, ir pārītis apdrošinātāju, kuri ar lielākiem zādzības pašriskiem drošina arī tāpat.

Un vēl - ka nesamelojos, bet man šķiet, ka Vācijā arī garantijas laiks bija 3, nevis 5 gadi, kā šeit, bet, iespējams, kļūdos...

GB12 10.03.2023 16:04

Pats beidz liet. Marka/modelis un tam pakārtotās potenciālās remonta izmaksas arī ietekmē cenu.

GB12 10.03.2023 14:45

Ja par Hyundai, tad tajā ciparā jauns Tucson hibrīds tev nesanāks. Tur cenas ir sākot no 38000, plus papildus aprīkojums, t.sk. metāliskā krāsa, jo hibrīdus vienkāršajās komplektācijās Hyundai nepiedāvā - tikai pilnajās Premium vai N-Line. Domāju, tas pats būs ar savā ziņā ekvivalento KIA Sportage. Plug-Ins vispār būs no kādiem 47000... Bet, nu, no visiem, ko nosauci, tas būtu auto, uz kuru skatītos es.

GB12 10.03.2023 0:19

Jooopcik, 10 pakas klāt... Tā jau tās Hondas šķiet visai padārgas, bet kas tās par tādu ciparu pirks?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti