Diezgan lielā mērā taisnība jau ir - Stellantis ir kļuvis par tādu kā komunistu kantori, kas mēģina diktēt publikai, kas tai vajadzīgs, nevis pielāgoties klientu vēlmēm un vajadzībām. Bet viņi ir lieli un tāpēc to var atļauties. Un pelna viņi daudz, tātad, no biznesa viedokļa kaut ko dara pareizi. Nav jau tā, ka šī stratēģija tur ir izzīsta no pirksta.
Bet, ja runājam par to unificēšanu un “mantojuma dzēšanu” - Stellantis jau nav vienīgais grēkāzis. Reku, Renault/Nissan tas pats. Katastrofālie 1.2 DIG-T dzinēji (kuri, nu labi, vairs nav ražošanā), likvidēti leģendārie modeļi utt., vienādas platformas (Renault 5 / Nissan Micra, piemēram) utt.





















Es parasti arī cenšos tālāk parkoties… tīri no tā viedokļa, lai visādi dalbāni ar durvīm nebijā manu auto. Bet, nu jā, tāpat kādam par katru cenu vajag pustukšā stāvvietā blakus likt…