Ko ta' neielaidi?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ko ta' neielaidi?
Tu to izrādi visu laiku.
Nu, bet gan jau viņam ir pārliecība, ka, ja Fico nebūtu vakcinējies, tad negulētu smagā stāvoklī, bet pieceltos, noskurinātos un čiliņā runātos ar tautu tālāk.
Ne velti 2022. gadā šis bija Eiropā pārdotākais jaunais auto...
Vari paskaidrot sīkāk, ko biji domājis ar jēdzienu - sintētiska stūrēšana?
Šodien mēģinājums ieiet Harkivā...
Nu nez, man pret viņiem nav iebildumu. Es pat reiz mēģināju piecirst vienai ļoti skaistai afromeičai...
Tad jau drīzāk vajag minimālo ātrumu uz 3. joslas. Teiksim 100... Bet kamēr policija nesāks mācīt tos 3. joslas dročītājus, ka tā nedrīkst darīt, tikmēr tā satiksme tur arī tāda sajāta būs.
Jā, šobrīd atrodos Rumānijā. Te nestrādā nekas šodien. Nācās iet uz maķīti, jo no viesnīcas tā bija tuvākā vieta (15 minūtes), kur varēja dabūt kaut ko ēdamu. Un rindas bija nenormālas...
Tāda sajūta, ka tie krievi paši nevar sagaidīt, kad to tiltu beidzot uzlaidīs gaisā... Bet šitā zoss jau ne vienu reizi vien ir draudējusi...
Par to pirmo - līdzīgu lēmumu ir arī Ukraina pieņēmusi www.la.lv/ukrainai-fronte-katastrofali-trukst-automasinu-tas-brunoto-speku-vajadzibam-konfisces-no-iedzivotajiem . Un tici man - pieņems arī mūsējie, ja te kas tāds sāksies un armijai vajadzēs.
Solovjovs noteikti bļaus, ka NATO gatavojas uzbrukt, tāpēc šamiem ir jādod preventīvais pirmajiem. Tas, ka paši BY ir izvietojuši un visu laiku draud ar tiem, protams, neskaitās...
Cerams, ka kaut kas atkal nenoies greizi... Interesanti, ka vakar pat Tramps izteicās visai pozitīvi par Ukrainu, uzbraucot Eiropai, ka tā, salīdzinot ar ASV, pārāk maz palīdz Ukrainai.
Es dodu priekšroku mašīnai kaut vai tā iemesla dēļ, ka man ir bail lidot. Protams, ir valstis, kur jābrauc pārāk ilgi, lai uz turieni brauktu ar auto. Pēc 2 nedēļām došos uz Rumāniju. Arī šoreiz izvēlējos lidot un īrēt auto uz vietas, jo da nu na.. 2 dienas pavadīt ceļā vienā virzienā.
Pirms gadiem 10 man bija viens klients - ļoti turīgs Krievijas pilsonis, kura sieva paniski baidījās lidot. Nu tā, ka nekāpa airkraftos vispār. Bet viņiem bija māja Spānijā. Tad nu džeks par 70 tūkstošiem nopirka jaunu Mercedes Viano busu (ar 3.5 V6 benzīna dzinēju), aizveda uz Vāciju - uz Klassen kantori, kas pārbūvē salonus, uztaisīja to mersi par tusiņbusu ar dīvānu, TV, barčiku utt. Kopā viņam tas projekts nostājās uz apm. 200 tk. Viss jau būtu labi, tikai to busu pēc tam bija nereāli pārdot. Pirmkārt, dzinēja dēļ. Otrkārt, īpašnieks bija ļoti maza auguma, līdz ar to "atpūtas" telpa tika pielāgota tā, ka pie stūres ērti varēja justies tikai pundurcilvēki. Man ar savu metru astoņdesmit ceļgali bija pie ausīm tālākajā pozīcijā.
Pat ja abas puses piekristu, vai tiešām esi tik naivs un domā, ka krievi to ievēros?
Ja brauc trijatā/četratā, tāpat sanāk izdevīgāk ar auto.
Un joprojām nedzer... 20.40 😂
Vienīgā pieredze - BMW pirku Next Auto Tukumā. Pieredze laba, pēc tam brālis arī savu X3 tur nopirka. Bet plača vairs tur nav. Nezinu, nobankrotēja vai VIDs paņēma aiz pautiem, bet mašīnas viņiem bija labākas. Tiesa, dārgākas kā vidēji tirgū.
Mani Waze veda caur pilsētu... gan turp, gan atpakaļ.
Vācijā uz reģionālajiem ceļiem max atļautais ir 60 km/h. Satiksmi čakarē pamatīgi. Brīnums, kā mūsu progresīvie pajoliņi nav aizdomājušies līdz tam...
Par stadiju nepateikšu, bet remontē uz nebēdu. Gan prom, gan atpakaļ Waze veda cauri pilsētai. Remontē arī posmu starp Paņevēžu un Latvijas robežu, apmēram pusceļā... Tur trešdienas vakarā ap 21.00 bija pamatīgs sastrēgums, es sāku sekot dažiem vietējiem un apbraukt to caur kaut kādu miestu kreisajā pusē...
Poļu fūrēm pārsvarā sēž gan...
Tieši tā... tie, kas lien priekšā vai uz bāņiem vai velkas pa kreiso joslu, pārsvarā ir ar LV vai LT numurzīmēm. Poļi pa lielam ir iemācījušies savus lielceļus lietot... Kā izņēmumu varētu minēt fūres...
Par Bayon - nav mans sapņu auto, turklāt šams ir visai neglīts, bet kopumā visai sakarīgs auto. Man nav problēmu tajā ērti iekārtoties, turklāt vietas aizmugurē ir diezgan daudz, salīdzinot ar citiem B segmenta pseidobobikiem. Tas litrīgais motoriņš arī ir diezgan ņiprs, vismaz Latvijas ātrumu apstākļos, īpaši ja ir 120 ZS versijā ar vieglo 48V hibrīdu. Patēriņš uz šosejas ir ap 5.5, pilsētā - nu, starp 7 un 8, atkarībā no satiksmes intensitātes.