Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
JanisGrinhofs 23.09.2016 9:13

Arī es esmu novērojis, ka ir notikušas nelielas izmaiņas aunu nometnē. To skaits ir samazinājies. Tas priecē, ka cilvēki ieklausās sabiedrības viedoklī. Tāpēc par to ir jārunā.

JanisGrinhofs 23.09.2016 9:07

Varu tikai piebilst, ka Brīvkalnu trasē divi pieredzējuši piloti sīvi cīnijās ar ļoti dažādiem spēkratiem. Vaz 2101 pret BMW E 46 2.0d9protektoru stāvoklis līdzvērtīgs). Galvenais jau ir tas, kas sēž pie stūres!

JanisGrinhofs 22.09.2016 23:58

Ziemas braukšana ok. Nav nekāda auto laušana. Trases arī ir ko izvēlēties. Domāju, ja barinš piesakās, pasākums iznāk lētāk nekā vienam. Šad un tad jau vajag tvaiku nolaist un autiņam trubas izpūst.

JanisGrinhofs 22.09.2016 23:52

Viss normāli, dīleris nekad nebūs zaudētājs. Gribēju iekš Karlo motors atdot 3gadīgu Yeti, mainot pret citu auto, tad viņi piedāvāja par 2 naudiņām mazāk par tirgus cenu. Tā nu pagaidām vēl braucu ar to pašu, bet būs jau jāmaina noskrējiens jau paliels. Taču mēģināšu notirgot pats.

JanisGrinhofs 22.09.2016 23:45

viss jau ir labi. Nav jau vaina sistēmā, bet braucējos, kuri negrib lauzt vecos stereotipus un ne pārāk ciena viens otru.

JanisGrinhofs 22.09.2016 23:43

Gribas teikt, sapņot ir veselīgi. Ceļus nebūvē kaut kādam konkrētam ātrumam, bet lai pēc iespējas drošāk konkrētos virzienos varētu pārvietoties konkrēta transporta plūsma.

Pēc nodošanas ekspluatācijā, ņemot vērā jaunos apstākļus lemj vai atstāt esošo ātruma ierobežojumu, vai arī paaugstināt. Līdzīgi notika šovasar, kad izlēma, kuri ceļi atbilda kritērijuem priekš"100". latvijā dotajā brīdi nemaz nav daudz tādu ceļu, kur varētu mēģināt atļaut "120".Ne viens nekad neliks uz Madona - Cēsis vai piemēram Koknese - Pļaviņas "120". Tas nav droši. Atcerieties ātruma ierobežojumi domāti, arī pensionāriem un blondīnēm. Nevar paaugstināt atļauto ātruma robežu tikai rallistiem. Tādas zīmes vēl nav apstiprinātas. Droši, ka šajā saulē arī nebūs.

JanisGrinhofs 21.09.2016 15:17

Kā smejies brīva izvēle, brīvā valstī. Tātad diskusijai ir jēga, ja ir izdarīti secinājumi.

JanisGrinhofs 21.09.2016 14:51

Loti daudz ačgārnību ar ceļu un ielu plānošanu un kustības organizāciju. Spilgts piemērs dzīvojamās zonas zīmes pie katra iebraucamā ceļa Bauskas ielā no tramvaja galapunkta līdz Ziepniekkalna ielai. Pilnīgs absurds. Diegan neveigsmīgs mēģinājums samazināt sastrēgumus Lubānas ielā nobraucot no dienvidnieka pie Ilūkstes un Saharova ielām. Vispirms vajadzēja paanalizēt situāciju un tad projektēt. Izskatās, ka viss darīts lielā steigā. jaunā papildus josla izbūvēta pārāk īsaun tikai daļēji pilda savu funkciju. Izbūve notika uz zaļās zonas rēķina. Varēja jau pastiept garumā, ja tādus lielus darbus darija. Ieguldītie līdzekļi nedod adekvātu rezultātu. Savā laikā tika reorganizēts Ērgļu šosejas un Rīgas apvedceļa krustojums. Veica pamatīgus darbus, bet atstāja Ērgļu ceļam pa vienai joslai. Rezultātā kreisais pagrieziens reāli aizkavē satiksmi pa Ērgļu ceļu un veido korķus pīkstundās. Tādu vietu ir daudz.

JanisGrinhofs 21.09.2016 14:29

Ir iespējama situācija, ka nedrošākajiem mazajos apļos manevrēt reāli ir grūtāk. taču vajag rīkoties droši un rādīt savlaicīgi pagriezienus. Skaidrs, ka smagie un autobusi nemanevrēs, to no viņiem neprasiet. Piebildīte,aplī vajag spēt ar vienu aci spoguļos pavērot, kas notiek apkārt. Tas arī jūsu drošībai.

JanisGrinhofs 21.09.2016 14:20

Nesaprotu kāpēc cilvēks otra izteikto viedokli cenšas uztvert personīgi. Katrs izsaka savu redzējumu, bez pretenzijām, lai citi to uztvertu par vienīgo pareizo. Arī es vietām nepiekrītu Didzim, bet vai tad nav iespējama diskusija?

JanisGrinhofs 21.09.2016 14:13

Akli ievērot noteikumus vajag tikai liekot eksāmenu apliecības iegūšanai. Nevar uzrakstīt noteikumus katrai situācijai uz ceļa. To ir bezgala daudz un tās mainās. Tāpēc esmu neizpratnē, ka jaunajiem autoskolu apmeklētājiem jāmācās kaut kādas situācijas, nesaistītas ar CSN. tas tikai sagrozīs censoņiem galvas. Situācija uz šosejas nekad nebūs tāda kā uz bildītes. Atkārtoju nav runa par CSN. Runa par kokiem ceļmalās, saules stariem, krūmiem un arī auto starp tiem. Jāizvērtē situācija un jārīkojas pēc vajadžibas nepārkāpjot CSN pamatprincipus. Spilgts piemērs distance!

JanisGrinhofs 21.09.2016 12:40

Dreiliņu apļa problēma tā, ka no Ulbrokas neļauj divās rindās uz apļa braukt kā Dienvidnieka aplī. Tagad situācija tāda pati kā pirms apļa izbūves. Tieši šādā situācijā nepareizie braucēji vēl vairāk visu čakarē. tāpat vajadzētu sodīt tos, kas pirms nobraukšanas no apļa nerāda pagriezienu. Tas reāli neļauj iebraukt apli savlaicīgi. Reizēm liekas, kāpēc automobiļiem, kas braukā pa Latvijas ceļiem tehniskā apskatē neliek amputēt pagrieziena rādītājus. Aizņem tikai vietu.

JanisGrinhofs 21.09.2016 12:34

Viena no mūsu lielākajām sāpēm. Iemāciju sievai , ka aplī pa labo malējo nav jābrauc. Pēc paris dienām viņa man saka, ka neviens neļauj pēc vidējās joslas vēlāk tikt ārā. Arī viņu saprotu, bet vienalga saku, lai tikai rāda pagriezienu un lēnām spiežas malā. Te atkal parādās cilvēciskais faktors. Bailīgākam ies grūti.

JanisGrinhofs 21.09.2016 12:25

VW fan, tadi ceļi ir pietiekoši. Nav problēmu auto patestēt. viens konkrēts piemērs a/c Ļaudona-Jaunkalsnava, Madonas novadā. Vienīgi teksts "labi turas uz grants", var būt neobjektīvs, jo Latvijā grants ceļi ir ļoti atšķirīgi tieši ar saviem segumiem. Bet vienalga mēģinājums Ok.

JanisGrinhofs 21.09.2016 12:11

Nevar pie mums diemžēl palielināt braukšanas ātruma limitu.

Lielā autovadītāju daļa nav pietiekoši kvalificēta, lai droši iekļautos šajā plūsmā. Didzim lielisks piemērs. Lielai daļai ir maza pieredze, bet viņi to neapzinās. To pierāda satiksme uz ceļiem un ielām. Braucēji paļaujās, ka nekas ar mani nenotiks. Visi paļaujas uz kādu trešo spēku, kurš situāciju glābs, ja vajadzēs. Šie braucēji bieži nenovērtē reālo situāciju uz ceļa, varbūt nemāk novertēt. Man liekas, ka šī ir lielākā problēma,ne plika ātruma p'ārsniegšana. Bet uzskatu tas nopietns iemesls, lai saglabātu esošo kārtību, lai gan pats gribētu lai limitu palielina. Taču negribu atrasties starp pilsoņiem, kas trauksies pa lielceļiem ar 130 , nezinot ko darīt, ja pēkšni radīsies kādi sarežģījumi.

JanisGrinhofs 21.09.2016 11:53

Es braucu ar atlauto maksimālo un iepūtiet man liecina par paša braucēja kultūru uz ceļiem. Tā mums daļēji nāk mantojumā no padomijas laikiem. Pat diženi režisori to nav palaiduši garām savos mākslas darbos( LimuzīnsJāņunakts krāšsā). Te nav runa par ātruma ierobežojumiem un citiem likuma punktiem. Visu nosaka cilvēks, Vieni grib pierādīt sevi maucot, citi spītīgi turoties pie likuma burta. Visi grib viens otram kaut ko pierādīt, diemžēl.

JanisGrinhofs 21.09.2016 0:46

Nedomāju , ka kāds būtu jāiedala kādā speciālā sociālā(lohu) grupā, tomēr uzskatu, ka aizņemt kreiso joslu, lai pa to vienkārši vilktos nav īsti korekti pret citiem satiksmes dalībniekiem. Vēl jo vairāk tas attiecas uz situācijām ārpus apdzīvotām vietām. Ja tu brauc taisni un ne vienu neapdzen, esi labajā joslā. Kreiso atstāj brīvu. Nav svarīgi kam, specdienestiem ātrākajiem u.t.t. Bieži kreisajā rindā atrodas braucēji, kuri uzskata, ka ja nepārkāpj noteikumus, tad brauc pareizi.

JanisGrinhofs 26.06.2015 10:26

Principā viens no satiksmes drošības uzlabošanas variantiem varētu būt patruļmašīnu kustība pa galvenajiem a/c. Galvenais ir kustība, jo tad braucējiem būtu jāuzmanās visu laiku, jeb vienkārši nepārkāpt. Ķeršanai vienā vietā vairāk ir iekasēšanas un sodīšanas mērķis, ne viss kustības drošības uzlabošana. Tas ir sen skaidrs.

JanisGrinhofs 18.06.2015 9:02

Problēma nav lēno apdzīšanā, bet viņu izveidotajos vilcieniņos. Īpaši tas izpaužas uz Daugavpils ceļa, kur grūti apdzīt tādu vilcieniņu intensīvās satiksmes dēļ. Šāds apstāklis ilgstoši braucot vilcienā bieži izraisa pārsteidzīgus manevrus ar bēdīgām sekām. Lūk par ko ir runa!!

JanisGrinhofs 18.06.2015 8:50

Lai kā ar garantijām, bet Škodas dīleru serviss Kleistu ielā nav tā vieta, kur gribētu remontēt savu autiņu. To esmu arī viņiem atklāti pateicis, ņemot vērā konkrētus gadījumus no paša pieredzes. Ar augstu profesionalitāti neizceļas.

JanisGrinhofs 15.05.2015 9:11

Tā vien liekas, ka šī projekta galvenā doma ir uz ātro piķi sapelnīt, neiedziļinoties kā reāli tas varētu aiziet pasaulē. Varbūt Grieķijā, kur daļai tik vien nepieciešams kā otrā diennā', pēc smagas nakts, nokļūt līdz krodziņam un viss.

JanisGrinhofs 14.05.2015 21:46

ja gribat ērti pārvietoties pilsētā, ejat kājām. labāk izmantot kaut rolleri, ar kuru var manevrēt. Ar to četrriteņu mopēdu par 9000 naudām starp autiņiem nizlocīsies. Par tādu naudu var nopirkt kaut ko nopietnāku ar visām drošības normām un uz laukiem var aizbraukt.

JanisGrinhofs 07.05.2015 13:45

Cipars par tādu auto vienkārši neadekvāts!

JanisGrinhofs 30.04.2015 22:20

Uzskatu, ka nevar Rīgas centrā velo braucējus izlikt uz ielas.Ielas, kur brauc transports, tam nav drošas vietas.

JanisGrinhofs 27.04.2015 13:04

Piekrītu arī smaidīgajam, bet taisnības labad jāatzīmē, ka mūsdienas ļoti liela daļa braucēju ne tikai neorjentējas elementāros auto uzbūves jautājumos, bet arī nepieļauj domu, ka kaut kas varētu notikt uz ceļa. Otrs variānts, ja kas notiks kāds cits parūpēsies. Ir novēroti konkrēti gadījumi

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti