Es saprotu to šādi:
Rokas nauda ir daļa no pirmās iemaksas. Teiksim iemaksa ir 10% (2000), tad rokas nauda ir 500.
Iemaksā 500,sāk ražot auto, atnāk auto, sakārto līzingu un iemaksā pārējos 1500.
Nē?
Es saprotu to šādi:
Rokas nauda ir daļa no pirmās iemaksas. Teiksim iemaksa ir 10% (2000), tad rokas nauda ir 500.
Iemaksā 500,sāk ražot auto, atnāk auto, sakārto līzingu un iemaksā pārējos 1500.
Nē?
Īsāk sakot- vispirms pirmā iemaksa un līzings,tad pasūta?
GB12 rakstīja: Ne vienā, ne otrā. Neviens dīleris nereģistrēs uz tevi mašīnu, kamēr nebūsi parakstījis līgumu un veicis iemaksu. Kā jau iepriekš minēju, pēc līzinga apstiprināšanas un tavas piekrišanas saņemšanas konkrētā līzinga kompānija saskaņā ar dīlera piestādīto rēķinu par auto (noņemot nost rezervācijas naudu) gatavo līgumus, kurus trīspusēji paraksta līzinga devējs, auto pārdevējs un auto pircējs. Šodien tas notiek elektroniski, izņemot retus gadījumus, ja nu tiešām auto pircējs nelieto elektronisko parakstu. Pēc tam, kad līgumi ir parakstīti, auto tiek reģistrēts, tu noformē KASKO polisi un ar dīleri vienojaties par atdošanu.
Taču pasūtīt var arī veicot tikai "rokas naudas" iemaksu?
Atvaino,vienkārši lasīju,ka EKII atbalstu saņem tikai tad,kad auto jau ir pie dīlera.
Es gan nepirkšu EV, vienkārši domāju,ka kārtība līdzīga.
Pirmo reizi ar šo visu.
ZZZZ rakstīja: Aptuvenas 350-500. Vai tāpēc pirksi citu modeli? Vari vienreiz nepieliet bāku un šeku reku būs naudiņš.
Es tīri, tā...plānojot budžetu.
GB12 rakstīja: Jā, pajautājot savam apdrošinātājam. KASKO cenu kritēriji ir visai daudz - marka/modelis/dzinēja tilpums/jauda, kā arī īpašnieks/turētājs (vecums, stāžs, BM klase, dzīves vieta utt.).
Bet jārēķinās, ka precīzu cenu var pateikt tikai pāris apdrošinātāju - pārsvarā precīzu cenu tev iedos tikai pēc auto reģistrācijas.
Vēl tāds,varbūt stulbs, jautājums.
Kurā brīdī notiek līzinga līguma parakstīšana? (Jāsamaksā pilna pirmā iemaksa un sākas maksājumu grafiks)
Pasūtīšanas dienā,vai auto "izņemšanas" brīdī?
Vai ir kāda iespēja uzzināt,kādas ir aptuvenas KASKO izmaksas konkrētam auto modelim?
Draugi, pastāstiet,kā Latvijā notiek jauna auto iegādes process?
Testa braucienu nianses.
Līzinga u.c. noformēšanas maksas
Kurā brīdī jāveic pirmās iemaksa
Vai dīleri veco auto pieņem kā daļu no pirmās iemaksas
Auto gaidīšanas laiki
Pastāsti,kā tieši banka parazitē,un kādi riski tai jāuzņemas?
Vēl viens labus,ka īrei nevajag pirmo iemaksu.
Es mēģinu saprast,vai tas ir izdevīgāk kā pirkt oplīzē.
Izskatās, ka JKP netiks. Par ko man ir pat neliels prieks.
eidis rakstīja: Polestar2. Norvēģijā šo ir kā dubļi. Vispoplārākais elektroauto. Tur arī visādi ķīniešu brīnumi ir
NL arī redzēju ķīniešu elektroauto.
boliks rakstīja: Par kuru pirmās paaudzes pusi ir domāts līdz 2013.06. izlaidumam vai pēc?
Ir starpība?
Kādam ir reāla ikdienas pieredze ar pirmās paaudzes Nissan Leaf?
Jauna Dacia ir iepriekšējās paaudzes Renault
Protams,ka ir pieprasījums. Jo neviens vidusmēra cilvēks nevar nopirkt jaunu.
kontradmiral rakstīja: Gan jau tas tik strauji viss nenotiek, pieņemu, ka iepirkuši apjomus pa dārgo, bet nu visiem dīleriem teksti bija līdzīgi, ka cenas visdrīzāk celsies. Paziņam nezinu, kurš dīleris teica, ka gala cenu uzzinās mašīnu saņemot. Pieņemu, ka kaut kādām lietām cenas krīt, bet inflācija no otras puses atkal visu sakārto pa plauktiem. Ļoti iespējams, ka 2023. visa pasaulē atkal būs sagriezies un dīleri mašīnas pakaļ metīs
Neviens neko nemetīs. Autoražotāji turpinās mākslīgā deficīta politiku,lai turētu cenas augstas.
Nāksies izpirkt esošo un braukt vēl kādu laiku.
Kādas ir domas par bravo auto lv piedāvājumu?
GB12 rakstīja: Ja nav noslēpums, kur Latvijā var attīstīt 300 km/h?
Daudz kur.
Man ir bilde ar 260. Draugs atsūtīja
topinamburs rakstīja: ASV dabūju pabraukt vairākus simtus jūdžu ar īres Ford EcoSport 2.0 litrīgu benzīna automātu (ko gan citu). Ārprāts, ne aparāts. Kaut kāds uz Fiestas bāzītes uzķibināts parketa 4x4, mazs, skaļš, ciets, neiet, un degvielu strēbj. Pie mums, t.i. Eiropā arī tādi esot? Neesmu pamanījis.
Apsardzes dienestu auto.
kasinsh79 rakstīja: Esmu braucis ar jaunākā modeļa Fiat Ducato divus intensīva darba mēnešus. Ļoti patīkams darba Un es teiktu, ka tehniski visai izturīgs arī. Konkrētais buss tika mūžīgi smagi pārkrauts utt. Turējās un kalpoja godam. Rocenei tiešām komisks novietojums.
Fiat pluss ir tas,ka tas ir priekšpiedziņas ar mazu apgriešanās rādiusu,un ar labu pārredzamību.
Crafter ir pilnīgs pretstats.
Dacia Spring reklamē no 19.
Reāli sākas no 22.
Leaf atceros pa 25. Tagad jau 30.
Cik zinu,tad Mahimaino veikaliem uz noliktavu nāk auto orders katru dienu. Tāpēc arī piegādes uz lielo noliktavu ir katru dienu.
Lidl jau ir savi līgumražotāji,kas piegādā pa tiešo. Amsterdamā pirku "proteīna batoniņu" ,kas ražots...Lietuvā. Mums zināmais biezpiena sieriņš.
Tādi BLS un Eugestas tur pat klāt nevar tikt. Lai gan šad un tad veikalos ir "brendi".
Jo man likās,ka sākumā nauda un tad prece.
Kā jau teicu,potenciāli pirmais jaunais auto.