Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
Janis_R 26.11.2023 20:08

Ja gribi modernu elektroauto ar klasiskām stila vērtībām, tad Enyaq ir īstā izvēle. Līdz sīkumam noslīpēts dizains, apdares kvalitāte, ergonomiskums. Un neatradu neko, kam būtu gatavs piesieties. Varbūt tas, ka panorāmas jumts nav aprīkots ar aizvelkamu aizkaru. Arvien karstākajās vasarās tas var būt traucēklis. Bet, no otras puses, stikla jums dod papildus plašuma sajūtu. Vadības elementi ērti un viegli saprotami. Mazais info displejs panelī sākumā gan mulsināja, bet pēc pusstundas brauciena jau biju gatavs to akceptēt. Enyaq Coupe ir ieguvis sportiskāku virsbūves izskatu, par to samaksājot tikai ar 15 litru ietilpības samazinājumu. Tas ir iespaidīgi.

Dinamika lieliska, veiktspēja cienījama. Domāju, ka arī ziemā no Rīgas ar vienu uzlādi varēs sasniegt jebkuru vietu Latvijā.

Janis_R 26.11.2023 19:51

Man šis auto ļoti patika. Un tieši ar to, ka sniedza lielisku braukšanas pieredzi gan braucot pa šoseju, gan pa veco "tanku ceļu", pa kuru diez vai Nissan X-Trail lietotāji ikdienā brauks. Un tieši pa šo bezceļu Nissan brauca lieliski. Domāju, ka to sekmē gan divi atsevišķie elektromotori, gan, pateicoties arī bateriju blokam, zemais smaguma centrs. Sajūta bija labāka kā braucot ar testa pikapiem.

Domāju, ka šis ir lielisks ģimenes auto. Salons plašs, aizmugurē gluda grīda, aizmugurējās durvis atveras 90 grādu leņķī, ietilpīgs bagāžas nodalījums.

Braukšanas dinamika tieši tāda paša, kā klasiskam elektroauto, tikai veiktspēja ievērojami lielāka. Arī Nissan e-pedal risinājums ir klātesošs. Sākumā man diez ko nepatika, bet kad pierod, ir ok. Laiks, ko jāpatērē uzpildot degvielu, ir krietni mazāks kā veicot baterijas uzlādi. Protams, ka šo auto mūsdienu izpratnē dabas draugi par zaļu gan nesauks. Bet, iespējams, ka elektrības ražošanai fosilā benzīna dzinēja vietā ar laiku var stāties kāds ūdeņraža risinājums.

X-Trail risinājums nav unikāls, pirms kāda laika jau bija Opel Ampera, bet šis ir cits līmenis.

Janis_R 26.11.2023 18:40

Ja runājam par segmentu, tad Volkswagen jau sen vairs nav tautas auto. Vismaz ne Touareg ar cenu 102 300 eur. Bet lai nu paliek segments. 

Auto, kas sniedz braukšanas prieku. Vismaz man trīslitrīgais dzinējs šādu prieku sniedza. Solīto 8,2 l/100 km vietā gan nācās samierināties ar 10. Auto dinamisks, labi turās uz ceļa, salonā kluss. Salons ļoti plašs, apdares kvalitātei nav kur piesieties. Vadītāja pozīcija ergonomiska, kā radīts gariem pārbraucieniem. Ļoti veiksmīgi "sapludināts" vadītāja panelis ar centrālās konsoles displeju. Pogas uz sūres man nepatīk. Nu nesaprotu es šīs VW pogas, ne ta pogas, ne skārienjūtīgas virsmas. 360 grādu kameras kvalitāte lieliska, arī tumsā izgaismotā VW emblēma izskatās patiešām labi,

Janis_R 26.11.2023 18:26

Tas brīdis ir klāt un mēs testējam ķīniešu auto. Nevis tādus, kuros ir daudz Ķīnā ražotas detaļas, bet kas kopumā ir radīts Ķīnā. Un Baic kopumā ir ok. Gan ārējais dizains, gan interjers.

Salons pietiekami plašs. Apdare kvalitatīva. Izbrīna fakts, ka ādas sēdekļiem ir ventilēšanas funkcija, bet nav apsildes. Vadības pogu neesamība personīgi man traucē, vēl neesmu sajūsmā visu vadīt un centrālā ekrāna. Bet mūsdienu jaunatnei patiks. Teslai arī nav pogu😉

Ar dinamiku 1,5 l dzinējam viss ir puslīdz labi, bet 9,1 l/100 km gan neiedvesmo. Adaptīvā Cruise Control strādā slikti, joslu asistents vispār dzīvo savu dzīvi. Auto pats izdomā kad piestūrēt un dara to ļoti asi.

Un galvenie jautājumi, kas man nedeva mieru. Kas būs ar servisu un rezerves daļām? Sevišķi šī brīža ģeopolitiskajā situācijā. Un kas var piekļūt jūsu telefona saturam brīdī, kad izlemsiet savienot savu viedtālruni ar automašīnu?

Vai 32 000 eur par auto ar benzīna dzinēju ir konkurētspējīgs savā klasē? Tirgus visu parādīs.

Janis_R 26.11.2023 17:57

Sākšu ar dizainu. Ir panākta situācija, ka vienaldzīgo būs maz, vieniem patiks, citiem liksies pilnīgi garām. Man īsti nepatīk. Bet automašīnas dizains ir galvenais iemesls tās nelielajam strāvas patēriņam. Pats rudens testos iebraucu mazliet zem 14 kWh/100 km. Arī lielajos testos, kur neviens nedomā par ekonomisku braukšanu, rādītājs bija ap 17 kWh/100 km. Un virsbūve spēlē lomu, jo Hyundai Kona "ēd" vairāk. Salons ļoti plašs, ērts, daudz vietas arī aizmugurē. Izdevās saregulēt ērtu sēdpozīciju. Domāju, ka būs labs auto garos pārbraucienos. Dinamisks, noturīgs uz ceļa.

Patika 360 grādu kameru kvalitāte, nepatika brīdinājumi jau pie mazām novirzēm no atļautā ātruma. Pie tam spalgie brīdinājumi dažkārt bija arī vietās, kur ātruma ierobežojumi jau ir beigušies. Protams par drošību ir jārūpējas. Kameras sānu spoguļu vietā noteikti nav tā lieta, ko gribētu savam auto. Kolēģi gan teica, ka pie tā var pierast. Dārgs, bet šajā auto klasē nekā īpaši lētāka nav.

Kopumā, ja neskaita ārējo dizainu un sānu kameras, auto man patika.

Janis_R 26.11.2023 16:43

Galvenā sajūta iekāpjot JAC - laika mašīna tomēr eksistē, vismaz ja runājam par atgriešanos pagātnē. Liekas, ka šāds auto apritē jau ir ļoti sen. Un nepalīdz ne vadības podziņas uz stūres, ne planšete, ne 360 grādu kameras. Arī cena nav arguments, lai kļūtu par šī auto īpašnieku. Labā ziņa - šim auto ir lielas iespējas dažādiem uzlabojumiem.

Janis_R 26.11.2023 16:24

Atļaušos sākt ar to, ka oponēšu par apdares kvalitāti tādas cenas auto. Cena ir ļoti līdzīga tam līmenim, kāds šobrīd ir kompaktās klases elektroautomašīnām. Visi šobrīd "spiež" uz zaļumu un salonus taisa no mākslīgiem materiāliem. Manā ieskatā Kona sasniegtais rezultāts ir pat ļoti labs. Protams, gaišais salons uzliek papildus prasības uzturēšanai. Izstrumantu panelis likās organisks, visa nepieciešamā informācija ērti pieejama.

Par ārējo dizainu gan sajūtas bija duālas. Man pirmo reizi tik izšķiroša likās automašīnas krāsa. Jo baltais testa auto man nepatika, bat sarkanais, ar ko nobraucu vairākas diena, likās ļoti ok. Ja vēl uzlādes lūciņai, kas nobīdīta no cantra līnijas, simetriski izveidotu otru, piemēram, lēnajai uzlādei, būtu pat ļoti glīti.

Runājot par garo testu. Nobraukāju vairākas dienas, to darīju pamatā šosejas režīmā, neliku ekonomisko braukšanas režīmu, apsildi turēju +20, braucu ar atļauto ātrumu plus 5 km/h, un arī laika apstākļi bija mazliet zem 0 grādiem. Rezultāts ar vienu uzlādi 300 km. Nav slikti. Vidējais patēriņš 19,9 kWh/100 km. Protams, pie -15 grādiem sniegums noteikti būs sliktāks. Tomēr rodas diezgan liela pārliecība, ka ar vienu uzlādi varēs sasniegt gan Liepāju, gan Daugavpili. Atpakaļ ceļam gan noteikti būs nepieciešama uzlāde😉.

Dinamika bija ļoti laba, bet tāpēc jau tas ir elektroauto. Bet nav jau tā, ka viss tikai patika. Auto ir daudz dažādu brīdinājumu - nepārkāp ātrumu, nenovērs skatu no ceļa u.t.t.. Pie tam par skatu uz ceļu viņš blauj pēc sev vien zināma algoritma. Labā ziņa - brīdinājumus var izslēgt, sliktā - tie atgriežas uzsākot katru nākamo braucienu.. Android Auto darbojas tikai ar vadu.

Kopumā gribu teikt, ka Hyundai Kona būs labs papildinājums savas klases elektroauto paletē.

Janis_R 09.08.2023 9:22

Pirmais un galvenais Musso pluss ir tāds, ka Musso ir pikaps. Un tas nav joks. Laikā, kad pikapu piedāvājums paliek ar vien šaurāks, un tie, kuri paliek, cenšās sasniegt jaunus cenu rekordus, tas ir ļoti būtisks arguments.

Pirmajā brīdī biju skeptisks, kaut vai dēļ sarežģīti izrunājamā nosaukuma un vēsturiskiem stereotipiem pret šo ražotāju. Bet līdzīga situācija bija arī ar Hyundai un Kia, kuri savu vietu tirgū ir stabili iekarojuši. Auto bija pārsteidzoši labi vadāms, manevrējams, dinamisks. Ar labu jaudas rezervi. Salons ergonomisks, ar kvalitatīvu apdari. Pie info displeja satura mazliet jāpierod. Android Auto atpazīst tikai savienojumā ar vadu. Par veiktspēju. Auto ir ļoti ekonomisks saviem iespaidīgajiem izmēriem. Ja testos elektroauto nācās lādēt, lai tiktu atpakaļ sākumpunktā, tad Musso izbrauca gan testa dienu, gan nobraucu 200 km individuālā testā un auto pie dīlera atgriezās ar pusbāku degvielas. Vidēji mazliet virs 7 litriem uz 100 km. Šobrīd ekonomiskākais savā klasē, vismaz "uz papīra". Reālos bezceļa apstākļos izmēģināt nebija iespējas, bet pa nekoptiem grants ceļiem auto brauca lieliski un sniedza arī labu drošības sajūtu. Kravas kastes izmērs iespaidīgs un jā, arī vāku var atvērt. Pie tam to jau neražo SsangYong.

Komentārā iepriekš minēts, ka zemnieki nepirks, jo viņiem nav vajadzīgs auto ar kuru ir problēmas. Vai nav mazliet stereotipiski uzreiz domāt, ka SsangYong būs vairāk problēmu kā VW vai japānu auto?

Man lielākā problēma liekas auto nosaukumā SsangYong, bet tā esot pārejoša problēma, jo nosaukums tuvākajā laikā mainīšoties😉

Janis_R 16.11.2022 21:54

Kia Niro turpina attīstīties un šogad testam sniegusi modeli ar hibrīdtehnoloģiju. 1,6 litru benzīna dzinējs kombinācijā ar nelielu 42 kW bateriju dod gana dinamisku braukšanu ar pieņemamu degvielas patēriņu. Konkursa testos auto vidēji patērēja 6,3 l/100km. Vasarā, patestējot vairākas dienas dažādos režīmos, sanāca "iebraukt" mazliet zem 5l/100km. Auto ir ietilpīgs, vadītāja sēdpozīcija labi pielāgojama dažādiem braucējiem. Apdares kvalitāte korejiešu ražotājiem jau sen ir sasniegusi pietiekami augstu līmeni, arī Niro tam ir apliecinājums. Mākslīgās ādas apdare izskatījās ļoti labi un esot dabai pilnībā draudzīga. Nav mazsvarīgi laikā, kad rūpes par dabu kļūst arvien nozīmīgāka. Loti patika priekšējā paneļa dizains, kad veiksmīgi vienā veselumā ir apvienots galvenais instrumentu panelis ar info displeju paneļa vidusdaļā. Visas vadības sviras un pogas izvietotas ēri un ir intuitīvas. Joslā noturēšanas režīms darbojās precīzi, bet, uz mazāka un vairāk līkomota ceļa, pie 90 km/h tomēr padevās, tā sacīt "stūrē pats". Uz lielceļa viss bija labi.

Mani apbēdināja fakts, ka Android Auto darbojās tikai ar USB vadu.

Janis_R 13.11.2022 19:25

Atļaušos būt ne tik kritisks, man Alfa patika. Piekrītu par to, ka dinamika varētu būt labāka un automātiskā kārba ne tik raustīga. Bet Alfa ir īzskatīga, ar itālim raksturīgo dizainu un uzsvaru uz mazajām dizaina odziņām, kas daudziem citiem sen vairs nav pamanāmas. Ļoti laba apdare, ērti priekšējie sēdekļi. Man gan nepatīk milzīgie ātrumu pārslēgšanas spārni uz stūres kolonnas kas traucē normāli izmantot pagriezienu rādītāju. Adaptīvā Cruise control precīzi nolasa ātrumu ierobežojumus un strauji samazina braukšanas ātrumu. Ne pārāk patika, bet noteikumi jāievēro.

Un nav jau tā, ka Tonale būtu galīgi gurdena, viss ir relatīvs. Itālijā esmu diezgan bieži un esmu novērojis, ka itālis temperamentīgi pamanās braukt gan ar Ferarri, gan ar Fiat Panda un pat ar satiksmes autobusu. Latvijā Tonale būs nišas produkts, bet savu pircēju tā atradīs.

Janis_R 13.11.2022 18:43

Izskatās, ka Renault Megane E-Tech ir visdetalizētāk aprakstītais auto forumā, bet dažas lietas gribu piebilst. Automašīnai ir laba salona apdare, daudzfunkcionāls interaktīvs info panelis labi saplūst kopā ar Renault raksturīgo lielo info displeju vidusdaļā. Tas viss labi piederās nākotnes elektroauto. Bet četri mehāniskie kloķi uz stūres kolonnas gan vairāk asociējas ar pagātni. Sevišķi audio vadības svira. Papildināšu par Jāņa pieminēto bagāžas nodalījuma vāka atvēršanu. Šo mīklu sanāca minēt kopīgi, kamēr Megane tika barota uzlādes stacijā. Nesasmērējot rokas rudenī bagažnieku atvērt nebūs iespējams, bet runā, ka bagažnieku arī varot atvērt ar elektropiedziņu.

Braukšana ērta, klusa un dinamiska, bet WOW efekta mazliet pietrūka.

Janis_R 13.11.2022 18:00

Lielisks mazās klases auto, kas ar vienu kāju jau mēģina iekāpt kompaktklasē. Vadītāja sēdeklī ir gana ērti arī gara auguma braucējam, komfortabli sēdekļi. Otrā rindā gan vietas ir ļoti maz, bet ja bērni vēl mazi, būs ok. Savai kalsei pat liels bagāzas nodalījums. Jauda litrīgajam dzinējam kombinācijā ar DSG kārbu pietiekami laba. Arī 5,2 l patēriņš neliek justies apdalītam. Info displejs labi integrēts panelī, visas vadības pogas viegli un intuitīvi sasniedzamas. Arī pie apdares neatradu kur piesieties, salonam laba skaņas izolācija. Cena gan šim kompaktajam auto pie labas komplektācijas ir sasniegusi ļoti augstu līmeni. Bet ar šo nepatīkamo faktu Škoda nav vienīgā, cenu karuselis ir iegriezies visiem auto tirgus dalībniekiem.

Personīgi man šis auto ļoti patika.

Janis_R 10.11.2022 22:33

Šis auto nav domāts lai dotos uz klimata konferenci, šis auto ir domāts lai izbaudītu patiesu braukšnas prieku. Var jau teikt, ka arī elektroauto ir ļoti dinamiski, un tā ir patiesība, bet šim auto ir pavisam cita "dziesma". un vienalga cik maksā degviela.

Bet, atmetot emocijas, bezkompromisa kvalitāte, lieliska apdare, plaša braukšanas režīmu gamma un šim auto ir pat bagāžas nodalījums.

Un par to suni pilnīgi piekrītu, ass un tramīgs kā dobermanis.

Janis_R 10.11.2022 22:18

Cupra Born uzrunāja ar savu izskatu, gan interjera, gan eksterjera ziņā ļoti glīts auto. Uzrunāja bronzas krāsas akcenti apdarē. Vadītāja pozīcijā ļoti plašs auto, otrā rindā paknapāk, bet, neskatoties uz panorāmas jumtu, galva grietos neatduras. Vadītāja sēdeklis lielisks, labi piemērots garākiem pārbraucieniem. Veiksmīgi izvietots mobilā telefona lādētājs viduskonsolē, sīkums, bet patīkami. Ļoti laba audio sistēma. Visvairāk patika interaktīvai HeadUp displejs. Sevišķi lietojot iebūvēto navigāciju. Savā klasē lielisks elektroauto.

Janis_R 10.11.2022 21:55

Galvenā iezīme - milzīgs auto par ļoti pieņemamu cenu. Nekāda glamūra, es pat teiktu askētisks. Testā piedāvātais viena litra dzinējs diezgan ekonomisks, borta dators liecināja par 6,4l uz 100km, bet ar jaudu un dinamiku tā paknapi. Ja sasēdīsies 7 barucēji, pie apdzīšanas manevriem būs jāpiedomā. Bat pats auto arī neprovocē uz varoņdarbiem. Opcija, kad info displeja vietā vari piesēgt savu viedtālruni, ir pat ļoti ok. Mēs taču tā mīlam savus tālruņus, kāpēc lai tas nepapildinātu arī izvēlēto auto. Atsevišķā svira uz stūres kolonnas radio vadībai gan liekas arhaiska un neērta. Bet kopumā - lielisks auto savā cenu kategorijā, es pat teiktu ārpus konkurences. Pie tam nevajag aizmirst ka pie šī auto tapšanas ir izmantotas Renault inženieru zināšanas. Dacia Duster ir sevi pierādījis, domāju, ka arī Jogger ir potenciāls, sevišķi pie augošajām EURIBOR likmēm.

Janis_R 02.12.2021 21:19

Šis auto ir radīts sekojot tendencei lai mazs auto kļūst lielāks. Un salons ir patiešām plašs - augsti griesti, pietiekami daudz vietas arī aizmugurē sēdošiem. Pats izmēģināju un augums man ir 1,90. Mašīnas augstumam komplektā gan nāk mazliet ''šīpošanās" sajūta, bet nevar teikt, ka tas traucēja. Apdarē klasisks franču šarms. Eleganta pusādas apdare ar vairāku krāsu kombināciju. Aircrosam info displejs ir integrēts panelī un nav izcelts uz augšu kā uz paneļa novietota planšete. Tas man ļoti patika. Viss lakonisks, nekā lieka. Auto aprīkots ar 1,2 l benzīna motoru. Ar dinamiku viss puslīdz labi, bet patēriņš gan 8 l/100km neiepriecina. To gan sekmē automātiskā pārnesumkārba, kas jāatzīmē darbojas ļoti labi. Agrāk ar mazajiem dzinējiem automāti nebija diez ko labi. Kārtējo reizi jāsecina, ka neliels dzinējs nenozīmē mazu degvielas patēriņu.

Kopumā gribētos teikt, ka Citroën C3 Aircross noteikti var pretendēt uz kompaktu nelielas ģimenes auto.

Janis_R 02.12.2021 15:11

Šodienu un nākotni izdevies apvienot Citroen E-C4 - elktroauto, kuru iedarbina ar aizdedzes atslēgu. Dīzelim testos bija start/stop poga. Kā jau elektroauto, kluss, gaita līgana, ar dinamiku arī viss labi. Solītais nobraukums līdz 350 km ar vienu uzlādi gan liek šaubīties. Ārpilsētas režīmā borta datorā solītais atlikušais nobraukums dila stipri ātrāk nekā pieauga nobraukums. Robusts infodisplejs, kopumā labs, bet elektroauto prasītos atrakstīvāks. Pasažiera pusē ir iPad turētājs - doma laba, bet izpildījums varētu būt kvalitatīvāks. Salona apdare kvalitatīva, sēdekļi gan klasiskie "dīvāniņi". Nelielos pārbraucienos ir ērti, lielām distancēm liekas pārāk mīksti. Labs head up displejs. Šobrīd lielākā problēma ir E-C4 cena 38920 eur, bet tā gan ir problēma lielākajai daļai ar elektrību darbināmajām automašīnām.

Janis_R 02.12.2021 14:40

Pēc autoklasifikatora Citroen E-Space Tourer ir vidējās daudzfunkciju klases auto, tātad to var uztvert gan kā busiņu, gan kā minivenu. Pateicoties L3 virsbūvei, ļoti plašs salons un bagāžas nodalījums, 7 sēdvietas. Business klase ar LED dienas gaitas lukturiem (bet ksenona gaismām), papildus Webasto apsildi, atpakaļskata kameru un daudz dažādām papildus lietiņām. Šeit gan jāatzīmē, ka labas kvalitātes ādas apdare sēdekļi kontrastē ar diezgan lētu plastmasu apšuvumu paneļos. Gaita līgana, kā jau elektroauto, bet dinamika gan prasās lielāka. Kopumā viss likās labi, bet ir viens BET. Un tas ir enerģijas patēriņš. Testējot auto pēc nobrauktiem 14 km no automašīnas apsolītā nobraukuma tika nomīnusoti veseli 34 km. Patēriņš krietni virs 30 kWh/100 km. Tas gan šosejas režīmā, bet vienalga uzdzen stresu par iespēju nokļūt līdz izvēlētajam galamērķim. 55 490 eur atbilst šī brīža elektroauto cenu tendencēm vidējā klasē. Prasās nopietns atbalsts šāda auto iegādei, jo nezaļais analogs ar dīzeļdzinēju ir par 16 tūkstošiem lētāks.

Janis_R 01.12.2021 14:59

Laikam populārākais Citroen kompaktklases auto ar visplašāko izvēles iespēju sākot no auto ar benzīna dzinēju ar mehānisko ātrumkārbu un beidzot ar elektroauto. Nav vairs palikuši daudz auto, kuru cena sākas ar 16500 eur. Un gan jau kādu atlaidi arī var sagaidīt. Protams ir arī nu jau bieži peltais dīzeļdzinējs. Tāds bija arī pieejams testos. 1,5 l dīzelis ar automātisko pārnesumkārbu. Šo auto testēju nedaudz garākā pārbraucienā no Rīgas uz Saldu un atpakaļ. Kas patika? Tas ir degvielas patēriņš 4,1 l uz 100 km. Protams var teikt, ka tas ir uz šosejas, bet arī vidējais patēriņš ilgstošā laika periodā ir 5,3 l. Patika arī tas, ka info displejs nav raibs un pārsātināts ar informāciju, kruīza kontroles vadība uz stūres ir ļoti ērta (frančiem dažkārt tā ir problēma). Auto ir pietiekami ietilpīgs un tajā var braukt arī vairāk par diviem cilvēkiem, jo vieta ir arī otrajā sēdekļu rindā. Salona apdare kvalitatīvi nostrādāta. Kas nepatika? Sēdekļi! Jau labu laiku Citroen liek it kā ērtus un diezgan mīkstus sēdekļus. Nu gluži kā atpūtas dīvānus. Īsā pārbraucienā ir ok, bet garākā personīgi man likās par mīkstiem un sāķa sāpēt mugura. Man patīk cietāki un sportiskāki sēdekļi. C4 kādreiz bija populārs auto dienesta auto segmentā. Kāpēc vairs nav? Laikam šajā segmentā ir būtiski augusi konkurence.

Janis_R 16.11.2020 11:32

Vērtējot KIA Sorento, vispirms gribās to salīdzināt ar paša KIA iepriekšējiem modeļiem. Un šajā sakarā jāatzīmē tieši milzīgais progress gan tehnoloģijās, gan apdarē. Kādam segmentam to pieskaitīt? Gribu mazliet oponēt savam kolēģim Agrim Staņēvičam. Kas Sorento atšķir no Eiropas premium auto? Ražotāja logo uz priekšējās restes un stūres rata. Un vai pie tā aprīkojuma, kāds ir Sorento, Eiropas analogi nemaksās kādas 2 reizes dārgāk? Plus 7 gadu garantija. Manuprāt lielisks auto. Jaudīgs, ar labu caurgājamību un, tajā pat laikā, pietiekami ekonomisks. Īpaši vēlos uzsvērt faktu, ka auto būs labs gan ceļos, gan "bezceļos". Ja auto "pašbraukšanas" spējas šaurā stāvvietā es nosauktu par interesantu, bet ne obligātu papildfunkciju, tad aklo zonu projekciju instrumentu panelī reālā video es uzskatu par kolosālu papildfunkciju. Gan no ērtības, gan drošības viedokļa. Salona apdare ļoti labā līmenī, ierastā, mazliet grabošā paneļa vietā nu ir kluss un kvalitatīvs.

Un ja potenciālais lietotājs ir gatavs atteikties no privātīpašnieciskām tieksmēm un ņems auto operatīvajā līzingā, tad arī nebūs jādomā par vērtības kritumu.

Janis_R 14.11.2020 21:48

Honda e man viennozīmīgi ir pretendents uz dizaina balvu. Pie tam ar ļoti plašu amplitūdu. No ārpuses man auto nepatīk, vismaz sākumā tā bija. Bet salons tieši otrādi - ļoti iepatikās jau no paša pirmā iepazīšanās brīža. Info panelis tik plašs, ka pietrūkst tikai otra stūre, varētu nodot vadību otrajam pilotam kā lidmašīnā . Digitālā spoguļi ļoti kvalitatīvi un ērti lietošanā, Audi varētu ņemt piemēru no Hondas. Arī durvju atvēršana mazliet futūristiska. Katrā ziņā uzrunā tieši tas, ka auto ir radīts kā inovatīvs, nevis atvasināts no kāda jau esoša modeļa.

Pārējais ir tā kā auto šodien jābūt - daudz palīgsistēmu un asistentu, auto mazs no ārpuses, bet ietilpīgs no iekšpuses, neliks vilties visādu ekrānu un ekrāniņu cienītājiem.

Bet - neskatoties uz Honda 8 gadu garantiju akumulātoram, tā veiktspēja ir diezgan neliela, bet cena 37 K ir diezgan liela.

Un nobeigumā - tā kā Honda kādu brīdi ne ar ko WOW nebija mūs iepriecinājusi, tad par Honda e es tomēr gribu teikt WOW.

Janis_R 14.11.2020 21:13

Pirmais tīrasiņu VW elektroauto. Jau pgājušajā gadā Frakfurtes autosalonā tas aizņēma lielu daļu VW stenda un bija skaidrs, ka uz to tiek liktas lielas cerības, tam jābūt kaut kam īpašam. Bet vai ir? man tā īsti neliekas. Dinamika ir vērā ņemama, bet tāda ir gandrīz visiem elektroauto. Forši, ka auto ir "dzirdams" gājējiem. Veiktspēja ap 400 km, ok, ir un pat bez "mānīšanās". Bet atkal jautājums? vai tas nenozīmē, ka pat ātrās uzlādes stacijā būs japavada vesela stunda un ziemā lādēšana no "sadzīves rozetes" vispār būs mazefektīva. Pie tam šāda veiktspēja ir arī līdzvainīga jau daudzkārt pieminētajai automašīnas cenai virs 40K.

Ārēji auto izskatās labi. Pat savdabīgā dizaina diski savu artavu izskatā dod. Kādam patiks, kādam nē, bet visi pamanīs. Salons gan man lika vilties. Piedodiet, bet nepavelk uz 52 tūkstošiem eiropas naudiņu. Plašums ir ok, bet izmantotie apdares materiāli nē. Skārienjūtīgās vadības sviras uz stūres nelikās ērtas. Varbūt tomēr nevajag visu pārlieku modernizēt.

Braukt patika, labs un glīts elektroauto, bet, lūdzu, lūdzu, nometiet kādus 20 tūkstošus no cenas. Nu vismaz 15.

Janis_R 14.11.2020 19:29

Manuprāt BMW 520i MHEV ir auto, kas ir radīts lai sniegtu baudu no braukšanas. Pietiekami jaudīgs un komfortabls ikdienas braukšanai, pietiekami dinamisks, bet neizaicina arī uz nevajadzīgiem varoņdarbiem. Īpaši gribu uzsvērt vienu BMW īpašibu - elegance kā pamatvērtība. Sēdekļi, panelis, displeji, kameras, neatradu kam piesieties. Kas sevišķi patīk iesēžoties BMW? Viss ir intuitīvi uztverams. Lai arī tehnoloģijas visu laiku attīstās, vadības sviras vai funkciju regulēšanas atrodas ierastās vietās. Vismaz tiem, kas ar BMW ir braukuši ne pirmo gadu. Info displeja MENU ērts, piedāvātās iespējas plašas. Testa modelim pat tas, ko varētu nosaukt par aizdedzes atslēgu, atgādināja mazu datoru. Patīkami, ka ir iespēja iedarbināt salona apsildi vēl malkojot rīta kafiju. Un mazā foršā lietiņa - stūres apsildes podziņa atrodas uz stūres, nevis panelī, jos sildīt es taču gribu stūri.

Diskusija par cenu gan man nešķiet vietā. Jaunu BMW salonā pērk cilvēki, kas diez vai domā par to, kā viņš to pēc diviem gadiem tirgos un cik zaudēs. Šis ir auto, ar ko braukt pa pilsētu, doties uz operu vai golfa klubu. Tas ir Premium auto bez liekiem pārspīlējumiem.

Pie tam es šādi raksturoju BMW neskatoties uz to, ka man divas reizes nobruka apsolītie individuālie testi. Auto pie tā nav vainīgs.

Janis_R 14.11.2020 18:38

Elektriskais Mini Cooper S viennozīmīgi ir tā saucamais nišas produkts. Nav pat svarīgi, vai tas ir ar elektrodzinēju, vai to dzen uz priekšu fosilā degviela. Protams šajā gadījumā elektropiedziņa jau tā mazo auto padara īpaši dinamisku, bet bateriju svars - stabilu un noturīgu. Piekare ir cieta. Bet ar veiktspēju nobraukuma ziņā gan tā ir, kā ir. Brauciens no Mārupes uz Ķekevu, tad pa apvedceļu uz Jūrmalu un atpakaļ praktiski izsmēla visu baterijas resursu. Un tie noteikti nav 200 km. Varbūt tāpēc, ka mēs šo ceļu veicām četru pieugušu cilvēku kompānijā. Aizmugurē sēdošiem noteikti nebija ērti, bet nevar teikt, ka auto ir divvietīgs . Bet, atmetot jokus, iespējamais nobraukums ir neliels un auto praktiski ir izmantojams ne pārāk gariem pārbraucieniem pilsētā. Citādi Mini ir saglabājis savu stilu, pat ja ne visiem tas patīk. Man, piemēram, ne visai patīk instrumentu paneļi, savdabīgās vadības pogas un ražotāja piedāvātā navigācijas sistēma. Bet ja gribi būt pamanāms un "zaļi"domājošs, Mini Cooper ar elektropiedziņu ir OK.

Janis_R 24.08.2020 17:26

Pirmais iespaids - Jaunais Juke vairs nav tā nobijies, nav tik "'lielas acis". Kopumā dizains ir kļuvis modernāks, bet apaļās formas Juke dizaineriem joprojām ir tuvas, tās ir gan lukturos, gan automašīnas panelī. Bet virsbūves forma mani iepriecināja uz šosejas ar savu noturību uz ceļa, pretī braucošās smagās fūres salīdzinoši mazo auto nemēģina "grūstīt" Litrīgais dzinējs likās pietiekami dinamisks, bet solīto 6,1 l/100km sasniegt gan neizdevās, lai arī testēju auto šosejas režīmā. Praksē būs vien jārēķinās ar 7 litriem uz simtu. Auto testēju nedēļas nogalē, kas deva iespēju pabraukt arī diennakts tumšajā laikā, gaismas bija ļoti ok.

Toties ceļa zīmju lasītājs gan sagādāja nepatīkamu pārsteigumu. Ātruma ierobežojošās zīmes auto nolasa precīzi, tikai nelaime tāda, ka nezina kad tās atsaukt. Tas var būt tāpēc, ka auto nav aprīkots ar navigāciju. Nezinu, bet fakts, ka auto "atgādina" par nepieciešamību braukt ar 50 km/h tur, kur jau sen ir 90 km/h, mazliet kaitina.

Tumšais (melnais) salons izskatās diezgan labi, bet apdares kvalitāte budžeta klasē.

Man gribētos teikt, ka auto ir divvietīgs, jo 10 gadus vecai meitenei nebija diez ko ērti pat aiz blakus sēdētāja, aiz manis ērti sēdēt praktiski nebūtu iespējams. Bet tāpēc industrija ražo dažādas klases automašīnas un to nevar saukt par trūkumu, vajag vairāk vietas, pērc lielāku auto.

Pie plusiem noteikti minams 172 mm augstums no zemes un manis jau minētā auto noturība uz ceļa.

Domāju, ka savu vietu tirgū šis auto atradīs. Testa auto bija kārtīgi aprīkots, ieskaitot Bose audio, bet arī VISIA versijā par nepilniem 17 tūkstošiem tiek solītas LED gaismas, kruīza kontrole un joslu kontrole, un tie paši 117 ZS kas N-Connecta versijā.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti