Man šis auto ļoti patika. Un tieši ar to, ka sniedza lielisku braukšanas pieredzi gan braucot pa šoseju, gan pa veco "tanku ceļu", pa kuru diez vai Nissan X-Trail lietotāji ikdienā brauks. Un tieši pa šo bezceļu Nissan brauca lieliski. Domāju, ka to sekmē gan divi atsevišķie elektromotori, gan, pateicoties arī bateriju blokam, zemais smaguma centrs. Sajūta bija labāka kā braucot ar testa pikapiem.
Domāju, ka šis ir lielisks ģimenes auto. Salons plašs, aizmugurē gluda grīda, aizmugurējās durvis atveras 90 grādu leņķī, ietilpīgs bagāžas nodalījums.
Braukšanas dinamika tieši tāda paša, kā klasiskam elektroauto, tikai veiktspēja ievērojami lielāka. Arī Nissan e-pedal risinājums ir klātesošs. Sākumā man diez ko nepatika, bet kad pierod, ir ok. Laiks, ko jāpatērē uzpildot degvielu, ir krietni mazāks kā veicot baterijas uzlādi. Protams, ka šo auto mūsdienu izpratnē dabas draugi par zaļu gan nesauks. Bet, iespējams, ka elektrības ražošanai fosilā benzīna dzinēja vietā ar laiku var stāties kāds ūdeņraža risinājums.
X-Trail risinājums nav unikāls, pirms kāda laika jau bija Opel Ampera, bet šis ir cits līmenis.
Ja gribi modernu elektroauto ar klasiskām stila vērtībām, tad Enyaq ir īstā izvēle. Līdz sīkumam noslīpēts dizains, apdares kvalitāte, ergonomiskums. Un neatradu neko, kam būtu gatavs piesieties. Varbūt tas, ka panorāmas jumts nav aprīkots ar aizvelkamu aizkaru. Arvien karstākajās vasarās tas var būt traucēklis. Bet, no otras puses, stikla jums dod papildus plašuma sajūtu. Vadības elementi ērti un viegli saprotami. Mazais info displejs panelī sākumā gan mulsināja, bet pēc pusstundas brauciena jau biju gatavs to akceptēt. Enyaq Coupe ir ieguvis sportiskāku virsbūves izskatu, par to samaksājot tikai ar 15 litru ietilpības samazinājumu. Tas ir iespaidīgi.
Dinamika lieliska, veiktspēja cienījama. Domāju, ka arī ziemā no Rīgas ar vienu uzlādi varēs sasniegt jebkuru vietu Latvijā.