Atļaušos būt ne tik kritisks, man Alfa patika. Piekrītu par to, ka dinamika varētu būt labāka un automātiskā kārba ne tik raustīga. Bet Alfa ir īzskatīga, ar itālim raksturīgo dizainu un uzsvaru uz mazajām dizaina odziņām, kas daudziem citiem sen vairs nav pamanāmas. Ļoti laba apdare, ērti priekšējie sēdekļi. Man gan nepatīk milzīgie ātrumu pārslēgšanas spārni uz stūres kolonnas kas traucē normāli izmantot pagriezienu rādītāju. Adaptīvā Cruise control precīzi nolasa ātrumu ierobežojumus un strauji samazina braukšanas ātrumu. Ne pārāk patika, bet noteikumi jāievēro.
Un nav jau tā, ka Tonale būtu galīgi gurdena, viss ir relatīvs. Itālijā esmu diezgan bieži un esmu novērojis, ka itālis temperamentīgi pamanās braukt gan ar Ferarri, gan ar Fiat Panda un pat ar satiksmes autobusu. Latvijā Tonale būs nišas produkts, bet savu pircēju tā atradīs.
Kia Niro turpina attīstīties un šogad testam sniegusi modeli ar hibrīdtehnoloģiju. 1,6 litru benzīna dzinējs kombinācijā ar nelielu 42 kW bateriju dod gana dinamisku braukšanu ar pieņemamu degvielas patēriņu. Konkursa testos auto vidēji patērēja 6,3 l/100km. Vasarā, patestējot vairākas dienas dažādos režīmos, sanāca "iebraukt" mazliet zem 5l/100km. Auto ir ietilpīgs, vadītāja sēdpozīcija labi pielāgojama dažādiem braucējiem. Apdares kvalitāte korejiešu ražotājiem jau sen ir sasniegusi pietiekami augstu līmeni, arī Niro tam ir apliecinājums. Mākslīgās ādas apdare izskatījās ļoti labi un esot dabai pilnībā draudzīga. Nav mazsvarīgi laikā, kad rūpes par dabu kļūst arvien nozīmīgāka. Loti patika priekšējā paneļa dizains, kad veiksmīgi vienā veselumā ir apvienots galvenais instrumentu panelis ar info displeju paneļa vidusdaļā. Visas vadības sviras un pogas izvietotas ēri un ir intuitīvas. Joslā noturēšanas režīms darbojās precīzi, bet, uz mazāka un vairāk līkomota ceļa, pie 90 km/h tomēr padevās, tā sacīt "stūrē pats". Uz lielceļa viss bija labi.
Mani apbēdināja fakts, ka Android Auto darbojās tikai ar USB vadu.