Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Nissan X-Trail auto tests, atsauksmes un iespaidi 2023 / 2024

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Nissan X-Trail tests no 2023 gada, kāda pieredze?

 
nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 1 Atbildēt

Diemžēl nesanāca ar šo izbraukt tik daudz, cik gribētu, jo ļoti interesanti būtu salīdzīnāt ar savu Honda CR-V. Abi ir līdzīgos izmēros, ar līdzīgu aprīkojumu, hibrīdi (ar viena ātruma pārnesumkārbu).

X-trail ļoti patika. Ļoti. Droši vien iespaidi atškiras, ja salīdzina bāzes komplektāciju ar top komplektāciju (testa bija TOP, protams), bet šim bija viss - skaists (šis gan subjektīvi) divkrāsu ādas salons, stikla jumts/lūka, bagātīgs aprīkojums, dinamika, komforts, un vēl un vēl.

Cena ir līdzīga kā Honda CR-V, Toyota RAV-4, līdz ar to jārēķinās ar spēcīgu konkurenci. Salīdzinājumā ar šiem diviem minētajiem Nissan droši vien zaudē aftermarket vērtībā, bet citādi - noteikti ir vērts nopietni izskatīt šo kā variantu, jair vēlme pēc šādas klases un cenu kategorijas auto.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt

Līdzīgi aprīkojumi ir tikai ar Honda, Toyota viss pa veco, ātrumkārba - variators.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Auto manuprāt ļoti labs exterjera dizains. Iekšpusē jā ļoti labi bet kaut kā līdz sirds dziļumiem oh nenokļuva. Braukšanas sajūtas. Dalītas, biju gaidījis ko vairāk. Tad ari tur pie bremzēšanas kaut kādas svilpojošas čīkstošas skaņas. Nu piedodams, varbūt konkrētā demo modeļa lietošanas nodeva. ps grabēja arī Ioniq6 kaut kas zem stūres statņa rajonā. Tāpat norakstam šo uz iepriekšminēto iemeslu. Tas viss, visdrīzāk novēršama lieta.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Nomik, tava Honda un Xtrail būtu vēlams notestēt aukstākos laika apstākļos, kad t ir ap nulli. Kā tad tās baterijas jūtas? 

Pa ziemu tak vēl neesi braucis ar to Hondu?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Kāreiz drusku sanāca gan. Izdzinu to no salona 8.martā, kad ārā riktīgi sniga. Kādu nedēļu vēl sanāca pa sniegu pavizināties. Tad gan nebija mīnus 20. Kur tieši bateriujai būtu jābūt problēmai? Man darbā kolēģim jau 3 gadus ir CR-V hibrīds (iegādāts jauns). Nevienas sūdzības. Gaida, kad būs pieejams jaunās paaudzes CR-V.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Es jautāju, ne apgalvoju.

Ja autiņš darbojās no baterijas, tad cilvēkiem ir aizdomas, ka ziemā lēni sildīs salonu. Ir redzēti testi, kur zem nulles būtiski palielinās degvielas patēriņš. Tas nav vairs 5-6 litri, kā vasarā.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Kāreiz drusku sanāca gan. Izdzinu to no salona 8.martā, kad ārā riktīgi sniga. Kādu nedēļu vēl sanāca pa sniegu pavizināties. Tad gan nebija mīnus 20. Kur tieši bateriujai būtu jābūt problēmai? Man darbā kolēģim jau 3 gadus ir CR-V hibrīds (iegādāts jauns). Nevienas sūdzības. Gaida, kad būs pieejams jaunās paaudzes CR-V.

Un 3 gadus atpakaļ, man liekas, CRV hibrīds pavisam savādāks bija.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Volx, nav taisnība. Precīzi tāds pats.

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

Kopš sākusies elektromobiļu ēra, ir jauns etalons automobiļa atsaucībai uz akseleratora pedāļa nospiešanu un sagaidāmo atsaucību griezes izteiksmē uz dzenošajiem riteņiem! Un neviens ne sportam domāts iekšdedzes dzinējs kombinācijā ar manuālo vai automātisko ātrumkārbu vairs nešķiet pat tuvu pilnībai!

Renault/Nissan aliansē radītā platforma ar iekšdedzes dzinēju, kas griež ģeneratoru un elektromotoriem uz abām asīm sniedz šo pašu elektromobiļa reakciju uz akseleratora nospiešanu, bet iekšdedzes dzinējs ļauj veikt ātru degvielas uzpildi un veikt braucienu garās distancēs, bez liekas kavēšanās!

Apvidus automobilim bezceļa apstākļos, kura pilnpiedziņu nodrošina elektromotori, sola precīzi kontrolējamu griezi, kā arī nav iespējams “nosvilināt” sajūgu!

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Mani šī visa kontekstā interesē, vai ir iespējams 100% tikt vaļā no pretbuksēšanas un pretslīdes sistēmām, jo ja nav, tad nu diemžēl bet tāds x-trails vairs nespēj to ko vecais vez visām elektroniskajām figņām. (Man te viens pavecs kungs kamēr ar laivām ņēmāmies mazliet pademonstrēja, cik ļoti tam ir "pie kājas" visas tās smilšu "kāpas" Irbes upes apkārtnē ... )

ElineBB Reģ.: 24.11.2023
0 1 Atbildēt

Auto ir ok, bet nebija nekas tāds, kas ļoti pavilka, vai atkal ļoti nepatika. Dzeltenais salons, jeb pat divkrāsu, noteikti ne  katram pa patikai, arī man nebija tā, ka var ātri pierast. Ļoti labi aprīkots, teorijā viss nepieciešamais, ērts , ērta braukšana, daudz vietas.

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
0 0 Atbildēt

Neviļus atcerējos, kāds pirms vairākiem gadiem bija iepriekšējās paaudzes X-Trail ar 1,6 dīzeli, manuālo pārnesumkārbu un pilnpiedziņu. Toreiz ar vienu šādu auto iebraucu smiltiņās un sapratu, ka laikam jau tas auto pat ar visu pilnpiedziņu ir drīzāk domāts ceļiem ar cietu segumu. Jaunās paaudzes X-Trail šo pieņēmumu tikai pasvītro ar treknāku svītru, jo tu iekāp šai mašīnā un tev nemaz prātā nenāk, ka varētu pavizināties pa kaut kādiem tanku ceļiem vai karjeriem. Ar jaunās paaudzes X-trail drīzāk ir tā, ka iegrimsti ērtajā klubkrēslā pie stūres un droši dodies kruīzā pa šoseju uz Ventspili, Daugavpili, Liepāju vai pat vēl tālākiem galamērķiem. Jā, lai gan Latvijas Gada auto 2024 autoparkā sastaptais X-Trail ir ar elektropiedziņu, par tā sniedzamību un spēju pēc uzpildes aizbraukt, teiksim 600 kilometrus no mājām, diži lielām bažām nevajadzētu būt. Tas tāpēc, ka e-Power piedziņas sistēmā riteņus griež elektromotors, taču tam elektrību ražo benzīna dzinējs. Tas gan nedarbojas bez maksas un tāpat būs jādzirda, taču summāri tāpat sanāk ietaupījums, jo vidējais patēriņš kombinētā ciklā ir 7-7,5, varbūt 8 litri uz 100 km.

Starp citu, Nissan jau var lielīties, ka e-Power nodrošina unikālu elektriskas braukšanas pieredzi, taču jāatceras, ka Andris Dambis jau pirms daudziem gadiem uzbūvēja OSCar eO sacīkšu mašīnu, kas darbojās pēc līdzīga principa, un Dakāras rallijreidā aizbrauca no starta līdz finišam. Ja nemaldos, toreiz elektrības ražošanai mašīnā bija uzstādīts tieši Nissan 3,5 litru benzīna dzinējs.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Ingar, A tu viņu vispār izmēģināji kādās smiltiņās, ka tā saki? Protams, ka viņu visu primārais mērķis ir braukt kkur piepilsētā, ne pa karjeriem. Tomēr atšķirībā no citiem parketniekiem šeit ir godīga visu 4 riteņu piedziņa visu laiku, neviss tikai kkas, kkur pieslēdzas. Arī klīrenss nav uztaisīts tik 2cm lielāks, bet ir pilnīgi pietiekošs lai varētu braukt tais karjeros.

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
1 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Ingar, A tu viņu vispār izmēģināji kādās smiltiņās, ka tā saki? Protams, ka viņu visu primārais mērķis ir braukt kkur piepilsētā, ne pa karjeriem. Tomēr atšķirībā no citiem parketniekiem šeit ir godīga visu 4 riteņu piedziņa visu laiku, neviss tikai kkas, kkur pieslēdzas. Arī klīrenss nav uztaisīts tik 2cm lielāks, bet ir pilnīgi pietiekošs lai varētu braukt tais karjeros.

Es tā saku tāpēc, ka tas auto ir pārāk civilizēts (lasi - zolīds), lai brauktu smiltiņās. Ar meža ceļu, kas ietilpst manā 4x4 automobiļu testa maršrutā, X-Trail tiek ne sliktāk galā kā konkursam pieteiktie pikapi, taču konceptuāli tā komfortablā gaita, klusums salonā un smilškrāsas ādas sēdekļi liekas vairāk piemēroti direktoram, kurš brauc uz kārtējo sapulci

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Kategoriski piekrītu. Bet man tomēr tiešām interesētu kā viņš uzvedās kkādos bezceļos, jo parametri itkā viņam ir labāki, kā citiem parketniekiem.

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
1 0 Atbildēt

Viens no lielākajiem Gada auto testu pārsteigumiem, jo biju gaidījis kaut ko līdzīgu iepriekšējās paaudzes X-Trail, taču iekāpjot šajā, pirmajā brīdī ir sajūta, ka šis auto gan laikam domāts tikai šosejai - pārāk jau komfortabls un limuzīnīgs, teiksim tā. Un uz šosejas tiešām viss ir labākajā kārtībā gan stabilitātes, gan dinamikas ziņā, jo gaita tiešām ir kā elektroauto. Pārsteiguma daļa sākās, kad ar nelielām iebraucu mežā un izmetu līkumu pa smilšainiem pakalniem - izrādās, arī šajā ziņā viss ir ok, kaut gan pēc skata no šī auto bezceļu braucēja īpašības it kā nemaz negaidi. Lai brauktu sēnēs ir pilnīgi pietiekami, bet kaut kur dziļākos bezceļos vismaz man sirdsapziņa neļautu šo vāģi dzīt. Vienīgais, kur varētu piesieties, ir interjers, jo viduskonsole kaut kāda mazliet samocīta liekas un ekrāns tā paprasti pa virsu uztupināts. Bet varbūt šāds iespaids tādēļ, ka testa auto bija ar dzelteniem sēdekļiem un tādas pašas krāsas apdari, kuru dēļ tā planšete vairāk izceļas, bet uz tumša fona kontrasts nebūtu tik kaitinošs.

Janis_R Reģ.: 09.12.2014
1 0 Atbildēt

Man šis auto ļoti patika. Un tieši ar to, ka sniedza lielisku braukšanas pieredzi gan braucot pa šoseju, gan pa veco "tanku ceļu", pa kuru diez vai Nissan X-Trail lietotāji ikdienā brauks. Un tieši pa šo bezceļu Nissan brauca lieliski. Domāju, ka to sekmē gan divi atsevišķie elektromotori, gan, pateicoties arī bateriju blokam, zemais smaguma centrs. Sajūta bija labāka kā braucot ar testa pikapiem.

Domāju, ka šis ir lielisks ģimenes auto. Salons plašs, aizmugurē gluda grīda, aizmugurējās durvis atveras 90 grādu leņķī, ietilpīgs bagāžas nodalījums.

Braukšanas dinamika tieši tāda paša, kā klasiskam elektroauto, tikai veiktspēja ievērojami lielāka. Arī Nissan e-pedal risinājums ir klātesošs. Sākumā man diez ko nepatika, bet kad pierod, ir ok. Laiks, ko jāpatērē uzpildot degvielu, ir krietni mazāks kā veicot baterijas uzlādi. Protams, ka šo auto mūsdienu izpratnē dabas draugi par zaļu gan nesauks. Bet, iespējams, ka elektrības ražošanai fosilā benzīna dzinēja vietā ar laiku var stāties kāds ūdeņraža risinājums.

X-Trail risinājums nav unikāls, pirms kāda laika jau bija Opel Ampera, bet šis ir cits līmenis.

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
2 0 Atbildēt

Vai atceraties pirmās paaudzes X-Trail? Jā, tas 2000. gadu krosovers ar neparasto instrumentu paneļa novietojumu – tolaik visas mērierīces atradās paneļa vidū, nevis vadītāja acu priekšā. Pircēji laika gaitā novērtēja X-Trail pārliecinošo raksturu, un triju paaudžu garumā šis modelis pārdots jau vairāk nekā 78 miljonos eksemplāru visā pasaulē. No uzticama purvu bridēja tas kļuvis par izskatīgu ģimenes SUV, vienlaikus neaizmirstot praktiskās īpašības, kas padarīja to populāru.

X-Trail modeļa nosaukumā iekodēts, ka to vilina izbraucieni ārpus pilsētas. Bija izdevība jau ārzemēs ar šo modeli izbraukt visdažādākajos apstākļos. Organizatoru sarūpētais maršruts veda cauri pasakainām ielejām, un iespaidīgo kalnu ielenkumā vieta atradās arī kādam grants un akmeņu posmam, kas līdzinājās Velsas WRC rallija dopiem. Zinot to, ka neviens pretējā virzienā netrauksies, aptuveni piecus kilometrus garo posmu varēja izgāzt pēc sirds patikas.

Mārketinga triks vai ne, bet ražotājs apgalvo, ka e-4ORCE divu elektromotoru pilnpiedziņa strādā 10 000 reižu ātrāk nekā mehāniskā piedziņa. Sistēma tiešām zibenīgi pārdala jaudu starp ratiem, lai pat pēc pamatīgas izprovocēšanas uz dubļaina seguma X-Trail saglabātu pilnvērtīgu kontroli. Uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt krosoverus, kas šādā rotaļu laukumā justos ērti. Vēlāk e-4ORCE spējas varējām pārbaudīt īpaši izveidotā bezceļu parkā, kas dažviet atgādināja Latvijas ceļu segumu pavasarī. Var teikt, ka auto mūsu apstākļiem ir gatavs un pie stūres jutāmies droši un pārliecinoši. To sekmē jaunā pilnpiedziņas sistēma, labs izsvarojums un tūlītēji pieejams griezes moments.

Ja nebūtu jau gada sākumā veicis testa braucienu ārzemēs, tad viennozīmīgi varētu teikt, ka šis ir šī gada lielākais pārsteigums.

AndrisValdemars Reģ.: 03.04.2023
1 0 Atbildēt

NISSAN X-TRAIL E-4ORCE (1. vērtējuma daļa):

Sākotnēji šis auto uzrunā ar cenas (no 36 030 EUR par 2WD; no 42 330 par 4WD) un izmēru (garums 4,68 m, garenbāze 2,7 m) attiecību. Tā vien šķiet, ka Nissan apzināti izgatavojis “trojas zirgu” kompakto SUV segmentā ar virsbūves garumu līdz 4,7 m, izlaižot pašuzlādes hibrīdu (degvielas patēriņš 6,3 – 6,7 L/100 km) kombinācijā ar pilnpiedziņu un 7 sēdvietām – nevienam no tiešajiem konkurentiem šādas kombinācijas SUV listē nav. Divi no tuvākajiem klases līderiem ar 7 sēdvietu opciju jau startā zaudē gan cenā, gan degvielas patēriņš līdz 150 000 km tiem papildus “noēd” apm. 3 500 EUR (VW Tiguan Allspace 2.0 TSI OPF 4Motion DSG-7 un Škoda Kodiaq 2,0 TSI DSG 4x4). Ar X-TRAIL E-4ORCE mierīgā braukšanas režīmā rūpnīcas noteiktajā degvielas patēriņā iekļauties var, taču ziemas sezonā vai uz grants ceļa – būs pagrūti.

Salonā ir sajūta, ka atrodies lielākas klases auto, tas attiecas arī uz otro sēdekļu rindu – sēdekļi ir regulējami arī attālumā. Pozitīvi - elektriskā pilnpiedziņas platforma nodrošina gludu grīdu bez kardāna “tuneļa”. Ergonomiski un vadības sviru lietojumā auto ir ērts, abi elkoņu balsti atrodas “pareizajā” augstumā, priekšējo sēdekļu elektropiedziņai diapazons ir pietiekams (mehānisko neizdevās pārbaudīt), kreisās kājas atbalsts optimālā attālumā. Pozitīvi – vairums no vadības svirām ir mehāniskas pogas.

Bagāžas nodalījums ir pārdomāts – maināms grīdas augstums ar iespēju to nofiksēt arī vertikāli, ir kravas āķi, sīklietu kabatas un slēpju lūka. Kravas iekraušanai grīda ir līdzena. Ir pieejama vāka elektriska piedziņa ar sensoru zem atdurstieņa (bampera) atvēršanai bez pults.

AndrisValdemars Reģ.: 03.04.2023
1 0 Atbildēt

NISSAN X-TRAIL E-4ORCE (2. vērtējuma daļa):

Braukšanas komfortu uz nelīdzena ceļa sabojā zemprofila riepas (testa auto bija Tekna komplektācijā ar 255/45 R20), sev šādu opciju neizvēlētos. Manuprāt, LV ceļiem optimālais riepu profils ir 235/60 R18 un tas ir pieejams tikai Acenta un N-Connecta komplektācijās. Pozitīvi – X-TRAIL ir dinamisks un elektromotora(-u) griezes moments 300, 330 vai 525 Nm nodrošinās pietiekamu vilkmi jebkurā no versijām. Priecē īpaši kluss salons – skaņas izolācija šajā cenu kategorijā ir teicama un to vēl vairāk uzlabo laminēti dubultie sānu stikli.

No pilnpiedziņas nevar gaidīt pilnvērtīga apvidus segmenta sniegumu – asu diferenciāļu bloķēšanu imitē bremzes, jaudas sadalījumu starp asīm – elektronika, pazemināto parnesumu nav, tomēr, ja salīdzinām ar vairumu SUV 4x4 segmentā – X-TRAIL pēc spējām, noteikti, atrodas saraksta augšgalā – pilniedziņai ir Off-Road režīms (+4 braukšanas režīmi), tā strādā ļoti precīzi, elektromotori nodrošina tūlītēju griezes momentu un vilkme ir lineāra un viegli kontrolējama. Ģeometriskie rādītāji – klīrenss 192 mm un pārkares leņķi (priekšā 19 grādi, aizmugurē 23,7 grādi) var būt nepietiekami jau vidēji sarežģītā bezceļā.

Kopumā NISSAN X-TRAIL E-4ORCE nav bez trūkumiem, taču, pozitīvo īpašību kopums ir vairākumā. Pozitīvi – pircējam ir pieejams tehnisko apkopju izmaksu plāns ar iespēju to nofiksēt un optimāli garantijas nosacījumi 5 gadi vai 100 000 km (šeit būtu izceļamas papildus ērtības iestājoties garantijas gadījumam – Brauciena turpināšana, Maiņas auto, Naktsmītne, Repatriācija). Pēc dīleru mājas lapu izpētes secināju, ka NISSAN vēl pirms iegādes darījuma ļoti atbildīgi ir sagatavojuši klientiem pilnu informāciju gan par pašu auto, gan par saistītajiem jautājumiem un izmaksām, kas var rasties ekspluatācijas laikā – šo izceļu kā pozitīvu piemēru pārējiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

255/45r20 riepas kā tādas nu diezin vai var ko "sabojāt".Sabojāt var izvēlēto riepu konkrētais modelis vai pašas mašīnas piekares īpatnības.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Mums kā reiz šodien smiltājā traucēja zemais profils, turklāt jūtami!

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Atliek vien noskaidrot, cik procenti šā auto īpašnieku tiešām ar to brauks pa Smiltāju (vai pa Micēliju).

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Ir tāds teiciens: "Kas der visam, tas neder nekam." Nu ko, Nissan ir pamatīgi piestrādājis, lai pierādītu, ka tā nav taisnība, un ar vienu šāvienu ir bliezts pa vairākiem zaķiem uzreiz, bez tam pārsteidzoši veiksmīgi! Salonā nekas neliecina, ka tu sēdi apvidniekā - viss glīts, gaumīgs, ērts, mīksta ādas apdare... Sajūtas kā solīdā vidējās klases sedanā. Nākamais: jauda un uzrāviens liek nervozi pīpēt visiem karstajiem hečbekiem - ja ražotājs sola 7 sekundes līdz simtam, tad mums (četriem pieaugušiem vīriem sēžot iekšā) standarta režīmā tas izdevās 7,5 sekundēs. Vērā ņemami! Tad nu pēdējais - augstāk bija redzamas šaubas par šī auto spējām ekstremālākos ceļos - šodienas tests parādīja, ka tur viss ir kārtībā. Izvēloties pareizo braukšanas režīmu, iet pa dubļiem kā traktors, izmēģinājumu laikā pat ne reizi nenācās izmantot līdzi paņemto lāpstu. Nē, nu pilnīgā purvā un cauri grāvjiem mēs arī nebraucām, tas auto nav tam domāts, bet pa meža ceļiem un kārtīgām dubļu žampām gan. Pavasarī izšķīdušie Latvijas grants ceļi, kas kļūst par neiespējamo misiju daudziem auto, šim nebūs nekāds šķērslis!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

"Nākamais: jauda un uzrāviens liek nervozi pīpēt visiem karstajiem hečbekiem - ja ražotājs sola 7 sekundes līdz simtam, tad mums (četriem pieaugušiem vīriem sēžot iekšā) standarta režīmā tas izdevās 7,5 sekundēs. Vērā ņemami!"

Un te gribas jautāt... tie četri pieaugušie vīri patiešām ir pieauguši? 

"Salonā nekas neliecina, ka tu sēdi apvidniekā - viss glīts, gaumīgs, ērts, mīksta ādas apdare..."

Interesants priekšstats par to, kā ir "jābūt apvidniekā".

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Un te gribas jautāt... tie četri pieaugušie vīri patiešām ir pieauguši? 

Nē, nu visi diezgan tievi, tas gan 😎

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Vispār jautājums jau bija par to, kas galvā darās. Tās 7 sekundes ārpus trases nav nekas vairāk kā agresīva braukšana. Pēc tās vērtēt auto liecina tikai par vērtību skalu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

😁

Nepiekrītu. Pat ja ikdienā tu tās septiņas sekundes, loģiski, nespiedīsi, tas tomēr ir ļoti svarīgs parametrs, kas daudz ko pasaka par auto spējām kā tādām. 

Kaut kā man bija radies iespaids, ka arī tu pats nemaz nebrauc ar mazmotora nīkuļiem. Varbūt kļūdos.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Jā, tas daudz ko pasaka. Jo mazākas tās sekundes, jo auto piemērotāks agresīvai braukšanai un dragreisam. 

Un nē, es nebraucu ar "mazmotora nīkuļiem", bet tā ir pavisam cita tēma - labāk sapratīsi uz močiem - pašnāvnieku "žiletēm" tās sekundes noteikti ir "labākas", kā čoperiem.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

Ļoti uzskatāms piemērs visu marku automobīļiem, kam zem kapota ir mazlitrāžas putekļusūcejs un pie idealā scenārija, ka viņu moki, dzenot līdz galam līdz simtam uzskrien tur 12..14 vai pat 15 sekundēs.

 Kā parasti izlien priekšā jo sprauga bija un tad nespēj iekļauties satiksmes ātrumā jo jaudas nav jo gribi ekonomēt un puksķinat uz saviem 1500/1700apgriezieniem, tādejādi tiem kas brauca pa galveno nākas bremzēt.

😉 Tieši tapēc vajag šo parametru žiperīgu! Kur pat mazos apgriezienos tev pacels. Tas vai to izmanto agresīvai braukšanai vai nē, tas jau individuāli.

 Tā teikt ja tev nav smadzeņu, tad nosisties(un līdz paņemt citus) vari arī ar 50cc mopēdu.....

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Uzskatāms ir tikai tas, ka tev vispār nav nojēga, ko šīs sekundes nozīmē. Manam auto pēc papīriem ir 11.2 un NEKAD koplietošanas satiksmē pat tās nav ienācis prātā izmantot ar pedāli grīdā - jau ar 3/4 RPM paātrinoties manu braukšanu lielākā daļa līdzbraucēju uzskata par agresīvu. Izlīšana priekšā, lai vilktos, ir galvā, nevis motorā un ļoti bieži ar to grēko tieši tādi, kam jaudas trūkums noteikti nav problēma.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

Šoreiz bija iespēja šo e-4orce izmēģināt pilsētas intensīvā satiksmē. E pedal funkcija darbojās labi. Pietiekoši adekvāti samazina braukšanas ātrumu un atdod enerģiju ko izmantot uzsākot kustību. Sajūtas ļoti līdzīgas elektro auto vadīšanas un braukšanas īpatnībām. Tās, ja nepieciešams,ir pietiekoši dinamiskas un reizē mierīgas. Tas pateicoties elekriskajai transmisijai. Tieši riteņus griež elekto dzinējs, iekšdedzes tikai ģenerātoru. Šo transmisijas īpatnību ļoti velējos pamēģināt kādā sliktākā ceļā. Jā, attiecīgais riepu profils šoreiz piemērots labam ceļa segumam.. Kam saprotams, pozicionēts šāds auto salikums, kā 4force pilnpiedziņas transmisija. Labs braucamais pa labu segumu, bet slikti ceļi gaitu tomēr padara nekomfortablu. Taču stūrēšana ir gana precīza un auto saprotami turās arī uz meža celiņa ledus muguras. Kas priecē. Manā sapratnē tā ir arī vide kam šāds auto domāts. Labi piebraukt tuvāk dabai, pēc eglītes vai slēpošanas trases, ezera krasta malā izjust mieru. Jā tas ir gana kluss dabā, pat konspiratīvajā poligonā kārtīgi ieminot akselerācijas pedālī, skaņa praktiski tik no peļķu šalts saceltā trokšņa. Tad kvadru izklaides tur vairāk traucēs citus ar savu rūkoņu. Bet liels pārsteigum, ka šis, ne mazais auto, varēja izbraukt šo kvadristu izveidoto trasi. Jā tā bija šaura un stāviem kalniņiem un straujām ielejām. Konstruktīvi X-trail labi izveidoti uzbraucamie/nobraucamie leņķi. Jāsaprot šis ir tikai tā saucamais parketa braucējs, bet nu mitra smilts ir pietiekama pretestība lai saprastu kā strādā pilnās piedziņās algoritmi. Un jā tie ir elektroniski vadāmi lai nepaliktu saprātīgā neceļā, tumšā vakarā, kur pat nez vai tāds evakuātors klasiskais iebrauktu. Vai šādu auto ieteiktu citam? Grūts jautājums. Braucēji un prasības dažādas. Auto vairāk praktiskajam vadītājam, kas nav tik prasīgs komforta mīlis. Īpaši labi ja esi kādas nodaļas vai firmas vadītājs.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Auto vairāk praktiskajam vadītājam, kas nav tik prasīgs komforta mīlis. Īpaši labi ja esi kādas nodaļas vai firmas vadītājs.

Ko? Nav prasīgs komforta mīlis? Tur man liekas japāņu inženieri dienu un nakti ir domājuši lai izskaustu vārdu diskomforts. Tur man liekas var iekāpt tiko tiesības nolikuši meitene un no SPA salona aizbraukt uz medībām/sēnēm un nekas tur nemainīsies tai komfortā.

Jord1ans Reģ.: 10.05.2024
0 1 Atbildēt

Ar Xtrail braucu pirmo reizi, iespaids labs. Vienīgais diezgan trokšnains braucot virs 90. Salons labi nostrādāts. Radio nevisai, liekais, ka tumba ir tikai vidū.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 0 Atbildēt

iespaidi? grūti kaut ko savu uzrakstīt, ka esi izlasījis garus un plašus citu viedokļus auto ļoti labs, tas gan, ka Renault brālēns, sajūtas līdzīgas, bet ar japāņu dizaina piesitienu, nedaudz asākas līnijas, gan virsbūvē, gan interjerā, ikdienai, viss ir noslīpēts, sēdies un brauc! gan pietiekams plašums salonā, gan bagāžnieks normāls, un ja jau šis Xtrail ir pagājušā gada auto konkursa  uzvarētājs, tas jau pats par sevi daudz ko izsaka, un ja, jāsalīdzina ar jaunākajiem konkurentiem, šī gada konkursantiem, nekur tālu jau sāncenšu auto nav aizbēguši, drīzāk jau tikai kādās niansēs ir atšķirības, no braucēja "parastā" viedokļa sākt meklēt atšķirības nu tad jau jāķeras pie lineāla - sākam mērīt ekrānu lielumu, salona iekšējos izmērus utt, utt

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti