Priekšējais panelis iekārtots uz mata kā Espace modelī, arī jaunajā Scenic tas atšķiras vien minimāli. Varbūt pietrūkst individualitātes, taču no otras puses šis iekārtojums ir ergonomisks, ikdienā ērti lietojams. Rafale uz abu fona izceļas ar izsmalcinātākiem apdares materiāliem. Runājot par drošības un komforta tehnoloģijām – pieejams ir itin viss, vien cik par to jāmaksā. Lētākā Techno versija (40 890 EUR) būs apdalīta gan apdarē, gan tehnoloģiju klāstā, nākamā aprīkojuma versija Esprit Alpine maksā par 4 tūkstošiem vairāk, bet tāpat daudz kas būs jāpiepērk klāt. Līdz ar to par labi nopakotu Rafale (200 Zs versijā) būs jāatstāj ap 50 000 EUR. Savukārt 300 Zs versijas cena būšot ap 53 000 EUR. Labā ziņa ir tā, ka asistenti darbojas precīzi un neuzbāzīgi, arī Google platformā bāzētā multimediju sistēma šobrīd ir starp labākajām auto ražotāju vidū. Tā ir intuitīva un ātrdarbīga. Uzmanības vērta ekstra ir 4Control jeb aizmugurējo riteņu piestūrēšana. Tā lielo Rafale pilsētā padara supermanevrētspējīgu – sajūta, kā Renault Clio vai Peugeot 208. Pirmajā brīdī gan jāpierod, ka auto mazā ātrumā stūrējas nedaudz līdzīgi kā kombains.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Modeļa prezentācijas pasākumā Renault pārstāvju apgalvojums, ka Rafale konkurēs ar Audi, Volvo un Lexus modeļiem, izraisīja smīnu. Taču tagad gribu apgalvot, ka Rafale tiešām var būt alternatīva premium segmenta modeļiem. Turklāt tur, kur ir Rafale cenas griesti, tur būs šo marku plikākās versijas. Otrreizējā tirgū gan pieprasītākas būs premium markas. Apskatījos datus par auto modeļu vērtības kritumu Vācijā – tur Renault būtiski nezaudē iepriekšminēto marku konkurentiem.