Kārtot: Augošā secībā
1 2
Casio 24.05.2019 1:02

Es rādu kreiso iebraucot(tiešām iebraucot, ne pirms), ja uzreiz domāju pārkārtoties uz otro joslu (ja tāda ir), ja man nevajag pirmā izbrauktuve. Aplis jau ar neko neatšķiras no krustojuma. Maini joslu/virzienu - pagrieziena rādītājs.

Casio 24.05.2019 0:58

Ja nerāda vēl pofig, tāpat jāskatās kur stūrē un vai samazina ātrumu, iespējams, pirms nogriešanās. Tikpat traki ir, ja maldina ar ieslēgtu. Katru dienu redzu kādu uz taisnas štrāses ar aizmirstu ieslēgtu. Jautājums - tas pagrieziena klikšķis salonā ir mākslīgi radīts vai tiešām kāds relejs dzirdams savu darbu darot?

Casio 24.05.2019 0:41

Nekačā vai nespēj kačāt? Ja problēma tikai pēc tam, kad ilgi stāvējis, pārbaudi degvielas atplūdes trubiņas. Bija ar 2.0 Di līdzīgi. Nostāvēja nebraukts 24 stundas un griez kaut aķi sausu, ar vilkšanu pēc 20 - 30 metriem pielec, problēmu nebija, ja katru rītu pielaidu ar nedaudz ilgāku griešanu. Samaksāju diezgan meklējot/"labojot" problēmu, beigās izrādījās tikai atplūdes trubiņas.

Casio 11.04.2019 1:00

Nav "Likums par policiju",ir likums "Par policiju". 4. pants? "4. pants. Policijas darbības tiesiskais pamats

Policijas darbības tiesiskais pamats ir Latvijas Republikas Satversme, starptautiskie līgumi, šis likums, citi Latvijas Republikas likumi un normatīvie akti, kā arī pašvaldību lēmumi, ja tie nav pretrunā ar Latvijas Republikas likumiem." Uz ko tu tēmē? atkal uz savu Vīnes konvenciju, kas ietilpst starptautiskajos līgumos? Kur tur ir pants par priekšējā garantēšanu, ka tu lohojies pie stūres un ietesies BMW, kaut vai cukurmaiss tur pies stūres būtu?

Casio 11.04.2019 0:36

Kas tas par darbnīcas vadītāju? Pārlasīju vēlreiz, laikam jau tas esi tu, kas ietesi tajā "jaunietī", kurš uzdrošinājās atrasties ar tevi uz viena ceļa.

Casio 11.04.2019 0:25

Vernon, izklausās, ka tu ar to Saldus polici esi labos čomos, ja jau zini, kad un kā kas tiks pratināts. Tu šamo duraku uz muļķībām samācīji? "Duraku", jo manuprāt tādu ir vismaz apm. 75 procentu no nolīgtajiem, bet tā jau ir sistēma. Ja tu saki, ka BM bez vajadzības noliek pa ķīļiem, tu saki, ka priekšā un iespējams priekšā esošos sānu ceļos nevienanebija kad šis bremzēja? Tāpat, aiz nav ko darīt? Tu kaut ko slēp par situāciju, lai atkal pagrieztu uz - "PRIEKŠĒJAIS NEGARANTĒJA". Vai arī Tu esi tā busa vadītājs, kas neievēroja distanci un bembī ietesi?

Casio 11.04.2019 0:15

Kaut gan, ja dīzelis silts raustas, tad vai nu nestrādā kādi devēji vai kompis, jo liekas, ka degvielas maisījumu nepareizu taisa. Netici man, esmu tik pat gudrs cik tu. Pieslēdz normālā servisā pie kompja (Ne pie vasjas PC).

Casio 11.04.2019 0:09

Degvielas sistēmanav hermētiska (Visādas tur atplūdes šļauciņas utt)? EGR (izplūdes gāzu recirkulācija) - aizkvēp ciet visādas klapītes recirkulācijai utt, raustās, zūd jauda kamēr turbīna neiepūš. Ziema bija sen. Degvielas filtrs pirms cik gadiem mainīts? Elektronikas problēma? Panelī nekas nedeg?

Casio 03.04.2019 2:20

Šeit pat jāielogojas. Pie rakstiem "anonīmi" ar savu niku varēju pat pavaicāt Vernona autobusa grafiku. Bet par tēmu.

Lasu te jau pāris gadus, pat pāris tupus jautājumus par šrotiem esmu uzdevis. Pāris reizes mēnesī braucu pa to 3 joslu nelaimīgo Jūrmaleni, šogad tā otrā josla galīgi nebaudāma, rises un asas retas bedres visās joslās Rīgas virzienā (šipainās pirelli riepas ar asajiem pleciem, ļoti mētā pa tām špūrēm). Tas sū.ds ir bīstamāks par apledojušu granteni. Jā, pāris dienas atpakaļ vēl noskatījos uz 650 bildētajiem caurumiem žogos. Mums te Padumjās savienības bezatbildība daudz kur nav beigusies.

Jautājums - ja kāds "vazājas" uz "90" pa vidējo, man nav brīv un smuk vienkārši braukt uz 99 pa pirmo tālāk? Man offic pa 3. jāapbrauc? Protams ar prātu, zinu, ka lielākā daļa nevienā spogulī neskatās.

Casio 08.01.2019 0:35

Uz salutilta nebiju bijis pusotru gadu, izbraucu normāli, bet tā arī nesapratu, kas tur ar tām joslām un remontbedrēm. Itkā balta līnija, ja apstājas, izkāpj no auto un tupi palūr asfaltā 5 minūtes var ieraudzīt arī kaut kādas dzeltenas līniju paliekas starp to sāls pļuru. Venstspils šoseja bija diezgan bēdīgā stāvokli visas dienas garumā, pāris dienas atpakaļ (Tad kad tas zilais zagtais BMW šrots nošķīlās, tieši braucu garām). Tukuma aplis - Jelgava neatsķīrās no nekad netīrītas lauku grantenes. Ledus, pļura. Cik labi, ka Pirelli šipenieces uzliku. Ko es redzēju - apvidnieki (parketnieki) brauca kā braukdami, dažas miskastes, tai skaitā BMW bija tie kas uz 70 vilkās priekšā nevienam neesot. Aiz Jūrmalas Kapļa Rīgas virzienā, tur parasti tādi izceļas ar savām vasarenēm - pilsētnieki. Bet tas, ka visas dienas garumā nav notīrīti 10-20 cm augsti sanesumi starp risēm manuprāt nav pieņemami.

Casio 08.01.2019 0:19

Robu ēdīs tālāk, kamēr neizņems rūsas perēkli no metāla. Ar to Radex remonta komplekti - uzmaisi to divkomponentu masu, apsmērē notīrītā cauruma malas, pielipina stikla šķiedras lupatu (pirms tam piegriez vajadzīgo izmēru - griežas diezgan sūdīgi, vajag labas šķēres, jo tie pavedieni ļoti slīd) un tad ar atlikušo uzmaisīto masu nosmērē visu to ielāpu, lai izmirkst. Pēc tam slīpējas kā plastmasa. Jāstrādā ātri (5-7 min max, pirms sāk sacietēt uzmaisītā masa). Tam radexam ir arī tāda pudelīte - rust stop, runā, ka labāka neesot. Mēhāniski jānotīra rūsa cik vien iespējams, līdz spīdīgam metālam, tad ar to rust stopu, lai nožūst un paliek lillavs (vēlams siltumā un sausumā), tad to stikla šķiedru pa virsu, pēc tam špaktelēt, gruntēt, krāsot, obligāti lakot, vaskot. Ja tā ir arka, tad no iekšpuses arī cik vien var izpucēt, izsmērēt ar ruststopu un nopūst ar kādu gumijveidīgu naftas produktu, lai aizsargā uz ziemu no sāls, mitruma un ledus, kas pamatīgi čakarē arkas. Aizmugurējās arkās vajadzētu saliet kādu pretrūsu, pats to neesmu darījis, bet prikols esot tāds, ka tās arkas no iekšpuses izrūsējot, jo kondensāts tur krājas.

Casio 03.01.2019 13:15
Casio 19.12.2018 13:52

Ponjakj i prostikj, vēls jau bija... ;)

Casio 19.12.2018 1:15

"Vienīgā radžoto riepu priekšrocība ir tas, ka uz tevis minētajiem ledainajiem ceļiem saķeri var dabūt pa lēto. Tas arī viss - laba frikcijas riepa arī uz tā ledus turēsies labāk par radzēm." Pamato šo ar kādiem cipariem, testiem. Tu pats to izdomāji vai kāds Tev šo viedokli iesmērēja? Pa lēto, pa lēto - kas brauc pa lēto tas riepas pērk Mahimā, ne ar radzēm. Vai tu saki, ka radzenes pa lēto ir vienlīdz labas saķerē ar mīkstajām skandināvu lamelēm uz ledus? Visa atšķirība ir cenā, tāpēc lauķi - bomži nezin par ko runā un atļaujas Dižpilsētā (vai jebkurā pilsētā) ar tādām iebraukt un bojāt asfaltu? Labas radzenes tieši Rīgā būtu labas, jo tādas ir grūtāk pārsist uz izlīdušiem, iegrimušiem aku vākiem, iegrimušiem rakumu lāpījumiem, apmalēm utt. Skandināvenes uz katru mazāko mēslu, kas trāpījis pa sānu sabojāsi.

Casio 19.12.2018 0:53

"netīrītajos, piebrauktajos lauku ceļos. Un tur arī dzīvo cilkvēki, kam labas frikcijas riepas ir par dārgu - tādēļ kā lēta opcija ir radžotas riepas. Iedomāties, ka radžotas riepas ir reāla nepieciešamība pilsētā, ir diezgan attālināti no realitātes un žēl, ka šādi domājoši cilvēki bojā ielas savu iedomu dēļ." Bradypus - Tu ar pilsētu domā tika pārsālīto Rīgu? Es dzīvoju pilsētā, ne Rīgā. Pie laika apstākļu maiņas pilsētas ceļus tīra pēdējos, no sākuma blakus esošos valsts nozīmes. Vai tad pilsētā dzīvojošie nekad neizbrauc ārpus? Par asfaltu - man pilsētā uz darbu sanāk braukt pa ceļiem, kuri kā vešas dēlis. Un tur ne šipi vainīgi, bet ceļinieki, kas nepareizu pamatu asfaltam sagatavo. Tas sāk plaisāt, plaisās ielej piķi, tad aplej ar piķi un uzber šķembas. Pēc pāris gadiem ieplaisājis asfalts ir nosēts ar guļošajiem policistiem - par bedrēm nesūdzos, bet vainot šipus tanku testa poligona bojāšanā arī pastulbi. Asfaltu bojā to sūdīgi uzprojektējot, uzbūvējot un labojot un nekontrolējot pārkrautus smagos ne braucot ar radžotām riepām (bojā jau, bet sāksim ar pašu pamatu).

Casio 09.12.2018 17:04

Paldies, tagad atradu.

Par kuru lidmašīnu Tu runā, par to, kuru virs Ukrainas vai to, kuru vēl nav atraduši?

Casio 08.12.2018 1:02

Apple lietotāji parasti lepojās ar drošību. "One official says investigators found that it eventually affected almost 30 companies, including a major bank, government contractors, and the world’s most valuable company, Apple Inc."

Casio 08.12.2018 0:49

"Allegedly designed by the Chinese military, the chip acted as a "stealth doorway onto any network" and offered "long-term stealth access" to attached computer systems." Te āboļu jūzeriem vairāk būtu jāpadomā, bet šis nav vienīgais gadījums. www.bloomberg.com/news/features/2018-10-04/the-big-hack-how-china-used-a-tiny-chip-to-infiltrate-america-s-top-companies "One country in particular has an advantage executing this kind of attack: China, which by some estimates makes 75 percent of the world’s mobile phones and 90 percent of its PCs"

Casio 08.12.2018 0:31

Joprojām neredzu kur izveidot jaunu diskusiju. Pamāciet mani - kā to izdarīt?! Par Pirelli Ice zero šipeniecēm- baidījos no trokšņa, bet nav tik traki. Ar Hjundai i10 un šipiem troksnis bija kā lidmašīnai paceļoties. Ar Astru G nedaudz skaļāk kā ar vasarenēm, troksnis nav nekāds mīnuss. Pēdējās nedēļas Kurzemē pa ledu vien, laikam mūsu ziemās, kad kūst un salst ar ļipučkām vairs nav ko darīt, tikai šipi. Bet ne par to stāsts - offtopic - jau kādu gadu ASV sūdzas par Huawei izstrādājumiem. Tagad jau nonācis līdz mums. Doma tāda, ka šie savu spiegošanas čipu uz plates uzlodējuši - lielākajai daļai Lattelecom optikas lietotājiem ir Huawei modemi - no Lattelekom nevienas vēsts, ka hardwera caurumi būtu (pa lēto iepirkuši un pa brangu naudu mums iesmērējuši). Nodrošinies ar softu kādu vien gribi, bet modems spiego ķīniešiem caur hardware. Kādam ir kāda pilnīgāka info par šo, jo mūsējie dienesti vēl nav attapušies vai arī klusē.

Casio 19.11.2018 1:35

Pie katra auto raksta kaut kādi jezduni vai paši dīleri te [cenzēts] pilnu. Agris Stanevics un rolis, kas augšā iekomentējuši. Cik jums samaksāja? Uz [cenzēts] nav?

Casio 16.11.2018 3:59

Kam slinkums lasīt - Pirelli vai cit premium šipi sdīgi bremzē uz sausu un slapju, ja norauj pa nažiem? Tā dēļ ir iemesls tos šipotos ripuļus nepirkt un pieturēties pe mīkstajām skandināviecēm??

Casio 16.11.2018 3:35

Mans Opelis vecs kā pasaule, meklējot problēmu izjauca visu motoru līdz apakšai. Beigās izrādījās degvielas atplūdes trubiņas hermētiskums vai kā tamīdzīgi. Sīkums. Pirms tam 3x šlepēju mašīnu līdz pieleca, lai aizbrauktu uz servisu, samaksāju traku naudu par sūsa atplūdes trubiņu. Sāc ar to, ja nav - welcome to realm.

Casio 16.11.2018 3:21

Paldies 650 un rigged. Pārsvarā pārvietojos pa pilsētu īsos gabalus. Reizēm Rīga / Koknese - Ziemeļkurzeme pa vakariem, kad piesalst trāpās. Uz šipiem velku, jo tās bailes, kad no plusa uz mīnusu vakarā velk un nākas ik pa laikam taisīt brake chek, jo nevar saprast - slapjais asfalts joprojām slapjš vai piesalis (melnais ledus). Nesēņoju, bet vienmēr ieturu distaci. Esmu vasarā, Rīgas sastrēgumos pamanījis, ka ne vienmēr sastrēgumos uzmanība turas un ir nācies bremzēt līdz grīdai pie maziem ātrumiem korķī. No kļūdām mācās, bet smadzenes (apziņa), uztvere ir jebkuram neprognozējama pret paša gribu (nogurums pie stūres ir labs piemērs). Sekojot kolonnai pāri Lielirbes ielas viaduktam uz Kalnciema ielu var itin labi sabraukt gājējus (telefonos sēdošiem liekas, ka viņi paspēj visu, nolaikot/šērot kārtējo attention whore, jo tāds tādu pazīst). Savādāk jau kļūdu nebūtu (teslai un māksīgajam intelektam, elektronikai te ir uzvaras gājiens, jo nav "distraction"). Tiem, kam pieredze ar šipiem - tik slikti ir uz slapja vai sausa asfalta bremzēšanā attiecībā pret skandināvu tipa mīkstajām lamelēm (ļipučkām)? Auto - 20 gadīgs labā kārtībā esošs Opel astra 2 litru dīzelis ar ABS. Iepriekš ziemā bija Nokian WR D4, nesaku, ka sūds, bet tajos -1 grādos, kad viss slapjš un tuliņ piesals, ja vien nav kaisīts (kā to zināt?) 2h braukšana naktī ir stress. Varbūt pat labi, nepārcentīšos. Šipu braucēji - ledū utt esat OP (overpowered), bet kā ikdienā pa slapju/sausu asfaltu? Cik ilgi kalpo labas šipotas riepas? Ja ir pieredze - lūdzu: 1. Braukšanas stils; 2. Riepu modelis; 3. Nobrauktie kilometri un vai/nodilums, cik ziemas sezonas?; 4; kā uzvedas šipotās riepas pie + 10 C un vairāk? Galvenokārt - avārijas (strauja) bremzēšana, izvairīšanās no šķēršļa uz sausa/ slapja asfalta. Dalieties ar pieredzi, lūdzu!

Casio 15.11.2018 12:46

Es par šipoto - ize zero bez FR. Kaut kādā apskatā lasīju, ka tas FR uz slapja asfalta par padsmit metriem garāk bremzē "aļņu testā" (no 100 - 0)

Casio 15.11.2018 12:37

Uz pirmo googlējot tyre wearing index/chart neko īpaši neatrodu.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti