Bija viens no variantiem. Beigās paņēmu 2l corrola universāli ar hibrīdu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Bija viens no variantiem. Beigās paņēmu 2l corrola universāli ar hibrīdu.
Nemaz nezināju, ka Dags krieviski arī mauc ????
Sti= Subaru technica international
Kā arī pārbaudi vai gasmas slēdzis ir ieslēgtā (on) pozīcijā. Ja ir default, tad gaismas deg, bet tālās nefiksējās.
Pamēģini slēgt pretējā virzienā, citiem fiksējas velkot uz sevīm, citiem pretējā virzienā.
Pamēģini ar cosmofen.
Bērnudārza domāšana ir tev, ja nespēj saprast, ka vienas specifikācijas eļļu var piedāvāt vairāki ražotāji.
Castro mājas lapa angļu valodā isaka šo.EDGE 5W-30 LL ENGINE N22A2. Es autiņam ar 200k noskrējienu lietu vispār kaut ko no budžeta plauktiem.
Man auto nerūp tik daudz, lai ņemtu un tērētu laiku un naudu un smērētu kaut ko un negulēt naktīs, domājot ko darīt lai tik šis nesarūsētu.
Kā arī neiesprinsgtu par atlikošo vērtību un tamlīdzīgām lietām. Kamēr kalpo labi, tikmēr braucu. Kad sāk kaut kas nepatik, pārdodu kādam kam patīk ar to nodarboties. Auto nav investīcija, auto vērtība visu laiku samazinās un nav vērts ieguldīt līdzekļus, kas nekad neatmaksājās.
Man ir 3. paaudze. Rūsas nav, nav arī nekādu citu defektu, izņemot mazu skrāpīti uz bampera, kad sieva aizķēra vārtu stabu.
Pa 10k savā laikā iecēlu Ford Focus ar apmēram 15k uz šiltes, kas starp citu vēl uzticami kalpo šobrīd. Nav gluži A6 2.5 tdi, bet savu darbu padara godam. Uz doto mirkli ir nobraukti 100k septiņu gadu laikā un vienīgais ieguldījums bez apkopēm un riepām ir priekšējā atspere šofera pusē.
Pēdējo 3 auto esmu pircis mazlietotus no dīlera.
Pēdējais pirkums bija sievas rav4 pusotru gadu atpakaļ. Pusgadu vecs ex demo ar 11k noskrējienu. Tagad nobraukti apmēram 40k, pa to laiku uztaisīta apkope un nobrauktas priekšējās riepas. Vēl vienu reizi bijis servisā dēļ degvielas filtra atsaukuma.
Katra autobraucēja sapni, Audi A6 2.5 TDI ar multitroniku.
Starp citu kodiaks nāk ar 2l 150 vai 180 zs dīzeli.
Jaudas ziņā, man domāt, pieklājīgi.
Vienīgi nav prēmiums un nav 2.5 vai 3l.
Katru reizi, kad kaut ko pērc, kāds tiek sponsorēts. Ja nu vienīgi dzīvo naturālā saimniecībā un vāc rudenī sēklas lai pavasarī atkal stādītu. Vāc purva rūdu lai izlietu jaunas detaļas ritošajai, jo pērkot jaunu atkal kāds tiek sponsorēts, jo pat pērkot lietotu tiek šrota īpašnieks sponsorēts.
Piekrītu fanam, īpaši par kodiak un Mercedes salīdzinājumu.
Man dzīšanās pēc veciem luxus klases autiņiem liekas pilnīgi nesaprotama.
Tā vietā izvēlos jaunu, labi aprīkotu vidējās klases un mainu pret jaunu katrus 3 gadus.
Var mēģināt dzīt no Ķīnas, tur šis modelis bija ražošanā par 2 gadiem ilgāk, līdz 2006 tādām.
Lielāka iespēja atrast nenojātu.
Ja mēnesī var atļauties atlikt €200-300 remontam, tad kāpēc vienkārši nenopirkt jaunu autiņu un to naudiņu maksāt operlīzē, un katrus 3-5 gadus maini pret citu. Nekādu neplānotu izdevumu iespēja palikt ceļa malā minimāla.
Neder, jo nevar saņemt un nodot mašīnu lidostā!
When short people smoke weed they don't get high. They get medium.
gunbox rakstīja: Tolmeta piekabē. Kāpēc atsperes mainīja? Varēja arī iecelt.
Atškirībā no tevis ar tolmetu nekrāmējos. Kad odometrs rāda virs 100k atdodu kā iemaksu nākamajam auto.
manerheims rakstīja:
megamixs rakstīja: Es piemēram tikai skatos uz tādiem. Focusu iecēlu 1gv ar apmēram 20tk noskrējienu. Kalpo godam. Uz doto mirkli noskrējis apmēram 100tk, lielākais remonts līdz šim mainīta atspere priekšā šofera pusē un viena tuvās gaismas lampa. Mēnesi atpakaļ tika iecelts pusgadu vecs rav4 ar 10tk noskrējienu. Vēl pāragri spriest par trūkumiem un plusiem, bet laiks rādīs.
Kur tu viņu iecēli?
Kurējo domā, rav4 vai focus? Abi nāk no dīlera garažām ārpus LV.
Es piemēram tikai skatos uz tādiem. Focusu iecēlu 1gv ar apmēram 20tk noskrējienu. Kalpo godam. Uz doto mirkli noskrējis apmēram 100tk, lielākais remonts līdz šim mainīta atspere priekšā šofera pusē un viena tuvās gaismas lampa. Mēnesi atpakaļ tika iecelts pusgadu vecs rav4 ar 10tk noskrējienu. Vēl pāragri spriest par trūkumiem un plusiem, bet laiks rādīs.
Ford focus 2012 gada. Tiko kā apritēja 4 gadu kopš manā īpašumā. Plānots noripināt vēl vienu gadu un iemainīt pret ST focusu! Toyota rav4 2017 gada, īpašumā 1. mēnesi.
Volx rakstīja: Cilvēks acīmredzami praktiskāks. Nezinu cik corolas universāliem bagāžnieks ir liels, bet tajā noteikti vairāk var salikt, nekā šitajos parketniekos.
Otrs atslēgas vārds - hibrīds. Nebūs jau ilgi jāgaida, ka par izmešiem liks nodokļus augšā, hibrīdam tie būs mazi salīdzinot ar dīzeli.
Svarīgs priekšnoteikums ir atlikusī vērtība pēc oplīzes beigām un % likme. Kas ļauj iegādāties līdzvērtīgas cenas auto ar €100-150 mazāku ikmēneša maksājumu. Protams izvēle par labu hibrīdam dēļ vakareiropas nepatikas pret dīzeļiem.