Nokrāso rozā un izmet miskastē
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nokrāso rozā un izmet miskastē
Gan jau ka rižais iemeties
Normāls kultūrslānis!
Trešās grupas cilvēks visticamāk nevienu instrumentu neaizdos.
Galvenais lai var izmantot ar to pašu baču, kas urbim.
Instrumenti nekad un nevienam netiek aizdoti.
Jāskatās kādam nolūkam izmantos, ja reizi gadā aizkaru stangu pieskrūvēt va ikea skapīti saskrūvēt tad galvenais jāskatās lai būtu litija baterija savādāk 3h jālādē pirms katras lietošanas. Pašam lietošanā viss no makitas, urbjmašīna, fleksis, multitoolis, slīpmašīna, frēze, putekļsūcējs, zāles pļāvējs un vēl šis un tas. Līdz šim nekādu problēmu nav bijis. Instrumentus vienmēr pērku no oficiālajiem izplatītājiem, nemeklēju kur lētāk, nekad nepērku lietotus, jo tie visticamāk pizģīti.
Cik novērots ceļojot pa ārvalstīm ap vairums tūristu apskates objektiem ir saliktas zīmes, kas norāda, ka dronus lidināt nav atļauts.
Pašlaik atrodos Tenerifē, aizlieguma zīmes neredzu nekur, bet neviens arī neko nelīdzinās.
Būtu labāk ņēmis bembi no perekupa Latvijā. Tiem sludinājumos parasti stāv rakstīts, ka tikko no Vācijas ar svaigi mainītu ķēdi
Dzīvotu pāķos ņemtu jaunu Suzuki Jimmy
Pa to laiku jau manas domas domas būtu 10x mainijušās par to kādu auto gribu. Un uzreiz pēc auto saņemšanas tiek izziņots face lift modelis un atkal jau jāgaida rindā
Var arī tā, galdnieka darbnīca pagaidān nerealizēts, bet piepildāms tuvākās nākotnes sapnis. Ar siltajām zemēm bija domāts vispārīgs jēdziens aizbraukt uz ārzemēm.
Normāls oftopiks panesies, no oplīzes līdz grīdas izlīdzināšanai.
Esmu latvietis nepraktiskais, māju pirku gatavu un pabeigtu, virtues ielikšana un vannas istabu iekārtošana tika uzticēta amata pratējiem.
Mašīnas pērku operlīzē un mainu ik pēc 3 gadiem vai 100k. Izvēlos noliktavas stoku, jo nespēju iedomāties pasūtīt jaunu auto un gaidīt vairākus mēnešus. Hipotēkas un operlīzes maksājums kopumā aizņem apmēram 15-20% no ģimenes kopīgajiem ienākumiem, tākā pietiek atlikt nebaltai dienai un nekoronas laikos brīvdienas pavadīt siltajās zemēs
No izmaksu viedokļa vislabāk ir braukt ar salieķi.
Vai arī ja laiks atļauj var uzbūvēt ar kājām stūrejamu pitonu.
Atļaušos nepiekrist, jaunie hibrīdi ir ekonomiski jebkuros apstākļos un īpaši ekonomiski pilsētā.
Man personīgi 80% šoseja, 20% pilsēta un vidējais patēriņš zem 5l.
Toyota hibrīdiekārtai dod 15 gadu garantiju.
Skaties lai būtu melnie griesti un lielais ekrāns, savadāk visi noliks. Stāvoklis nav svarīgs, svarīga ir M paka.
nomiks rakstīja: Redz, hibrīda priekšrocība ir tieši pilsētā. Ārpus pilsētas tas ir tāds pats iekšdedzes dzinēja auto kā citi, tāpēc arī degvielas patēriņš ir tieši tāds.
Ar savu Corrola esmu nobraucis 22k no nulles. Vidējais patēriņs 5.6l/100km. Manuprāt ok priekš 2.0 benzīna ar 184 zs jaudu. Braukts tiek samērā dinamiski un bieži ar 120km/h un vairāk.
Tur jau arī ir tas kaifs, ka atliek tikai notirināt pedāli un nav skaņas un pēc 2-3sek jau brauc ar atļauto ātrumu. Man piemēram pilnīgi nesaprotama liekās vēlme pēc skaļa izpūtēja, sajūga spaidīšana un kloķa raustīšanas. Komforts = klusums.
Man savā laikā bija līdzīga problēma ar 2003 gada dīzeļcorsu. Ja ar ieslēgtām gaismām izslēdza aizdedzi un izņēma atslēgu, motors turpināja darboties. Kad izslēdza gaismas izslēdzās arī aizdedze.
Šis nu gan bija pilnīgi nevietā!
Zīgeristu vajag atpakaļ!
Un protams, kā tradīcija ir sākt apsaukāties, ja nodrāztu luksu neuzskati par dzīves jēgu.
Tāpēc, ka ir cilvēki, kas sapņo par 10k vērtu Q7 kurā iemest vēl 13k un teikt, ka auto gandrīz kā jauns un tiko no salona
msh rakstīja:
Nu ko, atklājam ziemas sezonu. Lai arī sniega praktiski nav, un apledojums arī praktiski nav, izdomāju ka nav īsti vērts turpināt braukt uz diviem riteņiem līdz brīdim kad pa ceļam uz darbu būs vismaz vienreiz jānoliekas, jo nav jau pagājušoais gads - pagājušoziem es centos braukt pēc iespējas vairāk uz diviem riteņiem lai iemācītos braukt uz diviem riteniem - vairs tas nav īsti saistoši
Bet tā no sākuma, kopš pēdējā posta - nepilnu mēnesi atpakaļ gadījās samocīt labo celi - beigās atkodu, kāpēc - ričuka izārdīšana, kā parasti, noveda pie nepieciešamības atkal atrast pareizo vidusass vietu, un es to nebiju uzķēris- vidusass par tuvu traumē ceļus, un tā nu tas notika... Nu neko, spēcīgi samazināju apkārtbraukāšanu, un izdomāju pie viena beidzot paprovēt pēdu siksnas. Pie pedāļiem piesietas kājas jūtami uzlaboja stabilitāti horizontālajā plaknē - pie viena lika mācīties jaunas prasmes - pirmajā Palangas braucienā ar siksnām divas reizes gadījās publiski nolikties cenšoties apstāties.
Šonedēļ izdomāju atgriezties pie trīs riteņiem, tad nu to tehniski vajadzēja izveikt, Divu riteņu pakaļas dakša vairāk kā pusgadu bija nostāvējusi vienā telpā uz skapja, tā tika izvilkta, riepas piepūstas, un pēc tam dakša tika uzlikta kopā ar grabažnieku. Grabažnieks pirmo reizi satikās ar tumbiņas plauktiņu/karoga turētāju [abi dala grabažnieka augšējos stiprinājumus] , bet pa lielam ir ok. Dakšai vajadzēja risināt divus iztrūkumus - spidometram devēju pārvietot no pakaļas riteņa uz priekšas, lai vairs nevajadzētu čakarēties ar devēja pārvietošanu, un uzlikt aizmugurē kaut ko sarkani spīdošu, bez kā uz šosejas rādīties netaisījos - attiecīgi tika sameklēti vecie lukturīši, viens no tiem salīmēts, uztaisītas jaunas stiprinājuma skavas lai tos nostiprinātu iekšpusē blakus rumbām . Pēc vairāk kā pusgada un sešarpus štukām uz diviem riteņiem no sākuma bija ļoti savādi - lai arī statiskā stabilitāte ir laba, dinamiskā stabilitāte ir slikta un pietrūkst aizmugurējās bremzes, bet nu, viens brauciens līdz Palangai un sāku pierast. Iet arī jūtami smagāk nekā ar vienu aizmugures riteni. Stabilitātes sakarā es prātoju, diez cik labāks par trīs riteņu pitonu ir parasts delta veida trīsritenis - pitona mīnusi ir tas ka kājas groza stūri līdz [ja stabilitātes rezerve uz kādu pusi ir maza, tas ir diezgan kritiski] un tas ka līkumā priekšas ritenis aiziet uz iekšmalas pusi, paraujot līdzi stabilitātes trīsstūri kurā smaguma centram jāierakstās lai neapkristu. Bet nu pa lielam pieraduma un treniņa jautājums - es biju jau aizmirsis neomulīgo sajūtu ko rada slīps ceļs, un to neomulīgo sajūtu kas rodas tad, kad var līkumā sajust ka iekšmalas ritenis atslogojas - no otras puses, pagājušoziem darbā mēdzu iebraukt uz kādiem 20 kmph, ņemot asus līkumus uz diviem riteņiem. Trīs riteņu pitona profesionāļa līmenis laikam būtu pirms līkuma ar asu rāvienu uz pretējo pusi uzraut ārmalas riteni gaisā un tad izņemt līkumu uz diviem riteņiem un ne nokrist ne atkrist procesā atpakaļ...
Trīs riteņiem ir arī vēl pāris praktiskas dabas neērtības. Ričuks nu ir par platu vienai otrai vietai. Lielākā vilšanās bija Sventājas mērkaķu tilts - tas sasodītais tilts radās esam par šauru - tas ričuks noteikti ierakstītos starp margām, ja ne vien virs tilta klāja nebūtu brusas pie kurām margas ir piestiprinātas, un starp kurām attālums ir bik par mazu. Otrs mīnuss - katram gadījumam aprīkoju ričuku ar slēdzeni - atšķirībā no divu riteņu pitonu, trīs riteņu pitonu reāli kāds pietiekami garš indivīds var aizdzīt bez īpašām prasmēm.
Sāku arī morāli nobriest beidzot uzbūvēt stiklašķiedras dubļusargus.
Gribētos lai mana dzīve ir tik garlaicīga, aizmaukt uz Palangu, noraut publiski uz snuķi, paziņot pasaulei.
Mazohists