Kārtot: Augošā secībā
1 2
murx 06.07.2020 13:19

Sorry, neredzēju. Reti piekāpju. Un uzreiz gribās kko piebilst .

murx 06.07.2020 11:31

Gads, jauda (vai motora kods), kondicionieris, automāts?

murx 19.06.2020 11:41

sorry, pēdējā diska izmērs 17

murx 19.06.2020 11:11

disks 6,5x15 riepa 205/65 R 15

disks 7x16 riepa 215/55 R 16

disks 7x16 riepa 225/55 R 16

disks 4x17 riepa 125/80 R 17 T

disks 7x18 riepa 225/50 R 17

murx 09.06.2020 14:36

Atgāzu recirkulācijas sistēmas galvenā atgriezeniskā saite ir informācija no gaisa masas mērītāja. Problēma varētu būt pašā gaisa masas mērītājā, kurš par maz rāda, tāpēc sākumā signāla nobīdes tika interpretētas kā atgāzu recirkulācijas plūsmas nepietiekamība. Noteikti ir jāsaremontē ieplūdes kolektora pārslēdzējmehānisms, lai tas vairs neķīlētu un jāpārbauda gaisa masas mērītāja signāla atbilstība. To bez atbilstošas aparatūras un iepriekšējām zināšanām izdarīt nevar. Meklējam atbilstošu autoservisu.

murx 09.06.2020 14:05

Starta ielā kādu nedēļu nedaudz kūpēja un sprakšķēja kanalizācijas aka. Tieši tajā vietā, kur Bērzpils iela pārvēršas par Starta ielu. Šorīt jau stipri nopietni. Vienu brīdi bija blīkšķis, tuvumā norībēja zeme un logi, pēc sekundēm 10-20 pazuda elektrība. Tātad laikam tomēr pazemes kabelis. Tikai joprojām nav skaidrs vai tā ir kilovoltu vai kilovatu līnija. Labais tonis mūsdienās laikam neļauj atšķirt šīs divas lietas. Vismaz žurnālistikas līmenī.

murx 02.06.2020 16:18

Čīkst tādēļ, ka buksē. Buksēt mēdz tikai ķīļsiksnas vai rievsiksnas. Buksē tādēļ, ka nav pietiekama saķere. Saķere mēdz nebūt tādēļ, ka nav spriegojums pareizs, nav siksna pareiza vai nav skriemelis pareizs. Ar jaunu siksnu un pareizu spriegojumu visdrīzāk problēma ir tieši skriemelī, kurš ir izdilis. Visvairāk izdilst tieši ģeneratora skriemelis, jo tam diametrs ir vismazākais, pretestība pietiekami liela (lai neteiktu vislielākā) un saķeras laukums ar siksnu vismazākais. Principā parasti jāmaina tikai ģeneratora skriemelis.

Izņēmums - buksēšana notiek nevis siksnā, bet motora kloķvārpstas divdaļīgajā skriemelī, kas savulkanizēts kopā ar gumiju. Ja no kādas daļas vulkanizējums atlec, mēdz izdalīties tādi paši trokšņi.

murx 21.05.2020 11:58

Dīzeļiem ar nobraukumu apt 150-200 kkm. Pēc tam biežāk.

murx 21.05.2020 11:56

Mazgāšanas/tīrīšanas ciklā jāietilpina uzkarsēšana līdz apt. 800 grādiem. Kaut kā nevaru salasīt to piedāvājumā...

murx 28.04.2020 12:02

Izsaku līdzjūtību. Tagad ir īstais brīdis izvērtēt prioritātes. Un pārkāpt no veca dinozaura normālā automobilī. Iepriekšējo nodod lūžņos.

Tici man, dzīve ies tikai uz augšu!

murx 18.04.2020 16:47

WALA rakstīja: Un autoram - jauns lukturis toč nav vajadzīgs ja vien nav daudz liekas naudas, nav nekā vienkāršāka ka tikt ar lediem galā.

Nedzīvo ilūzijās. Led mūžs knapi "davelk" līdz kvēldiega spuldzēm, spilgtums zūd vismaz 20% pirmā gada laikā.

murx 01.04.2020 14:33

Iet labi, ēd maz, diemžēl tikai dīzeļi. Pats neesmu dīzeļu fans ne tuvu, taču tieši tie remontējas diezgan labi.

murx 01.04.2020 13:41

Fiat Scudo/Peugeot Expert/Citroen Jumpy.

murx 31.03.2020 17:04

Kompis pie motora pieskrūvēts. Tievie diedziņi, kas savieno shēmu ar štekeri pušu. Siltam kontakts ir, aukstam nav, dēļ materiālu izplešanās un saraušanās. Vadības bloka remonts.

murx 25.03.2020 11:53

Tieši iznesums ir tas īstais. Ja diski ir pa tālu uz āru, tieši tādi sūdi arī sāk notikt.

murx 25.03.2020 11:47

Ietvertā leņķa līniju krustojums ir tagad zem zemes. Auto uzvedība sāk atgādināt kartingu. Vienīgā izeja par normālu cenu - oriģinālā izmēra diski un riepas.

murx 08.03.2020 19:31

Iedod sievasmātei uzspļaut un piespied. Viss būs OK.

murx 27.02.2020 11:47

koolmans rakstīja: Un kā ar Fiat? Fiat Tipo sport riktīgi smuks un cena diezgan zema

Tipo - vienkāršs, kvalitatīvi apstrādāts ar pazema līmeņa skaņas izolāciju. Iesaku.

murx 11.01.2020 19:49

Ja gribās precīzi par īsgabaliem un gargabaliem, var iepazīties ar NEFC un pārējiem līdzīgiem cikliem.

murx 11.01.2020 19:37

Ja auto brauc ar normālu slodzi, tad 30 km pietiek. Ja pa vidam ir Rīgas satiksme, tad nē. Apakšējai caurulei ir jābūt aukstai. Pēc 100 km vienmēr būs viss iespējamais izsilis. Gāzei vai benzīnam šajā gadījumā nozīmes nav.

murx 11.01.2020 12:50

Pielēji bremžu šķidrumu?

murx 11.01.2020 12:42

Mitrums tur rodas vienmēr. Ventilācija nodrošina gaisa cirkulāciju, mainīga temperatūra - kondensātu. Vienīgā iespēja kā novērst raustīšanos, ir uzstādīt vienas firmas vāciņu ar rotoru, lai atstarpe starp kustīgo un nekustīgo kontaktu būtu vismazākā. 0,5 mm max. Vislabāk izvēlēties oriģinālu. Šī auto gadījumā Bosch. Un braukt garākus gabalus. Iekšpusi vāciņam var nopūst ar aerosolu (ir speciālais augstsprieguma sistēmas mitruma noņemšanai), der arī wd40 līdzīgie.

murx 11.01.2020 12:31

Izurb 3mm urbumus vienā vai divās zemākajās izpūtēja vietās. Tā oriģināli dara daudzi autoražotāji. Ja izpūtējā no īsgabalu braukšanas saglabājies pāris spaiņu ūdens, tas var kūpēt arī pēc garāka gabala. Pēc tam diagnoze paliks skaidrāka. Vari, protams, arī meklēt klasiskās izplūdes gāzu sastāvdaļas tvaikos no dzesēšanas šķidruma. Tad vajag servisu ar atgāzu analizatoru un normālu prātu. Tādā veidā noteiksi blīves bojājumu ar lielu ticamības pakāpi.

murx 11.01.2020 12:22

Stūres stieņa krustiņi beigti. Stūres mehānismā ieguldītā nauda izdota par velti.

murx 15.09.2019 17:25
1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti