Atvainojos VolvoCar, visi dati gandrīz bija pareizi iedoti, būtu labi, ja būtu gads un motora kods vēl.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Atvainojos VolvoCar, visi dati gandrīz bija pareizi iedoti, būtu labi, ja būtu gads un motora kods vēl.
Ja tā īsti padomā, tad latviski www lapās nav pat īsti vietas, kur kādam mājas "meistaram" uzdot jautājumu par tehniskām lietām. Iauto kaut ko tādu ir tomēr izveidojuši. Tagad ir atkarīgs tikai no mums pašiem, lai tas forums izveidotos par pamatīgu zināšanu un pieredzes apkopojumu, no kura var smelties, kā arī ievietot informāciju pat pieredzējuši profesionāļi. Iesaku parakāties pa, piem., motor-talk.de., lai redzētu, kā tas notiek. Tad arī līdzīgas problēmas gadījumā vairs pat nav jāuzdod savs jautājums, atliek tikai atrast jau kāda pieredzi. Gribētos ko tādu latviski, vai ne? Bet tad pašiem ir jābūt disciplinētiem un nevajadzētu piekakāt forumu ar tukšiem tekstiem par to, kā cilvēks nemāk ielikt pareizu modeli, u.t.t., kā arī mistisku pieredzi par citiem modeļiem un "līdzīgām" vainām (akmentiņš Uggggggas dārziņā). Tad arī vajadzīgās informācijas atrašanai nevajadzēs veltīt 4-5 lapaspušu "apcerējumu" lasīšanai, cik slikti ir "nepareizi" uzdot jautājumu, man sieva nav iedevusi, tādēļ šodien slikts garastāvoklis un vispār gribas uzdirst uz visiem vienkārši sporta pēc.
Volvo puisis pat ir ielicis pareizajā foruma sadaļā šo jautājumu. Protams, aizmirsa gadus, motora kodus u.t.t., taču jautājums tomēr. Tātad ir interese kaut ko uzzināt. Tas priecē.
Iauto arī varētu palīdzēt mazināt šādus gadījumus. Varētu ielikt kādu tekstiņu ar norādījumiem vai pat datu pieprasījuma veidni par automobiļa modeli, modifikāciju, jaudu, u.t.t., ja forumā gribas uzdot jautājumu par tehniskām lietām, remontu, u.tml.. Kā pareizi definēt jautājumu, lai ar meklētāju to varētu ātri un nepārprotami atrast. Tā ir problēma arī jau minētajā motor-talk, taču tur ar to diezgan labi cīnās.
Jo kvalitatīvāks paliks šis forums, jo vairāk cilvēku šeit ienāks.
Peace!
Tam pirmajam video ir cits motors un problēma ar gaisa piesūkšanu, ko diezgan labi var dzirdēt.
Uggga rakstīja: Savulaik tieši tādi simptomi bija 2000. gada Galantam - kamēr pavisam auksts, jātur gāze, lai neslāptu.
Problēmu atrisināja Karātā, tikai diemžēl nestāstīja, kas tieši bija pie vainas, tipa firmas noslēpums. Bet darīja kaut ko ar elektroniku.
Pielēja dzesēšanas šķidrumu - viena no perversākajām brīvgaitas regulēšanas sistēmām, kāda ir redzēta. Regulators ir augstākajā punktā dzesēšanas sistēmā, to regulē gan temperatūra ar bimetālu, gan vadības bloks elektriski. Ja šķidruma līmenis nokrītas, brīvgaita darbojas ļoti slikti.
VolvoCar rakstīja: Tukšgaitas apgriezienus regulē trosīte pie droseļvārsta. Attiecīgi - pabīdot dzelzīti pāris iedaļas uz aizmuguri - iespējams dabūt lielākus tukšgaitas apgriezienus, bet šis gluži problēmu neatrisina.
Tieši šeit arī slēpjas šī auto problēma. Akseleratora (gāzes) trosītei nekādā veidā nevienai sistēmai nav jāaizliedz droseļvārstam atnākt atpakaļ uz pamata stāvokli. Mono Motronic sistēmai (kā šajā gadījumā) droseļvārstam atbalstoties pret atbalstu, saslēdzas brīvgaitas slēdzis, kas dod komandu vadības blokam vispār sākt regulēt brīvgaitas apgriezienus. Ja atpakaļ novietošana nestrādā, tad ir jāmaina brīvgaitas apgriezienu regulators, kas ir ar 4 vai 6 vadiem pie droseļvārsta.
Pielej motoreļļu pie dīzeļdegvielas. Tā, lai mainītos viskozitāte. 1:10, piemēram. Tad mēģini iedarbināt siltu. Ja leks, bojāts sūkņa augstspiediena pāris (izdilis). Kas, visdrīzāk, arī ir noticis. Pie lēnajiem starta apgriezieniem siltā, maz viskozā dīzeļdegviela, vienkārši izspiežas gar slīdvirsmām un vajadzīgajā vietā nespēj radīt pietiekamu spiedienu.
Cepties par cenām, protams, var. Taču ir jābūt skaidrībai par ko tās cenas ir. Ja ir iegādāts auto nepadomājot par apkopes (nevis tikai eļļas maiņas) cenām, kā arī biežāk sastopamo defektu cenām, ļoti bieži gadās, ka tas viss pēkšņi paliek par dārgu. Apkopes izmaksas no gaisa netiek ņemtas, tur ir jāizdara noteikta apjoma darbs, kas maksā noteiktu summu. Lētajos servisos tas darbs pārsvarā vispār netiek darīts. Līdz ar to apkope automobilim nav pabeigta. Labs piemērs varētu būt audi un vw, kuriem apkopē ir jāiztīra notece vēja kastē (kur dzīvo salona ventilators un logu tīrītāja motors). Ja to neizdara, lietus ūdens nokļūst salonā un sabojā vadības blokus, kas atrodas zem grīdas apšuvuma. Bojājums par daudziem simtiem, salons smird, un viss tikai tāpēc, ka nav ievēroti darbi, kas veicami tehniskajā apkopē. Lētajos servisos pat informācijas normālas nav par to, kas konkrētam auto jādara.
Cita versija - jāpērk auto, kuru var atļauties. Piemēram polo, korsa, fiesta.
Ja ir iespēja, paskaties pirmās zondes signāla atbilstību faktiskajām izplūdes gāzēm. Iespējams, tas atrisinās abas problēmas.
Vēl uz Brīvības gatves izbraucot pirms muzeja apkalpo.
Pie Dominas, Ieriķu, Dzelzavas un Zemgala (vai Stārķu) trīsstūrī ir divas tādas. Vienā cenas - vispār konfekte! Tikai iebraukšana dīvaina, no trešās joslas. Kvalitāte - neko dīvainu nejutu.
Sorry, neredzēju. Reti piekāpju. Un uzreiz gribās kko piebilst .
Gads, jauda (vai motora kods), kondicionieris, automāts?
sorry, pēdējā diska izmērs 17
disks 6,5x15 riepa 205/65 R 15
disks 7x16 riepa 215/55 R 16
disks 7x16 riepa 225/55 R 16
disks 4x17 riepa 125/80 R 17 T
disks 7x18 riepa 225/50 R 17
Atgāzu recirkulācijas sistēmas galvenā atgriezeniskā saite ir informācija no gaisa masas mērītāja. Problēma varētu būt pašā gaisa masas mērītājā, kurš par maz rāda, tāpēc sākumā signāla nobīdes tika interpretētas kā atgāzu recirkulācijas plūsmas nepietiekamība. Noteikti ir jāsaremontē ieplūdes kolektora pārslēdzējmehānisms, lai tas vairs neķīlētu un jāpārbauda gaisa masas mērītāja signāla atbilstība. To bez atbilstošas aparatūras un iepriekšējām zināšanām izdarīt nevar. Meklējam atbilstošu autoservisu.
Starta ielā kādu nedēļu nedaudz kūpēja un sprakšķēja kanalizācijas aka. Tieši tajā vietā, kur Bērzpils iela pārvēršas par Starta ielu. Šorīt jau stipri nopietni. Vienu brīdi bija blīkšķis, tuvumā norībēja zeme un logi, pēc sekundēm 10-20 pazuda elektrība. Tātad laikam tomēr pazemes kabelis. Tikai joprojām nav skaidrs vai tā ir kilovoltu vai kilovatu līnija. Labais tonis mūsdienās laikam neļauj atšķirt šīs divas lietas. Vismaz žurnālistikas līmenī.
Čīkst tādēļ, ka buksē. Buksēt mēdz tikai ķīļsiksnas vai rievsiksnas. Buksē tādēļ, ka nav pietiekama saķere. Saķere mēdz nebūt tādēļ, ka nav spriegojums pareizs, nav siksna pareiza vai nav skriemelis pareizs. Ar jaunu siksnu un pareizu spriegojumu visdrīzāk problēma ir tieši skriemelī, kurš ir izdilis. Visvairāk izdilst tieši ģeneratora skriemelis, jo tam diametrs ir vismazākais, pretestība pietiekami liela (lai neteiktu vislielākā) un saķeras laukums ar siksnu vismazākais. Principā parasti jāmaina tikai ģeneratora skriemelis.
Izņēmums - buksēšana notiek nevis siksnā, bet motora kloķvārpstas divdaļīgajā skriemelī, kas savulkanizēts kopā ar gumiju. Ja no kādas daļas vulkanizējums atlec, mēdz izdalīties tādi paši trokšņi.
Dīzeļiem ar nobraukumu apt 150-200 kkm. Pēc tam biežāk.
Mazgāšanas/tīrīšanas ciklā jāietilpina uzkarsēšana līdz apt. 800 grādiem. Kaut kā nevaru salasīt to piedāvājumā...
Izsaku līdzjūtību. Tagad ir īstais brīdis izvērtēt prioritātes. Un pārkāpt no veca dinozaura normālā automobilī. Iepriekšējo nodod lūžņos.
Tici man, dzīve ies tikai uz augšu!
WALA rakstīja: Un autoram - jauns lukturis toč nav vajadzīgs ja vien nav daudz liekas naudas, nav nekā vienkāršāka ka tikt ar lediem galā.
Nedzīvo ilūzijās. Led mūžs knapi "davelk" līdz kvēldiega spuldzēm, spilgtums zūd vismaz 20% pirmā gada laikā.
Iet labi, ēd maz, diemžēl tikai dīzeļi. Pats neesmu dīzeļu fans ne tuvu, taču tieši tie remontējas diezgan labi.
Fiat Scudo/Peugeot Expert/Citroen Jumpy.
Kompis pie motora pieskrūvēts. Tievie diedziņi, kas savieno shēmu ar štekeri pušu. Siltam kontakts ir, aukstam nav, dēļ materiālu izplešanās un saraušanās. Vadības bloka remonts.
Shiirs rakstīja: Eu kas te par tikumsignalizatoriem estētiem saradušies?
Te ir auto nevis šrotu forums, mašīnas ar Motronic ir jānodod šsrotā nevis jāremontē.
Šeit ir forums tiem kuriem interesē autobūves jaunumi, video kur donori norakstās grāvī un playstation 5 spēļu apskati.
Hujapļoti ar motroniciem, sipas uz vwmotion.lv, tur jums emeška un līdzīgi plukatas iedos kārtīgus padomus. Šeit jums ieteiks pieskrūvēt starp sēdekļiem gumijas diņķi un uzsēsties.
Paldies. Nav par ko
Ā, tātad lapa puņķainiem tīņiem, kam jānorāda, kur un cikos Rīgā parādīsies jaunais Tesla modelis no kura nolaizīt putekļus. Skaidrs. Atā.