Kārtot: Augošā secībā
1 2
murx 03.07.2019 12:27

Eļļas pēc ražošanas veida dalās tikai Tevis minētajās garāžās. Pēc pielietojuma automobiļos tās dalās pēc API (S un C), ACEA (A, B, C un E), kā arī autoražotāja specifiskajiem standartiem. Nav pilnīgi nekādas nepieciešamības lasīt uz iepakojumiem pussintētikas, pilnās sintētikas, pilnīgi pilnās sintētikas un absolūtās sintētikas, tādēļ, ka tādu iedalījumu vienkārši NAV.

Ja noplūdes ir, tad viņas tur ir jebkurā gadījumā. Ar eļļai papildus pievienotiem šķīdinātājiem var izskalot kādas nogulsnes, kas traucē tecēt eļļai ārā, taču tas jau ir īpašs gadījums.

Lielāka viskozitāte nozīmē biezāku un izturīgāku eļļas ķīli, kas nodrošina lielākas spraugas aizpildījumu gultņu izdiluma gadījumā. Līdz ar to motors darbosies klusāk, jo rotējošās detaļas būs precīzāk nocentrējušās gultņos.

murx 02.07.2019 17:10

Eļļa ir jāizvēlas tāda, kādu to paredz ražotājs. Ļoti bieži pēc ražotāja paša klasifikācijas, retāk pēc API un ACEA klasifikācijas, ja ražotājs tās ir norādījis. Ja automobilī ir kvēpu filtrs, jābūt Low Saps (ir arī citādi apzīmējumi samazinātam pelnu daudzumam) eļļai. Viskozitāte ir jāizvēlas tikai pēc tam, ņemot vērā lietošanas temperatūras īpatnības. Un ir pilnīgi vienalga, ar kādu paņēmienu tā eļļa ir ražota (minerālā, sintezēta vai maisījums). Bez tā visa, reizēm motoreļļai ir īpašas prasības (PDE sistēma, gaisa dzese un tml.). Tādēļ gadās, ka ielejot motorā dārgāku (krutāku) eļļu, tā nav tam piemērota ar visām izrietošajām sekām.

Eļļa ir jāmaina maksimums gadu pēc tam, kad motors ir pirmo reizi ar to iedarbināts (sakarā ar oksidāciju), ja auto nav pārbraucis maksimālo attālumu.

Klusāk motors strādās ar biezāku eļļu (otrais cipars viskozitātē lielāks), toties ēdīs vairāk degvielu (jāpārvar lielāka rites pretestība). Ar biezāku eļļu ilgāk darbosies padiluši motori.

murx 27.05.2019 23:15

zakari rakstīja: dzidri dzeltena tā nav- tumša,bet ne melna vai ar duļķainiem piemaisījumiem.

domāju ka rūsa un citas nogulsnes to tādu iekrāso ikvienā mašīnā

Tas varētu būt no tā, ka piemaisās motoreļļa klāt. Caur atplūdes blīvītēm pie sprauslām. Stāvot caur tām pašām blīvēm tiek iesūkts gaiss un nākošajā rītā degvielu vairs uzsūkt nevar. Blīvītes atrodas zem motora vārstu vāka, tas ir jāņem nost. Kaut kad sen tāda perversa vaina bija, precīzi konstrukciju neatceros, taču sprauslām atplūde nāca caur vārstu vāku. Lieki piebilst par laiku, kas tika pavadīts šādu vainu atrodot. Ja būs tā vaina, konjaks no Tevis????.

murx 23.05.2019 16:29

Vai degviela tvertnē gadījumā neizskatās netīra? Tumša.

murx 09.05.2019 18:40

Skaidri un gaiši uzrakstīts - droseļvārsta stāvokļa devējs. Mēram signālu, konstatējam problēmu, mainām nepieciešamās detaļas - tieši šajā secībā.

murx 06.05.2019 23:05

Ok, braukšu tāpat, paņēmšu līdz papīrus no sistēmas sastāvdaļām. Ceru, ka der arī uz balona uzmetinātā birka. Ja būs ko stāstīt, iepostošu pēc brauciena.

murx 06.05.2019 18:55

Sorry, nesanāk, tādēļ jau prasu.

murx 06.05.2019 18:54

Paldies par ieteikumu. Rīt pieteicu rindu uz servisu, ņemšu nost. Kā bez Taviem ieteikumiem varēju līdz šim iztikt, nesaprotu...

murx 06.05.2019 12:12

Aktuāls jautājums. Gribās redzēt hokeju. Klātienē...

Mājas lapa theaa.com ziņo par nepieciešamību LPG automobiļiem būt līdz kautkādam sertifikātam Slovākijā.

LPG vehicles must have a combustion safety certificate.

Ir kādam info? Negribās hokeju skatīties Slovākijas īslaicīgās aizturēšanas izolatorā...

murx 03.05.2019 18:42

Ierīvē ar smiltīm, sapratīsi

murx 01.05.2019 9:24

Akmeņogles arī pašas ar atnāk uz elektrostaciju?

murx 01.05.2019 9:20

Papildinu: lai saražotu VW up ar parasto motoru dabā tiek izmestas 5 tonnas CO2, lai saražotu VW e-up 10 tonnas.

murx 28.04.2019 11:13

Ja metināšana par "brīvu", arī vienkāršākie darbi, iespējams, kā tiksi cauri ar 3-4 simtiem.

murx 27.04.2019 21:48

Tilta sija jāmaina. Ko darīsi ar šasijas Nr.? Iekšējā arka... Rupji uzmetot kopā ap 1000 arī lauku servisā. Vajag?

murx 23.04.2019 22:30

A tiesības uztaisīt varat? Bankas kartes ar RS pīkstuļiem?

murx 23.04.2019 22:29

Bembim vai auģikam?

murx 16.04.2019 16:31

Klasisks piemērs, mainu visu, nekas neiet, kļūdas MET (nez, uz kurieni), neviens nekā nesaprot, viss ir slikti. Degvielas spiediena devēja, starp citu, netiešās iesmidzināšanas benzīnniekiem nav. Tātad arī nav īsti saprotams, kas ir mainīts.

1. Ja liess degmaisījums ir braucot ar benzīnu, jāskatās uz gaisa sūcēm, ieplūdes kolektora garuma pārslēdzējiem, jāmēra sprauslu ražība, degvielas spiediens un jāpārbauda gaisa masas mērītāja signāla ticamība. Iespējams arī sadales vārpstu fāzu regulatora darbība.

2. Ja kļūda rodas darbojoties ar gāzi, vajag pareizi ierakstīt programmu. To var izdarīt tikai tad, ja automobilis normāli darbojas ar oriģinālo degvielu, iepriekš nodzēšot adaptācijas.

Domāju, ka tādas darbības var veikt pietiekami daudz uzņēmumu Rīgā. Jautājums, kādēļ tādu nevar atrast....

murx 05.04.2019 15:00
murx 05.04.2019 14:57

Un no reno neko īsti gribēt nevar.

murx 05.04.2019 14:33

650 rakstīja: Kad/ja deg dzeltenā dpf lampa, tas ir jau kritiski.Atkarībā no gada un markas,dažiem tad var palīdzēt tikai piespiedu dedzināšana,bet tur arī ir nianses(visdrīzāk ka jēgas nebūs).Te viņam varētu būt, ka auto vnk kkur ilgāku laiku ir pastāvējis un tagd iegājis darba režimā un vnk cenšas atgūt "nokavēto".Citādi visi tie nosauktie 4p-ti ir pareizi.Attīrīšanās procesam ir kaut kāds laiks (nobrauciena gabals ar normāliem rpm, ne pus/tukšgaitā ļurinot) vajadzīgs, lai tas pilnvērtīgi notiktu.

Ko es darītu- noteikti un steidzīgi pie speca kāda aizbrauktu, lai pretspiedienus izmēra.Kā arī, vēlams eļļu nomainīt (vw507 !!) un sākumā skurpulozi pasekot, vai neceļas eļļas līmenis motorā.Ja tas ceļas- tātad pretspiediens trubā pārsniedz pieļaujamo un dpf-am ir pzc un tālāka ekspluatācija var ātri sajaat motoru.Motors tad strādā uz atšķaidītas šķidras eļļas/dīzeļdegvielas maisījuma zampas ar nekādām eļļošanas vai aizsardzības īpašibām.Vēl arī var gadīties (atkarībā no a/m markas), ka sāk parādīties smaka un kūpēšana no motortelpas (jo izpūtējs ciet un atgāzēm nav kur palikt)- tādā gadijumā tā ekspluatācija kļūst kritiska jau pa minūtēm.

Interesanti būtu uzzināt no kurienes līmenis ceļās, ja caurulē ir pretspiediens?

murx 25.02.2019 6:38

8. gada ādinieki un bez airbagiem?????

murx 21.01.2019 21:35

Virzuļi un galva dabas gāzes motoram neatšķiras pēc detaļu numura no benzīnnieka vismaz Fiat. Un nevajag atšķirties arī. Gāzes uzstādītājmonstri lej kārtējos ūdeņus. Tā arī, piemēram, neviens līdz šim nav reāli paskaidrojis vārstu eļļotāja nepieciešamību. Ja kas, Virši atvēršot CNG uzpildi Jēkabpilī. Varbūt nonāks arī kaut kur citur.

murx 21.01.2019 21:28

Auto, kurus iepirks Vācijā, visdrīzāk eksportēs. Pie kam nach Russland. Kurā, vāciešuprāt, ietilpstam arī mēs. Tālāk tiks izņemti DPF un nobloķēta atgāzu recirkulācija. Un tādi "lieliski" dīzeļi, kuriem nekas netraucē elpot, ar saviem 110 gramiem ogļskābās gāzes uz kilometru piedi(r)sīs Latviju.

murx 07.01.2019 11:26

Eee saslis

murx 23.12.2018 15:51

Tie vārstuļi rada Venturi efektu, izplūdes gāzes tur nokļūst ežekcijas rezultātā.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti