Cepties par cenām, protams, var. Taču ir jābūt skaidrībai par ko tās cenas ir. Ja ir iegādāts auto nepadomājot par apkopes (nevis tikai eļļas maiņas) cenām, kā arī biežāk sastopamo defektu cenām, ļoti bieži gadās, ka tas viss pēkšņi paliek par dārgu. Apkopes izmaksas no gaisa netiek ņemtas, tur ir jāizdara noteikta apjoma darbs, kas maksā noteiktu summu. Lētajos servisos tas darbs pārsvarā vispār netiek darīts. Līdz ar to apkope automobilim nav pabeigta. Labs piemērs varētu būt audi un vw, kuriem apkopē ir jāiztīra notece vēja kastē (kur dzīvo salona ventilators un logu tīrītāja motors). Ja to neizdara, lietus ūdens nokļūst salonā un sabojā vadības blokus, kas atrodas zem grīdas apšuvuma. Bojājums par daudziem simtiem, salons smird, un viss tikai tāpēc, ka nav ievēroti darbi, kas veicami tehniskajā apkopē. Lētajos servisos pat informācijas normālas nav par to, kas konkrētam auto jādara.
Cita versija - jāpērk auto, kuru var atļauties. Piemēram polo, korsa, fiesta.
Pielej motoreļļu pie dīzeļdegvielas. Tā, lai mainītos viskozitāte. 1:10, piemēram. Tad mēģini iedarbināt siltu. Ja leks, bojāts sūkņa augstspiediena pāris (izdilis). Kas, visdrīzāk, arī ir noticis. Pie lēnajiem starta apgriezieniem siltā, maz viskozā dīzeļdegviela, vienkārši izspiežas gar slīdvirsmām un vajadzīgajā vietā nespēj radīt pietiekamu spiedienu.