Tukšgaitas apgriezienu regulātora tur nav? Kas regulē to tukšgaitu? SPRK ? Varbūt SPKC vai LIZDA?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tukšgaitas apgriezienu regulātora tur nav? Kas regulē to tukšgaitu? SPRK ? Varbūt SPKC vai LIZDA?
Savulaik tieši tādi simptomi bija 2000. gada Galantam - kamēr pavisam auksts, jātur gāze, lai neslāptu.
Problēmu atrisināja Karātā, tikai diemžēl nestāstīja, kas tieši bija pie vainas, tipa firmas noslēpums. Bet darīja kaut ko ar elektroniku.
PĀRBAUDĪT [nevis pohujā nomainīt!] vadības bloka temperatūras devēju - pārbaudīt var vai nu izmērot pretestību un salīdzinot ar grafiku, vai arī aukstu motoru pieslēgt pie kompja un salīdzināt ar apkārtējās vides temperatūru - ja auzas - mainīt, un jauno arī pārbaudīt.
Atradu vienu štekeri, kas ir saplīsis - neesmu drošs vai tas ir temperaturās devējs.
Uzfilmēju arī video, lai būtu labāks priekšstats, kā arī redzams izrautais štekeris - www.youtube.com/watch?v=BJPq-YiQ2JY
Nē, nav - tas ir viens eļļas spiediena devējs. Dzeses temp devējs/devēji atrodas tur tajā plastmasas figņā kurā atrodas arī termostats un kur satiekas visas dzeses trubas, galvas galā virs kārbas.
Ā, atradi, tas labi.Tikai nebāz to mutē un/vai d-sā.
Pārējiem tev/līdzīgajiem atjautīgajiem atgādināšu, ka šeit nav izziņu birojs garāmgājējiem.Ja (nākamoreiz) tev kāds uz tavu izmisuma saucienu atsauksies divos naktī, vari būt Pagodināts un esi gatavs pieņemt "izteiksmes veidu".
Ja tu nejēdz ka tava hlama tukšgaitu regulē augsti kibernētisku komponentu slepena biedrība, ieskaitot vadus,štekerus,temperatūras devējus un degvielas padeves anaalizātorus,trosīte un/vai skrūvīte tur diez vai palīdzēs.
Klau, vai Tev viss ir kārtībā? Varu likt savu "hlamatu" galdā, ka sadzīvē esi tikpat "patīkams" cilvēks kā šajā forumā.
Par mani nepārdzīvo, labāk p/s uz kādu sadzīves golfforumu vers.1.6 kopā ar visu savu štekeri un virtuālo skrūvi ;p
Bērnudārzā laiks sēdēšanai uz podiņa?
Kas jūs, b*e, slimi esat? Cilvēks pieklājīgi uzdod normālu jautājumu, tad vai nu kaut ko atbild par tēmu, vai klusē! Te tomēr ir auto forums, nevis Delfus komentējošo lūzeru saiets.
labs joks par to auto forumu.
VolvoCar rakstīja: Tukšgaitas apgriezienus regulē trosīte pie droseļvārsta. Attiecīgi - pabīdot dzelzīti pāris iedaļas uz aizmuguri - iespējams dabūt lielākus tukšgaitas apgriezienus, bet šis gluži problēmu neatrisina.
Tieši šeit arī slēpjas šī auto problēma. Akseleratora (gāzes) trosītei nekādā veidā nevienai sistēmai nav jāaizliedz droseļvārstam atnākt atpakaļ uz pamata stāvokli. Mono Motronic sistēmai (kā šajā gadījumā) droseļvārstam atbalstoties pret atbalstu, saslēdzas brīvgaitas slēdzis, kas dod komandu vadības blokam vispār sākt regulēt brīvgaitas apgriezienus. Ja atpakaļ novietošana nestrādā, tad ir jāmaina brīvgaitas apgriezienu regulators, kas ir ar 4 vai 6 vadiem pie droseļvārsta.
Nee,draugs, nedrirs bumbiņas te.Trosīte ir jāmaina.Jo Trosīte ar Skrūves starpniecību visu tur regulē.Vadītājs vnk sēž sēdeklī un to visu ik pa brīdim parausta.Jābūt ok.Kāds tur hanuj regulātors,kāds vel dsā vadības bloks.Jā.
Uggga rakstīja: Savulaik tieši tādi simptomi bija 2000. gada Galantam - kamēr pavisam auksts, jātur gāze, lai neslāptu.
Problēmu atrisināja Karātā, tikai diemžēl nestāstīja, kas tieši bija pie vainas, tipa firmas noslēpums. Bet darīja kaut ko ar elektroniku.
Pielēja dzesēšanas šķidrumu - viena no perversākajām brīvgaitas regulēšanas sistēmām, kāda ir redzēta. Regulators ir augstākajā punktā dzesēšanas sistēmā, to regulē gan temperatūra ar bimetālu, gan vadības bloks elektriski. Ja šķidruma līmenis nokrītas, brīvgaita darbojas ļoti slikti.
Ja nokrītas līmenis, trubā vajag ieskrūvēt Skrūvi.Kas neskaidrs??
Ja tā īsti padomā, tad latviski www lapās nav pat īsti vietas, kur kādam mājas "meistaram" uzdot jautājumu par tehniskām lietām. Iauto kaut ko tādu ir tomēr izveidojuši. Tagad ir atkarīgs tikai no mums pašiem, lai tas forums izveidotos par pamatīgu zināšanu un pieredzes apkopojumu, no kura var smelties, kā arī ievietot informāciju pat pieredzējuši profesionāļi. Iesaku parakāties pa, piem., motor-talk.de., lai redzētu, kā tas notiek. Tad arī līdzīgas problēmas gadījumā vairs pat nav jāuzdod savs jautājums, atliek tikai atrast jau kāda pieredzi. Gribētos ko tādu latviski, vai ne? Bet tad pašiem ir jābūt disciplinētiem un nevajadzētu piekakāt forumu ar tukšiem tekstiem par to, kā cilvēks nemāk ielikt pareizu modeli, u.t.t., kā arī mistisku pieredzi par citiem modeļiem un "līdzīgām" vainām (akmentiņš Uggggggas dārziņā). Tad arī vajadzīgās informācijas atrašanai nevajadzēs veltīt 4-5 lapaspušu "apcerējumu" lasīšanai, cik slikti ir "nepareizi" uzdot jautājumu, man sieva nav iedevusi, tādēļ šodien slikts garastāvoklis un vispār gribas uzdirst uz visiem vienkārši sporta pēc.
Volvo puisis pat ir ielicis pareizajā foruma sadaļā šo jautājumu. Protams, aizmirsa gadus, motora kodus u.t.t., taču jautājums tomēr. Tātad ir interese kaut ko uzzināt. Tas priecē.
Iauto arī varētu palīdzēt mazināt šādus gadījumus. Varētu ielikt kādu tekstiņu ar norādījumiem vai pat datu pieprasījuma veidni par automobiļa modeli, modifikāciju, jaudu, u.t.t., ja forumā gribas uzdot jautājumu par tehniskām lietām, remontu, u.tml.. Kā pareizi definēt jautājumu, lai ar meklētāju to varētu ātri un nepārprotami atrast. Tā ir problēma arī jau minētajā motor-talk, taču tur ar to diezgan labi cīnās.
Jo kvalitatīvāks paliks šis forums, jo vairāk cilvēku šeit ienāks.
Peace!
Atvainojos VolvoCar, visi dati gandrīz bija pareizi iedoti, būtu labi, ja būtu gads un motora kods vēl.
Es neesmu biežs auto forumu apmeklētājs - iegriežos tikai, kad ir kāds jautājums (no sākuma atbildi mēģinu atrast kādā no jau eksistējošām diskusijām, ja neizdodās - tad veidoju savu). Lai iegūtu atbildi - esmu aprakstījis "Volvo" problēmas, piemēram, "bmwpower" - neskatoties uz faktu, ka tas lielākoties ir forums "BMW" īpašniekiem - vienmēr esmu saņēmis dažādas versijas un ieteikumus problēmas novēršanai.
Protams, ka arī "bmwpower" netrūkst tādu kadru kā lietotājs "650", taču atšķirība ir tāda, ka forumā ir pietiekami aktīvi "moderatori", kas ļoti ātri identificē, ja kāds mēģina - vilkt uz kašķi katrā diskusijā, kur piedalās. Šādos gadījumos - liekus gaisa patērētājus nosūta "atvaļinājumā". Manuprāt, šī ir fundamentāli svarīga lieta, lai veidotos veselīga vide jebkādām diskusijām.
Tev (un tev līdzīgajiem) kā "foruma lietotājam" ar divarpus postiem un apaļas nulles "pienesumu" šejienes kopējajai infotelpai vajadzētu aizvērt muti un/vai sākumā iemācīties kaut nedaudz uztvert domu, ko tev kāds "atbildētājs" cenšas pateikt.Ja tu vēlies pareizi/zinātniskā valodā un veidā- luudzu p/s uz (maksas) autoservisu!
Citiem vārdiem sakot, divu diennakšu laikā tu tā arī neesi noslkaidrojis, no kā sastāv tava hlama tukšgaitas apgriezienu regulācijas Viaāli Īpaši Svarīgais Process.Nav brīnums,- ja dablaēbam nepielec humors, viņam nepieleks arī visnotaļ tehniski mājieni, kādi te parādījās vakar vakarā.Jā.
Vai Tu esi kādreiz mēģinājis neiesaistīties diskusijās - vai vienmēr mēģini pudelei būt par korķi? Ja nevēlies dalīties ar savām zināšanām - tad neraksti!
Kamēr vien cilvēkiem kā Tu būs iespēja slēpties aiz segvārdiem un vareni visus sēžot aiz datora ekrāna noriet - nevaram cerēt uz foruma lietotāju izaugsmi.
Tu kā (stulba!) jaurtājuma uzdevējs nevari pretendēt uz idejām "foruma lietotāju izaugsmei".Būtu tu mazāk/balamutīgs, sen jau tava problēma būtu te apzināta un tālākdarbība ieteikta.Bet tu pat tagad nemāki krupi norīt un normāli parunāt.
Es neskaitāmas reizes savu iespēju robežās esmu centies cilvēkiem ieteikt vai palīdzēt kaut trijos naktī (ja viņam tiešām ir iemesls un viņš divos par to jautā- jo visi citilohi tajā laikā guļ).Bet te pāris reizes iepriekš gan nosolījos- daļa no Jums (t.s. svarīgjautājumu/uzdevējiem) ir vienkārši pelnījusi sarkasmu.
Jūs nemākat ne runāt, ne klausīties ,NE ARĪ (pieklājības peec pret forumu!!!) nopublicēt tā "sava svarīgā jautājuma" galējo atrisinājumu.Desmitiem reižu te desmitiem cilvēku centušies padomu dot, bat Prasītājs ar visu risinājumu pēc tam kā dsā iekritis.Jā.
Tam pirmajam video ir cits motors un problēma ar gaisa piesūkšanu, ko diezgan labi var dzirdēt.
Eu kas te par tikumsignalizatoriem estētiem saradušies?
Te ir auto nevis šrotu forums, mašīnas ar Motronic ir jānodod šsrotā nevis jāremontē.
Šeit ir forums tiem kuriem interesē autobūves jaunumi, video kur donori norakstās grāvī un playstation 5 spēļu apskati.
Hujapļoti ar motroniciem, sipas uz vwmotion.lv, tur jums emeška un līdzīgi plukatas iedos kārtīgus padomus. Šeit jums ieteiks pieskrūvēt starp sēdekļiem gumijas diņķi un uzsēsties.
Paldies. Nav par ko
Shiirs rakstīja: Eu kas te par tikumsignalizatoriem estētiem saradušies?
Te ir auto nevis šrotu forums, mašīnas ar Motronic ir jānodod šsrotā nevis jāremontē.
Šeit ir forums tiem kuriem interesē autobūves jaunumi, video kur donori norakstās grāvī un playstation 5 spēļu apskati.
Hujapļoti ar motroniciem, sipas uz vwmotion.lv, tur jums emeška un līdzīgi plukatas iedos kārtīgus padomus. Šeit jums ieteiks pieskrūvēt starp sēdekļiem gumijas diņķi un uzsēsties.
Paldies. Nav par ko
Ā, tātad lapa puņķainiem tīņiem, kam jānorāda, kur un cikos Rīgā parādīsies jaunais Tesla modelis no kura nolaizīt putekļus. Skaidrs. Atā.
Cietais rieksts spečukiem - Golf 3, 1.6 benzīns, 55 kw.
Labdien,
Jau kādu brīdi cīnos ar problēmu - darbinot aukstu motoru, mašīna tāpat vien nelec - nepieciešams spiest gāzi, lai vispār pielektu, bet kad motors pielecis, tad nepieciešams kādu brīdi paturēt gāzi uz saviem - 1,5-2k apgriezieniem (ja uzspiežu uz 3-4k, tad nav jātur tik ilgi), lai tukšgaitā neslāptu nost. Pēc kādām 10-15 sekundēm, gāzi var atlaist un motors darbojās arī tukšgaitā. Ja motors silts, tad lec un darbojās tukšgaitā bez problēmām.
Esmu nomainījis sveces un svečvadus - taču šis problēmu neatrisināja.
Vai ir kādam kāda versija, kas varētu būt pie vainas? :?
Kaut ko līdzīgu iespējams novērot šajā video, taču man vispār slāpst nost - www.youtube.com/watch?v=AvJn1dl9jTg (ja vajag - arī es varu uzfilmēt)
Paldies - novērtēšu iesaisti!