Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
murx 09.08.2018 11:54

Adrenalīns par brīvu! Visiem iesaistītajiem!

murx 05.08.2018 19:39

Parasti tos var izskrūvēt. Vienkārši gaisam jāplūst cauri.

murx 05.08.2018 14:02

Bez kārbas jaukšanas diez vai sanāks. Blīvslēgu grūti pārvilkt dakšai pāri . Tā vieta ir stipri virs eļļas līmeņa, tādēļ eļļas izplūde nav īsti loģiska. Iespējams, ka kārbas ventilācijas vārstulis ir ciet. Tad, kad kārba uzsilst, iekšā rodas spiediens, kas spiež uz visiem blīvslēgiem, līdzīgi, kā motorā, ja ir bojāta kartera ventilācija. Īsti neatceros, kur tas ir, taču jāmeklē kārbas augšpusē. Kad iztīrīsi ventilāciju, eļļai vairs nevajadzētu nākt ārā arī tad, ja blīvslēgs vairs nav īsti labs.

murx 01.08.2018 19:18

usaexperc rakstīja: Tā ir atgāzu smaka, nevis dīzeļa (degvielas) smaka, ko autors te klārē.

Aromātiskie ogļūdeņraži, kas iztvaiko no degvielas un trekni rūcoša dīzeļa ir līdzīgi, tieši tādēļ atgāzu smaka trekni rūcošiem dīzeļmotoriem ir līdzīga degvielas smakai.

murx 25.07.2018 11:43

Iespējams, vienkārši eļļa tek virsū turbokompresoram... Meklējam avotu!

murx 25.07.2018 11:39

Recirkulācijas laikā paaugstināts spiediens pirms DPF, tur esošie blīvējumi nav spējīgi noturēt gāzes, tālāk gumija starp motortelpu, motora pārsegu un "vēja kasti"(salona ventilatora un logu tīrītāja mājvieta) ir "padilusi", ja ne saplēsta un lūk rezultāts - kancerogēnās gāzes kamera. Sveiciens visiem dīzelistiem.

murx 25.07.2018 10:26

Mēģini atcerēties vai uzzināt, vai auto nav gadījumā bijis pie "čipotājiem", kas ravē ārā visādus programmatūras un fiziskās daļas. Ja tā ir, vajadzētu tikt pie oriģinālās programmas. Ja nav, tad arī šī kļūda prasās pēc programmatūras apdeita. Uzzini, vai tādas lietas ražotāja pārstāvis neveic par brīvu - tam ir katalogs, kurā var paskatīties, kādi apdeiti kuram automobilim ir veikti, kuri ir jāveic, kas no tā ir par brīvu, kas par maksu.

Tomēr ir ļoti iespējams, ka pelnu saturs DPFā ir tuvs maksimumam un kvēpu uzkrāšana ir iespējama tikai ļoti mazā daudzumā - tādēļ bieža reģenerācija. Ja tas tā ir, nesteidz "čipot" ārā DPF, jo tagad pie alternatīvajiem tas ir pieejams par ļoti demokrātisku cenu - apt. 250.

Iespējams, ka spiediena starpības mērītājam caurulītes ir sliktā stāvoklī - arī iespējama nepareiza informācija, kas izraisa reģenerāciju. Tas arī izskaidrotu smaku salonā, jo ja izpūtējs un salona izolācija kārtībā, salonā smakām nevajadzētu būt. Iemelsu daudz, izlem pats, vai gribi ar to nodarboties. Galvenais, nebrauc pie čipotājiem.

murx 02.07.2018 12:21

Jā, tieši masas vai lielajam plusa vadam. Tarkšķis rodas no tā, ka enerģijas pietiek, lai ieslēgtu releju, taču, kad tas saslēdz startera motora jaudas ķēdi, spriegums nokrītas tiktāl, ka atslēdzas arī relejs, un sākas viss no jauna. Parasti saistīts ar baterijas problēmām, taču ja tā darbojas - pie vainas ir "resnie" vadi.

murx 02.07.2018 12:15

Lifetime nozīmē laiku līdz tam, kamēr beidzas automobiļa apkopju grāmatiņas nobraukums. Citam ātrāk, citam vēlāk.

murx 17.06.2018 13:41

Kods ir katrai sprauslai savs. Tas ir jāievada vadības blokā ar diagnostikas ierīces palīdzību. Ja sprauslas tiek remontētas, tiek radīts jauns kods. Šrots pilnīgi neder.

murx 16.06.2018 22:49

Šī kļūda nozīmē nesalasāms disks.

Iespējas: nepareizi ierakstīts, netīrs, saskrāpēts disks. Citas iespējas: lāzera "acs" netīra, CD mehānisms nespēj noturēt vai novietot pareizi disku. Novēršana: sāc ar citu disku, pamēģini disku - tīrītāju, maini vai remontē (eļļo liftu, skaties fiksācijas mehānismu, u.c.) CD iekārtu.

murx 25.05.2018 13:19

Versija Nr.1

Gāzes degmaisījuma aizdedzināšanai ir nepieciešams nedaudz lielāks dzirksteles spriegums, nekā benzīna degmaisījumam. Tieši tādēļ bieži ir tā, ka ar benzīnu iet, gāzi - nē. Samainot sveces aiziet uz abiem. Bet, lai dabūtu pietiekamu spriegumu, to ir nepieciešams iegūt no spoles un pārvadīt līdz svecei. Tajā vietā šim motoram bieži ir problēmas - eļļā izmirkuši "pīpīši", dzirksteles sišana uz sānu spolē. Nebūtu slikti to pārbaudīt uzliekot citas detaļas. Eļļa sveces kanālos nav pieļaujama.

Versija Nr.2

No motora izdiluma rodas pastiprināts tvaiks no motora kartera, kas satur eļļu, kas tiek novadīta ieplūdes kolektorā. Komplektā ar sliktu gaisa filtru, piemēram nepareizi lietotu KN vai vienkārši Filtron, putekļi samaisās ar eļļu un liels daudzums nosēžas ap droseļvārstu. Straujāk taisot to vaļā rodas nesakritība starp izmērīto un aprēķināto motora slodzi, īpaši, ja gaisa masas mērītājs melo. Tas noved pie raustīšanās slodzes pārejas momentos.

Versija Nr3.

Zinot gāzes uzstādītāju vidējo "līmeni", iespējams, ka vienkārši nepareizi ierakstīta degvielas karte. Tas, iespējams, ir novedis pie nepareizi noregulētas gāzes sistēmai raksturīgā blīkšķa ieplūdes kolektorā, kā rezultātā ir pārplīsis vai nokritis kāds gaisa cauruļvads un motors mēra nepareizu slodzi. Tādu vietu šim motoram ir vairāk, nekā vajag.

Versija Nr.4

Viss vai lielākā daļa no iepriekšminētā kopā.

murx 25.05.2018 10:07

Izsaku līdzjūtību. Tālāk nevarēs iedarbināt, iedegsies 15 lampiņas panelī, pārdot vairs nevarēsi pat par lūžņu cenu. Tipisks reno.

murx 25.05.2018 9:45

Kurš no 10 iespējamajiem benzīnmotoriem tur ir uzlikts?

murx 23.05.2018 9:31

Ļoti solīds jautājums . Sabojāt citas detaļas ņemot nost kādu mezglu komplektā (piemēram, statni vai aizmugurējo kopējo tiltu, arī parastu garensviru) var diezgan vienkārši, un noteikti arī paša remontētajiem automobiļiem ir bijusi tāda iespēja. Pirmkārt, parastā stabilizatora atsaite, ja nav atskrūvējama, gluži vienkārši tiek nogriezta, par spīti tam, ka šarnīri vēl ir veseli. Jāmaina riteņa gultnis - stabilizatora atsaite arī! Garensvirai viena bukse vesela, otra jāmaina - pirmajai buksei iekšējā metāliskā čaula uzrūsējusi uz skrūves tā, ka skrūvējot vaļā vulkanizējums tiek noplēsts no tās nost un bukse sabojājas. Šādas bukses sastopamas ir praktiski visiem automobiļiem visās vietās. Presējot riteņu gultni induktīvie ABS devēji bojājas no triecieniem, kas rodas gultnim slīdot ārā. Tieši šīs problēmas galvenokārt rada galvassāpes servisu klientu konsultantiem, jo klienti parasti ir izbrīnīti par papildus izmaksām un detaļas sūtīšanas gadījumā arī laiku.

Par instrumentiem - eksistē mobilas preses, kas ļauj presēt detaļas ārā nenoņemot tās no automobiļiem. Populāru marku un modeļu gadījumā mūsu vai lietuviešu "čaklās rokas" izgatavo speciālas palīgierīces un braukā riņķī pa autoservisiem tādas tirgojot. Šo to var nopirkt arī oficiāli. Retāku modeļu gadījumā ir universālas ierīces, taču nevaru iedomāties autoservisu, kas šāda instrumenta iegādei varētu atļauties no 10kEUR. Atsevišķiem kravas automobiļu servisiem tādas ir. Attiecībā par garantiju - tādiem automobiļiem parasti papildus izdevumi nerodas, sakarā ar to, ka nekas vēl nav tik ļoti sarūsējis.

murx 21.05.2018 18:36

Te arī ir atbilde tam, kā jābūt - ir servisi ar tiesībām izsniegt uzlīmi un CSDD arī paliek.

murx 21.05.2018 18:29

rudens68 rakstīja: Cik tālu likumdošana ,ka TA varēs dot jebkurš legāls licenzēts servis ?

Servisi vēl jalicencē!!!

murx 21.05.2018 14:03

Cepums 650 ! Tulkojums Borgorem (-ei): Ņemot vērā modeļa specifiku, rezerves daļu sagāde aizmugurējā tilta remontam vien var sastādīt minētās četras dienas. Lai samainītu kādu no aizmugures buksēm, bieži ir jāņem nost detaļa komplektā, kas var radīt pārējo, vēl nebojāto detaļu bojājumus un jaunu detaļu pasūtīšanu. Visdrīzāk tādēļ arī sanāca remonta pagarinājums. Attiecībā par atsperēm - servisā nav tādas iekārtas, ar kuru varētu salauzt atsperi. Tā lūst pati, ja amortizators ir bojāts. Ieraudzīt nolauztu atsperes galu ir grūti, īpaši, ja uzmanība tiek pievērsta aizmugurējam tiltam. Arī tehniskajās apskatēs tāds bojājums bieži tiek palaists garām. Visticamāk "jaunais" autoserviss ir sliktāks par "veco" jo skaidro saimniekam, ka atsperi ir salauzis cilvēks. Abi ir slikti tādēļ, ka nav paziņojuši par nepieciešamo amortizatoru maiņu - acīmredzot nav amortizatoru testeris. Iemeslu, kādēļ šo skaņu sāki dzirdēt, paskaidroja 650. Par 3 gadiem arī skaidrs - lai salauztu atsperi ar bojātu amortizatoru ir jānobrauc diezgan ilgi. Līdz ar to arī tā vieta, kur tiek veikta "apkope" nav īsti atbilstoša - apkopes ietvaros ir jāveic arī visa automobiļa pārbaude (diagnostika, ja patīk šis vārds).

murx 19.02.2018 10:01

Palīdzēs! Gultņu maiņa, protams, neatbrīvo no citu sabojātu detaļu maiņas, taču brīvrumba ("bendikss") tādu troksni nevar radīt. Ja startējot trokšņa nav, bet troksnis (gaudojošs) parādās tūliņ pēc atslēgas atlaišanas, citi bojājumi nav.

murx 18.02.2018 22:51

Aizmirsu - maini arī tad, kad liekas vēl pietiekami labs esam!

murx 18.02.2018 22:50

Jā tieši tā. Enkurs vienkārši rezonē. Bet maini visus gultņus, arī tos, kas reduktorā.

murx 18.02.2018 22:27

Samaini visus slīdgultņus (ja labpatīk - "bukses"). Enkurs tajos bez slodzes vibrē, tas rada troksni.

murx 09.01.2018 23:13

Kļūdas norāda uz 2. Zondes sildītāja bojājumu. Tās, kas atrodas aiz katalizatora. Spriežot pēc datiem, visticamāk, ka tā ir atvienota. Vai nahrenizēta. Nezinu, kas ir magnaflow, taču konkrētā gada auto bez katalizatora skati iziet nevar. Bez profesionālās palīdzības diez vai tiksi galā. Brauc uz tādu vietu, kur ir vismaz atgāzu testeris.

murx 07.01.2018 20:25

Vispārināšana arī neliecina par augstu izglītību. Ir pietiekami daudz cilvēku, kas braukā ar sabojātiem luksusa klases automobiļiem, kuriem nav mainīta degvielas sistēma. Iemesls - nespēja un nevēlēšanās tādus automobiļus uzturēt. Jāpiezīmē, ka pēc manas pieredzes tādu ir procentuāli vairāk, nekā to, kuri neuztur kārtībā savus automobiļus, kas aprīkoti ar LPG sistēmu.

murx 07.01.2018 20:10

Kārtībā esošs K vai KE Jetronic motors var iedarboties arī bez starta sprauslas.

Šāda vecuma auto, visticamākais, ir izdilušas sprauslas. Tas izpaužas tā, ka no sākuma sāk strādāt tikai viens cilindrs, pēc tam pārējie pienāk klāt, īpaši, ja uzdod gāzi. Smagākajā gadījumā iedarbināt ir ļoti grūti. Tur līdz tikai sprauslu (jaunu) maiņa. Jāpiezīmē, ka tās vairs neražo jau ilgāku laiku.

Nedrīkst aizmirst arī tādas lietas, kā aizdedzes sveču un dzirksteles kvalitāti, temperatūras devēju, kā arī strāvas mērījumus pie elektrohidrauliskā spiediena regulatora (pieskrūvēts pie degvielas dalītāja).

Tādus darbus dara retajā servisā, pārējos šīs sistēmas tiek vienkārši nolamātas.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti