Kārtot: Augošā secībā
RoboSapiens 24.11.2018 23:26

Subaru ar savu turbo pieredzi jau gan varēja satrādāt ko ar 1,6 turbo!! Visi manis testētie - Eclipse, Kona, CRV ir ar turbo 1.5 benzīniem - un arī tad gaita, slīdzinoši ar 2.0 TD ir pavāja. Šajā gadījumā - ar 1.6 vai 2.0 neturbo benzīna variatoru viņiem ir bezceris pilnīgs... man ir Legacy un Impreza, abi ar 2.0 TD mehāniku. Un ko tad jaunu tagad ņemt?? TD vairs nav un nebūs. Pēdējie divi AdRemam (nu jau viens) maksā 400 naudiņas lētāk par XT!!! Bet XT arī vairs nav un nebūšot.... nejauši paskatījos uz LandRover DiscoverySport... ko teiksiet??

RoboSapiens 21.02.2018 16:31

RoboSapiens 21.02.2018 13:56

feciic rakstīja: Kas par auto?

Ja kvelsvece gar un tieva tad ieteikums pašam klāt neķerties jo ne jau vītnē problēma bet pašā galā, kurš iecepas degkameras atvērumā. Pirmo reizi mainīju pats, trīs bija beigtas, divas iecepušās, beidzās tas ar ilgi laiku servisā un tāmi virs 600 eur, mēnesi atpakaļ mainīju pie čaļiem kas specializējas arī uz nolauztu sprauslu izņemšanu- 80 eur par darbu plus 64 par kvelsvecēm, no rīta atdevu vakarā savācu.

Padalies - kāda ir tā kantora adrese??

RoboSapiens 19.12.2017 13:51

Kanibaals rakstīja: Nav runa tikai par vidi bet arī citu plaušām. Nu nav citiem jāelpo kvēpi tikai tāpēc ka kāds izdomā būt gudrāks par inženieriem. Kad pagalmos tie dīzelisti ziemā silda savus traktorus elpu sit ciet.

Atkal - relatīvi: Ja kādu brīdi viss ir labi, jeb Eiro 6, tad ik pa laikam sāk izdedzināšanu - un kur paliek tas viss?? Vienalga gaisā, degunā (elpu sit ciet) utt. Viss tas eiro 6 ir pilnīgs feiks, ņemot vērā atgāzu skandālus..... Tiaki naudas kāšanas mēģinājums.

RoboSapiens 19.12.2017 13:38

ezis71 rakstīja: Kvēpi izpūtējā ir tad kad zābaks brauc ar to auto.Pēc filtra amputēšanas tev jābrauc ar augstākiem apriezieniem.Varu pateikt no savas pieredzes,braucot uz 100 km/h ar 6 ātrumu un motora ir apriezieni 1800 jeb ar 5 ātrumu un apgriezieni 2300,degvielas patēriņš ir vienāds.

A bet tieši tāds pats novērojums - pat ar 5-to mazāks patēriņš, tipa, motroram vieglāk pagriezt. Ir divi BOXER dīzeļi - abiem ir gan EGR, gan DPF. Pagaidām viss iet un strādā. Ja ir kādam kas ko teikt tieši par BOXER dīzeļiem - sakiet. Piemēram, no kura ražojuma datuma novērstas kloķenes lūšanas problēmas....

RoboSapiens 24.11.2017 22:28

Paldies komentētājiem par info - skaidrs, ka Swedus nē, savukārt pats par, piemēram, IF varu teikt tikai labu - gan no citu atsauksmēm. Reāls gadījums pašam bijis ar BTA - viss bija OK un laicīgi.

RoboSapiens 23.10.2017 16:31

ĪSAIS komentārs: 21.oktobrī no rīta alko pārbaudēs mani testēja 3 reizes.... 3.reizē, sakot CP, ka mani jau divreiz testēja šorīt, izvilka arī trubiņu. Pēc tam, padomājot, jebkurš var mēģināt iestāstīt, tā mēģinot izvairīties.... bet nekā...

Man testi bija negatīvi....

RoboSapiens 05.09.2017 16:55

Kā bija - aprakstīts Lasītāju pieredzes sadaļā.

Kā ir - Legacy 2,0 D 2011. ir ielikts 2013.gada dzinējs - zināmās kloķenes vainas pirmajiem viņu dīzeļiem... Par šo, ja kādam ir ko teikt tīri tehniskā ziņā, piemēram, kā atpazīstat veco dīzeļa modifikāciju no jaunās, un - no kuras modifikācijas sākot ir izskaustas kloķenes lūšanas problēmas, tad pastāstiet.

Kā būs? - ja būs iespēja atkal tikt pie SVX - neatteikšos.

RoboSapiens 05.09.2017 10:31

Būs Subaru - aiciniet mani - pieredzē Leone 86.g., Legacy 95.g., VIVIO (jeb - 660, un tie ir kub cm); SVX 95.g.; Forester 2006. 2,5 XT; Legacy 2011. 2,0 D.

RoboSapiens 07.11.2016 18:48

ezis71 rakstīja: Ziniet,man dziļi pie dirsas tie testi,es tikai palūdzu izvēlēties vienu no diviem variantiem un VISS.Ja kādam tas neinteresē tad lūgums neatstāt nekādus komentārus.

PALDIES PAR SAPRATNI!

Pirmais zīmējums - uz aci = vairāk ledum, tai pat laikā, no sniega tīrīsies labāk par otro. Lamiļu pāragra "beigšanās" tieši pirms sānu kantīm norāda uz labāku turēšanos tieši uz ledus. Iespējams, arī labāk derēs slapjam par otro variantu. Izskatās cietāks sastāvs par otro - tātad, ne tik sniegains.

Otrais zīmējums - universālāks, lamiles labāk strādās sānu slodzēs, attīrīsies nedaudz sliktāk par pirmo, bet lielie griezumi ir diezgan (pietiekoši) lieli.

Secinājumi: Pirmais variants - viduseiropas ziemai. Otrais variants aukstākam/sniegainākam laikam.

Es labāk ņemtu otro. Vairāk tieši dēļ lamilēm/to neesamību sānu galos.

RoboSapiens 07.11.2016 16:59

THNKS par uzmundrinošiem vārdiem - 2013-ajā decembrī bija Philips iepirkumu laiks ģimenē. Gan TV (šmart bez upgrādes iespējām ir pilnīgs sū..., visas apps ir ar vecām nestrādājošām versijām), gan boomBox, gan radio. Pagarinātā garantija beidzas šamajos x-masos.... Bet ziniet - viss strādā!!

RoboSapiens 17.10.2016 13:29

Nogulēju sākumu - lasi - iestājos garās rindās uz izbraucieniem. Bet arī trāpīju uz Tucson un RAV. Jo interese tik par 4x4. To, protams, nebija iespēju pārbaudīt, bet viennozīmīgi palieku pie pārliecības par pastāvīgu 4x4. Bat par tēmu - Tucson radīja 20 min laikā daudz lielāku pārliecību par sevi (par mašīnu - ne sevi ), bet atbaidīja ar cenu. RAV - it kā tehnoloģisks, it kā viskautkas iekšā, bet vienlaicīgi Tucsons no vidējās joslas bez atgādinājuma un mēģinājuma palikt joslā, no tās nobraukt īsti negribēs ļaut, bet RAVs tikai papīkstēs par šo. Nu un Tucsona 185 Zs prasa pārāk lielu apetīti. Secinājums nedaudz neobjektīvs, bet palieku pie saviem SUBĀRIEM, kas nebūs klusāki par iemēģinātajiem, kuros nav tik daudz visādu e-fīču, kuri, iespējams, sīko redeli uz ceļa vairāk jutīs, bet joprojām būs pārliecība par stabilitāti, prognozējamību (nepieslēgsies pēkšņi aizmugure izslīdot pārliekas pagriežamības gadījumā), pie tam, joprojām SUBARU ir SUBARU, bet Tucsons - korejietis.... Jā - un arī cena ir 37 (tucson) 32 (Rav) pret 27 - 30 (forester)....

Lasītākie raksti

Jaunie raksti