Tur tak arī mierīgi argumwntē , ka iebrauci zem sarkanā krustojumā, lai dotu ceļu operatīvajam tr..to arī var elementāri pārbaudīt..
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tur tak arī mierīgi argumwntē , ka iebrauci zem sarkanā krustojumā, lai dotu ceļu operatīvajam tr..to arī var elementāri pārbaudīt..
Bradypus rakstīja: Nu ir milzīga starpība starp "pēc policista norādījuma" un paša lēmumu iebraukt zem sarkanā.
Fotoradara bildē jau policistu un viņa norādījumu neredz😂
Bradypus rakstīja: Vācijas prakse - palaist operatīvo un nomaksāt sodu par sarkano (nešķērsojot krustojumu - viņiem ir nodalīts sods). 240 pret 40 Eur. Kadēļ nomaksāt? Tādēļ, ka tas ir lētāk, nekā pierādīt savu taisnību. Jā - jāpierāda, jo nepietiek ar faktu, ka tur bija operatīvais - ir jāpamato ka un kādēļ nevarēji to palaist savādāk.
Šis patiesībā ir labs piemērs, kur noved burta kalpība, kad saprātu atceļ. Un kontroljautājums visiem daiļtirsējiem, kas saka "nepārkāp, tad nebūs jāmaksā sods".
Nu man fāterlandē bija gadījums, gan ne palaist operatīvo transp., bet policista norādījuma apbraukt nosvilušu auto, pa joslu, pa kuru es ar smago braukt nedrīkstu un fotoradars glīti nobildē, pēc tam uz māju atnāk vēstule, sak vainīgs, brauci tur, kur tev ir aizliegts braukt. Bet ja vainai nepiekrīti, tad zemāk ailītē pamato , kāpēc un sūti to vēstuli atpakaļ. Es tā arī izdarīju, pamatoju, kāpēc pa to joslu braucu un viss, nekāds sods nepienāca.
650 rakstīja: A2 sākumā tas "viens punkts aptuveni pie Varšavas" šādi te "ceļās"( tūliņ būs..) jau kopš kāda 007tā gada.Tās konstrukcijas drošvien drīz sapūs.Varbūt kāds zin, kāpēc šis maksas posms joprojām nav palaists?
650jam- nevis nav palaists viens maksas posms, bet vēl viens jau ir novākts, tas kurš kādreiz 9,90 maksāja( visgarākais un lētākais) pārējiem gan cena pieaugusi....
Cenas starpība starp bäni un miestu ir vidèji 50-60 centi.
Vienk. kā apstiprināja atbalstu, tā ražotāji pa tādu pašu summu pacēla cenu,pierādījums tam ir- jo kā atbalstu noņēma, tā ražotāji sāka piedāvāt atlaides saviem pārcenotajiem tosteriem.tosteri jau ikdienai varētu iepirkt, ja viņš maksātu= vai lētāk par ICE.
Tu nopērc Scania vai Volvo, ar bik garāku rāmi, tad aizdzen pie šiem un viņi tev pārbūvēs. Ja saproti friču valodu tad pameklē googlī eurotransport.de, vai Heide logistik hauber, tikko uzbūvēja sev ar garo degunu , pārbūves ciparus ar minēja, diezgan kosmiski..
Ir darbā Fh elektro paņemts nomā. 2x jau apsilde uzkārusies, atpakaļgaitas kamera gļuko un vēl kkādi El.gļuki, ķipa rāda, ka kkas nedarbojas, bet reāli viss funkcionē. Velk kravu kalnā labi, bez paguruma pazīmēm, jo pašā pīķī 800zs pieejami. Distance laikam ap 300km, pagaidām testē ar klientiem, dažādos reisos, lai saprastu optimālāko izmantošanu.
Dzīvoju Vācijā, bet pirmā dzirdēšana par maskām.... daudzās vietās gan tie uzraksti vēl nav noņemti.
imzz rakstīja: Šogad, starp citu ,notiks vēlēšanas Vācijā. Un ļoti iespējams, ka zaļo ietekme nozīmīgi pieaugs.
Annalena Baerbock, iespējamā kandidāte uz kancleres amatu Merkeles vietā, apgalvo, ka pašreizējā valdošā koalīcija "nav devusi ieguldījumu klimata sakarā". Pati Annalena Baerbock ir viena no galvenajām personām Vācijas Zaļajā Partijā.
Bet ir skaidrs, ka nevar subsidēt visus un ka, ja Vācijas autoindustrija saruks pateicoties Euro-7 normām u.c., samazināsies arī nodokļu nauda zaļo sapņu realizācijai.
Zaļie jau Vācijā smagajiem Mautu (ceļa maksu) pacels pa 15centiem/ km... lai būtu piķis par ko sliedes būvēt u.c.zaļām idejām, rezultātā atkal cenām jāpieaug....
Bet kredīta procentu likmi nofiksēt ticība neļauj vai kā?
Man 1x gadā atved 5t un viss...3-4 reizes gadā pelni jāizgrābj. Īpaši no gāzes katla neatšķirās😀
Jā , pie dīlera, varbūt vēl kkas bija,precīzi neatceros. Darbs vien sastādīja virs 500e.
Jāiemet sava auto pieredze- VW Touran 16g, 2.0 dīzels, nu jau 210k km ,pirkts Lv , izmantots pārsvarā Vācijā un De<-> Lv<->De. Visas apkopes pie De dīlera. Mainīta tikai eļļa, bremžu kluči. Pa garantiju klimai kkādu blīvgredzenu nomainīja. Pie 180k adblue sensors ar darbu ap 500e. Tagad uz 210k lielā apkope ar zobenes maiņu, 2bremžu trubiņas +bremžu šķidr. ar darbu ~1800e.
Pēdējās paaudzes touranam minimāls tunelis ir. Ja nolaiž krēslus tad veidojas gluda kravas telpa.
Polijā no Lv puses pirmais posms jāmaksā internetā 9.9zloti
2 un 3posms bija 27 zloti laikam
4posms 44zloti
Msh, tad pēc tavām domām, valsts konkursos var piedalīties melno algu maksātāji, visa veida likumu pārkāpēji utt?? Biju saistīts ar kokmateriālu pārvadājumiem Lvm... kas tad gadus10 -20atpakaļ vinnēja tos konkursus? Tikai pa melno maucēji, viss pa melno, algas labākajā gadījumā minimālās, vienmēr bija jābūt kravai ar kaudzi utt. Kā tad izauga piemēram, maģisko trīs skaitļu firma? Veči brauca pa mega melno, kad sāka stingrāk kontrolēt čipus, pārgāja uz zemnieku lapām, kipa savus kokus ved 100km rādiusā ap savu bāzi, pilns līdz lūpai, jo Lvm maksāja par kubiem, tas nekas , ka legāli tādu kubatūru aizvest nav iespējams. Un tad pamēģini vinnēt konkursu ar legālu darbu....tagad vismaz Lvm ir piespiedis ,lai firmas, kas iet uz transporta pakalpojumu, maksātu legālas algas un ievērotu darba laikus un kravas svaru. Lvm meža kopšanā vēl ir bardaks, gudrenieki nosola pakalpojumu, kad pašiem nemaz veču, kas ar krūmgriezi iet nav.
Viena no retajām reizēm, kad Msh var piekrist, ir par automātiskajām gaismām, pašam tādas ir jau 6 gadu, slēdzis stāv uz auto, bet naktī braucot , tālos slēguļoju pats un otrs ir Esp, vecajam auto varēja atslēgt un ziemā papriecāties ar roceni, tagadējam nevar atslēgt +rocene elektriskā...
Mmx- to jauno asistentu būtība jau ir samazināt iespējamā negadījuma sekas, nevis 100% izvairīties no tā.
Fāterlandē Merša pārstāvis reiz teica, ka tā aizture esot domāta ja tu nejauši uzspied uz gāzes , lai nav uzreiz lēciens un piem. bums .....
Msh kā parasti lasīt neproti un piep#pisies....
Būtu vēl savu golfu pieminējis, tad būtu 100% derīgs komentārs
No tiem maniem pieminētajiem, neviens pie bremzes neskarās un auto brauc ar nemainīgu ātrumu un ja sūdi tomēr nobriest, tad jābremzē ir daudz straujāk un agresīvāk, bet nu es ar tevi nestrīdēšos, man vēl tālu līdz tavai pieredzei autobraukšanā....
GB12 rakstīja: Vienmēr būs cilvēki, kuri uzskata, ka kāds par viņiem brauc nepārliecinošāk un tādam uz ceļa atrasties nevajadzētu. Bet tā tomēr ir autoskolu un CSDD kompetence - izvērtēt, vai cilvis autovadīšanai ir gatavs. Nerunāsim par to, cik tas notiek kvalitatīvi, bet ja vēl šo varētu saprast attiecībā uz vadītāja asistentiem (tevis pieminētajām ārkārtas bremzēm, joslu sensoriem utt.), tad kāda mārrutka pēc cilvēkam vajadzētu obligāti "koordinēt trīs pedāļu spaidīšanu un ātrumu pārslēgšanu"? Ko konkrēti tas dod drošai autovadīšanai uz ceļa?
Un tad jau vajadzētu arī nahrenizēt stūres pastiprinātāju, kruīza kontroli, ABS, ESP un vēl veselu lērumu pašsaprotama aprīkojuma.
Kruīzu gan pareizi pieminēji zinu daudzus driverus, kas ti izmanto pa pilsētu, mašīnām, kurām NAV nekādu bremzēšanas utml. asistentu....jo tā ērtāk esot.... manas domas, ja priekšā kkas aizdomīgs, tu automātiski atlaid gāzes pedāli, ja viss ok , atkal piespied, bet kruīzs , kamēr šaubies, močī tik ar uzdoto ātrumu....
1984 rakstīja: Tikpat labi varam parakt tālāk - ja nebūs kas mantu saražo, izrok utt - tad arī nevajadzēs nevienu vedēju un nevienu vešanas organizētāju. Lūdzu, 1991.gads, varen plašās sabrukums - šoferu bezdarbnieku bija melnais tūkstotis, krietna daļa no viņiem veiksmīgi nodzērās. Daļēji arī 2009.gada dižķibele, aina kādu brīdi bija līdzīga. Tas otrs periods gan bija krietni īsāks
2009 čīkstētāji sēdēja bez darba, es samainīju darbu bez problēmām( vecajā darbā alga sāka kavēties par 2 mēn.bet darba netrūka) no viena smagā izkāpu un nākošā dienā jau braucu jaunajā darbā...... jaunajam šefam tā arī prasīju- aiz vārtiem tak rinda ar vismaz 1000 driveriem, kur probl. atrast vietā? Viņa atbilde- čīkstētāji....
Raimond, tev ugas citātā , Ugam katrā rindkopā savstarpēji pretēji domu gājieni....un beigās cer, ka būs vakcīna pret omrikonu, kurš jau ir apritē 1/2 gadu, bet vēl joprojām nav uzražota....
Nu tā, fāterlandē vienā būvniecības uzņēmuma birojā tālāk par slieksni netiku, kamēr nebija FFP2 maskas, viņiem savi iekšējie not. Šodien Hamburgā vienā ķīmijas kantorī, kamēr nebija kaut parastās maskas, saruna nenotiek...
Bradypus rakstīja: Gudri tirst nav malku cirst. Ir pieredze, kā menti paši medīja to ārsti brīvdienā, kas var ekspertīzi uztaisīt, kad viņu viltoto 0.3 nācās apstrīdēt - parastam "mirstīgajam" tas nemaz nav tik vienkārši ierobežotajā laikā izdarāms - nav tur nekādas "dažas" - ir precīzi divas, kuru laikā ir jānokļūst pie darbā esoša, nevis izsaucama mediķa - pašiem mentiem tā izsaukšana prasīja gandrīz 2h. Un tikai ārste atvainojās par sākotnēji sarunātajām preteklībām, pirms noskaidroja, kurš ir pateisasi melis un noziedznieks. Lieki piebilst, ka no mentiem pat atvainošanās nepienāca - bruņotais noziedznieks priekšniekaprāt bija visu darījis pareizi un par to, ka sertificētā ierīce "izrādījās bojāta", nekāda kompensācija nepienācās ne par izcūkoto laiku, ne morālo kaitējumu.
Te nu jāpiekrīt Brady , bija kadri , kas iepilināja detektorā raudzētu kvasu,iedeva iepūst un tad pētīja"klienta" reakciju un attiecīgi ar 0.51 -0.8 iekasēja skaidrīti vai noformēja ofic.